|
|
hippy
|
|
|
Gewoon niet doen...doe zal altijd met een dubbel gevoel rondlopen als ie toch voor 1,1 komt Eventuele relatie is al geschaad... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
je weet als speler toch ook dat dit uit gaat komen.... je maakt jezelf zo absoluut belachelijk, zeker als je ook nog hebt aangegeven dat het niet gaat om het geld...bwahahahaha. ik ken trouwens weinig mensen die bij een nieuwe werkgever meer dan 3 keer zoveel gaan verdienen... en dan ook nog zeggen ik wil 4,5 keer zoveel... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 07:45 schreef Blaatkoe het volgende:je weet als speler toch ook dat dit uit gaat komen.... je maakt jezelf zo absoluut belachelijk, zeker als je ook nog hebt aangegeven dat het niet gaat om het geld...bwahahahaha. ik ken trouwens weinig mensen die bij een nieuwe werkgever meer dan 3 keer zoveel gaan verdienen... en dan ook nog zeggen ik wil 4,5 keer zoveel... Die gasten worden ook gewoon gek gelult door types als raiola Die azen op een hoge vergoeding... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 07:47 schreef hippy het volgende:[..] Die gasten worden ook gewoon gek gelult door types als raiola Die azen op een hoge vergoeding... raiola zal wel een % van zijn loon ontvangen ipv een vast bedrag.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee je kan ook een vast bedrag bepalen... Ligt aan je zaakwaarnemer |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: ja dat weet ik, maar Rioolrat zal dat wel met % doen |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Ik heb het steeds geroepen, de types El Ham, Assaidi, Appelvlaai, Labbyrat, niks voor Ajax. Zeker niet de weg die ze nu in geslagen zijn. Deze jongens zijn niks anders dan dat tuig wat je hier op de hoeken van de straat hebt hangen (utrecht) en spelen voor zichzelf en (zo veel mogelijk) geld. Dat is opzich niet erg, maar dan heb je bij Ajax niks meer te zoeken.
Ben het eens dat een eventuele arbeidsverhouding inmiddels al is geschaadt en je moet je afvragen of je een speler binnen moet halen waar de supporters al niet achter staan...
Maar trouwens, 1.1 miljoen is geen geld joh. Dat is net iets meer dan modaal... :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:09 schreef The Dude :) het volgende:Ik heb het steeds geroepen, de types El Ham, Assaidi, Appelvlaai, Labbyrat, niks voor Ajax. Zeker niet de weg die ze nu in geslagen zijn. Deze jongens zijn niks anders dan dat tuig wat je hier op de hoeken van de straat hebt hangen (utrecht) en spelen voor zichzelf en (zo veel mogelijk) geld. Dat is opzich niet erg, maar dan heb je bij Ajax niks meer te zoeken. Ben het eens dat een eventuele arbeidsverhouding inmiddels al is geschaadt en je moet je afvragen of je een speler binnen moet halen waar de supporters al niet achter staan... Maar trouwens, 1.1 miljoen is geen geldt joh. Dat is net iets meer dan modaal... :P ik denk dat assaidi cijferblind is en dat hij denkt dat Ajax hem 110.000 bied haha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:09 schreef The Dude :) het volgende:Ik heb het steeds geroepen, de types El Ham, Assaidi, Appelvlaai, Labbyrat, niks voor Ajax. Zeker niet de weg die ze nu in geslagen zijn. Deze jongens zijn niks anders dan dat tuig wat je hier op de hoeken van de straat hebt hangen (utrecht) en spelen voor zichzelf en (zo veel mogelijk) geld. Dat is opzich niet erg, maar dan heb je bij Ajax niks meer te zoeken. Ben het eens dat een eventuele arbeidsverhouding inmiddels al is geschaadt en je moet je afvragen of je een speler binnen moet halen waar de supporters al niet achter staan... Maar trouwens, 1.1 miljoen is geen geldt joh. Dat is net iets meer dan modaal... :P Ja moet ik ook extra overuren voor draaien😜 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Het is de normale gang van zaken dat een spelersmakelaar in onderhandeling gaat over de voorwaarden van een contract. Ook gebruikelijk is het dat er het onderste uit de kan wordt gehaald.
Het intervieuw met Assaidi is de boosdoener, de verslaggever krijgt Assaidi zover dat hij zegt dat hij meer wilt hebben dan er geboden is.
Als Meneer Assaidi gewoon uitlegd dat ze over voorwaarden bezig zijn en niet zegt dat hij meer wilt verdienen valt niemand daarover. |
|
|
|
|
|
|
|
Hij maakte de fout door te zeggen "ik moet er wel op vooruitgaan"...tja, voetballers staan nou eenmaal ook niet bekend om hun smarts :) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 09:14 schreef The Dude :) het volgende:Hij maakte de fout door te zeggen "ik moet er wel op vooruitgaan"...tja, voetballers staan nou eenmaal ook niet bekend om hun smarts :) Ik wil meer, das idd wat een 3 jarige zegt als zijn ijsje op is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
btw; die 3,5 ton verdien ik ook...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
..... maar krijg het niet! snik, snik. |
|
|
|
|
|
|
|
haha wij allemaal Ronald :P |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
Op het moment verdient Assaidi ongeveer 350.000 euro. Zou Ajax akkoord gaan met de salariseis, dan gaat hij er 450% op vooruit.
Ajax wil volgens VI echter niet hoger gaan dan 1.1 miljoen euro per jaar. De clubs zijn het al eens geworden over een transferbedrag, maar Assaidi en Ajax moeten het nog eens worden over een salaris Zaakwaarnemer Raiola ook het buitenland geïnteresseerd in Oussama. dan moet hij maar daar naar toe gaan of Blijf maar lekker bij Heerenveen.L:(:Z succes |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Ronald verdient het, maar jij? ik weet het niet hoor ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat de meeste mensen vergeten is dat Radiola er bij gebaat is om zoveel mogelijk salaris te regelen voor Assaidi. Want dan krijgt hij ook meer. Dus is de kans groot dat hij Assaidi instrueert om het hard te spelen. Ik vind persoonlijk 1,1 miljoen reeds te veel voor wat hij gepresteert heeft. Wanneer hij bij Heerenveen blijft, en heerenveen een slecht jaar draait. Spleet hij zich niet eens in de kijker. Met als gevolg dat zijn waarde als speler daalt. Als ik hem was zou ik maar eens heel goed mijn verstand gaan gebruiken! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij allemaal verdienen veel, hoewel Mokum1 daaraan twijfelt, maar krijgen het niet en een hoop spelers die absurd hoge bedragen krijgen, verdienen het niet... In de periode dat Cruijff naar Barca ging, kreeg hij 1 miljoen in 7 jaar, nu zijn ze amper tevreden met 7 miljoen in 1 jaar. (bwvs) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Niet doen...laat lukoki maar rijpen...en we moeten sullie toch ook een jaar zien vlammen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Van het verhaal sullie hoor je niks |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
Als dit verhaal klopt gewoon niet doen lekker laten gaan en kijken of er nog zo'n pareltje te vinden is als Sana voor een leuke prijs , heb er in ieder geval van genoten van zijn inzet , snelheid en inzicht en die het fantastisch vinden een stap hoger te mogen spelen , het grote geld komt later ( investeren in je toekomst i.p.v. achterlijke eisen stellen ). |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik zou Marc Overmars willen adviseren Mino (G)ra(a)iola een fax te sturen, waarin hij meldt, dat het salarisaanbod van € 1,1 mln per heden wordt ingetrokken en dat er een nieuw aanbod ligt van € 800.000. Wordt dit niet geaccepteert, dan wordt er afgezien van Hamlap II. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:22 schreef hjf het volgende:Ik zou Marc Overmars willen adviseren Mino (G)ra(a)iola een fax te sturen, waarin hij meldt, dat het salarisaanbod van € 1,1 mln per heden wordt ingetrokken en dat er een nieuw aanbod ligt van € 800.000. Wordt dit niet geaccepteert, dan wordt er afgezien van Hamlap II. Ik zou hem per direct laten weten niet met zulke gasten meer in zee te gaan. Als hij meer salaris wil is dat prima, maar zoiets bespreek je niet via de NOS. Aanbieding per heden ingetrokken.
Succes met het zoeken naar een nieuwe club. |
|
|
|
|
|
|
|
quote: kijk dat is nou de pech die ik altijd heb, zo denkt mijn baas kennelijk ook :P |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:29 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik zou hem per direct laten weten niet met zulke gasten meer in zee te gaan. Als hij meer salaris wil is dat prima, maar zoiets bespreek je niet via de NOS. Aanbieding per heden ingetrokken. Succes met het zoeken naar een nieuwe club. nu ben ik het eens wél met je eens, ook wat mij betreft kan de aanbieding ingetrokken worden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:46 schreef The Dude :) het volgende:[..] nu ben ik het eens wél met je eens, ook wat mij betreft kan de aanbieding ingetrokken worden. Hoe graag ik hem vorige week zag komen , zo graag zie ik hem nu in Heerenveen blijven. Wat een asociaal manneke is die Assaidi toch. Die begint trekjes van Raiola te vertonen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Anita, Janssen en Assaidi ze mogen van mij allemaal aan het gas. Ik heb mij er al bij neergelegd dat het tussenjaar gaat worden en dat is goed mijn gemoedsrust kan ik wel zeggen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:54 schreef Brandje het volgende:Anita, Janssen en Assaidi ze mogen van mij allemaal aan het gas. Ik heb mij er al bij neergelegd dat het tussenjaar gaat worden en dat is goed mijn gemoedsrust kan ik wel zeggen. Hier idem. Ik heb me enorm zit opwinden over het kwaliteit in deze selectie, maar uiteindelijk hebben we daar toch geen enkele invloed op. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Mochten ze 5de worden , gaat er hopelijk een lampje branden bij Overmars en consorte. Met deze groep kinderen heb je niets te zoeken in de CL en zal je geen kampioen worden. |
|
|
|
|
|
|
|
Anita ook? Daar heb ik niet zó veel problemen mee hoor... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:56 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hier idem. Ik heb me enorm zit opwinden over het kwaliteit in deze selectie, maar uiteindelijk hebben we daar toch geen enkele invloed op. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Mochten ze 5de worden , gaat er hopelijk een lampje branden bij Overmars en consorte. Met deze groep kinderen heb je niets te zoeken in de CL en zal je geen kampioen worden. De kwaliteit is zo slecht nogh niet. AZ had je 85 min. in de tang. Helaas gaat vermeer weer eens de fout in bij de 1-1 door weer zo ongelooflijk snel naar de grond te gaan. Sana viel lekker in en die jongen kan wel ballen. Nog een goede CV en je hebt een team wat voor de titel gaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja mneertje speelt een half jaar goed en gaat gvd een transfer eisen en dan doodeluk zeggen dat het niet om het geld gaat. Nee daarom ga je bij een Engelse middenmoter spelen. Aan de andere kant is 8,5 miljoen wel de jackpot voor zo''n speler |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:04 schreef Brandje het volgende:[..] Ja mneertje speelt een half jaar goed en gaat gvd een transfer eisen en dan doodeluk zeggen dat het niet om het geld gaat. Nee daarom ga je bij een Engelse middenmoter spelen. Aan de andere kant is 8,5 miljoen wel de jackpot voor zo''n speler Transfer eisen??? Doe normaal man!!! Hij heeft gewoon gevraagd of ajax mee wil werken. Dat is niet eisen! Laat die jongen toch! Speelt al jaren bij het 1e. Is continu misbruikt op posities waar hij zich niet lekker voelt. Newcastle is eengrote club vriend! En als hij de kans krijgt om in de PL te spelen dan moet hij die kans pakken!Je reactie slaat helemaal nergens op!! Die jongen heeft nooit lopen zeuren! Altijd zn stinkende best gedaan. Zelfs toen ie zonder enige reden continu werd afgezeken als linksback hoorde je hem nooit! Mensenmoeten trouwens eensaf van het idee dat alles om geld draait. Voor de 80ste keer tegen VVV voetballen of elke week topwedstrijden in de PL. Nou sorry hoor maar daarvoor alleen al zou ik meteen op het vliegtuig stappen! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:11 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Transfer eisen??? Doe normaal man!!! Hij heeft gewoon gevraagd of ajax mee wil werken. Dat is niet eisen! Laat die jongen toch! Speelt al jaren bij het 1e. Is continu misbruikt op posities waar hij zich niet lekker voelt. Newcastle is eengrote club vriend! En als hij de kans krijgt om in de PL te spelen dan moet hij die kans pakken!Je reactie slaat helemaal nergens op!! Die jongen heeft nooit lopen zeuren! Altijd zn stinkende best gedaan. Zelfs toen ie zonder enige reden continu werd afgezeken als linksback hoorde je hem nooit! Mensenmoeten trouwens eensaf van het idee dat alles om geld draait. Voor de 80ste keer tegen VVV voetballen of elke week topwedstrijden in de PL. Nou sorry hoor maar daarvoor alleen al zou ik meteen op het vliegtuig stappen! En het geld is een mooie bijkomstigheid... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 09:52 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik moet ondertussen bijna kotsen van die man. Veel spelers kunnen niet met hem door 1 deur en daarbij roept die elke week in de media dat spelers nagenoeg rond zijn. Hij schetst dus zelf hoge verwachtingen en die kan die niet waarmaken dit jaar. Gewoon zijn mondje houden en doen waarvoor hij is aangenomen. Misschien is een curses peoplemanagement ook geen overbodige luxe. Je hebt het over VEEL spelers? Welke dan? Ik ken er maar twee die echt niet door 1 deur kunnen. El hamlap! En jansen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:11 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Transfer eisen??? Doe normaal man!!! Hij heeft gewoon gevraagd of ajax mee wil werken. Dat is niet eisen! Laat die jongen toch! Speelt al jaren bij het 1e. Is continu misbruikt op posities waar hij zich niet lekker voelt. Newcastle is eengrote club vriend! En als hij de kans krijgt om in de PL te spelen dan moet hij die kans pakken!Je reactie slaat helemaal nergens op!! Die jongen heeft nooit lopen zeuren! Altijd zn stinkende best gedaan. Zelfs toen ie zonder enige reden continu werd afgezeken als linksback hoorde je hem nooit! Mensenmoeten trouwens eensaf van het idee dat alles om geld draait. Voor de 80ste keer tegen VVV voetballen of elke week topwedstrijden in de PL. Nou sorry hoor maar daarvoor alleen al zou ik meteen op het vliegtuig stappen! Je reageert als een ongesteld wijf en zegt tegen mij dat ik normaal moet doen??? Grappig dat voor voetballers altijd andere wetten gelden dan voor mensen in de normale maatschappij. Anita is een PROFvoetballer die heel blij mag zijn dat hij van zijn beroep zijn werk heeft kunnen en mogen maken. Moet ik hem dan gaan roemen dat hij nooit mekkert en daarbij een vorstelijk salaris ontvangt. Hij mag blij zijn dat hij elke week dat Ajaxshirt aan MAG trekken. Elke week tegen topploegen in PL is heel want anders dan elke week topwedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 11:24 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik geloof niet dat we met de jeugd naar de europese top gaan. Dat ze bezig zijn te snijden in de lonen is helemaal prima. Dat ze niet uitgeven wat de andere club vraagt is ook nog normaal, maar dat er geen openheid van zaken word gegeven is absoluut niet normaal. De fans moeten gewoon weten waar ze aan toe zijn. Ik krijg zeker graag mijn zin , maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik baal gewoon ontzettend van het gedoe allemaal rondom ajax heen. F.de Boer die wekelijks roept "ja ook hij staat op ons lijstje","Assaidi is bijna rond". "Theo is belangrijk". Allemaal kreten waar we niets mee kunnen en zeker als blijkt dat er geen hol van waar is. Assaidi is helemaal nog niet rond met ajax, Theo Janssen is wel een duidelijk verhaal en dat iedereen op ons lijstje staat is ook prima maar dan doe eens wat met de lijstje. Dus gewoon openheid van zaken geven zodat de fans zich daarop kunnen instellen. Niet vorig jaar roepen dat je een rol wil spelen in de CL om vervolgens alles met ook maar een beetje ervaring te verpatsen terwijl je niks fatsoenlijks ervoor terug haald. Kijk bij Feyenoord, die fans wisten waar ze aan toe waren en die bleven er dan ook achter staan. Ik blijf ook achter ajax staan maar ik zou dan wel graag willen weten wat de plannen nu precies zijn. Ik heb Frank gewoon horen zeggen dat het een tussenjaar word hoor. Dan ben ik prima op de hoogte.:) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:37 schreef Brandje het volgende:[..] Anita is een PROFvoetballer die heel blij mag zijn dat hij van zijn beroep zijn werk heeft kunnen en mogen maken. Man dat zou ik zo graag willen, maar ja tis niet voor iedereen weggelegd idd. ;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik zeg: doe mij maar geen assaidi. |
|
|
|
|
Mokum2
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Mokum2 -- |
|
|
|
|
Mokum2
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:37 schreef Brandje het volgende:[..] Grappig dat voor voetballers altijd andere wetten gelden dan voor mensen in de normale maatschappij. Anita is een PROFvoetballer die heel blij mag zijn dat hij van zijn beroep zijn werk heeft kunnen en mogen maken. Hahahaha
Net als Mokum1 al zegt lijkt me heerlijk om van mijn beroep mijn werk te kunnen maken. :s |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:37 schreef Brandje het volgende:[..] Je reageert als een ongesteld wijf en zegt tegen mij dat ik normaal moet doen??? Grappig dat voor voetballers altijd andere wetten gelden dan voor mensen in de normale maatschappij. Anita is een PROFvoetballer die heel blij mag zijn dat hij van zijn beroep zijn werk heeft kunnen en mogen maken. Moet ik hem dan gaan roemen dat hij nooit mekkert en daarbij een vorstelijk salaris ontvangt. Hij mag blij zijn dat hij elke week dat Ajaxshirt aan MAG trekken. Elke week tegen topploegen in PL is heel want anders dan elke week topwedstrijden. natuurlijk moet hij blij zijn dat hij van zijn hobbie zijn werk heeft kunnen maken.. maar van elke speler verwachten dat hij zoveel clubliefde heeft dat hij blijft is een illusie . is voor hem gewoon werk hoe moeilijk wij dat ook vinden. als jezelf een andere baan kan krijgen waar meer groeimogelijkheden zijn en meer salaris ga je waarschijnlijk ook weg. wij als supporters kijken daar natuurlijk heel anders tegenaan maar het is ons beroep ook niet. |
|
|
|
|
|
|
|
Mokum1 en Mokum2?? Broertjes? :P |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:00 schreef bully het volgende:[..] natuurlijk moet hij blij zijn dat hij van zijn hobbie zijn werk heeft kunnen maken.. maar van elke speler verwachten dat hij zoveel clubliefde heeft dat hij blijft is een illusie . is voor hem gewoon werk hoe moeilijk wij dat ook vinden. als jezelf een andere baan kan krijgen waar meer groeimogelijkheden zijn en meer salaris ga je waarschijnlijk ook weg. wij als supporters kijken daar natuurlijk heel anders tegenaan maar het is ons beroep ook niet. Klopt maar spreek het dan gewoon uit. Als Anita gewoon zegt ja ik wil naar Newcastle want ik kan 4x zoveel verdienen dat is dat prima. Zo'n Assaidi ook. Vorige week zegt hij nog dat geld niet het belangrijkste is. Hij kan 3x zoveel bij Ajax verdienen a;s nu bij H'veen en nog is het niet genoeg |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 14:39 schreef joey het volgende:[..] Ik heb Frank gewoon horen zeggen dat het een tussenjaar word hoor. Dan ben ik prima op de hoogte.:) Wat lul je nou? Waar heb je dat gehoord dan? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:04 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar spreek het dan gewoon uit. Als Anita gewoon zegt ja ik wil naar Newcastle want ik kan 4x zoveel verdienen dat is dat prima. Zo'n Assaidi ook. Vorige week zegt hij nog dat geld niet het belangrijkste is. Hij kan 3x zoveel bij Ajax verdienen a;s nu bij H'veen en nog is het niet genoeg denk ook niet dat het alleen salaris is. wil ook eerst zelf met trainer praten voordat hij beslissing neemt. natuurlijk is salaris belangrijk maar denk ook of hij de kans krijgt op speeltijd. en op welke positie. bij aisaiddi had ik al half vermoeden die gaat gewoon alleen voor het geld. de verbetering van club en cl voetbal plus een riant salaris tegenover dat van heerenveen. maar dat is nog niet genoeg. ajax is natuurlijk grote verbetering tegenover heerenveen. net als Newcastle tegenover ajax hoe moeilijk wij dat ook vinden. en dat spelers bij die raiola zitten doet ajax natuurlijk ook geen goed. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:18 schreef bully het volgende:[..] denk ook niet dat het alleen salaris is. wil ook eerst zelf met trainer praten voordat hij beslissing neemt. natuurlijk is salaris belangrijk maar denk ook of hij de kans krijgt op speeltijd. en op welke positie. bij aisaiddi had ik al half vermoeden die gaat gewoon alleen voor het geld. de verbetering van club en cl voetbal plus een riant salaris tegenover dat van heerenveen. maar dat is nog niet genoeg. ajax is natuurlijk grote verbetering tegenover heerenveen. net als Newcastle tegenover ajax hoe moeilijk wij dat ook vinden. en dat spelers bij die raiola zitten doet ajax natuurlijk ook geen goed. Sorry maar ik begrijp niet behoudens het salaris waarom Newcastle een verbetering is tov Ajax. Het is een club die NOOIT iets zal winnen.Dus geen CL. Geen titel. De stad newcastle is ter vergelijking met Amsterdam echt een verschrikking. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:32 schreef Brandje het volgende:[..] Sorry maar ik begrijp niet behoudens het salaris waarom Newcastle een verbetering is tov Ajax. Het is een club die NOOIT iets zal winnen.Dus geen CL. Geen titel. De stad newcastle is ter vergelijking met Amsterdam echt een verschrikking. speelt in een grotere competitie. dus je speelt je makkelijker in de kijker. de kans op cl voetbal is natuurlijk groter. omdat je in nederlandkampioen moet worden om er bij tezijn. tweede plaats is loterij die meestal door nederlandse clubs word verloren. en denk dat Newcastle op moment geen slechte selectie heeft. die in el best ver kan komen. |
|
|
|