|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:32 schreef Brandje het volgende:[..] Sorry maar ik begrijp niet behoudens het salaris waarom Newcastle een verbetering is tov Ajax. Het is een club die NOOIT iets zal winnen.Dus geen CL. Geen titel. De stad newcastle is ter vergelijking met Amsterdam echt een verschrikking. Snap je dan niet dat dit wel een stap hoger is voor Anita. Tuurlijk wint ie niks met Newcastle maar kijk wat er met tiote aan de hand is. Die staat nu in de belangstelling van topclubs! Moet Anita zn hele carriere maar bij Ajax rond blijven lopen dan? Die jongen wil zich ook verder ontwikkelen. Die wil ook in die prachtige competitie spelen! Die heeft op een gegeven moment ook genoeg van elke keer weer tegen Groningen of Heracles spelen. Sommigen doen net alsof Ajax en geld het enige op de wereld is. Kijk eens verder! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 16:06 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Snap je dan niet dat dit wel een stap hoger is voor Anita. Tuurlijk wint ie niks met Newcastle maar kijk wat er met tiote aan de hand is. Die staat nu in de belangstelling van topclubs! Moet Anita zn hele carriere maar bij Ajax rond blijven lopen dan? Die jongen wil zich ook verder ontwikkelen. Die wil ook in die prachtige competitie spelen! Die heeft op een gegeven moment ook genoeg van elke keer weer tegen Groningen of Heracles spelen. Sommigen doen net alsof Ajax en geld het enige op de wereld is. Kijk eens verder! Dus de Olymische gedachte is van toepassing. Mee doen is belnagrijker dan winnen? Maar ik word een beethe moe van je denigrerende toontje, maat!! Dit is een open forum en iedereen heeft zijn mening. Die prachtige competitie is op voorhand leuk maar als je elke week een apk op de broek krijgt ben je er ook snel klaar mee. Anita zal totaal worden overlopen in de PL en heeft daar niks te zoeken. Dus hij kan maar zo op de bank belanden en mag dan op maandagabvond op achterafveldjes zijn wedstrijdjes gaan afwerken.Dus het enige wat dan overblijft is de poen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:44 schreef bully het volgende:[..] speelt in een grotere competitie. dus je speelt je makkelijker in de kijker. de kans op cl voetbal is natuurlijk groter. omdat je in nederlandkampioen moet worden om er bij tezijn. tweede plaats is loterij die meestal door nederlandse clubs word verloren. en denk dat Newcastle op moment geen slechte selectie heeft. die in el best ver kan komen. Het is ook een club wat zo ineens tegen degradatie kan vechten. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Man wat ben jij gefrustreerd zeg. En dat allemaal omdat een voetballer die altijd zn best voor Ajax heeft gedaan graag een stapje hogerop wil....beetje sneu als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat kan maar dat geloof ik niet. en dat anita het niveau daar niet aankan moet ik ook eerst nog wel zien. de toekomst zal dat uitwijzen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 16:40 schreef Ajax_fan het volgende:Man wat ben jij gefrustreerd zeg. En dat allemaal omdat een voetballer die altijd zn best voor Ajax heeft gedaan graag een stapje hogerop wil....beetje sneu als je het mij vraagt. Newcastle is geen stapje hogerop behoudens het geld. De stad is ruk. Wat een grauwe bende is het daar. Een prijs zal je nooit winnen. CL spelen zal bijna onmogelijk zijn!Je zal regelmatig een dik pak lsaag krijgen van ManU,City, Chelsea of Arsenal. Dus leg mij dan de SPORTIEVE verbetering eens uit ipv van met woorden als sneu en dat ik het niet snap te komen!! Je kan mij wel je mening blijven opdringen maar ik haal ze zo ongelooflijk simpel onderuit en dat weet je ook wel. Maar ik zal Anita voordragen voor een lintje omdat hij gewoon zijn werk heeft gedaan tegen een heel vorstelijk salaris. Doe jij dan hetzelfde voor mensen die in de zorg werken voor nog geen 10% van het salaris van Anita!! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 16:46 schreef Brandje het volgende:[..] Newcastle is geen stapje hogerop behoudens het geld. De stad is ruk. Wat een grauwe bende is het daar. Een prijs zal je nooit winnen. CL spelen zal bijna onmogelijk zijn!Je zal regelmatig een dik pak lsaag krijgen van ManU,City, Chelsea of Arsenal. Dus leg mij dan de SPORTIEVE verbetering eens uit ipv van met woorden als sneu en dat ik het niet snap te komen!! Je kan mij wel je mening blijven opdringen maar ik haal ze zo ongelooflijk simpel onderuit en dat weet je ook wel. Maar ik zal Anita voordragen voor een lintje omdat hij gewoon zijn werk heeft gedaan tegen een heel vorstelijk salaris. Doe jij dan hetzelfde voor mensen die in de zorg werken voor nog geen 10% van het salaris van Anita!! Eeh sorry hoor maar wie probeert wie nu een mening op te dringen. Dat hele eerste stuk van je reactie is daar alweer een voorbeeld van. En dat laatste stuk. Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken. Maar als ik Anita ooit nog tegenkom de komende tijd dan zal ik even zeggen dat ie niet naar Newcastle moet gaan omdat Jij vind dat Newcastle een rukstad is. Want je kiest namelijk alleen maar voor een club als de stad leuk is natuurlijk.......Zal tegen hem zeggen dat ie vooral eerst toestemming aan jou moet vragen en dat jij eerst even checkt of de stad goed is en of ze in de toekomst veel wedstrijden gaan verliezen........kan ie dan zelf kiezen of ie dat wel wil. Die jongen bepaald zelf wel wat hij wel en niet een stap hogerop vind en blijkbaar vind hij dit een stap hogerop.En terrecht want hij gaat zich daar echt verder ontwikkelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 16:54 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Eeh sorry hoor maar wie probeert wie nu een mening op te dringen. Dat hele eerste stuk van je reactie is daar alweer een voorbeeld van. En dat laatste stuk. Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken. Maar als ik Anita ooit nog tegenkom de komende tijd dan zal ik even zeggen dat ie niet naar Newcastle moet gaan omdat Jij vind dat Newcastle een rukstad is. Want je kiest namelijk alleen maar voor een club als de stad leuk is natuurlijk.......Zal tegen hem zeggen dat ie vooral eerst toestemming aan jou moet vragen en dat jij eerst even checkt of de stad goed is en of ze in de toekomst veel wedstrijden gaan verliezen........kan ie dan zelf kiezen of ie dat wel wil. Die jongen bepaald zelf wel wat hij wel en niet een stap hogerop vind en blijkbaar vind hij dit een stap hogerop.En terrecht want hij gaat zich daar echt verder ontwikkelen. Knappe inhoudelijke reactie! het enige wat je doet is het op de man spelen. Komop doe nog eens een poging!! Waar zeg ik dat je alleen voor een club kiest als de stad goed is?? Helemaal nergens maar als je bijvoorbeeld voor een club als Espanyol zou kiezen win je ook niks, zal je ook geen CL spelen maar vertoef je nog altijd in Barcelona. Dus daarom vraag ik jou nogmaals. Probeer inhoudelijk te reageren en mij niet direkt aan te vallen waarom een transfer naar NU behoudens het geld een stap vooruit is?? Ik heb jou argumenten geveven waarom ik vind van niet. Nu mag je mij overtuigen. Dus hou op met schuimbekken ik kom eens met een verassende reactie |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:06 schreef Brandje het volgende:[..] Knappe inhoudelijke reactie! het enige wat je doet is het op de man spelen. Komop doe nog eens een poging!! Waar zeg ik dat je alleen voor een club kiest als de stad goed is?? Helemaal nergens maar als je bijvoorbeeld voor een club als Espanyol zou kiezen win je ook niks, zal je ook geen CL spelen maar vertoef je nog altijd in Barcelona. Dus daarom vraag ik jou nogmaals. Probeer inhoudelijk te reageren en mij niet direkt aan te vallen waarom een transfer naar NU behoudens het geld een stap vooruit is?? Ik heb jou argumenten geveven waarom ik vind van niet. Nu mag je mij overtuigen. Dus hou op met schuimbekken ik kom eens met een verassende reactie Je zit mij constant van dingen te beschuldigen die je daarna zelf ook doet...... En ik heb zelf ook genoeg argumenten gegeven maar als je daaroverheen leest....prima.....maar dat terzijde....
Waarom mag die jongen niet zelf bepalen wat hij een stap hogerop vind. Moet hij eeuwig bij Ajax blijven? Mag hij zich nooit verder ontwikkelen? Wat ik al zei kijk naar Tiote. Hadden we ooit verwacht dat daar ooit een topclub voor in de rij zou staan? Anita weet ook dat hij nooit meteen een stap naar de absolute top zal maken. Hij maakt nu een keus voor een mooie club in Engeland. Mag spelen tegen de toppers van deze wereld. En ja hij zal geen prijzen winnen, daar heb je helemaal gelijk in dat weet iedereen, maar hij zal wel een betere voetballer worden daar. Wat valt er hier te winnen.....kampioenschap.Nou die heeft ie de laatste 2 jaar al binnengehaald. Die andere 2 prijzen daar staat niemand op te wachten. Vertonghen gaat toch ook geen prijzen winnen in Engeland? Maar die wordt daar ook beter. Vanuit Newcastle kan Anita zich op een groter podium laten zien en wie weet staan daar over 2 jaar ook de topclubs voor in de rij. Gun die jongen dit nou. Altijd zn best gedaan, nooit lopen zeuren als ie weer eens linksback moest spelen.Heeft zich altijd opgeofferd voor de club. Ik heb liever dat ie blijft maar als hij deze stap wil maken dan wens ik hem alle succes daar bij een mooie club met een prachtige historie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:17 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Je zit mij constant van dingen te beschuldigen die je daarna zelf ook doet...... En ik heb zelf ook genoeg argumenten gegeven maar als je daaroverheen leest....prima.....maar dat terzijde.... Waarom mag die jongen niet zelf bepalen wat hij een stap hogerop vind. Moet hij eeuwig bij Ajax blijven? Mag hij zich nooit verder ontwikkelen? Wat ik al zei kijk naar Tiote. Hadden we ooit verwacht dat daar ooit een topclub voor in de rij zou staan? Anita weet ook dat hij nooit meteen een stap naar de absolute top zal maken. Hij maakt nu een keus voor een mooie club in Engeland. Mag spelen tegen de toppers van deze wereld. En ja hij zal geen prijzen winnen, daar heb je helemaal gelijk in dat weet iedereen, maar hij zal wel een betere voetballer worden daar. Wat valt er hier te winnen.....kampioenschap.Nou die heeft ie de laatste 2 jaar al binnengehaald. Die andere 2 prijzen daar staat niemand op te wachten. Vertonghen gaat toch ook geen prijzen winnen in Engeland? Maar die wordt daar ook beter. Vanuit Newcastle kan Anita zich op een groter podium laten zien en wie weet staan daar over 2 jaar ook de topclubs voor in de rij. Gun die jongen dit nou. Altijd zn best gedaan, nooit lopen zeuren als ie weer eens linksback moest spelen.Heeft zich altijd opgeofferd voor de club. Ik heb liever dat ie blijft maar als hij deze stap wil maken dan wens ik hem alle succes daar bij een mooie club met een prachtige historie. Spurs is laatste jaren een structurele top5 club in Engeland met een echte historie. Zeker ter vergelijking met NU. Die spelen wel regelmatig CL en bovendien ligt het in Londen. Zeg ik ergens dat hij niet naar NU mag? Nee ik zeg nu voor zoveelste keer dat ik behoudens het geld geen verbetering zie. Mag dat? Ik denk wanneer Ajax tien keer tegen ze zou spelen dat ze acht keer zouden winnen. Tiote heeft inderdaad wel die stap gemaakt maar dat is een beer van een vent die met gemak fysiek kan. Anita zou dat niet kunnen. Daar heeft hij de body niet voor, de lengte en de snelheid. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Competitie NL - Competitie Engeland. Dan kan je niks anders zeggen dat dat wel een verbetering is. Sfeer... Hoeft ook geen verdere uitleg dacht ik. Stadions....stuk indrukwekkender om week in week uit in die stadions te spelen dan elke week in ( met alle respect ) die baggere bezemkasten hier in Nederland te spelen. Dat zijn toch wel 3 verbeteringen? Ik walg soms van de sfeer die in onze stadions hier in nederland hangt. Alleen maar haat haat haat alleen maar schelden. Dan is Engeland een verademing. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ben het toch wel met ajax_fan eens dat als je de kans krijgt om in de PL te spelen dat dat inderdaad een sportieve verbetering is, zelf zou ik inderdaad als club zijnde niet voor Newcastle kiezen, maar goed, dat is geheel aan anita zelf. Ben wel van mening dat anita makkelijk mee kan komen in de PL, ik vind dat hij enorm onderschat word in de NL competitie en op dit moment heel belangrijk is voor ajax, het zou zeker een aderlating zijn als hj zou vertrekken. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Wegwezen met die geldwolf!!350.000 bij heerenveen verdienen en nu 1.6 !!!miljoien vragen????Wegwezen met die aiaiaiaiaiashithiedie....bah,misselijk mannetje.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:47 schreef Ajax_fan het volgende:Competitie NL - Competitie Engeland. Dan kan je niks anders zeggen dat dat wel een verbetering is. Sfeer... Hoeft ook geen verdere uitleg dacht ik. Stadions....stuk indrukwekkender om week in week uit in die stadions te spelen dan elke week in ( met alle respect ) die baggere bezemkasten hier in Nederland te spelen. Dat zijn toch wel 3 verbeteringen? Ik walg soms van de sfeer die in onze stadions hier in nederland hangt. Alleen maar haat haat haat alleen maar schelden. Dan is Engeland een verademing. Klopt de PLO is qua competitie meer dan Eredivisie maar daar ben je snel klaar mee als je bij een middenmoter speelt denk ik. Die sfeer is inderdaad goed alleen wen je daar ook snel aan heb ik het vermoeden. Ik zou gewoon niet voor NU kiezen daar ben ik heel eerlijk. Als hij dat wel wil moet hij dat weten maar ik kan niks anders verzinnen dat het om de centjes gaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:55 schreef dege het volgende:ben het toch wel met ajax_fan eens dat als je de kans krijgt om in de PL te spelen dat dat inderdaad een sportieve verbetering is, zelf zou ik inderdaad als club zijnde niet voor Newcastle kiezen, maar goed, dat is geheel aan anita zelf. Ben wel van mening dat anita makkelijk mee kan komen in de PL, ik vind dat hij enorm onderschat word in de NL competitie en op dit moment heel belangrijk is voor ajax, het zou zeker een aderlating zijn als hj zou vertrekken. Ik blijf Anita een beperkte voetballer vinden en het feit dat hij volgens velen zo belangrijk is voor ajax zegt eigenlijk een hoop over het niveau. Ik ben nooit fan van hem geweest en zal het ook niet worden. Net zo als Enoh. |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:04 schreef bahbah het volgende:Wegwezen met die geldwolf!!350.000 bij heerenveen verdienen en nu 1.6 !!!miljoien vragen????Wegwezen met die aiaiaiaiaiashithiedie....bah,misselijk mannetje.... Sterke tekst hier is over nagedacht |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
hij moet gewoon doen wat er gezegd wordt !! en anders dan blijft hij toch lekker in friesland !! |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:47 schreef Ajax_fan het volgende:Competitie NL - Competitie Engeland. Dan kan je niks anders zeggen dat dat wel een verbetering is. Sfeer... Hoeft ook geen verdere uitleg dacht ik. Stadions....stuk indrukwekkender om week in week uit in die stadions te spelen dan elke week in ( met alle respect ) die baggere bezemkasten hier in Nederland te spelen. Dat zijn toch wel 3 verbeteringen? Ik walg soms van de sfeer die in onze stadions hier in nederland hangt. Alleen maar haat haat haat alleen maar schelden. Dan is Engeland een verademing. Wil je zeggen dat er in Engeland geen haat, schelden en geweld is?? Moet je toch wat vaker naar Engeland gaan.
Buiten de vraag of Anita, na 2 x 14 wedstrijden op niveau te hebben gespeeld bij Ajax, wel geschikt is voor de PL gaat hij ook nog op de bank zitten zolang Tiote niet verkocht is. Dus toch kwestie van de centen?? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Het gaat hier toch over assaidi? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Van mij hoeft hij in elk geval niet meer te komen! Liever niet zelfs! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Assaidi moet lekker bij Heerenveen blijven. Kan ie lekker blijven genieten van zn 3 ton salaris. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:58 schreef Ajax_fan het volgende:Assaidi moet lekker bij Heerenveen blijven. Kan ie lekker blijven genieten van zn 3 ton salaris. Ik zie hem als speler toch graag komen en je weet niet of het Assaidi is die spreekt of Raiola |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
ze verdienen zat die spelers hij gaat de kant op van Elhmadoui |
|
|
|
|
befie
|
|
|
waarom halen we cabral niet die kost niet zoveel |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:17 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Je zit mij constant van dingen te beschuldigen die je daarna zelf ook doet...... En ik heb zelf ook genoeg argumenten gegeven maar als je daaroverheen leest....prima.....maar dat terzijde.... Waarom mag die jongen niet zelf bepalen wat hij een stap hogerop vind. Moet hij eeuwig bij Ajax blijven? Mag hij zich nooit verder ontwikkelen? Wat ik al zei kijk naar Tiote. Hadden we ooit verwacht dat daar ooit een topclub voor in de rij zou staan? Anita weet ook dat hij nooit meteen een stap naar de absolute top zal maken. Hij maakt nu een keus voor een mooie club in Engeland. Mag spelen tegen de toppers van deze wereld. En ja hij zal geen prijzen winnen, daar heb je helemaal gelijk in dat weet iedereen, maar hij zal wel een betere voetballer worden daar. Wat valt er hier te winnen.....kampioenschap.Nou die heeft ie de laatste 2 jaar al binnengehaald. Die andere 2 prijzen daar staat niemand op te wachten. Vertonghen gaat toch ook geen prijzen winnen in Engeland? Maar die wordt daar ook beter. Vanuit Newcastle kan Anita zich op een groter podium laten zien en wie weet staan daar over 2 jaar ook de topclubs voor in de rij. Gun die jongen dit nou. Altijd zn best gedaan, nooit lopen zeuren als ie weer eens linksback moest spelen.Heeft zich altijd opgeofferd voor de club. Ik heb liever dat ie blijft maar als hij deze stap wil maken dan wens ik hem alle succes daar bij een mooie club met een prachtige historie. Hij heeft zich opgeofferd voor Ajax kom op zeg dit is zijn hobby waar hij heel goed voor betaald wordt en als hij een half jaar geleden niet uit nood verdedigende middenvelder was geworden had hij waarschijnlijk verhuurd geworden of als standin voor de rechtsback of linksback op de bank gezeten,en had hij nooit deze transfer gehad dus heeft hij ook aan Ajax te danken dus op zich vind ik het verhaal dat hij zich heeft opgeofferd voor Ajax totaal nergens opslaan.En ik vind Newcastle beslist geen stap hoger,wel de competitie dat klopt maar geloof me het gaat gewoon om het geld. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
een feyenoord mag toch niet bij ajax spelen want dan mag nooit meer . bij feyenoord spelen . of Jenner dat is ook een buitenspeler |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 23:06 schreef nora het volgende:[..] Hij heeft zich opgeofferd voor Ajax kom op zeg dit is zijn hobby waar hij heel goed voor betaald wordt en als hij een half jaar geleden niet uit nood verdedigende middenvelder was geworden had hij waarschijnlijk verhuurd geworden of als standin voor de rechtsback of linksback op de bank gezeten,en had hij nooit deze transfer gehad dus heeft hij ook aan Ajax te danken dus op zich vind ik het verhaal dat hij zich heeft opgeofferd voor Ajax totaal nergens opslaan.En ik vind Newcastle beslist geen stap hoger,wel de competitie dat klopt maar geloof me het gaat gewoon om het geld. Dat klopt niet helemaal, Anita is altijd al VM geweest. Sterker nog, 4 seizoenen geleden toen hij continue op de back posities werd geposteerd en iedereen die jongen aan het afpissen was, riep ik al dat hij op de VM neergezet moest worden omdat hij daarin exceleert. Zelfde geldt voor Janssen op de VM of CM/AM positie.
Stel je nou voor dat Blind het ineens goed zou doen als CV en er komt een engels middenmoter die 5-6 miljoen biedt en hij kiest ervoor te vertrekken, zul je ook niemand horen....denk dat het omgekeerde ook een beetje waar is, de mensen die roepen dat het hem om geld gaat willem hem stiekem wel heel heel graag behouden, maar schermen met argumenten dat hij pas net echt presteert. Ondanks dat dit waar is, kan een verkoop op dit moment voor alle partijen goed uitpakken, omdat er misschien nooit meer zó'n kans komt. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
En verder ON:
Dit had ik wel verwacht, Assaidi ontkent natuurlijk dat het om 1,6 gaat. Heeft ie het over het buitenland, nah daar zou ie dan wel 2,5 hebben gepakt bij een Russische/Turkse club, maar of je daar nou gelukkig van wordt... maar hij herhaalt zijn eerdere verhaaltje. En eerlijk gezegd, alles boven de miljoen vind ik al te veel.
"Dat is echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan. Ik wil echter niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven", zo weersprak de Friese revelatie de geruchten.
Assaidi hoopt dat de transfer snel doorgang vindt. "Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat. We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker nog niet afgeketst."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/165180/Assaidi_hoort_onzin:_1,6_miljoen?_Dat_is_echt_niet_waar#ixzz23anEeVuY |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Assaidi naar Liverpool. bron: ESPN, SKYSports, Omrop Fyslan, en het wordt door steeds meerdere bronnen gemeld |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ajax-doelwit Assaidi kiest voor Liverpool. KIJK OP VOETBALPRIMEUR.NL |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ja en? Dikke doei en succes in Engeland. Blij dat Ajax dus niet door de knieen gaat en toch betaald wat hij zelf wil. Wegwezen. Graag voor Ajax spelen of niet. Trouwens wat blijft er nu over van zn verhaal dat ie dicht bij zn familie wilde blijven...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ajax-doelwit Assaidi kiest voor Liverpool
Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:Vandaag om 19:35Categorie:Nieuws
Landskampioen Ajax grijpt naast de komst van Oussama Assaidi. De getructe buitenspeler van sc Heerenveen vervolgt zijn carrière zo goed als zeker bij de Engelse club Liverpool.
Liverpool maakt via de officiële kanalen melding van een akkoord met Assaidi. De 24-jarige Amsterdammer moet op Melwood nog wel een medische keuring doorstaan. Het is niet bekend welk bedrag sc Heerenveen voor hem zal ontvangen, maar er circuleert een bedrag van 3,5 miljoen euro.
Assaidi maakte in de zomer van 2009 de overstap van De Graafschap naar sc Heerenveen. In 68 wedstrijden maakte hij twintig doelpunten voor de club. Ook debuteerde hij tussentijds voor Marokko.
Ajax wilde de aanvaller ook graag inlijven. Trainer Frank de Boer liet zich hoopvol uit over de kwestie, ondanks het verschil tussen vraag en aanbod. De plotselinge interesse van Liverpool gooit echter roet in het eten.
Bron: voetbalprimeur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Niks te danken trouwens.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 19:40 schreef Milanafcaaa het volgende:Assaidi naar Liverpool. bron: ESPN, SKYSports, Omrop Fyslan, en het wordt door steeds meerdere bronnen gemeld Daar ben ik heel blij mee. Zoals ik al meerdere malen gezegd heb, moet je hem niet willen in je selectie. Daar komt alleen maar onrust van. En daar hebben we al eerder ervaring mee gehad. Heb vertrouwen in Boerrigter en Fisher. Frank de Boer kan hen beide zodanig veel speelminuten geven zonder dat er sprake is van overbelasting. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon geen spelers-interesse meer naar buiten kenbaar (proberen) te maken. ben je van alle gezeik af. het was de laatste weken wel heel erg! die stond op de lijst en was bijna rond en Jan , Piet en klaas ook. Gewoon lekker helemaal niemand meer halen en bouwen in het lopende seizoen voor volgend seizoen!
AJAX forever ***+1 |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik hoop eerlijk dat hij er niks van bakt daar en zelfs heerenveen hem niet eens terug wil even een lesje over zijn instelling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
Dan toch maar voor Wildschut gaan. die heeft een voorkeur voor een goede club ut de eredivisie |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 19:53 schreef hjf het volgende:[..] Daar ben ik heel blij mee. Zoals ik al meerdere malen gezegd heb, moet je hem niet willen in je selectie. Daar komt alleen maar onrust van. En daar hebben we al eerder ervaring mee gehad. Heb vertrouwen in Boerrigter en Fisher. Frank de Boer kan hen beide zodanig veel speelminuten geven zonder dat er sprake is van overbelasting. Heb je bij Derk nog al snel last van en aangezien Fisher nog wel eens te licht bevonden kan worden tja ik had hem er graag bij gehad.. Al deed Sana het ook niet slecht vanaf links en heb je ook Mickey nog.. Als ie die Imbecillio maar niet meer opstelt want dat is echt Ajax onwaardig... |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
hij is onderweg naar Liverpool !! hij wil die salaris eisen en dan nog zeggen ook nog dat het niet waar is !! |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Hij heeftn het advies opgevolg van Narsingh, dat ie niet naar Ajax moet gaan want hij kan de overstap naar het buitenland wel aan.
Het lijkt wel alsof Narsingh op z'n teentjes getrapt is omdat ajax niet meteen op al die Raiola eisen in ging.
Laat ze lekker zie gasten.
Het is moeilijk, maar vertrouwen heeft Frank wel verdiend. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Frank wel maar Overmars heeft nu al zo goed als afgedaan. Met dit beleid ben je binnen paar jaar volledig kapot. Misschien een dikke bankrekening maar geen spelers meer waarvoor je naar het stadion komt. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
ik ga naar het stadion omdat ik voor ajax ben.ik kom niet voor aisaidi of narsingh. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Waardeloze spelers ga ik niet naar kijken. Kan ik net zogoed om de hoek naar VVV gaan. Die zijn dit jaar niet veel minder dan ajax. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Als jullie interesse in een speler hebben dan hemelen jullie hem op totte met mr zodra hij niet akkoord is , voor n andere club kiest dan is hij niet goed genoeg , rotte appel , geldwolf etc. Soms mot je je eigen er gewoon bij neerleggen dat n speler niet komt. De tijd dat spelers blindelings voor de top 3 kozen is voorbij |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:41 schreef infamous psv het volgende:Als jullie interesse in een speler hebben dan hemelen jullie hem op totte met mr zodra hij niet akkoord is , voor n andere club kiest dan is hij niet goed genoeg , rotte appel , geldwolf etc. Soms mot je je eigen er gewoon bij neerleggen dat n speler niet komt. De tijd dat spelers blindelings voor de top 3 kozen is voorbij Denk dat het grootste gedeelte er niet rouwig om is..Dat Assaidi meer wilde dan er werd geboden heeft waarschijnlijk te maken dat zijn zaakwaarnemen al meer wist. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:34 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Waardeloze spelers ga ik niet naar kijken. Kan ik net zogoed om de hoek naar VVV gaan. Die zijn dit jaar niet veel minder dan ajax. ik vind boerighter ook goed .en sana liet bij mij ook een goeie indruk achter.als ik het geld had om dit jaar naar het stadion te gaan,had ik nu gegaan en nog harder me team gesteund .je weet hoe we aan die derde ster kwamen toch?.dat was de twaalfde man .twente wist niet waar ze het moesten zoeken.en als het stadion elke keer ontploft als die jonkies opkomen zal dat ze vleugels geven |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:24 schreef AFCA MARCO het volgende:Frank wel maar Overmars heeft nu al zo goed als afgedaan. Met dit beleid ben je binnen paar jaar volledig kapot. Misschien een dikke bankrekening maar geen spelers meer waarvoor je naar het stadion komt. Wat ik al eens eerder heb gezegd, stop met jezelf te kwellen zeg je kaart op en ga bij een andere club gallen. Dat gelul van jou raakt kant noch wal. Zodirect zeg je weer dat je hier nooit meer komt vervolgens kom je weer terug.
Eerst loop je alles af te kraken wat er af te kraken valt, vervolgens kwam het nieuws dat Assaidi misschien zou komen en alles is weer koek en ei.
Ik zeg laat je Club maar in de steek! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:34 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Waardeloze spelers ga ik niet naar kijken. Kan ik net zogoed om de hoek naar VVV gaan. Die zijn dit jaar niet veel minder dan ajax. Jij bent wel erg negatief gozer.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Hij is nu zijn naam aan het veranderen in VVVMARCO...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|