|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
haha moeten we alles opalles zetten om widschut weg te kopen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik krijg langzaam een afkeer jegens Ajax. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: In voor en tegenspoed toch. en relax het is geen commentaar |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
komt gelukkig niet naar ajax,zou een tweede el hammie zijn geworden. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Laat dat langzaam maar weg... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Vind het heel erg dat ik nu zo tegenaan kijk. Heb 20 jaar seizoenskaart gehad maar daar stop ik mee. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 19:44 schreef Mike¥¥ het volgende:wat is jullie mening omtrendt het gedrag van deze speler ? na het intervieuw na de wedstrijd van heereveen vond ik zijn lakse houding over dat hij er wel op vooruit ging, maar niet genoeg niet getuigen van overtuiging,kom op je gaat naar ajax ,de club die afg. jaren de schaal wint,meedoet in cl ,waar je als talent jezelf in de kijker speelt in het buitenland, ajax is een nieuwe weg ingeslagen en dat assaidi het goed deed bij heerenveen,wil niet zeggen dat hij bij onze jongens wel doet, ik zeg graag of anders liever niet!!!!! hij heeft wel de arrogantie van een ajax speler. en zijn bluf heeft toch gewonnen beter salaris en bij een betere club terecht gekomen. |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote: EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!!!
snap niet wat jij dan nog op het Forum doet,
jij bent dus 1 van de 250.000 gelegenheids supporters, De "Echte"supporters en de club blij mee zijn |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:21 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Vind het heel erg dat ik nu zo tegenaan kijk. Heb 20 jaar seizoenskaart gehad maar daar stop ik mee. Vorig jaar gaven een hoop mensen jullie ook geen stuiver en de rest is bekend.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:23 schreef AZvakY het volgende:[..] EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!!! snap niet wat jij dan nog op het Forum doet, jij bent dus 1 van de 250.000 gelegenheids supporters, De "Echte"supporters en de club blij mee zijn Prima als je het zo wil noemen. Als ik al die kaartjes niet had gekocht had ik nu in een dikke porsche gereden knakworst. Mag je dan nog steeds geen commentaar leveren als je het niet eens bent met dit beleid? Ik maak zelf wel uit of ik op het forum zit en ook maak ik zelf uit of ik nog uberhaupt 1 euro besteed aan ajax. Ajax is ajax niet meer |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:26 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Prima als je het zo wil noemen. Als ik al die kaartjes niet had gekocht had ik nu in een dikke porsche gereden knakworst. Mag je dan nog steeds geen commentaar leveren als je het niet eens bent met dit beleid? Ik maak zelf wel uit of ik op het forum zit en ook maak ik zelf uit of ik nog uberhaupt 1 euro besteed aan ajax. Ajax is ajax niet meer ik denk dat jej je vergist. kijk naar 010.heeft ook niet lang geduurd |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Ik denk dat het meer om teleurstelling gaat als men wat negatief is dan dat men naar een ander club gaat, want heel eerlij gezegd is het wel allemaal teleurstellend.
We zien spelers vertrekken ener komt niks terug en wat er aan speculaties is qua spelers is zeker geen verbetering.Hier wordt ik ook niet vrolijk van |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:23 schreef AZvakY het volgende:[..] EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!!! snap niet wat jij dan nog op het Forum doet, jij bent dus 1 van de 250.000 gelegenheids supporters, De "Echte"supporters en de club blij mee zijn hey kaassie...4 miljoen echte supporters bedoel je
beter dan die 16.000 die er bij jullie zitten...programma boek klapper. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:26 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Prima als je het zo wil noemen. Als ik al die kaartjes niet had gekocht had ik nu in een dikke porsche gereden knakworst. Mag je dan nog steeds geen commentaar leveren als je het niet eens bent met dit beleid? Ik maak zelf wel uit of ik op het forum zit en ook maak ik zelf uit of ik nog uberhaupt 1 euro besteed aan ajax. Ajax is ajax niet meer Mijn eerste seizoen was dat Koeman kampioen werd, daarna was het dramatisch qua beleid en voetbal, kan het bijna niet geloven dat je die tijd bent doorgekomen.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:28 schreef frankdribben het volgende:Ik denk dat het meer om teleurstelling gaat als men wat negatief is dan dat men naar een ander club gaat, want heel eerlij gezegd is het wel allemaal teleurstellend. We zien spelers vertrekken ener komt niks terug en wat er aan speculaties is qua spelers is zeker geen verbetering.Hier wordt ik ook niet vrolijk van Wel vol achter Overmars en Cruijff blijven staan he want anders ben je een nepsupporter hier. Kritische noten worden meteen gekraakt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:29 schreef Mokum1 het volgende:[..] Mijn eerste seizoen was dat Koeman kampioen werd, daarna was het dramatisch qua beleid en voetbal, kan het bijna niet geloven dat je die tijd bent doorgekomen.... Kun je nagaan hoe diep ajax zit! |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:26 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Prima als je het zo wil noemen. Als ik al die kaartjes niet had gekocht had ik nu in een dikke porsche gereden knakworst. Mag je dan nog steeds geen commentaar leveren als je het niet eens bent met dit beleid? Ik maak zelf wel uit of ik op het forum zit en ook maak ik zelf uit of ik nog uberhaupt 1 euro besteed aan ajax. Ajax is ajax niet meer Elke Club raakt spelers kwijt of mist de boot wbt aankopen. Kijk naar Feyenoord de afgelopen jaren vorig jaar stonden ze er gewoon weer en als ze zo slecht presteren weet niet maar onder onze steen stond in de krant dat jullie de afgelopen 2 jaar kampioen waren dus zie niet waar het slecht loopt... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:30 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Wel vol achter Overmars en Cruijff blijven staan he want anders ben je een nepsupporter hier. Kritische noten worden meteen gekraakt. man reageer niet laat die lamp en die kaassie maar de pleuris krijgen...hehe |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
ze denken dat ze er al zijn nu ze in het buitenland spelen !! net zoals Narsinh die heeft Asiddi gezegd !1 je moet niet naar Ajax gaan want daar leer je niks ! dat ik toch wel , het is een tussen weg . net zoals Dries Mertens .het is een kwal van een vent geworden sinds hij bij psv is . hij is er noch lang niet |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
INfamous PSV zegt net dat ie lol heeft.
Kun je nagaan wat een Nep PSV supporter hij is dat ie lol heeft dsat PSV van RKC verloren heeft. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:38 schreef frankdribben het volgende:INfamous PSV zegt net dat ie lol heeft. Kun je nagaan wat een Nep PSV supporter hij is dat ie lol heeft dsat PSV van RKC verloren heeft. ??? |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote: ken je de waarheid niet aan dan, als zelfs supporters van andere clubs zich afvragen waar het zo slecht gaat met de club die 2 keer op rij kampioen is geworden???
ben jij pas tevreden als ze 2 keer op rij naar de jupilerleague degraderen??? hahaha kansloze |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik blijf altijd een ajacied maar dit gaat me serieus aan het hart. Elke morgen sta ik op met ajax headliner om te kijken of er nog iets verkocht/gekocht is. Elke avond voor ik ga slapen doe ik hetzelfde. Vrijwel elke week stap ik in de auto om een kilometer of 350 te rijden voor ajax. Kortom ik heb er serieus enorm veel voor over. De dingen die nu gebeuren kunnen gewoon niet in mijn ogen. Ze verkopen een half elftal ( weliswaar niet allemaal basiskrachten ) om vervolgens alleen Sana terug te kopen ( wat ik overigens in de eerste wedstrijd een openbaring vond ). Ik mis dat echte ajaxvoetbal gewoon. Die snelle kaatses en hoge balcirculaties zijn er niet meer. Dat is natuurlijk niet gek als je jongens als Daley Blind en Siem de Jong blijft opstellen, maar als je dan ook nog de enige ervaren persoon in de selectie gaat verpatsen en DE motor van afgelopen seizoen van de hand doet , mag je als fan verwachten dat daar iets tegenover staat of niet? Jantje is ook al vertrokken en niks voor terug gekomen. Ik baal dus gewoon als een stekker van het huidige beleid. Dat ze niet de gewenste ( en vaak veel te hoge ) salarissen willen betalen is goed. Dat ze niet miljoenen over de toonbank smijten kan ik ook waarderen, maar het word gewoon tijd dat er eens spijkers met koppen geslagen worden. Ook neem ik dit Frank en Marc dit kwalijk aangezien deze elke keer in de media roepen wie ze op hun vizier hebben. Die moeten gewoon eens even hun mond houden en achter de schermen doen waarvoor ze betaald krijgen. Je maakt andere clubs onnodig wakker!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Dat maak jij ervan stumper. |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:43 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik blijf altijd een ajacied maar dit gaat me serieus aan het hart. Elke morgen sta ik op met ajax headliner om te kijken of er nog iets verkocht/gekocht is. Elke avond voor ik ga slapen doe ik hetzelfde. Vrijwel elke week stap ik in de auto om een kilometer of 350 te rijden voor ajax. Kortom ik heb er serieus enorm veel voor over. De dingen die nu gebeuren kunnen gewoon niet in mijn ogen. Ze verkopen een half elftal ( weliswaar niet allemaal basiskrachten ) om vervolgens alleen Sana terug te kopen ( wat ik overigens in de eerste wedstrijd een openbaring vond ). Ik mis dat echte ajaxvoetbal gewoon. Die snelle kaatses en hoge balcirculaties zijn er niet meer. Dat is natuurlijk niet gek als je jongens als Daley Blind en Siem de Jong blijft opstellen, maar als je dan ook nog de enige ervaren persoon in de selectie gaat verpatsen en DE motor van afgelopen seizoen van de hand doet , mag je als fan verwachten dat daar iets tegenover staat of niet? Jantje is ook al vertrokken en niks voor terug gekomen. Ik baal dus gewoon als een stekker van het huidige beleid. Dat ze niet de gewenste ( en vaak veel te hoge ) salarissen willen betalen is goed. Dat ze niet miljoenen over de toonbank smijten kan ik ook waarderen, maar het word gewoon tijd dat er eens spijkers met koppen geslagen worden. Ook neem ik dit Frank en Marc dit kwalijk aangezien deze elke keer in de media roepen wie ze op hun vizier hebben. Die moeten gewoon eens even hun mond houden en achter de schermen doen waarvoor ze betaald krijgen. Je maakt andere clubs onnodig wakker!! transfer window is nog volop open en de echte aankopen komen ALTIJD vlak voor het eind, blijf het apart vinden dat je de hoop al zo snel op geeft,
Bij vlagen heeft ajax het GOEDE spel laten zien in de wedstrijd tegen AZ, die gasten hebben allemaal vakantie gehad die moeten er weer in komen,
Te slecht dat een AZer het op moet nemen voor de Spelers van Ajax omdat ze het zelf niet snappen op INFAMOUSPSV en MOKUM1 na dan |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:47 schreef AZvakY het volgende:[..] transfer window is nog volop open en de echte aankopen komen ALTIJD vlak voor het eind, blijf het apart vinden dat je de hoop al zo snel op geeft, Bij vlagen heeft ajax het GOEDE spel laten zien in de wedstrijd tegen AZ, die gasten hebben allemaal vakantie gehad die moeten er weer in komen, Te slecht dat een AZer het op moet nemen voor de Spelers van Ajax omdat ze het zelf niet snappen op INFAMOUSPSV en MOKUM1 na dan Die aankopen hebben dus weer de hele voorbereiding bij ajax gemist ( als die er uberhaupt komen ). Ik hoor namen als Overtoom en Duarte rondcirkelen, nee daar win je de oorlog mee! Ik ben wel erg kritisch maar nog steeds ajacied. Tevens ben ik ervan overtuigd dat er nog veel meer mensen zijn die het zoals mij zien. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: "Hehe eindelijk eens lekker nieuws over AJAX. Ik denk dat ze nu met 5 aanvallers gaan spelen ;) Wellicht dat Sulejmani dus toch gaat vertrekken. Nu heb je Sana/ lukoki en eventueel Aissaidi op rechts en op links heb je Boerrigter/ Assaidi en Fisher. Dat begint er aardig op te lijken al zeg ik het zelf. Nu nog een CV en een reservespits en ik trek al mijn woorden negatieve woorden terug.
Sorry mannen ik zag gewoon even het licht niet meer :("
Voor de zogenaamde interesse stelde je net zo op als dat je nu doet. Bericht dat Assaidi waarschijnlijk naar ajax komt is alles weer OK.
Nu ketst het af, en het het is weer allemaal kut.
1 speler kan er bij jou voor zorgen dat Overmars/FdB/Ajax totaal kut is.
Over kortzichtigheid gesproken... |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:50 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Die aankopen hebben dus weer de hele voorbereiding bij ajax gemist ( als die er uberhaupt komen ). Ik hoor namen als Overtoom en Duarte rondcirkelen, nee daar win je de oorlog mee! Ik ben wel erg kritisch maar nog steeds ajacied. Tevens ben ik ervan overtuigd dat er nog veel meer mensen zijn die het zoals mij zien. tot nu toe slechts 2!!!! |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:52 schreef Mokum1 het volgende:[..] "Hehe eindelijk eens lekker nieuws over AJAX. Ik denk dat ze nu met 5 aanvallers gaan spelen ;) Wellicht dat Sulejmani dus toch gaat vertrekken. Nu heb je Sana/ lukoki en eventueel Aissaidi op rechts en op links heb je Boerrigter/ Assaidi en Fisher. Dat begint er aardig op te lijken al zeg ik het zelf. Nu nog een CV en een reservespits en ik trek al mijn woorden negatieve woorden terug. Sorry mannen ik zag gewoon even het licht niet meer :(" Voor de zogenaamde interesse stelde je net zo op als dat je nu doet. Bericht dat Assaidi waarschijnlijk naar ajax komt is alles weer OK. Nu ketst het af, en het het is weer allemaal kut. 1 speler kan er bij jou voor zorgen dat Overmars/FdB/Ajax totaal kut is. Over kortzichtigheid gesproken... AMEN!!! Praise MOKUM1 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:52 schreef Mokum1 het volgende:[..] "Hehe eindelijk eens lekker nieuws over AJAX. Ik denk dat ze nu met 5 aanvallers gaan spelen ;) Wellicht dat Sulejmani dus toch gaat vertrekken. Nu heb je Sana/ lukoki en eventueel Aissaidi op rechts en op links heb je Boerrigter/ Assaidi en Fisher. Dat begint er aardig op te lijken al zeg ik het zelf. Nu nog een CV en een reservespits en ik trek al mijn woorden negatieve woorden terug. Sorry mannen ik zag gewoon even het licht niet meer :(" Voor de zogenaamde interesse stelde je net zo op als dat je nu doet. Bericht dat Assaidi waarschijnlijk naar ajax komt is alles weer OK. Nu ketst het af, en het het is weer allemaal kut. 1 speler kan er bij jou voor zorgen dat Overmars/FdB/Ajax totaal kut is. Over kortzichtigheid gesproken... Er kwam eindelijk eens nieuws over een ECHTE versterking. Dat dat weer afketst ligt in mijn ogen vooral aan Overmars. Ajax doet geen druppel water bij de wijn. |
|
|
|
|
tono
|
|
|
Zelf ben heb ik erg veel vertrouwen in trainers en staf van Ajax. Ik ben erg blij dat we na jaren van geouwehoer eindelijk toppers aan de leiding hebben die echt van Ajax houden! Ik ben ze ook dankbaar dat we nu weer tweemaal trots kampioen zijn geworden en dat er ook weer naar de lange termijn wordt gekeken bij Ajax. |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:03 schreef tono het volgende:Zelf ben heb ik erg veel vertrouwen in trainers en staf van Ajax. Ik ben erg blij dat we na jaren van geouwehoer eindelijk toppers aan de leiding hebben die echt van Ajax houden! Ik ben ze ook dankbaar dat we nu weer tweemaal trots kampioen zijn geworden en dat er ook weer naar de lange termijn wordt gekeken bij Ajax. tjoh er zijn er meer die het wel snappen,
Kijk naar AZ-Beleid ondanks de schade en de slechte naam met het DSB staan ze elk jaar weer goed inclusief de spelers aankopen die aanslaan (enkeling uitgesloten)
en volgens sommige van jullie is jullie beleid K.U.T maar kampioensschappen worden bij sommige mensen niet gewaardeerd... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:00 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Er kwam eindelijk eens nieuws over een ECHTE versterking. Dat dat weer afketst ligt in mijn ogen vooral aan Overmars. Ajax doet geen druppel water bij de wijn. Laat je grijze massa eens werken, bij deze transfer is naar alle waarschijnlijkheid vertraagd niet door Ajax maar door zijn zaakwaarnemer.
Deze man is zo gehaaid dat ie heus wel wist dat Assaidi op meer lijstjes voorkwam. Als dat niet zou lukken verlagen ze de voorwaarden zodat Ajax alsnog akkoord gaat.
Komen we weer op kortzichtigheid terecht... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:03 schreef tono het volgende:Zelf ben heb ik erg veel vertrouwen in trainers en staf van Ajax. Ik ben erg blij dat we na jaren van geouwehoer eindelijk toppers aan de leiding hebben die echt van Ajax houden! Ik ben ze ook dankbaar dat we nu weer tweemaal trots kampioen zijn geworden en dat er ook weer naar de lange termijn wordt gekeken bij Ajax. +10 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:11 schreef Mokum1 het volgende:[..] Laat je grijze massa eens werken, bij deze transfer is naar alle waarschijnlijkheid vertraagd niet door Ajax maar door zijn zaakwaarnemer. Deze man is zo gehaaid dat ie heus wel wist dat Assaidi op meer lijstjes voorkwam. Als dat niet zou lukken verlagen ze de voorwaarden zodat Ajax alsnog akkoord gaat. Komen we weer op kortzichtigheid terecht... AJAX was gewoon weer te laat punt uit. Assaidi had allang rond kunnen zijn met ajax als die ook maar een beetje water bij de wijn hadden gedaan. |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
laat hem daar maar lekker op de bank !! hij had moeten gaan onderhandelen . assaidi het z,n eigen schuld !! daarmee basta |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] AJAX was gewoon weer te laat punt uit. Assaidi had allang rond kunnen zijn met ajax als die ook maar een beetje water bij de wijn hadden gedaan. dat beetje water ging over een half miljoen op jaarbasis |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:19 schreef Theo Sprong het volgende:laat hem daar maar lekker op de bank !! hij had moeten gaan onderhandelen . assaidi het z,n eigen schuld !! daarmee basta Wat is zijn eigen schuld? Dat hij nu 3 x zoveel gaat verdienen als bij ajax? Geef die jongen eens ongelijk. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] AJAX was gewoon weer te laat punt uit. Assaidi had allang rond kunnen zijn met ajax als die ook maar een beetje water bij de wijn hadden gedaan. Puufff Ajax heeft een plafond wat salaris betreft, dat weet Raiola ook. Die gaat boven het plafond zitten zodat ie weet dat er geen akkoord gaat komen.
Ok en dan gaat Ajax akkoord met een bedrag waar Assaidi de best betaalde speler van Ajax wordt, dat kan je naar je huidige selectie niet verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] AJAX was gewoon weer te laat punt uit. Assaidi had allang rond kunnen zijn met ajax als die ook maar een beetje water bij de wijn hadden gedaan. als jij in het beleid stond speelde messi volgend jaar met ronaldo en tevez in de aanval, ja dan ken je idd beter net als Real of Barca te werk gaan,
Lening op Lening op Lening,
Door de nieuwe STRENGE regels van de KNVB moesten ze die tijden van vroeger met dure aankopen laten gaan, Ze moeten in het groen blijven met financieen jij woont in een Vila en rijd zeker in een Ferrari... met je krantenwijkje beetje die logica is het bij jouw cker |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
afca marco.als wij dit beleid eerder hadden toegepast hadden we aisaidi en narsingh niet hoeven kopen ,dan speelden ze bij ons.of hadden wij daar nu transfergeld voor kunnen krijgen. |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:22 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Wat is zijn eigen schuld? Dat hij nu 3 x zoveel gaat verdienen als bij ajax? Geef die jongen eens ongelijk. hoe bedoel je wisselvallig nu is het weer een toppertje |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Waar staat dat dan? Die jongen kan zich financieel aanzienlijk verbeteren. Dan ben je maf als je het niet doet |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:24 schreef koekkoek007 het volgende:afca marco.als wij dit beleid eerder hadden toegepast hadden we aisaidi en narsingh niet hoeven kopen ,dan speelden ze bij ons.of hadden wij daar nu transfergeld voor kunnen krijgen. Klopt door al het kopen van de laatste 10jaar gingen er talenten makkelijker naar een andere club. Op een gegeven moment gingen er talenten liever naar Az dan naar het onrustige Adam. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:42 schreef AZvakY het volgende:[..] ken je de waarheid niet aan dan, als zelfs supporters van andere clubs zich afvragen waar het zo slecht gaat met de club die 2 keer op rij kampioen is geworden??? ben jij pas tevreden als ze 2 keer op rij naar de jupilerleague degraderen??? hahaha kansloze kansloze...je vette moer op een fiets zonder zadel |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote: ik snap het ook niet waarom andere hier olie op het vuur gooien |
|
|
|