Gewoon achterin alles goed dicht houden maken we er gewoon minimaal 1. Wanneer het afmaken beter gaat worden met wat we hebben aan spitsen of met een goede nieuwe spits(Guidetti?) gaan we echt meetellen om het kampioenschap. Zonder dit plaats 5 ongeveer.
detrapstaandervanvak
detrapstaandervanvak - maandag 13 augustus 2012 - 10:05
Ben benieuwd hoe het achterin staat met BMI op links en Joris erbij. Aardig stukje verdediging zo dacht ik... Maar Lexie, het word nu wel een beetje tijd om er eentje in te gaan prikken, hoor!
3-0 ;) Heereveen vond ik zwakjes ogen tegen NEC. Natuurlijk speelde NEC ook gewoon goed maar omdat ze zoveel hebben ingeleverd voorin (Dost,Narsingh) zullen we ze opvreten in de Kuip. Ik zeg Immers gooit zn eerste dr in voor Feyenoord, Cissé en Schaken maken het af.
Kijkend naar de resultaten van de laatste jaren hadden we beter uit kunnne spelen ;-)
Verwacht een heerlijke wedstrijd met meerdere doelpunten (een stuk of 4) en uiteraard géén tegendoelpunten, want wie zou die moeten maken met Mulder///HELD! in de goal en een verdediging met Janmaat, De Vrij, Mathijsen en BMI.
Gun trouwens Van Basten zijn naderende ontslag ook van harte!
Je kan het als een troll interpreteren maar VVV, RKC waren ook "makkelijk" Feyenoord laat hun punten morsen tegen kleintjes
Nee, Utrecht heeft de laatste jaren gepresteerd..? Gister Feyenoord ook heer en meester, op de eerste 20 minuten na. Dat spel in een volle Kuip garandeert bijna een overwinning.
albert ten vrijde
albert ten vrijde - maandag 13 augustus 2012 - 17:56
Jullie voorhoede vind ik geweldig hoor maar na zo'n herror als tegen kiev destijds kan ik er niet 100% op rekenen.. Oke dan jullie hebben alle punten maar blijft riskant voor de andere wedstrijden als je 10 kansen nodig hebt voor een doelpunt
Op maandag 13 augustus 2012 - 17:57 schreef Fischerr het volgende: Jullie voorhoede vind ik geweldig hoor maar na zo'n herror als tegen kiev destijds kan ik er niet 100% op rekenen.. Oke dan jullie hebben alle punten maar blijft riskant voor de andere wedstrijden als je 10 kansen nodig hebt voor een doelpunt
Op maandag 13 augustus 2012 - 17:57 schreef Fischerr het volgende: Jullie voorhoede vind ik geweldig hoor maar na zo'n herror als tegen kiev destijds kan ik er niet 100% op rekenen.. Oke dan jullie hebben alle punten maar blijft riskant voor de andere wedstrijden als je 10 kansen nodig hebt voor een doelpunt
Dat zeg ik trollebek. tyfusneus. Ga s kijken of er nog een financieel lijk in de kast zit bij jullie..
R.I.P. Sta zaterdagavond in de twaalfde minuut van Feyenoord-Heerenveen Een moment stil bij het overlijden van Dirk (Djee voor vrienden). You'll never walk alone! We love you Dirk!
Heb er nu al zin an wordt hopelijk weer een heerlijk spannend avondje!! Feijenoord moet dit seizoen elke wedstrijd ingaan alsof het de CL finale is dan kunnen we nog hoog eindigen. Feijenoord 4 Friese boeren 0 dit keer vliegen ze er wel in
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende: R.I.P. Sta zaterdagavond in de twaalfde minuut van Feyenoord-Heerenveen Een moment stil bij het overlijden van Dirk (Djee voor vrienden). You'll never walk alone! We love you Dirk! [ afbeelding ]
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:03 schreef Jurrr88 het volgende: Heb er nu al zin an wordt hopelijk weer een heerlijk spannend avondje!! Feijenoord moet dit seizoen elke wedstrijd ingaan alsof het de CL finale is dan kunnen we nog hoog eindigen. Feijenoord 4 Friese boeren 0 dit keer vliegen ze er wel in
Alleen de overwinning zou al mooi zijn. Op dit moment denk ik dat 4-0 een moeilijk verhaal wordt. Ik hou het op 2-0 en Lex schiet deze keer niet tegen de keeper!!
Alleen de overwinning zou al mooi zijn. Op dit moment denk ik dat 4-0 een moeilijk verhaal wordt. Ik hou het op 2-0 en Lex schiet deze keer niet tegen de keeper!!
Djee (en natuurlijk ook alle andere overleden Feyenoorders) verdient een overwinning. Aan ons om onze jongens naar die overwinning te schreeuwen..