BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - sc Heerenveen (zaterdag 18 augustus 2012 , 20:45): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:45 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niks verkeerds gezegd....
Ik ga nu de samenvatting kijken, of die kuipers er echt niets van gebakken heeft! ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:45 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niks verkeerds gezegd....
nee hij zal wel zorgen dat ik een ban krijg whahaha vind je dat niet verkeerd dan?trouwens is het een vriendje van je?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:45 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niks verkeerds gezegd....
Boudewijn en ik hebben een haat liefde verhouding vriend,hij houd me in de gaten
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik ga nu de samenvatting kijken, of die kuipers er echt niets van gebakken heeft! ;)
haha succes
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee hij zal wel zorgen dat ik een ban krijg whahaha vind je dat niet verkeerd dan?trouwens is het een vriendje van je?
Ik respecteer hem
feyelinde
 feyelinde - zondag 19 augustus 2012 - 00:48   quote  deeplink  
en hoe zie jij die revolutie voor je dan ?
twitch
 twitch - zondag 19 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
je loopt gewoon te stoken nenam en dat vind je nog leuk ook

zo heeft iedereen een hobby
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee hij zal wel zorgen dat ik een ban krijg whahaha vind je dat niet verkeerd dan?trouwens is het een vriendje van je?
Waarom zou je een ban krijgen?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Godverju, werkt die Eredivisie Live Go nog steeds niet via Ziggo!
En dat lowlands gezeur op Ned3 dus ook geen nos studio sport herhaling :(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:49 schreef twitch het volgende:
je loopt gewoon te stoken nenam en dat vind je nog leuk ook

zo heeft iedereen een hobby
????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:48 schreef feyelinde het volgende:
en hoe zie jij die revolutie voor je dan ?
??????????
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:48 schreef feyelinde het volgende:
en hoe zie jij die revolutie voor je dan ?
gewoon die hele zooi daar omver werpen en dan met alles niet alleen voetbal en zorgen dat het eerlijk gaat.dan hoef ik ook niet meer te zeiken.haha
feyelinde
 feyelinde - zondag 19 augustus 2012 - 00:51   quote  deeplink  
kut ,je moet wel quoten telkens want die litmanen andersom blijft maar reageren op de raarste dingen

blijkt toch wel dat ze roze trekjes hebben ,want ze kiezen hun held achterwaarts
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 19 augustus 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee hij zal wel zorgen dat ik een ban krijg whahaha vind je dat niet verkeerd dan?trouwens is het een vriendje van je?
Voor een kluns zoals jij die met vreselijke ziektes smijt heb ik geen respect.. Wijffie
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:51 schreef feyelinde het volgende:
kut ,je moet wel quoten telkens want die litmanen andersom blijft maar reageren op de raarste dingen

blijkt toch wel dat ze roze trekjes hebben ,want ze kiezen hun held achterwaarts
ja klopt ze lopen te fucken op het forum.maar als het goed is heb je ze zo door.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:51 schreef feyelinde het volgende:
kut ,je moet wel quoten telkens want die litmanen andersom blijft maar reageren op de raarste dingen

blijkt toch wel dat ze roze trekjes hebben ,want ze kiezen hun held achterwaarts
verrek, zie nu pas dat het litmanen andersom is!
en dat na al die jaren!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

verrek, zie nu pas dat het litmanen andersom is!
en dat na al die jaren!!!
hahahaha, dat meen je niet!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahahaha, dat meen je niet!!
jah.. echt!
vond het altijd al zo'n vreemde nickname!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

verrek, zie nu pas dat het litmanen andersom is!
en dat na al die jaren!!!
Maakt niet uit man....sommige weten het nog niet
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
Maargoed,
weet iemand hoe ik de samenvatting wel kan bekijken?
vorig seizoen kon ik de url van de telegraaf aanpassen zodat ik toch online de samenvatting kon bekijken, maar dat werkt nu ook al niet meer.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 19 augustus 2012 - 00:58   quote  deeplink  
YouTube Boudewijn?
bode
 bode - zondag 19 augustus 2012 - 00:58   quote  deeplink  
De supporters moeten zich weer voor 100% schamen
Kuipers had gewoon gelijk Mathijssen speelde de bal wel
maar met zijn linke hand trok hij de speler naar beneden zuiver penalty
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:57 schreef Boudewijn het volgende:
Maargoed,
weet iemand hoe ik de samenvatting wel kan bekijken?
vorig seizoen kon ik de url van de telegraaf aanpassen zodat ik toch online de samenvatting kon bekijken, maar dat werkt nu ook al niet meer.
via el site toch?
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:58 schreef bode het volgende:
De supporters moeten zich weer voor 100% schamen
Kuipers had gewoon gelijk Mathijssen speelde de bal wel
maar met zijn linke hand trok hij de speler naar beneden zuiver penalty
schaken was doorgebroken en werd onterecht afgeflagt anders had tie zo naar het doel kunnen lopen en feyenoord had 100 procent strafschop moeten hebben!ben je dat vergeten?
en nee ik vond het geen penalty van die djurofiets dat losertje want mathijssen raakte toch echt de bal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door TheMenace --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:58 schreef TheMenace het volgende:

[..]

via el site toch?
nee, daar kun je alleen interviews zien.
pas maandagochtend worden de samenvattingen vrij gegeven
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 augustus 2012 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 01:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee, daar kun je alleen interviews zien.
pas maandagochtend worden de samenvattingen vrij gegeven
ach ja ik kijk nooit samenvattingen maar volgens mij wordt het nog genoeg herhaald...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door TheMenace --
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 19 augustus 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Tijd om tukkie te gaan doen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door Vincent1970 --
Mathijss
 Mathijss - zondag 19 augustus 2012 - 01:28   quote  deeplink  
Jammer van puntendeling, onterechte rode kaart en strafschop. Feyenoord had meer verdiend gezien de kansen. Kuipers gooit roet in het eten. Wat een zwakke scheidsrechter. We hebben een spits nodig, en zo gauw mogelijk, dan kom je heel ver.
Volgende week tegen Heracles is alles makkelijk op te vangen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 augustus 2012 - 01:45   quote  deeplink  
Zaadpartij.
van geil
 van geil - zondag 19 augustus 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 01:28 schreef Mathijss het volgende:
Jammer van puntendeling, onterechte rode kaart en strafschop. Feyenoord had meer verdiend gezien de kansen. Kuipers gooit roet in het eten. Wat een zwakke scheidsrechter. We hebben een spits nodig, en zo gauw mogelijk, dan kom je heel ver.
Volgende week tegen Heracles is alles makkelijk op te vangen.
t probleem is niet n spits....

er wordt dramatisch gevoetbald...

nogmaals immers vormer en fernandez erin.......das twee zwoegers teveel.

tonny heeft meer balgevoel in zn tenen als immers in twee voeten.
vormer is alleen nuttig in n 4 4 2 als de tegenstander beter is...
en fernandez is alleen n evt spits bij 4 4 2......
we moeten weer gaan voetballen....zeker op het middenveld!!!!
dus koeman ...........................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door van geil --
dennie
 dennie - zondag 19 augustus 2012 - 02:18   quote  deeplink  
En wat is het verschil met vorig seizoen? Juist Clasie mist zijn maatje El Ahmadi. Oplossing: Zet er een andere voetballede middenvelder naast, Singh! Simpel...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 augustus 2012 - 02:28   quote  deeplink  
Net ff de gehele wedstrijd doorgespoeld tot aan de rode kaart.
Kon het niet goed zien, hopelijk zit er in de samenvatting een beter camerabeeld want nu kon ik niet goed zien of, waar en hoe er getrokken werd.
tomson
 tomson - zondag 19 augustus 2012 - 02:37   quote  deeplink  
Ik ben net thuis en ik zie het morgen wel. Jammer Lexie...het was naatje met je. En we hebben het zeer zout gegeten met Kuipers. Een thuisfluiter is het in ieder geval niet
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Koeman begrijpt rode kaart voor Mathijsen

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:Vandaag om 09:10Categorie:Reactie

Ronald Koeman wenste direct na afloop van de wedstrijd tegen Heerenveen geen oordeel te geven over de door de arbiter gegeven rode kaart aan Joris Mathijsen. Later, na het zien van de televisiebeelden, kon hij echter leven met de beslissing waardoor Feyenoord in de slotfase verder moest met één man minder.

Inmiddels heb ik het moment op televisie teruggezien en Joris zet zijn tackle van achteren in. Om die reden kan ik het me voorstellen dat de scheidsrechter hem van het veld stuurde. Filip Djuricic deed het heel slim door voor Mathijsen langs te kruisen, aldus Koeman tegenover De Telegraaf.

Heerenveen kwam op voorsprong door de benutte penalty van Djuricic (0-1). Feyenoord wist zich ondanks de rode kaart voor de ervaren verdediger toch terug te knokken naar een puntendeling (1-1).
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:24 schreef infamous psv het volgende:
Koeman begrijpt rode kaart voor Mathijsen

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:Vandaag om 09:10Categorie:Reactie

Ronald Koeman wenste direct na afloop van de wedstrijd tegen Heerenveen geen oordeel te geven over de door de arbiter gegeven rode kaart aan Joris Mathijsen. Later, na het zien van de televisiebeelden, kon hij echter leven met de beslissing waardoor Feyenoord in de slotfase verder moest met één man minder.

Inmiddels heb ik het moment op televisie teruggezien en Joris zet zijn tackle van achteren in. Om die reden kan ik het me voorstellen dat de scheidsrechter hem van het veld stuurde. Filip Djuricic deed het heel slim door voor Mathijsen langs te kruisen, aldus Koeman tegenover De Telegraaf.

Heerenveen kwam op voorsprong door de benutte penalty van Djuricic (0-1). Feyenoord wist zich ondanks de rode kaart voor de ervaren verdediger toch terug te knokken naar een puntendeling (1-1).
Amen en nu something completely different Feyenoord- Heracles
de balletjes rollen weer nieuwe ronde nieuwe kansen........
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Eerst nog ff tegen Sparta Praag hè Piet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:34   quote  deeplink  
o ja ik ben thuis en ga naar Almelo,tegen Spartak wordt een enge wedstrijd tegen een hele enge verdedigende ploeg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 18:52 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

zo vroeg? woon jij in frankrijk ofzo?
Je kan er maar op tijd bijzijn hè, nee man op het gemakkie, nog wat eten onderweg, lekker van het weer genoten op Varkenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:22 schreef ar het volgende:

[..]

Kan nog wel eens een moeilijk seizoen worden Bos.
Op deze manier wel ja helaas..
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Ik moet voor mijn duikers keuring naar het ziekenhuis dus effe heen en weer gevlogen
2 daagjes thuis Hotelletje in Almelo dan met autootje naar vliegveld en naar Dublin
komt goed
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:51 schreef feyelinde het volgende:
kut ,je moet wel quoten telkens want die litmanen andersom blijft maar reageren op de raarste dingen

blijkt toch wel dat ze roze trekjes hebben ,want ze kiezen hun held achterwaarts
Ghehe..+1
Jeay
 Jeay - zondag 19 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Wat was dit een teleurstellende wedstrijd.

Beginnend met de eerste 20 minuten. Weinig inzet, pit, ongeorganiseerd en niet wetende wat te doen in de kleine ruimtes.
Daarna sloeg de wedstrijd om, maar nog steeds, de kansjes niet benut.
Vervolgens konden kansen opeens niet meer gerealiseerd worden? Ze konden niet gecreëerd worden ofzo, wat het ook was.. het is op het moment een psychisch probleem dat scoren, wat volgens mij overslaat op iedereen die oog in oog met de keeper komt te staan. En dan zie je Schaken die met ervaren WEL daar overheen kan stappen.
Mja, nu hebben we ervaring in de verdediging, maar geen snelheid. Mathijsen nam gisteren GEEN iniatief. Ik heb hem EEN keer een aanwijzing zien geven.. een soort coaching naar Fernandez toe tijdens de corner.. meer niet. Enige wat ik zag was een man die een stap te laat was.. eruit werd gelopen en gewoonweg geen ENKELE pass in de voeten kon spelen. Die gozert is de slechtste aankoop naast Immers dat feyenoord in wanhoop tot nu toe heeft gedaan. Had verdomme toch gewoon met de jeugdspelers wat opgebouwd en het geld in een goede killer gedaan.. misschien beter 2 gemotiveerde killers voor het geld dat we nu weer uitgegeven hebben aan deze loosers.

Ik ben in hart en nieren feyenoord fan en zal dit altijd blijven, maar dit is een probleem dat al sinds 2006 heerst en waar we gewoon weer intuinen.
Ik hoop dat ik fout zit en dit alles gewoon heel anders gaat uitpakken.. maar sommige dingen leer je gewoon niet aan, dat kan je.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Nabeschouwing..

De rentree van Joris Mathijsen op de Nederlandse voetbalvelden verliep zaterdagavond hoogst ongelukkig. De international kreeg een kwartier voor tijd in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen (1-1) rood na een overtreding op Filip Djuricic, die vervolgens zelf de strafschop benutte. Met tien man kwam Feyenoord toch nog langszij door een treffer van Ruben Schaken. 

Mathijsen, die na Willem II en AZ bij Hamburger SV (2006-2011) en Malaga (2011-2012) speelde, werd bij zijn eerste balcontact enthousiast begroet door de Feyenoord-fans. 

In de 21ste minuut had de Brabander zijn debuut bijna opgepimpt met de openingstreffer, Kristoffer Nordfeldt redde met een katachtige reflex. De Zweedse doelman, een week eerder bij de 0-2 nederlaag tegen NEC bekritiseerd, was nu in goeden doen. 

Ook Lex Immers, nog niet thuis bij Feyenoord, wist hem bij twee pogingen niet te passeren. Heerenveen, dat in de eerste helft een schot van Pele van Anholt op de vuisten van Erwin Mulder zag eindigen, beperkte zich vooral tot tegenhouden. Het ontbrak Feyenoord echter aan creativiteit om de Friese muur te slechten. Fernandez dacht een voorzet van Daryl Janmaat in te kunnen tikken, maar kwam een stap te laat. 

Net voordat driekwart van het duel was verstreken, bracht trainer Ronald Koeman met Kelvin Leerdam en Jerson Cabral (voor Fernandez en Cissé) twee verse krachten. Zijn voormalige ploeggenoot bij Oranje, Marco van Basten, was tevreden met één punt in Rotterdam. Een kwartier voor tijd werd ook hij verrast. Slachtoffer Djuricic werd de held Djuricic, hij benutte de strafschop zelf in de 76ste minuut. 

De beslissing van scheidsrechter Björn Kuipers was begrijpelijk, maar de scheidsrechter had in de eerste helft ook de thuisclub een strafschop kunnen geven na een handsbal van oud-Spartaan Marten de Roon. 

Dat Feyenoord door een staaltje krachtpatsen van Ruben Schaken nog een gelijkspel boekte, betekende wel gerechtigheid. Dat beide teams een productieve spits nodig hebben, werd schrijnend duidelijk. Bij de bezoekers was de IJslandse nieuwkomer Alfred Finnbogason nog niet speelgerechtigd. 

Koeman: 'Het verschil met vorig seizoen is groot'

Ronald Koeman probeerde zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen (1-1) in zijn eigen bewoordingen 'eens wat anders'. De aanvallende machteloosheid van zijn elftal was de trainer 'wederom' niet ontgaan. Met Lex Immers in de spits, als vervanger in de tweede helft voor Guyon Fernandez, bood het experiment weinig soelaas. 

'We hebben weinig gecreëerd. Het verschil met vorig seizoen, met een spits die veel doelpunten maakte, is groot. We maken nu te weinig doelpunten en die bepalen of je punten haalt, anders niet', zei Koeman, daarmee doelend op de mogelijk nog terugkerende John Guidetti. 'Achteraf, met tien man en een achterstand in de slotfase, moeten we nog blij zijn met het ene punt.'

Collega Marco van Basten was tevreden over zijn elftal. 'Er stond een team, er werd voor elkaar geknokt', zei hij. Dat met Oussama Assaidi inmiddels ook de laatste speler van de succesrijke voorhoede van het vorig seizoen is vertrokken, nam de trainer voor kennisgeving aan. 'We wisten dat dat kon gebeuren', aldus Van Basten die eerder Bas Dost en Luciano Narsingh zag weggaan. 
Bron:AD.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - sc Heerenveen (zaterdag 18 augustus 2012 , 20:45): 1 - 1









0.0104229