|
|
uitnoord
|
|
|
Jasper Cillessen heeft de concurrentiestrijd met Kenneth Vermeer definitief verloren. De 23-jarige doelman kwam een jaar geleden over van NEC, maar vindt dat hij in Amsterdam nooit een echte kans kreeg. Het afgelopen seizoen kwam hij slechts viermaal in actie.
"Ik baal natuurlijk als een stekker", valt hij met de deur in huis in gesprek met de website Onderdelat. "Een half jaar op de bank zitten is nog te overkomen, een jaar is enorm vervelend en twee jaar is veel te lang. Ik moet me blijven ontwikkelen."
"Maar waar ik het afgelopen jaar nog wel begreep dat ik op de bank belandde ik heb de eerste maanden enorm moeten wennen aan het hogere tempo snap ik het nu niet. Ik zou een echte kans krijgen maar vind niet dat dat gebeurd is", aldus de ontevreden Cillessen:
natuurlijk ben ik het eens met Cillissen die ook ziet hoe collega Vermeer zo nu en dan verschrikkelijk staat te blunderen, Vermeer heeft zijn kansen gehad en zou nu plaats moeten maken, wanneer gaat de Boer dit inzien?
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/165010/reactie#ixzz23PXL3RjC |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit is eindelijk weer een topic om die ballestopper uit het doel te krijgen in mijn ogen en dat verkondig ik al 2 jaar is Vermeer gewoon een ballestopper maar geen keeper,en daarom wordt hij ook nooit geselecteerd voor ons Ned.team.Ook zondag weer ligt hij weer 2x op de grond voor dat er geschoten wordt net als tegen PSV toen hij ook al op de grond lag en zelfs Wijnnaldum hem met een wippertje kon verschalken en die Wijnnaldum is nou niet bepaald een doelpunten machine,met hoekschoppen hou je je hard vast de hoge ballen van de zijkant springt hij geregeld onder door enz enz. Voor mij is Cillissen de nummer 1 keeper in cijfers zou Vermeer een 6 krijgen en Cillissen een 8. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Hij heeft groot gelijk. Hij heeft ook geen eerlijke kans gehad van de Boer. De boer heeft leuke verhaaltjes om de spelers maar blij te houden maar ondertussen..... Hij wist allang dat vermeer 1e keeper wou worden. Er is helemaal geen eerlijke strijd geweest. De Boer moet eens op gaan passen want straks krijgt ie de ene na de andere ontevreden speler. Hij moet zn beloftes nakomen en niet maar wat roepen terwijl hij in zn hoofd al weet wat hij gaat doen. Wat ie met Janssen flikt slaat al helemaal nergens op (spelers als bijv klaassen boven hem zetten ) en nu begint straks Cillessen ook, en terrecht!! Hij heeft zn lievelingetjes en die kunnen 10 slechte wedstrijden spelen en dan nog staan ze in de basis. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 10:20 schreef Ajax_fan het volgende:Hij heeft groot gelijk. Hij heeft ook geen eerlijke kans gehad van de Boer. De boer heeft leuke verhaaltjes om de spelers maar blij te houden maar ondertussen..... Hij wist allang dat vermeer 1e keeper wou worden. Er is helemaal geen eerlijke strijd geweest. De Boer moet eens op gaan passen want straks krijgt ie de ene na de andere ontevreden speler. Hij moet zn beloftes nakomen en niet maar wat roepen terwijl hij in zn hoofd al weet wat hij gaat doen. Wat ie met Janssen flikt slaat al helemaal nergens op (spelers als bijv klaassen boven hem zetten ) en nu begint straks Cillessen ook, en terrecht!! Hij heeft zn lievelingetjes en die kunnen 10 slechte wedstrijden spelen en dan nog staan ze in de basis. Amen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 10:20 schreef Ajax_fan het volgende:Hij heeft groot gelijk. Hij heeft ook geen eerlijke kans gehad van de Boer. De boer heeft leuke verhaaltjes om de spelers maar blij te houden maar ondertussen..... Hij wist allang dat vermeer 1e keeper wou worden. Er is helemaal geen eerlijke strijd geweest. De Boer moet eens op gaan passen want straks krijgt ie de ene na de andere ontevreden speler. Hij moet zn beloftes nakomen en niet maar wat roepen terwijl hij in zn hoofd al weet wat hij gaat doen. Wat ie met Janssen flikt slaat al helemaal nergens op (spelers als bijv klaassen boven hem zetten ) en nu begint straks Cillessen ook, en terrecht!! Hij heeft zn lievelingetjes en die kunnen 10 slechte wedstrijden spelen en dan nog staan ze in de basis. Kom jij weer. Klaassen is een spits/10, dus wat nou boven Janssen zetten. Je herhaald wat Janssen in een interview zei. En bovendien zal Klaassen een topspeler worden, iets wat Theo nooit is gelukt en zal lukken. Heeft namelijk 1 jaar leuk bij Twente gespeeld. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 13:15 schreef thomASS het volgende:[..] Kom jij weer. Klaassen is een spits/10, dus wat nou boven Janssen zetten. Je herhaald wat Janssen in een interview zei. En bovendien zal Klaassen een topspeler worden, iets wat Theo nooit is gelukt en zal lukken. Heeft namelijk 1 jaar leuk bij Twente gespeeld. Wat een lulkoek verkondig jij man. Klaasen moet zich eerst maar eens bewijzen. Janssen was bij Twente veruit de beste speler en ik denk dat als Frank ook maar iets meer inzicht had gehad en wat beter met mensen kon omgaan dat Theo ook beter had gepresteerd bij AJAX. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
hadden we het hier niet over Vermeer en Cillissen?????? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He mannen dit topic gaat over onze ballestopper Vermeer een onze talentvolle keeper Cillessen en niet over Jansen maar om daar toch op te reageren ik vind het jammer dat Theo weg gaat maar ik denk dat zijn salaris ook een reden is waarom Jansen weg moet en ja Klaasen is gewoon een groot talent dat ziet iedere voetballer alleen speelt hij beslist niet op de plek van Jansen.
CILLISSEN IN HET DOEL GEEF HEM EEN KANS !!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
beetje hypocriet wat n hoop mensen uitkramen hier. Toen Ajax kampioen werd was De Boer de beste en nu zgn de slechtste. Als Hij Vermeer in het doel zet dan zal hij dat doen op basis van trainingen dus mot Cillissen niet mauwen mr harder en beter tranen zodat De Boer niet om hem heen kan.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Infamous je kan nog zo goed trainen als je het in de wedstrijden niet goed doet ,dan moet een ander de kans krijgen zo werkt dat in het voetbal.En laten we eerlijk zijn Vermeer is gewoon een middelmatige keeper die nooit de top zal halen nooit een top transfer zal maken en ook nooit in het nederlandsteam zal komen,en als je dan een talentvolle keeper hebt zoals Cillissen dan mag je die best een kans geven,en dat gebeurd niet want het was al weer heel snel bekend dat hij weer met Vermeer als eerste keeper door ging. |
|
|
|