BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 13 augustus 2012 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti' (Algemeen Dagblad)

Emile
 Emile - maandag 13 augustus 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Kijk t AD is wel betrouwbaar;

Feyenoord is nog steeds in beeld bij John Guidetti. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Per Jonsson tegen Voetbal International.

De Zweed, die afgelopen seizoen op huurbasis in De Kuip speelde en veel indruk maakt, staat in de belangstelling van veel clubs. Probleem, is echter dat Guidetti nog altijd kampt met een virusinfectie, waarvan onduidelijk is hoe lang deze gaat duren. Momenteel traint Guidetti bij Manchester City apart van de groep.

Guidetti zal op korte termijn een beslissing nemen over zijn toekomst, zegt Jonsson tegen VI. 'John gaat vooruit, dat is goed nieuws. Binnenkort ga ik met hem en Manchester City rond de tafel zitten om te kijken wat het beste is voor John.'
bode
 bode - maandag 13 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Rond de tafel zitten gaat dat nog voor 1 September gebeuren!
Meangreen
 Meangreen - maandag 13 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Iedere dag dat het later wordt, word de kans groter dat hij nog een jaar bij ons speelt!
dr love
 dr love - maandag 13 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Jongens groot en goed nieuws voor allle Guidetti aanhangers en natuurlijk hoop ik ook dat hij komt hoop wel dat hij fit is als hij hij daadwerkelijk komt en beter wordt nou dan is Feyenoord helemaal kompleet
Dan wordt de competitie sterker en landstitel wordt een strijd tussen Twente, Feyenoord, PSV, en tweede en derde plaats Ajax, Vitesse, Heracles. Roda, heerenveen, Groningen, NAC wordt wat minder deze zeisoen.
Maximus
 Maximus - maandag 13 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 21:48 schreef dr love het volgende:
Jongens groot en goed nieuws voor allle Guidetti aanhangers en natuurlijk hoop ik ook dat hij komt hoop wel dat hij fit is als hij hij daadwerkelijk komt en beter wordt nou dan is Feyenoord helemaal kompleet
Dan wordt de competitie sterker en landstitel wordt een strijd tussen Twente, Feyenoord, PSV, en tweede en derde plaats Ajax, Vitesse, Heracles. Roda, heerenveen, Groningen, NAC wordt wat minder deze zeisoen.
BLABLABLABLA Heb je al een leverworst gevonden?
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 21:48 schreef dr love het volgende:
Jongens groot en goed nieuws voor allle Guidetti aanhangers en natuurlijk hoop ik ook dat hij komt hoop wel dat hij fit is als hij hij daadwerkelijk komt en beter wordt nou dan is Feyenoord helemaal kompleet
Dan wordt de competitie sterker en landstitel wordt een strijd tussen Twente, Feyenoord, PSV, en tweede en derde plaats Ajax, Vitesse, Heracles. Roda, heerenveen, Groningen, NAC wordt wat minder deze zeisoen.
Dus Elmander en zijn zaakwaarnemer waren vorige week voor Jan joker naar Rotterdam gekomen? Of kwam je ze bij de Keurslager tegen?
dr love
 dr love - maandag 13 augustus 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Las net dat adebayor weg mag/moet alleen weer een geld probleem en salaris is ook weer een probleem, haal Malki nou es godverdomme, straks is ajax, heerenveen, PSV, je voor ongelofelijk wat doen doe gasten nou in de maasgegebouw ligt daar 25 kilo coke op tafel waar ze allen zitten te snuiven of zo,
Nee martin doet niet aan kapitaalvernietiging sufferd, als Guidetti inderdaad komt dan is hij nog niet eens wedstrijdfit misschien dat hij nog 5 wedstrijden kan spelen voor het einde van het zeisoen, is hij weer weg en zo blijft het maar door gaan, wat ik wil zeggen is ik wil niet van geel afkraken maar ik vindt wel dat ze nu heel dom bezig zijn en wel aan kapitaalvernietiging doen, maar ja laat ook maar gaan onze reacties zijn nutteloos, het enige wat wij moeten doen is flink betalen voor ticket en vreten en op je stoel zitten en je muil houden.
Maximus
 Maximus - maandag 13 augustus 2012 - 22:16   quote  deeplink  
In je vorige post hoop je nog dat guidetti komt, en nu is het weer kapitaalvernietiging... Gaat ergens anders trollen sukkel!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:10 schreef dr love het volgende:
Las net dat adebayor weg mag/moet alleen weer een geld probleem en salaris is ook weer een probleem, haal Malki nou es godverdomme, straks is ajax, heerenveen, PSV, je voor ongelofelijk wat doen doe gasten nou in de maasgegebouw ligt daar 25 kilo coke op tafel waar ze allen zitten te snuiven of zo,
Nee martin doet niet aan kapitaalvernietiging sufferd, als Guidetti inderdaad komt dan is hij nog niet eens wedstrijdfit misschien dat hij nog 5 wedstrijden kan spelen voor het einde van het zeisoen, is hij weer weg en zo blijft het maar door gaan, wat ik wil zeggen is ik wil niet van geel afkraken maar ik vindt wel dat ze nu heel dom bezig zijn en wel aan kapitaalvernietiging doen, maar ja laat ook maar gaan onze reacties zijn nutteloos, het enige wat wij moeten doen is flink betalen voor ticket en vreten en op je stoel zitten en je muil houden.
Krijg eerder het idee dat jij alle 25 kilo coke hebt opgevreten, hebbert...
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:10 schreef dr love het volgende:
Las net dat adebayor weg mag/moet alleen weer een geld probleem en salaris is ook weer een probleem, haal Malki nou es godverdomme, straks is ajax, heerenveen, PSV, je voor ongelofelijk wat doen doe gasten nou in de maasgegebouw ligt daar 25 kilo coke op tafel waar ze allen zitten te snuiven of zo,
Nee martin doet niet aan kapitaalvernietiging sufferd, als Guidetti inderdaad komt dan is hij nog niet eens wedstrijdfit misschien dat hij nog 5 wedstrijden kan spelen voor het einde van het zeisoen, is hij weer weg en zo blijft het maar door gaan, wat ik wil zeggen is ik wil niet van geel afkraken maar ik vindt wel dat ze nu heel dom bezig zijn en wel aan kapitaalvernietiging doen, maar ja laat ook maar gaan onze reacties zijn nutteloos, het enige wat wij moeten doen is flink betalen voor ticket en vreten en op je stoel zitten en je muil houden.
leer schrijven idiot. je verpest de nederlandse taal! lul dan in het parimaribo's
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:20 schreef FR-Han het volgende:

[..]

leer schrijven idiot. je verpest de nederlandse taal! lul dan in het parimaribo's
Idiot?
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idiot?
Talenknobbel ...
dr love
 dr love - maandag 13 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
Dat niet, maar we hebben wel een duidelijk verhaal. Binnen een paar minuten compleet van statement veranderen is iets nieuws.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
Ik niet wete, ik goed niet nederlants spreek....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
Raar mannetje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
Raar mannetje.
craven
 craven - maandag 13 augustus 2012 - 22:53   quote  deeplink  
tis dat je het 2x zei leon anders had ik t nie geweten...
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
Misschien zou je een beetje je toon kunnen minderen.
Dit is geen avond om elkaar af te zeiken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:53 schreef craven het volgende:
tis dat je het 2x zei leon anders had ik t nie geweten...
;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:53 schreef craven het volgende:
tis dat je het 2x zei leon anders had ik t nie geweten...
;-)
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:55 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Misschien zou je een beetje je toon kunnen minderen.
Dit is geen avond om elkaar af te zeiken
Die droplul love (en jij ook trouwens) smeken er af en toe om...;-)
tomson
 tomson - maandag 13 augustus 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Vanaaf maar eens een beetje de kalmte bewaren heren....
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 23:02 schreef tomson het volgende:
Vanaaf maar eens een beetje de kalmte bewaren heren....
Hand in Hand Kameraden.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Phil Collins op de radio....Take me home...toeval?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 13 augustus 2012 - 23:07   quote  deeplink  
niet doen duurt nog maanden voor hij fit is en we hebben nu een spits nodig
en niet als je op alle fronten er uit ligt
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 13 augustus 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 21:29 schreef Emile het volgende:
Kijk t AD is wel betrouwbaar;

Feyenoord is nog steeds in beeld bij John Guidetti. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Per Jonsson tegen Voetbal International.

De Zweed, die afgelopen seizoen op huurbasis in De Kuip speelde en veel indruk maakt, staat in de belangstelling van veel clubs. Probleem, is echter dat Guidetti nog altijd kampt met een virusinfectie, waarvan onduidelijk is hoe lang deze gaat duren. Momenteel traint Guidetti bij Manchester City apart van de groep.

Guidetti zal op korte termijn een beslissing nemen over zijn toekomst, zegt Jonsson tegen VI. 'John gaat vooruit, dat is goed nieuws. Binnenkort ga ik met hem en Manchester City rond de tafel zitten om te kijken wat het beste is voor John.'
MAAK ME GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 13 augustus 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje flikkers als of jullie zo letter en taalkundige zijn.
een beetje liefde, doktorretje
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 13 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
In VI gaf Derksen al aan dat Feyenoord een optie was omdat ze hem op zeker nog een jaar zouden willen huren ook al is hij geblesseerd.
Zijn blessure zou namelijk zomaar een geheel seizoen kunnen duren en daar branden andere clubs zich dan niet aan.
dr love
 dr love - maandag 13 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Goed zo vincent, ik zal ook effe dimmen, kijk dat ik kritisch ben wil niet zeggen dat ik negatief uit t.o.v Feyenoord ik wil ook heel graag dat Feyenoord weer aan de top komt en hoort te zijn maar ik zie gewoon nu cruciale fouten van r.koeman en van geel

R.koeman : had al voor de voorronde van de championsleage meer oefenwedstijden moeten inplannen om te zien wie geschikt is voor de championsleage niveau en alle spelers grondig uittesten en duidelijk vertellen wie te kort komt.

M.v.geel : begaat nu een grote fout door alleen maar je aandacht te vestigen aan Guidetti, als hij echt zo goed was en is had manchini hem echt wel een kans gegeven, maar voetbaltechnische komt hij nog te kort, en z,n gedrevenheid slaat hem op hol en daar houd de supporters wel van in de kuip maar uiteindelijk gaat het om de voetbal en fit en scorendvermogend weer opkunnen brengen.
craven
 craven - maandag 13 augustus 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 23:26 schreef dr love het volgende:
Goed zo vincent, ik zal ook effe dimmen, kijk dat ik kritisch ben wil niet zeggen dat ik negatief uit t.o.v Feyenoord ik wil ook heel graag dat Feyenoord weer aan de top komt en hoort te zijn maar ik zie gewoon nu cruciale fouten van r.koeman en van geel

R.koeman : had al voor de voorronde van de championsleage meer oefenwedstijden moeten inplannen om te zien wie geschikt is voor de championsleage niveau en alle spelers grondig uittesten en duidelijk vertellen wie te kort komt.

M.v.geel : begaat nu een grote fout door alleen maar je aandacht te vestigen aan Guidetti, als hij echt zo goed was en is had manchini hem echt wel een kans gegeven, maar voetbaltechnische komt hij nog te kort, en z,n gedrevenheid slaat hem op hol en daar houd de supporters wel van in de kuip maar uiteindelijk gaat het om de voetbal en fit en scorendvermogend weer opkunnen brengen.
Het is een prima speler voor feyenoord, met zijn 19 jaar heeft hij een team zowat op sleeptouw genomen.
Bij City heeft hij Aquero,tevez,dzeko en Maffe mario voor zich.
Ja dat is de top en zover is John niet.
Hij heeft bij feyenoord laten zien dat hij een goalgetter is en een aanjager.
Precies wat dit team mist...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 14 augustus 2012 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 23:25 schreef Boudewijn het volgende:
In VI gaf Derksen al aan dat Feyenoord een optie was omdat ze hem op zeker nog een jaar zouden willen huren ook al is hij geblesseerd.
Zijn blessure zou namelijk zomaar een geheel seizoen kunnen duren en daar branden andere clubs zich dan niet aan.
Zou ook zomaar kunnen dat ie nooit meer ze volledige kracht in dat been terug krijg
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:24   quote  deeplink  
ja snap je ....zomaar juigen voor iemand die de eerst komende 3 maanden niet aan spelen toe komt....en na de 3 maanden is ook niks zeker....
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Zo'n kereltje doet in de kleedkamer al veel, misschien niet te gebruiken als speler maar kan altijd gebruikt worden als inspirator. Mocht hij wel wedstrijdfit worden heb je er ook nog eens een geweldige spits aan, ik zeg doen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:30   quote  deeplink  
Als hij alleen maar gehuurd wordt voor de kleedkamer, kunnen we beter Emile Ratelband daar neer zetten.
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:30 schreef Bosifyable het volgende:
Als hij alleen maar gehuurd wordt voor de kleedkamer, kunnen we beter Emile Ratelband daar neer zetten.
En dan, vuurlopen door de kleedkamer?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 14 augustus 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Ja of Badr Hari die krijg ze ook heust wel aan t hollen
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 augustus 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:37 schreef Sebbe het volgende:

[..]

En dan, vuurlopen door de kleedkamer?
Onder andere.
fredje
 fredje - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:
Dat niet, maar we hebben wel een duidelijk verhaal. Binnen een paar minuten compleet van statement veranderen is iets nieuws.
Niet zeiken! Niet iedereen heeft een titel zo als jij Boseend :D
JanM
 JanM - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 08:39 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja of Badr Hari die krijg ze ook heust wel aan t hollen
Kunnen ze beter Estelle die kleedkamer injagen ;-)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 10:33 schreef fredje het volgende:

[..]

Niet zeiken! Niet iedereen heeft een titel zo als jij Boseend :D
Eh.. Juist.
legrande
 legrande - dinsdag 14 augustus 2012 - 10:57   quote  deeplink  
Ja of jolante
MMM
 MMM - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Tutututut JOHN GUIDETTI///HELD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idiot?
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:00 schreef MMM het volgende:
Tutututut JOHN GUIDETTI///HELD
Precies..
Jurrr88
 Jurrr88 - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Zeker een held maar kunnen hem beter vergeten. Zet kleine anass er maar in, van de kopstoot word ik in ieder geval niet heel vrolijk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:21 schreef Jurrr88 het volgende:
Zeker een held maar kunnen hem beter vergeten. Zet kleine anass er maar in, van de kopstoot word ik in ieder geval niet heel vrolijk.
Helden worden nooit vergeten Jurr en al zeker niet 1 die het voor elkaar krijgt drie keer te scoren tegen FC Wanhoop..
Anass is er nog niet klaar voor om mee te strijden voor het kampioenschap die heeft nog wat tijd nodig..
Jurrr88
 Jurrr88 - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 13:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Helden worden nooit vergeten Jurr en al zeker niet 1 die het voor elkaar krijgt drie keer te scoren tegen FC Wanhoop..
Anass is er nog niet klaar voor om mee te strijden voor het kampioenschap die heeft nog wat tijd nodig..
Ik zal John ook zeker niet vergeten wat een gozer!! We moeten hem alleen voor komend seizoen vergeten heb namelijk niet het idee dat hij komt maar verras me.
Ik weet dat Anass er nog niet klaar voor is. Maar dit seizoen hadden we gewoon voor ervaring moeten gebruiken. Waarom Mathijssen halen terwijl we Indi en de Vrij staat. Zonde van het geld en hadden we beter in onze zak kunnen houden. Het belangrijkste is een spits en absoluut geen verdediger.
Jurrr88
 Jurrr88 - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Indi en de vrij als een huis staat moest het zijn
Sensi
 Sensi - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Goed nieuws voor Feyenoord: John Guidetti verkast in ieder geval niet naar Blackburn Rovers. Manchester City wil Guidetti liever verkopen dan verhuren en omdat Blackburn-manager Steve Kean heeft aangegeven dat een koop er sowieso niet in zit, gaat het hele feest niet door. Voor Kean zijn de druiven zuur, want hij zoekt door de blessure van Leon Best nog altijd naar een spits.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170832

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti'









0.0099630