BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 13 augustus 2012 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti' (Algemeen Dagblad)

Tjabba
 Tjabba - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:29 schreef Sensi het volgende:
Goed nieuws voor Feyenoord: John Guidetti verkast in ieder geval niet naar Blackburn Rovers. Manchester City wil Guidetti liever verkopen dan verhuren en omdat Blackburn-manager Steve Kean heeft aangegeven dat een koop er sowieso niet in zit, gaat het hele feest niet door. Voor Kean zijn de druiven zuur, want hij zoekt door de blessure van Leon Best nog altijd naar een spits.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170832
Dat is dus geen goed nieuws , want Feyenoord wil ook huren.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Mooi , alleen jammer dat het zo lang duurt met zijn blessure
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:40 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Dat is dus geen goed nieuws , want Feyenoord wil ook huren.
Tot eind Augustus wil Man. city proberen Guidetti te verkopen anders wordt het verhuren..
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Ik zou zeggen: Huren, met optie tot koop. Laat Van Geel maar rustig onderhandelen over de prijs die in het huurcontract moet worden opgenomen. Ik zie onze club volgende zomer namelijk wel een paar grote klappers maken op de transfermarkt. Als die koopclausule kan worden afgesloten, dan zijn de druiven ook niet zo zuur als John komend seizoen nog (te)veel wedstrijden zou moeten missen. Blijft ie gewoon nog een jaar, en daarna voor veel geld verkopen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Prima optie, kun je nog een jaar aankijken hoe het met zijn blessure gaat en mogelijk toeslaan..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 15 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 23:26 schreef dr love het volgende:
Goed zo vincent, ik zal ook effe dimmen, kijk dat ik kritisch ben wil niet zeggen dat ik negatief uit t.o.v Feyenoord ik wil ook heel graag dat Feyenoord weer aan de top komt en hoort te zijn maar ik zie gewoon nu cruciale fouten van r.koeman en van geel

R.koeman : had al voor de voorronde van de championsleage meer oefenwedstijden moeten inplannen om te zien wie geschikt is voor de championsleage niveau en alle spelers grondig uittesten en duidelijk vertellen wie te kort komt.

M.v.geel : begaat nu een grote fout door alleen maar je aandacht te vestigen aan Guidetti, als hij echt zo goed was en is had manchini hem echt wel een kans gegeven, maar voetbaltechnische komt hij nog te kort, en z,n gedrevenheid slaat hem op hol en daar houd de supporters wel van in de kuip maar uiteindelijk gaat het om de voetbal en fit en scorendvermogend weer opkunnen brengen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door Nummer Zeven --
tomson
 tomson - woensdag 15 augustus 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Yooo ghehe
woutah
 woutah - woensdag 15 augustus 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:29 schreef Sensi het volgende:
Goed nieuws voor Feyenoord: John Guidetti verkast in ieder geval niet naar Blackburn Rovers. Manchester City wil Guidetti liever verkopen dan verhuren en omdat Blackburn-manager Steve Kean heeft aangegeven dat een koop er sowieso niet in zit, gaat het hele feest niet door. Voor Kean zijn de druiven zuur, want hij zoekt door de blessure van Leon Best nog altijd naar een spits.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170832
dus omdat leon best een blessure heeft willen ze een geblesseerde spits huren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door woutah --
dr love
 dr love - woensdag 15 augustus 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Oohh m.v. geel wat ben nu aan het doen, ik dacht je gaat geen kapitaalvernietiging doen, je gaat nu gokken op een speler die absoluut geen directe versterking is voor het team of er is iets slims aan het gaande wat alleen Guidetti, zaakwaarnemer,m.v.geel weet en wij niet, oké dan hoop ik het ook dat dat speelt en als dat klopt is van geel een slimme schaker.
Omekees
 Omekees - woensdag 15 augustus 2012 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 00:07 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

[ filmpje ]
+1
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 15 augustus 2012 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 01:12 schreef dr love het volgende:
Oohh m.v. geel wat ben nu aan het doen, ik dacht je gaat geen kapitaalvernietiging doen, je gaat nu gokken op een speler die absoluut geen directe versterking is voor het team of er is iets slims aan het gaande wat alleen Guidetti, zaakwaarnemer,m.v.geel weet en wij niet, oké dan hoop ik het ook dat dat speelt en als dat klopt is van geel een slimme schaker.
Je punt is duidelijk. Je vind Somalia een topspits, maar Guidetti komt technisch tekort en we moeten zuinig met ons geld omgaan en mogen dus geen risico nemen door hem te halen. Ok.
Meangreen
 Meangreen - woensdag 15 augustus 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Of John Guidetti wil gewoon graag weer een jaar bij ons ballen en faked dat hij nog altijd geblesseerd is. Zodra bekend wordt dat hij weer een jaar in Rotterdam speelt zal je zien hoe snel hij weer topfit is!

zou mooi zijn....
legrande
 legrande - woensdag 15 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Zijn er nu geen vrienden van Feyenoord die Guidetti willen kopen voor rond de 6 miljoen. Als hij zich bij Feyenoord een jaar of 2 3 verder kan ontwikelen wordt zijn waarde waarschijnlijk het dubbele. Waarom stapt er geen rijke vriend of vrienden samen in. Hij moet 6 miljoen kosten dat haat je er op de duur toch wel weer uit? Het kan je dAN NOOIT VEEL KOSTEN. HAD IK MAAR WAT MILJOENTJES DAN DEED IK HET ZEKER.
JanM
 JanM - woensdag 15 augustus 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:50 schreef legrande het volgende:
Zijn er nu geen vrienden van Feyenoord die Guidetti willen kopen voor rond de 6 miljoen. Als hij zich bij Feyenoord een jaar of 2 3 verder kan ontwikelen wordt zijn waarde waarschijnlijk het dubbele. Waarom stapt er geen rijke vriend of vrienden samen in. Hij moet 6 miljoen kosten dat haat je er op de duur toch wel weer uit? Het kan je dAN NOOIT VEEL KOSTEN. HAD IK MAAR WAT MILJOENTJES DAN DEED IK HET ZEKER.
PM lijdensweg ff: die beweert veel muntjes te hebben, alleen is mijn verstandhouding met hem niet geweldig ... plus dat ik er geen flikker van geloof maar dat tezijde
twitch
 twitch - woensdag 15 augustus 2012 - 12:57   quote  deeplink  
hoe kom je bij 6 miljoen

ik lees qua marketvalue 6,2 tot 7 mill POND
en nu hij geblesseerd is is dat niet echt veranderd
Omekees
 Omekees - woensdag 15 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 01:12 schreef dr love het volgende:
Oohh m.v. geel wat ben nu aan het doen, ik dacht je gaat geen kapitaalvernietiging doen, je gaat nu gokken op een speler die absoluut geen directe versterking is voor het team of er is iets slims aan het gaande wat alleen Guidetti, zaakwaarnemer,m.v.geel weet en wij niet, oké dan hoop ik het ook dat dat speelt en als dat klopt is van geel een slimme schaker.
Wat zeg je allemaal?????????? Je schrijft veel te onduidelijk aap! Eerst een cursusje leren typen en schrijven dan pas op het forum posten!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Guidetti is DE optie voor Feyenoord..
legrande
 legrande - donderdag 16 augustus 2012 - 09:26   quote  deeplink  
Koop hem dan!!!! en verkoop hem 3 jaarblayter vor het dubbele.
craven
 craven - donderdag 16 augustus 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 09:26 schreef legrande het volgende:
Koop hem dan!!!! en verkoop hem 3 jaarblayter vor het dubbele.
Briljant, helemaal top, nooit aangedacht tsjeee....alleen...klein ding....wat was het ook alweer...ehhh..hmmm...geen....GGGGGGGGEEEELLLLLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!@!!!!
dr love
 dr love - donderdag 16 augustus 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Weetje wat ik niet begrijp we hebben zoveel talent, maar worden alleen per noodgeval gebruikt, dan vindt ik het zo gek nog niet dat die gassies weg willen, waar ligt het aan wordt er een verkeerde keuze gemaakt voor de A selectie of wil de r.koeman niet teveel met de jonkies in de basis.
Marsco
 Marsco - donderdag 16 augustus 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 10:14 schreef dr love het volgende:
Weetje wat ik niet begrijp we hebben zoveel talent, maar worden alleen per noodgeval gebruikt, dan vindt ik het zo gek nog niet dat die gassies weg willen, waar ligt het aan wordt er een verkeerde keuze gemaakt voor de A selectie of wil de r.koeman niet teveel met de jonkies in de basis.
Aan talent alleen heb je niet genoeg.
King - 010
 King - 010 - donderdag 16 augustus 2012 - 10:34   quote  deeplink  
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-city-youngster-john-guidetti-1260402

Ik zeg, laat hem maar komen.
Naast talent heb je ook ervaring en leider(s) nodig.
Met hem erbij is het team compleet en dan kunnen we kampioen worden.

Ik reserveer alvast een plekje onder het bordes!!!
Meangreen
 Meangreen - donderdag 16 augustus 2012 - 11:07   quote  deeplink  
oud nieuws..

Maar iedere dag dat het stil rondom Guidetti blijft is in ons voordeel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Meangreen --
Sensi
 Sensi - donderdag 16 augustus 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 11:07 schreef Meangreen het volgende:
oud nieuws..

Maar iedere dag dat het stil rondom Guidetti blijft is in ons voordeel!
Absoluut waar. En dat Engelse media bericht stemde me ook enigsinds een beetje vrolijk. Natuurlijk blijft het gewoon nog afwachten maar goede hoop heb ik zeker! Guidetti terug in Rotterdam!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 16:03   quote  deeplink  
WOEHOE..
24cchvp.jpg
Jurrr88
 Jurrr88 - donderdag 16 augustus 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Wat had ik de schurft aan die tyfus verthongen ben blij dat die met zijn rotsmoel pleite is. En wat een heerlijk beeld is dat XD
Sensi
 Sensi - donderdag 16 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:10 schreef Jurrr88 het volgende:
Wat had ik de schurft aan die tyfus verthongen ben blij dat die met zijn rotsmoel pleite is. En wat een heerlijk beeld is dat XD
Dat dacht ik ook, en toen zag ik hem gisteren scoren. Hoeveel ik er niet tyfusjood met je kutkop heb uitgegooid in een minuut dat wil je niet weten..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Verthongen///Heumeu..!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Ik denk dat het beter is als we Guidetti de eeuwige helden status geven.
zodat je later met je kleinkinderen kan praten over de verlosser.
Dan moet hij niet terugkomen want ik ben bang dat hij zo een seizoen nooit meer kan draaien.Dus steun Fernandez en Achabar
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Zeker steunen Piet, maar daar gaan we niet ver mee komen vrees ik op dit moment..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 augustus 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Ik weet het niet.Het kan ineens gaan komen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Laten we het hopen, het liefst zo snel mogelijk hoeven we ook niet meer achter een spits aan..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:53 schreef RenatoBos het volgende:
Laten we het hopen, het liefst zo snel mogelijk hoeven we ook niet meer achter een spits aan..
heb vertrouwen.komt goed
Fernandez scoort tegen Heerenveen let maar op
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 16 augustus 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:14 schreef RenatoBos het volgende:
Verthongen///Heumeu..!!
en nog een joodse ook...das nog erger!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 16 augustus 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Goed nieuws voor ons, Sunderland heeft Louis Saha gecontracteerd. Die hebben nu al een spits, dus meer kans dat Guidetti naar Feyenoord komt!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Die hebben dan ook over al op lopen bieden eerst Guidetti, toen Fletcher en nu Saha..
Maar inderdaad Bosi beter voor ons..
King - 010
 King - 010 - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:07   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171011

Verder geen andere clubs concreet en Feyenoord trekt aan het langste eind.
Ik wed dat de medici van Erasmus MC ism medische staf van Feyenoord hem binnen een maand topfit hebben.

Dat wordt knallen komend seizoen!!!
FR010VL
 FR010VL - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:20   quote  deeplink  
en jij denkt dat M.City geen goede artsen hebben en ze daar die jongen maar aan zn lot overlaten?

en na maanden is er nog steeds nauwelijks vooruitgang!....het zou mij verbazen als hij voor de winterstop nog in actie komt voor welke club dan ook !
Nibke
 Nibke - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:07 schreef King - 010 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171011

Verder geen andere clubs concreet en Feyenoord trekt aan het langste eind.
Ik wed dat de medici van Erasmus MC ism medische staf van Feyenoord hem binnen een maand topfit hebben.

Dat wordt knallen komend seizoen!!!
Durf te wedden van niet! Virus infecties zijn nu eenmaal zeer slecht te behandelen en we weten niet hoe hij er nu voorstaat, maar dat hij nog apart traint zegt al wel een heleboel.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Van Geel onomwonden: "We hopen op Guidetti"

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:Vandaag om 09:38Categorie:Reactie

Bij Feyenoord hoopt men nog steeds op de terugkeer van John Guidetti naar De Kuip. De aanvaller van Manchester City kampt met een virusinfectie, waardoor grote clubs het niet aandurven hem te huren.

De kansen voor Feyenoord, dat wél dat risico wenst te nemen, groeien daardoor. "Er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti", zegt technisch directeur Martin van Geel onomwonden in het Algemeen Dagblad.

Van Geel pakt een keer in de twee weken de telefoon om Guidetti op te bellen. Spelersbegeleider Jan Mastenbroek onderhoudt ondertussen het contact met vader Mike Guidetti. "En ja, dan is John enthousiast als er een terugkeer naar Feyenoord ter sprake komt", zegt Van Geel. "Zoals hij altijd lovend is geweest over Feyenoord. Maar de prognose wanneer hij weer wedstrijdfit is, daar waag ik mij niet aan."

Bij City krijgt Guidetti ook komend seizoen geen kans in de A-ploeg, dat is inmiddels duidelijk. "Als hij dan eventueel op huurbasis mag vertrekken, dan is het gewoon het allerbeste wanneer hij dat bij ons doet", denkt Van Geel.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:20 schreef FR010VL het volgende:
en jij denkt dat M.City geen goede artsen hebben en ze daar die jongen maar aan zn lot overlaten?

en na maanden is er nog steeds nauwelijks vooruitgang!....het zou mij verbazen als hij voor de winterstop nog in actie komt voor welke club dan ook !
Van eerst helemaal niet trainen naar nu apart trainen, noem ik een vooruitgang.
En dat door medische staf van M. City. Meen me te herinneren dat Feyenoord al had aangegeven dat zij samen met medici van Erasmus MC wel weten hoe ze deze infectie moeten behandelen, dus stemt me al positief. Het aantrekken van Guidetti zal in de eerste plaats als motivator al voldoende helpen. Ja, is wel een dure motivator maar dan nog.
Sensi
 Sensi - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Oh shit binnen een weekje weten we meer.. Dat word een weekje duimen gek! Als ie echt komt word ik he-le-maal leip. Grappig man hoe er nu ineens in de media staat dat wij de enige belangstellenden zijn. Waar zijn die clubs ineens gebleven die achter hem aan zaten dan.
dr love
 dr love - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Wat verstandig is voor Feyenoord is toch op zoek naar een spits met directe toegevoegde waarde zoals Malki, platje, Everton en Guidetti achter de hand, fernandes verhuren en achabar ook, cisse verkopen a.u.b ondanks z,n doelpunt met veel geluk tegen Utrecht geen niveau voor Feyenoord, immers gebruiken als aanvallende middenvelder, goh ik denk maar es dat ik ook maar een trainer opleiding ga volgen. Let maar op ik zorg dat Feyenoord min 3 keer achter elkaar landskampioen wordt, en 1/4 zeker championsleage haalt.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 13:30 schreef Sensi het volgende:
Oh shit binnen een weekje weten we meer.. Dat word een weekje duimen gek! Als ie echt komt word ik he-le-maal leip. Grappig man hoe er nu ineens in de media staat dat wij de enige belangstellenden zijn. Waar zijn die clubs ineens gebleven die achter hem aan zaten dan.
Omdat de kans bestaat dat hij dit seizoen niet aan ballen toe komt...
Meeste clubs willen toch gelijk een fitte speler hebben..
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 13:38 schreef dr love het volgende:
Wat verstandig is voor Feyenoord is toch op zoek naar een spits met directe toegevoegde waarde zoals Malki, platje, Everton en Guidetti achter de hand, fernandes verhuren en achabar ook, cisse verkopen a.u.b ondanks z,n doelpunt met veel geluk tegen Utrecht geen niveau voor Feyenoord, immers gebruiken als aanvallende middenvelder, goh ik denk maar es dat ik ook maar een trainer opleiding ga volgen. Let maar op ik zorg dat Feyenoord min 3 keer achter elkaar landskampioen wordt, en 1/4 zeker championsleage haalt.
Valt weinig op te letten....
kampertje
 kampertje - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:04   quote  deeplink  
en toen werd je wakker dr love
Sensi
 Sensi - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 14:04 schreef kampertje het volgende:
en toen werd je wakker dr love
Dat gebeurd hem dagelijks hehe.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 13:30 schreef Sensi het volgende:
Oh shit binnen een weekje weten we meer.. Dat word een weekje duimen gek! Als ie echt komt word ik he-le-maal leip. Grappig man hoe er nu ineens in de media staat dat wij de enige belangstellenden zijn. Waar zijn die clubs ineens gebleven die achter hem aan zaten dan.
Ik ben nu al Leip maat d:-)))) want hij gaat komen d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 14:04 schreef kampertje het volgende:
en toen werd je wakker dr love
Hey das lang geleden..d:-)
kampertje
 kampertje - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:28   quote  deeplink  
ja renato ben thuis zit met gebr elleboog

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord is zeker optie voor Guidetti'









0.0083050