BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma beschermt haar zoon

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 08 februari 2008 - 11:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Palma beschermt haar zoon

Palma laat duidelijk van zich horen in het nagesprek over gisternacht. Ze neemt het op voor haar 'zoon die ze nooit heeft gehad', Huub. "Ik vind je reactie gewoon goedkoop. Laat dat domme gedoe eens van je afglijden", slingert Palma naar het hoofd van Claire. "Wie niet luistert moet voelen. Misschien komt er voor Claire ook nog een lekker ding de villa inlopen, maar medelijden kan ik niet met haar hebben". De blondine luistert nu wel naar het hoofd huishouding maar komt niet voor zichzelf op. "Gewoon even de washand erover heen halen en hij is weer schoon", lacht Palma ironisch over Huubs edele delen. De Oldenzaler vindt het enkel vervelend dat hij zich verantwoordelijk voelt voor iemand die hij slechts vijf weken kent. De arme donder...

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - vrijdag 08 februari 2008 - 11:21   quote  deeplink  
palma durft niet anders, ze is al eerder bedreigd door een groep randdebielen omdat ze tegen die kabouter was
tino
 tino - vrijdag 08 februari 2008 - 14:43   quote  deeplink  
had hij van te voren aan moeten denken, zielige jongetje
samo
 samo - vrijdag 08 februari 2008 - 17:19   quote  deeplink  
zegt al genoeg over palma hoe goedkoop ze is wat een vreselijk mens zeg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma beschermt haar zoon

0.0048129