BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ambitieuze De Boer eist nieuwe landstitel Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Ambitieuze De Boer eist nieuwe landstitel Ajax

Frank de Boer eist na twee opeenvolgende landstitels dit seizoen niets minder van Ajax. Volgens de oefenmeester valt er nog veel te winnen in Amsterdam.

"Stilstand is achteruitgang. Zo simpel is het. Twee keer landskampioen worden is leuk, maar er valt nog veel te winnen", spreekt De Boer zijn ambitie uit op de Ajax-website. "Het ligt in mijn aard om nooit tevreden te zijn. Daarom zou het bijvoorbeeld mooi zijn als we dit jaar een paar rondes voor het einde kampioen worden. Want dat betekent dat we een goed seizoen hebben gehad."

De Boer wil dit seizoen graag wat eerder achterover kunnen leunen op de Ajax-bank. "In 2010 stelden we het kampioenschap op de allerlaatste speeldag veilig in die onvergetelijke wedstrijd tegen FC Twente. Vorig seizoen werden we een speelronde voor het einde kampioen. Het zou mooi zijn als we dat ieder jaar iets verder kunnen opschuiven."

Toch ziet de trainer ook dat de concurrentie in de Eredivisie er niet om liegt. "We moeten onze speelstijl nog meer perfectioneren. En dan bedoel ik vooral: nog dominanter zijn. Dat kan allemaal nog veel beter, zegt De Boer. Het spel dat we afgelopen seizoen in de laatste veertien wedstrijden hebben laten zien, wil je natuurlijk al veel eerder zien."

"Tijdens de eerste seizoenshelft waren we bij vlagen ook wel dominant, maar de dreiging voor het doel ontbrak uiteindelijk. Dat was het grote verschil met die laatste veertien wedstrijden waarin we dominant speelden, kansen creëerden én telkens wonnen. Dat heeft ons uiteindelijk het kampioenschap gebracht. Dat wil ik dit seizoen direct vanaf de eerste wedstrijden terugzien", besluit hij.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/ambitieuze-de-boer-eist-nieuwe-landstitel-ajax

leuk deze ambitie maar met deze leegloop begin ik toch te twijfelen.
als een Toby Alderweireld al aangeeft dat hij graag nieuwe spelers erbij ziet.
zoveel verlies van ervaring en kwaliteit kan je naar mijn mening niet opvangen met deze jonge selectie.
vooral nu de concurentie heelwat sterker zijn geworden.
en kan me de ajax opstelling ook wel voorstellen met dat er niet meer uitgegeven kan worden als dat er binnen komt.
maar op deze manier zie ik ze geeneens om tweede plaats meer strijden.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:46   quote  deeplink  
We gaan het zien. Ik vond de wedstrijd tegen AZ leuk om naar te kijken. Ajax speelde lekker frivool. Helaas is onze achterhoede zwak en hebben wer een rare flierefluiter in de goal staan. Dus daar moet wat aan gedaan worden.
Middenveld en aanval zijn prima in orde! Zeker als je ziet dat Eriksen, Mickey en Boerrigter er nog aankomen en misschien Assaidi nog.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 17:49   quote  deeplink  
Als de Boer nou eens begint met Vermeer op de bank te pleuren en spelers van het niveau Blind de deur te wijzen dan is het begin er al. Maar zolang hij daarmee doorgaat en door blijft gaan met goede spelers als Janssen weg te pesten en middelmatige spelers op blijft stellen dan kan ie eisen wat ie wil maar dan moet ie zelf eens in de spiegel kijken.
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:46 schreef Brandje het volgende:
We gaan het zien. Ik vond de wedstrijd tegen AZ leuk om naar te kijken. Ajax speelde lekker frivool. Helaas is onze achterhoede zwak en hebben wer een rare flierefluiter in de goal staan. Dus daar moet wat aan gedaan worden.
Middenveld en aanval zijn prima in orde! Zeker als je ziet dat Eriksen, Mickey en Boerrigter er nog aankomen en misschien Assaidi nog.
aisaidi komt volgens mij niet meer.
en deze spelers die je opnoemt zullen deze competitie wel meer afwezig zijn.
in de breedte heb je gewoon teweinig.
en ook ervaring mis je.
nadeel met jonge spelers is ook dat ze nog niet elke wedstrijd even goed spelen.
krijgen vaak toch nog met terugslag temaken.
over keepers probleem kan ik je alleen maar gelijk geven.
bahbah
 bahbah - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Nou sorry hoor,maar dit is niet echt een serieus te nemen uitspraak.

Als je sterkhouders gaat verkopen en je haalt niets terug,moet je niet gaan verwachten dat je kampioen word met praktisch jong-ajax.
De selectie is momenteel echt te licht om kampioen te worden,om twee redenen:1-je mag van een jonge ploeg geen constantheid verwachten(onmogelijk)2-mentaal is dit voor de jonge jongens niet op te brengen..De oudste in het veld is Alderweireld.
Ajax moet beseffen dat het een heel moeilijk verhaal word zoals het nu op dit moment is.Geen versterkingen houden in dat je volgend seizoen cl mis gaat lopen en dus de nodige inkomsten mist.
Het bestuur moet wel beseffen dat ze een voetbalclub runnen en geen lokale bridge-club.Het top zijn kost nu eenmaal geld.En ze slaan nu wel heel erg door hoor.300.000 euro voor twee spelers en nog klagen na cl geld vorig jaar dit jaar verkopen van spelers en dure salarissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door bahbah --
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 17:49 schreef Ajax_fan het volgende:
Als de Boer nou eens begint met Vermeer op de bank te pleuren en spelers van het niveau Blind de deur te wijzen dan is het begin er al. Maar zolang hij daarmee doorgaat en door blijft gaan met goede spelers als Janssen weg te pesten en middelmatige spelers op blijft stellen dan kan ie eisen wat ie wil maar dan moet ie zelf eens in de spiegel kijken.
iedere trainer heeft een eigen visie.
zo ook de boer al ben ik het niet altijd daar mee eens.
maar hij heeft ons ook twee keer de landstitel gebracht.
dus voorlopig heeft hij het gelijk aan zijn zijde.
en niet te vergeten van fouten leert men hij staat natuurlijk aan het begin van zijn trainers loopbaan.
en hetgeen er geen spelers bijkomen kan je hem niet aanrekenen dat is de visie van ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door bully --
bahbah
 bahbah - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:05 schreef bully het volgende:

[..]

en niet te vergeten van fouten leert men hij staat natuurlijk aan het begin van zijn trainers loopbaan.
Je kunt toch geen kampioen worden zo????Dat snapt de Boer ook wel he?
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:07 schreef bahbah het volgende:

[..]

Je kunt toch geen kampioen worden zo????Dat snapt de Boer ook wel he?
klopt dat denk ik ook.
maar kan je hem dat aanrekenen hij moet het doen met hetgeen hij krijgt.
en zeggen dat je voor het landskampioenschap gaat is bij ajax natuurlijk wel normaal.
mennobakker
 mennobakker - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Jongens even serieus.. Hoeveel ervaring hadden we vorig jaar nou eigenlijk op het veld lopen? Enkel Janssen ( ook alleen omdat ie al op leeftijd is niet omdat hij internationaal zoveel bewezen heeft in zijn voetbal carriere ) Vertonghen is weg gegaan , maar dit was geen ervaren speler gezien zijn leeftijd en internationale ervaring , maar Vertonghen is gewoon een klasbak een soort apart een geweldige voetballer, maar kunnen we ons ook nog herinneren dat deze jongen ook bij rkc heeft gespeeld , en bijna werd afgeserveerd? Ik denk dat we dit van bijv een van Rhijn / dijks / Fischer / Lukoki / Serero ook wel kunnen verwachten op termijn , maar alles draait om vertrouwen krijgen en wedstrijden winnen! Bovendien zie ik Sana een hele goede speler voor Ajax, ik heb het al eerder geroepen toen er "kenners" waren op andere forums hier dat je voor 350.000 euro geen goede speler kan kopen ,ik ben blij dat er zoveel voetbalkenners zijn... Ik herhaal het nog maar eens: geloof mij wij gaan veel plezier beleven aan deze jongen en als dat zo is over een paar jaar ook een aardige transfersom verdienen aan deze jongen.
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:35 schreef mennobakker het volgende:
Jongens even serieus.. Hoeveel ervaring hadden we vorig jaar nou eigenlijk op het veld lopen? Enkel Janssen ( ook alleen omdat ie al op leeftijd is niet omdat hij internationaal zoveel bewezen heeft in zijn voetbal carriere ) Vertonghen is weg gegaan , maar dit was geen ervaren speler gezien zijn leeftijd en internationale ervaring , maar Vertonghen is gewoon een klasbak een soort apart een geweldige voetballer, maar kunnen we ons ook nog herinneren dat deze jongen ook bij rkc heeft gespeeld , en bijna werd afgeserveerd? Ik denk dat we dit van bijv een van Rhijn / dijks / Fischer / Lukoki / Serero ook wel kunnen verwachten op termijn , maar alles draait om vertrouwen krijgen en wedstrijden winnen! Bovendien zie ik Sana een hele goede speler voor Ajax, ik heb het al eerder geroepen toen er "kenners" waren op andere forums hier dat je voor 350.000 euro geen goede speler kan kopen ,ik ben blij dat er zoveel voetbalkenners zijn... Ik herhaal het nog maar eens: geloof mij wij gaan veel plezier beleven aan deze jongen en als dat zo is over een paar jaar ook een aardige transfersom verdienen aan deze jongen.
vertongen was natuurlijk niet de oudste maar had wel veel ervaring.
cl el enz en was een leider.
en natuurlijk zit er genoeg potentie in deze groep.
maar momenteel nog veel telicht.
en vergis je niet dat je nu met anita alweer een belangrijke schakel verliest.
en afgelopen wedstrijd tegen az zag je ook dat er meer vuur in de wedstrijd kwam toen jansen er in kwam.
en sana heeft op mij ook een positieve indruk achtergelaten.
maar ook van hem kan je niet verwachten dat hij een wedstrijd kan openbreken als het nodig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door bully --
sebas1
 sebas1 - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:46   quote  deeplink  
hahahahahahaha grappig
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:44 schreef bully het volgende:

[..]

vertongen was natuurlijk niet de oudste maar had wel veel ervaring.
cl el enz en was een leider.
en natuurlijk zit er genoeg potentie in deze groep.
maar momenteel nog veel telicht.
en vergis je niet dat je nu met anita alweer een belangrijke schakel verliest.
en afgelopen wedstrijd tegen az zag je ook dat er meer vuur in de wedstrijd kwam toen jansen er in kwam.
en sana heeft op mij ook een positieve indruk achtergelaten.
maar ook van hem kan je niet verwachten dat hij een wedstrijd kan openbreken als het nodig is.
De grootste en domste fout wat de Boer heeft gedaan is De Jong aanvoerder gemaakt. Daarmee passeerde hij Janssen en die voelde dat ook zo. Siem de Jong komt echt op alle fronten tekort om op het middenveld te spelen. Hij mist de fanatisme van Anita. De pass en het inzicht van Janssen. De finesse van Eriksen. Hij is voor mij, zolang iedereen fit is, niks meer dan een wissel.
Wie kan mij vertellen waarom De Boer een middenveld(Anita-Eriksen-Janssen), wat 14 wedstrijden op rij wint, uit elkaar wil halen???
We hebben het vorig jaar de eerste comp. helft gezien dat De Jong niet genoeg voor de plek waar hij nu speelt en De Boer maakt hem notabene aanvoerder!!
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

De grootste en domste fout wat de Boer heeft gedaan is De Jong aanvoerder gemaakt. Daarmee passeerde hij Janssen en die voelde dat ook zo. Siem de Jong komt echt op alle fronten tekort om op het middenveld te spelen. Hij mist de fanatisme van Anita. De pass en het inzicht van Janssen. De finesse van Eriksen. Hij is voor mij, zolang iedereen fit is, niks meer dan een wissel.
Wie kan mij vertellen waarom De Boer een middenveld(Anita-Eriksen-Janssen), wat 14 wedstrijden op rij wint, uit elkaar wil halen???
We hebben het vorig jaar de eerste comp. helft gezien dat De Jong niet genoeg voor de plek waar hij nu speelt en De Boer maakt hem notabene aanvoerder!!
weet niet ofdat fout is.
persoonlijk vind ik de Jong juist de meest ondergewaardeerde speler bij ajax.
en heeft tegenover Jansen het voordeel dat hij een echte ajaxspeler is.
denk ook niet dat dit het probleem van Jansen is.
die wil gewoon met zijn 31 jaar spelen.
maar voelt zicht nu ondergewaardeert door zijn wissels.
waarom de boer het niet ziet zitten in jansen daar kan ik geen antwoord op geven want dat is voormij ook een grote vraag.
net als de keuze voor Vermeer in plaats van Jasper Cillessen.
maar wat ik al eerder zei de winnende trainer heeft altijd gelijk.
hij heeft ons tenslotte wel twee keer de landstitel bezorgt.
hoe het verder verloopt moeten we afwachten al heb ik er weinig vertrouwen in.

Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:06 schreef bully het volgende:

[..]

weet niet ofdat fout is.
persoonlijk vind ik de jong juist de meest ondergewaardeerde speler bij ajax.
en heeft tegenover jansen het voordeel dat hij een echte ajaxspeler is.
denk ook niet dat dit het probleem van jansen is.
die wil gewoon met zijn 31 jaar spelen.
maar voelt zicht nu ondergewaardeert door zijn wissels.
waarom de boer het niet ziet zitten in jansen daar kan ik geen antwoord op geven want dat is voormij ook een grote vraag.
Dus jij vind de Jong beter dan Eriksen,Anita of Janssen. Wat onderscheid De Jong dan volgens jou?
Ik zeg ook niet Jansen aanvoerder moet worden maar neem dan iemand waardoor hij zich minder bedreigd voelt want ik vind het doodzonde als Theo vertrekt
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus jij vind de Jong beter dan Eriksen,Anita of Janssen. Wat onderscheid De Jong dan volgens jou?
Ik zeg ook niet Jansen aanvoerder moet worden maar neem dan iemand waardoor hij zich minder bedreigd voelt want ik vind het doodzonde als Theo vertrekt
eriksen was vorig seisoen ook regelmatig klaar voor de wissel.
drukt ook nog teweinig zijn stempel op de wedstrijd.
heeft natuurlijk wel veel potentie maar komt er nog niet helemaal uit.
de jong verzet meer werk dan meeste zien.
maakt ruimte en maak ook gebruik van de ruimte waardoor hij regelmatig voor de goal verschijnt.
mijn persoonlijke mening is dat de boer daarin meer had moeten rouleren zodat iedereen genoeg aan spelen toekomt.
maar nu krijgt Jansen het gevoel dat zelfs spelers als klaasen en serero in rangorde hoger staan.
bully
 bully - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:22   quote  deeplink  
denk ook dat middenveld niet ons probleem was.
nu dus wel als Jansen en Anita vertrekken.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 18:05 schreef bully het volgende:

[..]

en hetgeen er geen spelers bijkomen kan je hem niet aanrekenen dat is de visie van ajax.
Dat is nou juist precies het probleem bij de Boer. Hij leert niet van zn fouten. Hij blijft maar doorgaan met dezelfde fouten maken.
EN dat er geen spelers bijkomen ok daar kan hij niks aan doen. maar hij kan er wel wat aan doen als hij steeds weer middelmatige spelers de voorkeur geeft boven goede spelers die hij op de bank pleurt en dus wegpest.
En de Jong steeds de hand boven het hoofd houden en zelfs aanvoerder maken. Dat is de grootste blunder van de Boer. de Jong is leuk als reserve spits maar op het middenveld voegt ie helemaal niks toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Ajax_fan --
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:19 schreef bully het volgende:

[..]

eriksen was vorig seisoen ook regelmatig klaar voor de wissel.
drukt ook nog teweinig zijn stempel op de wedstrijd.
heeft natuurlijk wel veel potentie maar komt er nog niet helemaal uit.
de jong verzet meer werk dan meeste zien.
maakt ruimte en maak ook gebruik van de ruimte waardoor hij regelmatig voor de goal verschijnt.
mijn persoonlijke mening is dat de boer daarin meer had moeten rouleren zodat iedereen genoeg aan spelen toekomt.
maar nu krijgt Jansen het gevoel dat zelfs spelers als klaasen en serero in rangorde hoger staan.
Ja maar een aanvallende middenvelder hoeft van mij niet te werken. Daar loopt Anita voor. De Jong is in alles een dienende speler. Misschien een idee dat hij op de plek van Anita gaat spelen na diens vetrek. Maar ik ben een groot fan van Theo net als van Eriksen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:23 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Dat is nou juist precies het probleem bij de Boer. Hij leert niet van zn fouten. Hij blijft maar doorgaan met dezelfde fouten maken.
EN dat er geen spelers bijkomen ok daar kan hij niks aan doen. maar hij kan er wel wat aan doen als hij steeds weer middelmatige spelers de voorkeur geeft boven goede spelers die hij op de bank pleurt en dus wegpest.
En de Jong steeds de hand boven het hoofd houden en zelfs aanvoerder maken. Dat is de grootste blunder van de Boer. de Jong is leuk als reserve spits maar op het middenveld voegt ie helemaal niks toe.
Zijn we het vandaag toch nog eens geworden!! +10
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij Janssen diep gekrenkt heeft toen ie de Jong aanvoerder maakte. Ik vind dat ook een belachelijke keuze. En toenie zondag zelfs Klaassen eerder een invalbeurt gunde is ie er helemaal klaar mee denk ik. En ik ook. Zo ga je niet met een speler als Janssen om. Het liep meteen een stuk beter met Janssen. Mounir had ie al tegen zich, Janssen heeft ie al tegen zich en nu begint Cillessen ook al terrecht te mokken. Maar Frank weigert in de spiegel te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Ajax_fan --
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zijn we het vandaag toch nog eens geworden!! +10
Zie je wel het kan wel.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:27 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ik denk dat hij Janssen diep gekrenkt heeft toen ie de Jong aanvoerder maakte. Ik vind dat ook een belachelijke keuze. En toenie zondag zelfs Klaassen eerder een invalbeurt gunde is ie er helemaal klaar mee denk ik. En ik ook. Zo ga je niet met een speler als Janssen om. Het liep meteen een stuk beter met Janssen. Mounir had ie al tegen zich, Janssen heeft ie al tegen zich en nu begint Cillessen ook al terrecht te mokken. Maar Frank weigert in de spiegel te kijken.
Dan kan FdB wel doodleuk zeggen dat niemand zeker is van een basisplaats en ook De Jong maar dat is natuurlijk de grootste onzin want natuurlijk is Siem daar wel zeker van!
Klaassen zie ik ook weinig in. Veel te fragiel. Die kan je toch niet als twee spits achter Sightorsson laten opdraven.
Vooralsnog ben ik blij verast door Dijks en wat doet FdB. Die houdt Blind weer de hand boven het hoofd en beloond hem met de linkscbackpositie
Rogier
 Rogier - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Ieder jaar wordt het niks en wordt PSV kampioen, en toch werden wij weer kampioen. Ik heb het volste vertrouwen in de Boer en is het niet....dan is het niet ! Lekker belangrijk. Belangrijkste is nu eerst alles op orde krijgen binnenin. De echte vruchten van de omslag komen pas over een jaar of 10.

Janssen kun je toch geen aanvoerder maken ? Kom op zeg...volgens mij heeft hij er nooit iets aan gevonden bij Ajax en op de training zal hij ook niet hebben uitgeblonken. Iemand als Fisher kijkt juist op tegen een De Jong en niet Janssen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door Rogier --
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Er is geen voetballer die tegen Siem de Jong opkijkt hoor. Schaam me kapot met zo'n Onzichtbare aanvoerder. Janssen is een leider.......die liep meteen aanwijzingen te geven en spelers te sturen toen ie in het veld kwam. de Jong is een aanfluiting in die functie. Dat is geen leider.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan kan FdB wel doodleuk zeggen dat niemand zeker is van een basisplaats en ook De Jong maar dat is natuurlijk de grootste onzin want natuurlijk is Siem daar wel zeker van!
Klaassen zie ik ook weinig in. Veel te fragiel. Die kan je toch niet als twee spits achter Sightorsson laten opdraven.
Vooralsnog ben ik blij verast door Dijks en wat doet FdB. Die houdt Blind weer de hand boven het hoofd en beloond hem met de linkscbackpositie
Ja want Blind deed het zo goed in het 2e zei de Boer. Om moedeloos van te worden.
dege
 dege - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
ik zie ook liever het middenveld janssen, eriksen en anita, dat hebben we allemaal kunnen zien afgelopen seizoen, waarom de boer dat wil of gaat omgooien is mij ook een raadsel, ze zeggen wel eens, never change a winning team.
dat er geen versterkngen komen ligt niet aan de boer, dat ligt eerder bij de directie. ik hoop dat mocht anita alsnog vertrekken dat er wel nog iemand bij komt, zeker een ervaren verdediger, want daar schiet het juist tekort
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:56 schreef Ajax_fan het volgende:
Er is geen voetballer die tegen Siem de Jong opkijkt hoor. Schaam me kapot met zo'n Onzichtbare aanvoerder. Janssen is een leider.......die liep meteen aanwijzingen te geven en spelers te sturen toen ie in het veld kwam. de Jong is een aanfluiting in die functie. Dat is geen leider.
Mee eens. Siem is een dienende speler. Net een stapje boven een waterdrager maar zeker geen leider. Dus ook hier weer 100% mee eens
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
De boer doet soms rare uitspraken de laatste tijd op basis van emotie. Dingen die hij beter niet kan zeggen? Toch denk ik dat er een bewuste reden achter zit. Soms heb ik het vermoeden dat de touwtjes veel meer van boven ( ook van boven de boer) worden getrokken. En dat daaruit een soort frustratie ontstaat vanuit de kant van de Boer. Gevoel van onmacht. En dat hij als trainer de bel maar weer op de rit moet zien te krijgen. Denk dat je tot het eind van de mand moet wachten of een eventuele landstitel realistisch en haalbaar is!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 augustus 2012 - 01:08   quote  deeplink  
bel=boel mand=maand
johan14
 johan14 - woensdag 15 augustus 2012 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 19:57 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja want Blind deed het zo goed in het 2e zei de Boer. Om moedeloos van te worden.
Punt 1 je moet niet alles geloven wat er gezegd word en punt 2 je moet nooit een speler na een aantal mindere wedstrijden meteen afschrijven dan heb je na een paar maanden geen spelers meer.
Je moet ze vertrouwen geven en als blijkt dat na verloop van tijd er geen vooruitgang is te bespeuren dan zet je ze terug ,het duiventil systeem van de Boers voortgangers hebben wij nu wel genoeg gezien.
Heb vertrouwen het komt uiteindelijk allemaal goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ambitieuze De Boer eist nieuwe landstitel Ajax

0.0081400