BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zit het toch met Omar????????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
legrande
 legrande - woensdag 15 augustus 2012 - 05:16   quote  deeplink  
Vorig jaar haalde Martin van Geel Guidetti van Man City. Na een wat moeizame start werd hij de volksheld van Rotterdam.
Nu heeft Martin van Geel het wederom voor elkaar gekregen om een speler(Omar) die daar net zijn contract heeft verlengd(dan moet hij in mijn ogen heel goed zijn) te huren. Ik vond het al heel vreemd dat hij pas 1 dag voor de open dag kwam. Hij trainde de hele voorbereiding met City mee. Heeft daar zelfs meegedaan. Ik heb hem heel even aan het werk gezien tegen Mallorca en vond dat hij daar goed inviel.
Ik kan zelf geen trainingen van Fey bezoeken maar kan mij iemand vertellen hoe die Omar is. Doet hij het goed op de training, juiste instelling. Is hij nog wat geblesseerd dat hij geen kans krijgt of is het wat anders. Deze Omar zou op beide vleugels goed kunnen spelen of op het middenveld. Waarom krijgt deze jongen geen speeltijd en Immers en Singh hij valt wel vaak in wel. Wie kan mij wat meer vertellen over deze Omar. Gaan we nog net zoveel plezier aan hem beleven als aan Guidetti.
Wat is de verwachting krijgt hij binnenkort zijn kans.
Ben benieuwd naar jullie reacties en kijk al weer sterk uit naar zaterdag en volgende week donderdag.
legrande
 legrande - woensdag 15 augustus 2012 - 05:17   quote  deeplink  
Ik persoonlijk vind trouwens dat hij meer kans zou moeten krijgen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 15 augustus 2012 - 06:11   quote  deeplink  
Heeft ramadan, is verzwakt.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 augustus 2012 - 06:57   quote  deeplink  
Ramadan wordt dit weekend toch afgesloten? Jammerdan , kunnen we gelukkig weer met het ' normale ' leven verder ......
joboo35
 joboo35 - woensdag 15 augustus 2012 - 08:49   quote  deeplink  
hij kan eventueel ook op de plek van lex immers mocht hij na aantal wedstrijden niet scoren. heeft ook een goed vrije trap in de voeten.

dus snel ramadam afgelopen en dan weer snel in basis werken!!
legrande
 legrande - woensdag 15 augustus 2012 - 08:55   quote  deeplink  
Maar mijn vraag was. Heeft iemand hem zien trainen. Hoe doet hij het? Is hij niet geblesseerd. Wat denken diegene die hem dagelijks zien trainen. Wordt hij dit seizoen een aanwinst? Hoe zit het verder met Ramsteyn die speelt alweer halve wedstrijden en Goossens is dat een miskoop of is dat te vroeg? Hoe ziet het op de training uit?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 15 augustus 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Hij is dus niet geblesseerd, maar wordt rustig gebracht vanwege de ramadan.

De rest van je vragen heb ik geen antwoord op.
craven
 craven - woensdag 15 augustus 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Geef die gozer even kans om te aarden zeg, hij is hier net. Koeman ziet denk ik ook nog geen reden om te wisselen, dus geduld
King - 010
 King - 010 - woensdag 15 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040703-999-10010000000003.aspx

Omar Elabdellaoui heeft dinsdagavond gescoord voor het nationale team van Noorwegen voor spelers onder de 21 jaar. In de vriendschappelijke wedstrijd tegen de leeftijdgenoten van Oostenrijk zette de aanvallende middenvelder zijn ploeg uit een vrije trap op een 2-1 voorsprong. Ook Harmeet Singh speelde mee in het duel, dat uiteindelijk in een 2-2 gelijkspel eindigde. Komende maand staan voor Noorwegen onder 21 de belangrijke EK-kwalificatieduels met België en Engeland op het programma.

Ik zeg, Omar zaterdag in de basis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door King - 010 --
Sensi
 Sensi - woensdag 15 augustus 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Hij speelde goed tegen Mallorca, pijlsnel aan de zijkant. Ik zeg gewoon 4-3-3 beginnen zaterdag met Cissé op links, Fernandez in de spits en Schaken op rechts.. Tweede helft (indien nodig) Elabdellaoui laten invallen voor Cissé.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 augustus 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 08:55 schreef legrande het volgende:
Maar mijn vraag was. Heeft iemand hem zien trainen. Hoe doet hij het? Is hij niet geblesseerd. Wat denken diegene die hem dagelijks zien trainen. Wordt hij dit seizoen een aanwinst? Hoe zit het verder met Ramsteyn die speelt alweer halve wedstrijden en Goossens is dat een miskoop of is dat te vroeg? Hoe ziet het op de training uit?
Voor zover ik weet zijn alle 3 de spelers niet wedstrijdfit. Omar vanwege de Ramadan, Ramsteijn komt terug naar een blessure en met Goossens wordt ook voorzichtig omgesprongen vanwege meerdere blessures.
tomson
 tomson - woensdag 15 augustus 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Waat Goossens betreft: Aks ik iets breekbaars wil koop ik wel een beeldje voor de porseleinkast. En dat rammeldangebeuren: In het moderne voetbal zal een voetballer van streng gelovige komaf (bv. Stefan de Vrij die dat ook doet ) zich ook moeten schikken naar het feit dat er op zondag gevoetbald wordt. Dus vind ik dat een duurbetaalde selectiespeler z'n ramadan mag doen maar dan aan het eind van de maand ook niet het handje moet komen ophouden.
legrande
 legrande - woensdag 15 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Maar kun je op de training zien of hij echt kan voetballen doe Omar. Heeft hij goede inzet techniek. Er moet toch wel iemand zijn die de trainingen regelmatig bezoekt die hier wat over kan roepen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 augustus 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 16:16 schreef tomson het volgende:
Waat Goossens betreft: Aks ik iets breekbaars wil koop ik wel een beeldje voor de porseleinkast. En dat rammeldangebeuren: In het moderne voetbal zal een voetballer van streng gelovige komaf (bv. Stefan de Vrij die dat ook doet ) zich ook moeten schikken naar het feit dat er op zondag gevoetbald wordt. Dus vind ik dat een duurbetaalde selectiespeler z'n ramadan mag doen maar dan aan het eind van de maand ook niet het handje moet komen ophouden.
tsja, wel wat kort door de bocht. Een club weet bovendien ook waar het aan begint. Vind je als club de Ramadan een probleem, haal dan die speler niet.

Ramadan hoort bij de vrijheid van godsdienst. Ik zou ook liever zien dat het anders was, maar om moslims dit recht te ontzeggen op straffe van inhouden van salaris gaat me behoorlijk te ver.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - donderdag 16 augustus 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Ik ga wel eens vaker kort door de bocht he T :) Als een club benadeeld wordt door dit soort zaken vind ik een korting toch op zijn plaats. Als ik door een of andere reden half werk aflever kan ik ook geen volle betaling verwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:17 schreef tomson het volgende:
Ik ga wel eens vaker kort door de bocht he T :) Als een club benadeeld wordt door dit soort zaken vind ik een korting toch op zijn plaats. Als ik door een of andere reden half werk aflever kan ik ook geen volle betaling verwachten.
Dat moet je dan als club bij het afsluiten van het contract afspreken. Half werk afleveren is wat anders dan een godsdienst met meer dan 1,5 miljard aanhangers beoefenen. Vorm van overmacht. Als jij ziek wordt dan verwacht je toch ook dat je doorbetaald wordt? Of stort je dan je salaris terug?
tomson
 tomson - donderdag 16 augustus 2012 - 16:54   quote  deeplink  
In speciale gevallen kun je vrijstelling krijgen. En is een moslim minder moslim als hij die paar jaar dat zijn carrière duurt niet vast?
Tjabba
 Tjabba - donderdag 16 augustus 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat moet je dan als club bij het afsluiten van het contract afspreken. Half werk afleveren is wat anders dan een godsdienst met meer dan 1,5 miljard aanhangers beoefenen. Vorm van overmacht. Als jij ziek wordt dan verwacht je toch ook dat je doorbetaald wordt? Of stort je dan je salaris terug?
Geloof is dus een ziekte?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 augustus 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:56 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Geloof is dus een ziekte?
Bijdehandje. ;)

De ramadan is voor een moslim een vorm van overmacht, net zoals ziekte dat is. Geloof staat dus niet gelijk aan ziekte. Het staat jou uiteraard vrij er anders over te denken!
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 16 augustus 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 17:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bijdehandje. ;)

De ramadan is voor een moslim een vorm van overmacht, net zoals ziekte dat is. Geloof staat dus niet gelijk aan ziekte. Het staat jou uiteraard vrij er anders over te denken!
Geen geloof zou wel zorgen voor aanzienlijk minder oorlog en ellende, maar dat is mijn mening. Verder respecteer ik wel dat mensen geloven, heb er zelf alleen niks mee..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:54 schreef tomson het volgende:
In speciale gevallen kun je vrijstelling krijgen. En is een moslim minder moslim als hij die paar jaar dat zijn carrière duurt niet vast?
Ja dan ben je een heiden in hun ogen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 17:43 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Geen geloof zou wel zorgen voor aanzienlijk minder oorlog en ellende, maar dat is mijn mening. Verder respecteer ik wel dat mensen geloven, heb er zelf alleen niks mee..
+1..
diesel
 diesel - donderdag 16 augustus 2012 - 17:56   quote  deeplink  
he Legrande nog geen antwoord !!!!
van geil
 van geil - zaterdag 18 augustus 2012 - 10:44   quote  deeplink  
goed nieuws.....

hij kan vrije trappen nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Moet ie wel opgesteld worden..
van geil
 van geil - donderdag 06 december 2012 - 20:44   quote  deeplink  
haalt hij de kerst bij Feyenoord?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 december 2012 - 21:21   quote  deeplink  
De kerst wel, maar voor de tweede seizoenshelft is hij een groot vraagteken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Ti's wel akelig stil rond hem..
van geil
 van geil - donderdag 06 december 2012 - 21:41   quote  deeplink  
weg ermee scheelt weer n paar ton
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 21:41 schreef van geil het volgende:
weg ermee scheelt weer n paar ton
Zo dacht ik er ook over..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zit het toch met Omar????????









0.0064990