|
|
ajax till i die
|
|
|
Janssen: Die laat je tog niet zomaar weggaan. Ik snap niet waarom wij hem laten gaan. Ik dacht dat het probleem met Theo vorig jaar Jan was...Jan is inmiddels weg(nu kan Theo weer zijn gang gaan)en dan laten we hem gaan wetend wat hij allemaal kan... theo moet je gewoon houden desnoods probeer je wat anders met hem. HEEL DOM ALS WE HEM LATEN GAAN! en hij behoort tot de basis elf.
Anita: Hij doet het wel goed...maar ben eigenlijk wel blij dat hij weggaat voor een mooi bedrag mits er iemand komt die zijn plaats weet goed in te vullen. wij hebben behoefte aan een grote sterke cvm die nog eens kan voetballen. Maar zolang we die niet of bijna binnen hebben is het heel dom anita te laten gaan. cker omdat hij het filosofie van ajax kent.
Sulejmani: Moeilijk verhaal... Als hij niet voor 16 mil gekocht was had ik gezegd laat hem maar gaan...maar hij is geen slechte speler... geef die kerel een 5 jarig contract met zijn salaris wens. je kan hem nog wel goed verkopen. op de trainingen laat hij zien dat hij het kan... alleen zijn wedstrijden zijn soms wat minder...ik denk het ligt aan de druk in wedstrijden... hij heeft iemand nodig die kan kalmeren voor de wedstrijd yoga ofzo?
Schone: goeie zaken gedaan alleen hoort hij op het middenveld(dus misschien overbodig)...wij zorgen ervoor dat een speler niet boven zichzelf stijgt door hun op allerlei posities op te stellen...kijk naar het verleden met anita en janssen etc.
Armenteros:Goede speler... word nog een grote... ik snap niet dat onderhandelingen met hem gestaakt is(zoveel zou hij tog niet kosten)...
Wildschut: waar wachten we op? tot hij zegt ik wil naar psv en daarna pas willen wij tot actie gaan pffff...(kijk naar narsingh)
Moisander: eiegen schuld dat hij niet meer wil komen...maar ja leven gaat verder...maar waar wachten we op? ik weet geen vervanger voor vertonghen... maar viergever of een nuytinck is niet verkeerd als je die alvast heb... wil je nog een ervaren verdediger erbij dan ga je daar rustig opzoek naar...
zo kan ik nog meer dingen opnoemen wat mij stoort aan ajax... maar het word duidelijk tijd dat we wat moeten doen... tijd dringt
PS. maken jullie ons ook niet lekker met barcelona dit en dat... hoelang zijn we daarmee bezig en tot nu toe 0.0 binnen gehaald... de enige speler waarvan ik dacht die komt misschien wel echt van barca over was muniesa...
DOE WAT PFFFFF!!! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Maak je niet zo druk jongen het komt allemaal wel goed. Er zitten geen koekenbakkers meer |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Janssen hoeft niet weg. Janssen wil zelf weg omdat Frank hem geen basisplaats kan garanderen. In het leven heb je nu eenmaal geen garanties.
Doei Theo! |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:08 schreef AFCA MARCO het volgende:Janssen hoeft niet weg. Janssen wil zelf weg omdat Frank hem geen basisplaats kan garanderen. In het leven heb je nu eenmaal geen garanties. Doei Theo! heel goed daat frank hem geen garantie geeft op een basisplek(als hij dat bij iedere speler doet incl. de jong vind ik dat meer dan goed zelfs). maar Jansen heeft in de voorbereiding niet eens een basis plaats gehad en de eerste wedstrijd ook niet. dus niet gek dat Theo weg wilt... Hij verdiend gewoon in de basis te staan.Jammer hoor! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:08 schreef AFCA MARCO het volgende:Janssen hoeft niet weg. Janssen wil zelf weg omdat Frank hem geen basisplaats kan garanderen. In het leven heb je nu eenmaal geen garanties. Doei Theo! En dat is een enorme blunder van Frank. En wat die garanties betreft. Er zijn 2 spelers die die garanties wel hebben. Vermeer en de Jong! Dus de Boer moet niet zo met 2 maten meten. Ajax heeft een speler als Janssen nodig en een speler als de Jong kunnen we best missen. Maardie krijgt wel de garantie dat ie speelt terwijl hij ophetmiddenveld als aanvoerder nog wel totaal onzichtbaar is! Janssen komt erin en gaat meteen mensen aanwijzingen geven alles op zn plaats zetten en het loopt weer een stuk beter. Als Janssen weggaat is dat Frank zn schuld! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:14 schreef ajax till i die het volgende:[..] heel goed daat frank hem geen garantie geeft op een basisplek(als hij dat bij iedere speler doet incl. de jong vind ik dat meer dan goed zelfs). maar Jansen heeft in de voorbereiding niet eens een basis plaats gehad en de eerste wedstrijd ook niet. dus niet gek dat Theo weg wilt... Hij verdiend gewoon in de basis te staan.Jammer hoor! Ja? Wie haal je er dan uit voor Theo? Je aanvoerder of Eriksen? Tevens speelde Theo 2 weken geleden gewoon basis. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:14 schreef Ajax_fan het volgende:[..] En dat is een enorme blunder van Frank. En wat die garanties betreft. Er zijn 2 spelers die die garanties wel hebben. Vermeer en de Jong! Dus de Boer moet niet zo met 2 maten meten. Ajax heeft een speler als Janssen nodig en een speler als de Jong kunnen we best missen. Maardie krijgt wel de garantie dat ie speelt terwijl hij ophetmiddenveld als aanvoerder nog wel totaal onzichtbaar is! Janssen komt erin en gaat meteen mensen aanwijzingen geven alles op zn plaats zetten en het loopt weer een stuk beter. Als Janssen weggaat is dat Frank zn schuld! +1 |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:17 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ja? Wie haal je er dan uit voor Theo? Je aanvoerder of Eriksen? Tevens speelde Theo 2 weken geleden gewoon basis. uhm de jong mag gerust op de bank ... ik vind hem zelfs ajax onwaardig |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:14 schreef Ajax_fan het volgende:[..] En dat is een enorme blunder van Frank. En wat die garanties betreft. Er zijn 2 spelers die die garanties wel hebben. Vermeer en de Jong! Dus de Boer moet niet zo met 2 maten meten. Ajax heeft een speler als Janssen nodig en een speler als de Jong kunnen we best missen. Maardie krijgt wel de garantie dat ie speelt terwijl hij ophetmiddenveld als aanvoerder nog wel totaal onzichtbaar is! Janssen komt erin en gaat meteen mensen aanwijzingen geven alles op zn plaats zetten en het loopt weer een stuk beter. Als Janssen weggaat is dat Frank zn schuld! Gedeeltelijk mee eens, de Jong hoort al helemaal geen aanvoerder te zijn. Janssen had dat moeten worden. Vermeer heeft zijn kansen in mijn ogen ook verneukt. Als Janssen weggaat is dat Janssen zijn schuld omdat HIJ wel wil en niet omdat hij weg moet. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Niet ajax onwaardig maar aanvoerder was hij niet geworden bij mij. Prima stand-in. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote: omdat wij niet beter weten met de jong daarom is hij prima stand in(er zijn genoeg betere stand ins) het lijkt alsof de jong ajax is. hij mag gewoon niet gewisseld worden niets pffff |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:22 schreef ajax till i die het volgende:[..] omdat wij niet beter weten met de jong daarom is hij prima stand in(er zijn genoeg betere stand ins) het lijkt alsof de jong ajax is. hij mag gewoon niet gewisseld worden niets pffff Ik ben het met je eens dat sommige spelers meer krediet lijken te hebben dan anderen. Frank is pas net trainer en nog wat onervaren. Ik hou vertrouwen in deze man. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:24 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat sommige spelers meer krediet lijken te hebben dan anderen. Frank is pas net trainer en nog wat onervaren. Ik hou vertrouwen in deze man. Gast vanaf vorig jaar roep ik al op deze forum ik wil frank langer dan 10 jaar bij ajax zien...frank is de beste wat ajax is overkomen de laatste 10 15 jaar... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: jij bent een van de vele die zich vergissen in de Jong. Ik ben met je eens dat Theo heel veel balans geeft en ik denk dat hij ook niet te missen is Maar als de Jong er niet in staat mis je een hoop strijd. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:27 schreef ajax till i die het volgende:[..] Gast vanaf vorig jaar roep ik al op dit forum ik wil frank langer dan 10 jaar bij ajax zien...frank is de beste wat ajax is overkomen de laatste 10 a 15 jaar... +14 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:27 schreef swennos het volgende:[..] jij bent een van de vele die zich vergissen in de Jong. Ik ben met je eens dat Theo heel veel balans geeft en ik denk dat hij ook niet te missen is Maar als de Jong er niet in staat mis je een hoop strijd. Ik vraag me wel eens af of de Jong geen goede opvolger van Anita zou zijn. Dan kun je Janssen en Eriksen ook lekker laten spelen. Schone en Serero als wissels. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:29 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik vraag me wel eens af of de Jong geen goede opvolger van Anita zou zijn. Dan kun je Janssen en Eriksen ook lekker laten spelen. Schone en Serero als wissels. dat is mijn idee ook idd |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:27 schreef swennos het volgende:[..] jij bent een van de vele die zich vergissen in de Jong. Ik ben met je eens dat Theo heel veel balans geeft en ik denk dat hij ook niet te missen is Maar als de Jong er niet in staat mis je een hoop strijd. maar dat heb je met enoh ook... de jong levert wel veel strijd... maar hij is niet goed genoeg... als ik bij ajax zou spelen zou ik strijden tot ik erbij neer val... maar dat maakt mij niet goed genoeg voor ajax. de jong is niet ajax waardig.... veel mensen zeggen ik vergis mij in de jong maar iedereen zegt prima stand in....pffff dat hadden we met mido ook hahahahah |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik zie persoonlijk liever een trainer die niet zn eigen lievelingetjes voortrekt maar iedereen gelijke kansen geeft. Ik zie ook liever een trainer die spelers gewoon op de juiste positie neer zet. Ik zie ook liever een trainer die ziet wanneer bepaalde spelers het niveau niet hebben en ze daarom ook niet meer opstelt ( Blind!) En als je nietstoevoegende spelers als Klaassen eerder een invalbeurt geeft dan een speler van het kaliber Janssen dan ben ik er persoonlijk helemaal klaar mee! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:27 schreef swennos het volgende:[..] jij bent een van de vele die zich vergissen in de Jong. Ik ben met je eens dat Theo heel veel balans geeft en ik denk dat hij ook niet te missen is Maar als de Jong er niet in staat mis je een hoop strijd. Nee hoor diegene die de Jong "afbranden" hebben daar gelijk in. Onbegrijkpelijk dat een dienende speler, lees WATERDRAGER, aanvoerder is van Ajax. Op het middenveld zijn Anita, Janssen en Eriksen beter. In de spits is Sightorsson beter. Siem mag blij zijn dat hij de 12e man zou zijn als iedereen fit is maar nee FdB maakt hem aanvoerder! Gezien wat er gebeurde toen Theo inviel zondag?? Die begon meteen te wijzen, te coachen en spelers op de juiste plek zetten. dat is een aanvoerder en niet De Jong. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:27 schreef swennos het volgende:[..] jij bent een van de vele die zich vergissen in de Jong. Ik ben met je eens dat Theo heel veel balans geeft en ik denk dat hij ook niet te missen is Maar als de Jong er niet in staat mis je een hoop strijd. Strijd??? De Jong huppelt maar wat mee. Ik heb hem zondag weer niet gezien hoor. Geen strijd gezien. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:32 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor diegene die de Jong "afbranden" hebben daar gelijk in. Onbegrijkpelijk dat een dienende speler, lees WATERDRAGER, aanvoerder is van Ajax. Op het middenveld zijn Anita, Janssen en Eriksen beter. In de spits is Sightorsson beter. Siem mag blij zijn dat hij de 12e man zou zijn als iedereen fit is maar nee FdB maakt hem aanvoerder! Gezien wat er gebeurde toen Theo inviel zondag?? Die begon meteen te wijzen, te coachen en spelers op de juiste plek zetten. dat is een aanvoerder en niet De Jong. Dat de keuze voor de Jong als aanvoerder een hele gewaagde en aparte is , is wel duidelijk ja. Anita zal nog vertrekken deze week en wat mij betrefd schuiven ze de Jong naar de CVM plaats. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Enoh is imo een ongeleid projectiel Ik vind de Jong een hele slimme voetballer. Maar ik moet zeggen ik let ook vaak op 1 speler tijdens een wedstrijd en dan zie je de loop lijnen en geloof me die zijn echt fenomenaal |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:31 schreef Ajax_fan het volgende:Ik zie persoonlijk liever een trainer die niet zn eigen lievelingetjes voortrekt maar iedereen gelijke kansen geeft. Ik zie ook liever een trainer die spelers gewoon op de juiste positie neer zet. Ik zie ook liever een trainer die ziet wanneer bepaalde spelers het niveau niet hebben en ze daarom ook niet meer opstelt ( Blind!) En als je nietstoevoegende spelers als Klaassen eerder een invalbeurt geeft dan een speler van het kaliber Janssen dan ben ik er persoonlijk helemaal klaar mee! Makkelijke keuze dan toch? Gewoon niet meer kijken. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:34 schreef swennos het volgende:Enoh is imo een ongeleid projectiel Ik vind de Jong een hele slimme voetballer. Maar ik moet zeggen ik let ook vaak op 1 speler tijdens een wedstrijd en dan zie je de loop lijnen en geloof me die zijn echt fenomenaal +14 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:33 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dat de keuze voor de Jong als aanvoerder een hele gewaagde en aparte is , is wel duidelijk ja. Anita zal nog vertrekken deze week en wat mij betrefd schuiven ze de Jong naar de CVM plaats. Die denkt niet verdedigend genoeg...ik bedoel geen verdedigend inzicht |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:24 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat sommige spelers meer krediet lijken te hebben dan anderen. Frank is pas net trainer en nog wat onervaren. Ik hou vertrouwen in deze man. Je hebt gelijk dat Frank pas net trainer is. Maar waar je aan voorbij gaat is, dat onder zijn leiding de laatste 2 landstitels zijn veroverd en daar hebben wij 7 jaar op moeten wachten. Bovendien heeft hij een lange carriere als topvoetballer gehad met de beste trainers. Ook ik zou Cillissen eens een aantal wedstrijden in het eerste op het doel zetten. Volgens mij moet de keeperstrainer van Ajax zich daar hard voor maken bij Frank. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:32 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor diegene die de Jong "afbranden" hebben daar gelijk in. Onbegrijkpelijk dat een dienende speler, lees WATERDRAGER, aanvoerder is van Ajax. Op het middenveld zijn Anita, Janssen en Eriksen beter. In de spits is Sightorsson beter. Siem mag blij zijn dat hij de 12e man zou zijn als iedereen fit is maar nee FdB maakt hem aanvoerder! Gezien wat er gebeurde toen Theo inviel zondag?? Die begon meteen te wijzen, te coachen en spelers op de juiste plek zetten. dat is een aanvoerder en niet De Jong. de jong is echt zo'n " jongetje " nog. We hebben een aanvoerder die totaal niet zichtbaar is op het veld. Hij is het lievelingetje van de Boer dat was meteen al duidelijk. Nu heeft ie hem aanvoerder gemaakt zodat hij bij kritiek op de Jong altijd de smoes kan gebruiken van .....ja ik wissel mn aanvoerder niet. Heel slim gedaan van de Boer. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Wie zegt dat? Ik heb hem daar nog nooit zien spelen, jij wel? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik hoor dat toure weg bij city wil...dat zou wat zijn 😜 |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:35 schreef hjf het volgende:[..] Je hebt gelijk dat Frank pas net trainer is. Maar waar je aan voorbij gaat is, dat onder zijn leiding de laatste 2 landstitels zijn veroverd en daar hebben wij 7 jaar op moeten wachten. Bovendien heeft hij een lange carriere als topvoetballer gehad met de beste trainers. Ook ik zou Cillissen eens een aantal wedstrijden in het eerste op het doel zetten. Volgens mij moet de keeperstrainer van Ajax zich daar hard voor maken bij Frank. Eens. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:32 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor diegene die de Jong "afbranden" hebben daar gelijk in. Onbegrijkpelijk dat een dienende speler, lees WATERDRAGER, aanvoerder is van Ajax. Op het middenveld zijn Anita, Janssen en Eriksen beter. In de spits is Sightorsson beter. Siem mag blij zijn dat hij de 12e man zou zijn als iedereen fit is maar nee FdB maakt hem aanvoerder! Gezien wat er gebeurde toen Theo inviel zondag?? Die begon meteen te wijzen, te coachen en spelers op de juiste plek zetten. dat is een aanvoerder en niet De Jong. Die kleine Maher is de Baas bij AZ, als zag hoe die poppetjes aan het neerzetten was en het spelletje leest, HULDE!
Mooi moment was dat hij de bal het middeveld in speelde, iemand vrij op links gezien, het balletje was onderweg en vraagt de bal gelijk terug, geeft die bal een puist en precies op het stropdasje. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:37 schreef Mokum1 het volgende:[..] Die kleine Maher is de Baas bij AZ, als zag hoe die poppetjes aan het neerzetten was en het spelletje leest, HULDE! Mooi moment was dat hij de bal het middeveld in speelde, iemand vrij op links gezien, het balletje was onderweg en vraagt de bal gelijk terug, geeft die bal een puist en precies op het stropdasje. Toptalentje alleen erg arrogant en veel te duur voor Ajax. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: hij heeft er wel eens een wedstrijd gespeeld . Hij is bij AJAX begonnen zelfs als linksback |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Hoe lang is dat dan wel niet geleden? Ik zou het gewoon eens proberen. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Dat is een hele tijd geleden Ik zou het ook zeker een kans geven |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Terecht arrogant want het is echt baas voetballertje. Zodra Anita weg is direkt 10 miljoen naar Alkmaar sturen en hem ophalen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:43 schreef Brandje het volgende:[..] Terecht arrogant want het is echt baas voetballertje. Zodra Anita weg is direkt 10 miljoen naar Alkmaar sturen en hem ophalen. Hopelijk niet! Laat hem maar lekker naar PSV gaan. Daar voelt ie zich na 1 jaar ook al te goed voor PSV. Labyad 2 |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Best een goed idee, zou het ook weleens willen zien. |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
de jong heeft wel is cvm gespeeld, vorig seizoen tegen noordwijk in de beker, niet egt hoog niveau maar hij scoorde wel en schitterend doelpunt, kzou em daar wel vaker willen zien spelen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:43 schreef Brandje het volgende:[..] Terecht arrogant want het is echt baas voetballertje. Zodra Anita weg is direkt 10 miljoen naar Alkmaar sturen en hem ophalen. Je moet nu toch wel weten dat de tijden, dat Ajax 10 mln voor een speler uitgaf, definitief voorbij zijn. Bovendien is Maher dit echt niet waard (5 mln. max.). |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:43 schreef Brandje het volgende:[..] Terecht arrogant want het is echt baas voetballertje. Zodra Anita weg is direkt 10 miljoen naar Alkmaar sturen en hem ophalen. Ik zou ook arrogant zijn als ik in mijn eerste seizoen alle wedstrijden heb gespeeld! Dat is echt superknap, bijna alle jongelingen krijgen een terugval, bij hem nog niet gezien.
Dan ben je een dragende speler maar wordt daar niet naar beloond...
Daarintegen heeft hij met zijn volle verstand een contract getekend ...in 2011. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:17 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ja? Wie haal je er dan uit voor Theo? Je aanvoerder of Eriksen? Tevens speelde Theo 2 weken geleden gewoon basis. De Jong op de plek van Anita.
Waarom? Komt ie:
Hij heeft lengte en kopkracht, iets wat we op deze positie missen. Hij heeft loopvermogen. Hij heeft een goed overzicht. Hij heeft vechtlust. Hij hoeft op deze positie alleen maar de bal te veroveren en over de grond naar een andere speler te spelen, net als Anita doet. Hij is aanvoerder en hoort dus in de basis. Hij kan ook nog eens de diepte in. Hij heeft een goed afstandsschot. Hij speelt vrijwel het hele seizoen iedere wedstrijd.
Dan kun je dus Janssen en Eriksen ervoor zetten. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:05 schreef JOOD het volgende:[..] De Jong op de plek van Anita. Waarom? Komt ie: Hij heeft lengte en kopkracht, iets wat we op deze positie missen. Hij heeft loopvermogen. Hij heeft een goed overzicht. Hij heeft vechtlust. Hij hoeft op deze positie alleen maar de bal te veroveren en over de grond naar een andere speler te spelen, net als Anita doet. Hij is aanvoerder en hoort dus in de basis. Hij kan ook nog eens de diepte in. Hij heeft een goed afstandsschot. Hij speelt vrijwel het hele seizoen iedere wedstrijd. Dan kun je dus Janssen en Eriksen ervoor zetten. Schijnbaar lees je niet want dit zelfde geef ik een half uur geleden al aan. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:05 schreef JOOD het volgende:[..] De Jong op de plek van Anita. Waarom? Komt ie: Hij heeft lengte en kopkracht, iets wat we op deze positie missen. Hij heeft loopvermogen. Hij heeft een goed overzicht. Hij heeft vechtlust. Hij hoeft op deze positie alleen maar de bal te veroveren en over de grond naar een andere speler te spelen, net als Anita doet. Hij is aanvoerder en hoort dus in de basis. Hij kan ook nog eens de diepte in. Hij heeft een goed afstandsschot. Hij speelt vrijwel het hele seizoen iedere wedstrijd. Dan kun je dus Janssen en Eriksen ervoor zetten. Ik zeg DOEN! Zullen we een petitie aanleveren bij Frank? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:05 schreef JOOD het volgende:[..] De Jong op de plek van Anita. Waarom? Komt ie: Hij heeft lengte en kopkracht, iets wat we op deze positie missen. Hij heeft loopvermogen. Hij heeft een goed overzicht. Hij heeft vechtlust. Hij hoeft op deze positie alleen maar de bal te veroveren en over de grond naar een andere speler te spelen, net als Anita doet. Hij is aanvoerder en hoort dus in de basis. +1 Hij kan ook nog eens de diepte in. Hij heeft een goed afstandsschot. Hij speelt vrijwel het hele seizoen iedere wedstrijd. Dan kun je dus Janssen en Eriksen ervoor zetten. +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door swennos -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Zo'n mooie opsomming heb ik van jou niet gezien... |
|
|
|