|
|
JOOD
|
|
|
En dan heb je nog niet zo superveel aanvallende middenvelders hoor..
Janssen Eriksen Shone Serero Klaasen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ja, maar hij kan ook voorin uit de voeten. (Net als Klaassen trouwens :)) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Kreeg wel een beetje de indruk dat je een mooiboy bent ;) Nooit van huis zonder een epileersetje... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 12:17 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ja? Wie haal je er dan uit voor Theo? Je aanvoerder of Eriksen? Tevens speelde Theo 2 weken geleden gewoon basis. De Jong een beperkte voetballer met veel bal verlies en geen extra kwaliteiten die Theo wel heeft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:46 schreef nora het volgende:[..] De Jong een beperkte voetballer met veel bal verlies en geen extra kwaliteiten die Theo wel heeft. +1 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je kunt pas oordelen wanneer de competitie is afgelopen. Dan kun je de balans opmaken. Persoonlijk denk ik dat wanneer je Jansen verkoopt voor 1,8 milj, je voor dat geld niet iets koopt wat beter is. Kan waarschijnlijk de enige reden zijn dat het vertrouwen tussen de Boer en Jansen niet meer goed is. Wanneer Ajax in de komende 2 weken meer spelers verliezen en die aanvullen met jonge talenten. Kun je aan het eind zeggen wanneer ze niet kampieoen zijn geworden; Ajax heeft gefaald als club met de nieuwe strategie. Nu heb je nog 2 weken om invloed uit te oefenen. Persoonlijk zou ik nooit zoveel risico nemen zoals Ajax nu wel doet. De kans op een gelijk soortige start als vorig jaar is dan aannemelijk. En waarom zou je dat nog een keer willen? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Klopt Theo kan goed aankomen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 14:27 schreef Bobby1972 het volgende:Je kunt pas oordelen wanneer de competitie is afgelopen. Dan kun je de balans opmaken. Persoonlijk denk ik dat wanneer je Jansen verkoopt voor 1,8 milj, je voor dat geld niet iets koopt wat beter is. Kan waarschijnlijk de enige reden zijn dat het vertrouwen tussen de Boer en Jansen niet meer goed is. Wanneer Ajax in de komende 2 weken meer spelers verliezen en die aanvullen met jonge talenten. Kun je aan het eind zeggen wanneer ze niet kampieoen zijn geworden; Ajax heeft gefaald als club met de nieuwe strategie. Nu heb je nog 2 weken om invloed uit te oefenen. Persoonlijk zou ik nooit zoveel risico nemen zoals Ajax nu wel doet. De kans op een gelijk soortige start als vorig jaar is dan aannemelijk. En waarom zou je dat nog een keer willen? Ik vind niet dat Ajax heeft gefaald met het nieuwe beleid als ze geen kampioen want ik denk dat het wel een aantal jaar kan gaan duren voordat je echt de vruchten ervan gaan plukken. |
|
|
|
|
Didier
|
|
|
Is die Biglia van Anderlecht geen goede vervanger voor Anita. Is 25 en heeft een transferclausule van 8 miljoen. Dat vind ik niet te veel voor een speler van zijn kaliber... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat is altijd nog een ding meer als wat Siem goed kan |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee...maar als hij aan de bal komt draait ie altijd open naar voren... En dat kan op die positie heel gevaarlijk zijn Daar ben je eigenlijk de nr 10 van de verdediging... Qua strijd zeg ik ja, maar qua inzicht zeg ik nee Maar ja je weet het pas als je het probeert.... Wie weet staat ie tegen nec op die plek en kunnen janssen en eriksen daarvoor spelen. Theo ook weer blij... |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
quote: Ik mis 3 belangrijke punten die zeker nodig zijn op deze positie - snelheid - balletje achteruit kunnen spelen - man die aan de noodrem trekt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:04 schreef Corné van der Kwaak het volgende:[..] Ik mis 3 belangrijke punten die zeker nodig zijn op deze positie - snelheid - balletje achteruit kunnen spelen - man die aan de noodrem trekt En inzicht...het spel lezen...dat kon anita heel goed |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
janssen weg?? waarom, een van de betere spelers die je in een team kan hebben laten lopen, kijkt men naar het verleden van spelers? hoe kan je de Jong dan aanvoerder laten worden, als je naar de 2e helft van het vorig seizoen kijk kan ik alleen maar concluderen dat de Jong beter opnieuw stage kan gaan lopen bij de fjes, geef theo zijn eigen plek en laat deze zijn kwaliteiten tonen op een waardige manier, zo zal theo ook nog eens trek krijgen om zijn optionele jaar voor ajax uit te komen, plaats cillissen in het goal en verban vermeer, het valt mij op dat de boer hen beide de hand wel heel erg boven het hoofd houd. verder een paar aankopen, Aisaidy, wildschut en nuytink, jonge spelers ik vind het prima, maar niet geforceerd graag, laat ze ruiken en wennen aan het eerste maar verlang niet van ze dat zij de competitie kunnen overwinnen en reageer nu eens snel voor die kut PSVer weer gaat smsen naar onze jongens om niet bij te tekenen |
|
|
|