BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Frank de Boer moet ogen uit zijn kop schamen"

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Raymond Verheijen heeft hard uitgehaald naar trainer Frank de Boer van Ajax. De inspanningsfysioloog en huidige assistent-bondscoach van het nationale elftal van Armenië stoort zich aan de vele blessures bij de landskampioen.

Verheijen haalt verdediger Nicolai Boilesen aan als voorbeeld. "Boilesen staat straks anderhalf jaar buitenspel. Wie weet komt hij nooit meer terug op topniveau. Ik vind het een schande. Dáárom stel ik dit soort dingen aan de kaak", zegt Verheijen in NUsport. "En mocht Boilesen over één of twee jaar Ajax via de achterdeur verlaten, dan zou ik Frank de Boer voor de rechter slepen voor het kapot maken van een veelbelovende carrière."

"Als ik hoofdtrainer van Ajax was en ik zou dertig spierblessures op mijn geweten hebben, dan zou ik de ogen uit mijn kop schamen. Dan zou ik gaan kijken naar advertenties om in een supermarkt te gaan werken", aldus Verheijen, die De Boer desondanks ook een compliment maakt. "In mijn periode bij het Nederlands elftal heb ik hem leren kennen als een heel aardige gozer. Daarnaast denk ik dat hij over een aantal jaren een van de toptrainers in Nederland zal zijn."

Eerlijk gezegd begin ik nu goed ziek te worden van die Verheijen. Bovendien is ie nog acherbkas ook, die zegt dat die aardige toptrainer-in-wording de ogen uit z'n kop moet schamen. Raar verhaal.

Begin nu te denken dat meneer aandacht te kort komt of het niet kan verkroppen dat hij niet hier werkzaam is.

Of is er een sportfysioloog hier die zijn verhalen kan bevestigen? Anders begint dit behoorlijk op laster te lijken...
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 15 augustus 2012 - 15:37   quote  deeplink  
Frank de Boer heeft toch al deels schuld bekend? In de Nusport van 6 maart zegt hij in een interview dat ze niet schuldig zijn aan de blessures van Sigthorsson en Boerrigter. De rest van de blessures wel: dat komt van overtraining. Dat hebben ze gezelf geconstateerd. Ze zijn de trainingen al aan het aanpassen om wederom blessures te voorkomen.

Helaas heeft die Verheijen dus, grotendeels, gelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door Jesper11 --
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 15 augustus 2012 - 15:39   quote  deeplink  
In deze richting heb ik nog nooit geruchten gehoord. Heb de opmerkingen van Verheijen naast me neergelegd.
Vind juist dat De Boer het ontzettend goed doet. Net als heel Ajax trouwens.
Lijkt mij een persoonlijke vete...
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 15 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 15:37 schreef Jesper11 het volgende:
Frank de Boer heeft toch al deels schuld bekend? In de Nusport van 6 maart zegt hij in een interview dat ze niet schuldig zijn aan de blessures van Sigthorsson en Boerrigter. De rest van de blessures wel: dat komt van overtraining. Dat hebben ze gezelf geconstateerd. Ze zijn de trainingen al aan het aanpassen om wederom blessures te voorkomen.

Oké, had ik gemist
Brandje
 Brandje - woensdag 15 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Veel te makkelijk. FdB is een VOETBALtrainer en geen gediplomeerd inspanningsfysioloog. Tuurlijk zal FdeB fouten hebben gemaakt maar heo deze man daarop reageert in buitenproportioneel en doet dit alleenm om de Boer te beschadigen.
Waar was de medische staf van Ajax die bijvoorbeeld een Boilessen veel te snel weer hebben laten beginnen. Waar was de inspanningsfysioloog om de Boer twe corrigeren.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 15 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:

Wel knap van die Verheijen om iets te beoordelen waar hij never nooit niet bij is geweest.

Wie was de inspanningsfysioloog bij Rusland het afgelopen EK? Die konden het allemaal niet bijbenen, er werd ook gelijk een vergelijking met zijn uitspraken over Ajax en NL elftal gemaakt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 15 augustus 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Wat zou ik die vent graag een paar klappen op zijn grote smoel geven.
Als ik Frank was had ik nu een prijs op zijn hoofd gezet!!!!!!!
MBB
 MBB - woensdag 15 augustus 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Die man heeft niets beters te doen dan Frank de Boer aanvallen. Laat die man een hobby tuinieren beginnen ofzo, zolang wij er maar geen last van hebben..
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 15 augustus 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Zijn er nog mensen die deze enorme arrogante zak, die zelf nog niets heeft gepresteerd behalve onder andermans nam, serieus neemt? Hij brult maar ongefundeerde en ongenuanceerde dingen waar hij de details niet van kent! Bovendien is dit allemaal achterhaald. Seizoen voorbij, iedereen weer fit, schuld bekend en dingen aangepast. Sodemieter op met die mongool van een Verheijen. Een zielige man die allen maar aandacht zoekt
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 15 augustus 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 16:31 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Zijn er nog mensen die deze enorme arrogante zak, die zelf nog niets heeft gepresteerd behalve onder andermans nam, serieus neemt? Hij brult maar ongefundeerde en ongenuanceerde dingen waar hij de details niet van kent! Bovendien is dit allemaal achterhaald. Seizoen voorbij, iedereen weer fit, schuld bekend en dingen aangepast. Sodemieter op met die mongool van een Verheijen. Een zielige man die allen maar aandacht zoekt
Een vuistenmagneet is het!!
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:

Hm ok...maar dan nog vind ik het absurd om alleen FdB aan te vallen en ook weer keer op keer. Ongevraagd. Ook de jongens van Ajax die geblesseerd zijn geraakt hebben er niet om gevraagd. Daarbij is FdB ook inderdaad niet alleen geweest.

Maar heeft Frank m ooit iets geflikt ofzo? Heeft het voetbal hem iets geflikt? Wat is het toch met die gefrustreerde man...?
Lijkt Marco wel met z'n frustraties ;-)
hippy
 hippy - donderdag 16 augustus 2012 - 07:16   quote  deeplink  
Frustratie...niks meer, niks minder...das logisch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Frank de Boer moet ogen uit zijn kop schamen"

0.0056188