|
|
RenatoBos
|
|
|
Arsenal en Manchester United akkoord over Van Persie
Arsenal en Manchester United hebben een akkoord bereikt over een transfer van Robin van Persie. De aanvoerder van The Gunners zal donderdag een medische keuring ondergaan in Manchester. De Rotterdammer vertrok in de zomer van 2004 van Feyenoord naar Arsenal. In Londen groeide hij uit tot één van de beste spitsen van de Premier League. Het afgelopen seizoen werd hij topscorer van Engeland. Met de overgang is vermoedelijk een bedrag van 24 miljoen pond gemoeid. Feyenoord ontvangt daardoor enkele tonnen aan opleidingsvergoeding. Bron:Fr12.nl
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een carrière maakt die gozerT ervan zeg, is goed opgeleid bij ons.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waarschijnlijk de reden dat hij buiten de selectie is gelaten bij het NL Elftal? Van Gaal zei nl al dat van Persie niet wilde dat de inhoud van het onderonsje tussen van Gaal en van Persie naar buiten zou komen (met de uitleg over waarom Huntelaar nu in de spits staat) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay dan, ik dacht eerlijk gezegd dat Stuntelaar gewoon de voorkeur kreeg boven Robin van Von Gaal.. |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Wel mooi de verkoop van oud spelers levert mooi weer wat geld op. En van Persie kan eindelijk meedoen om de prijzen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Volgens mij niet. Hoorde dat Feyenoord alleen een percentage kreeg bij een buitenlandse transfer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
3 1/2 procent lijkt mij iets van 8 ton? Was niet begroot dus ik zou zeggen gelijk in het spitsenpotje.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik lees 24 miljoen pond . Dat is meer als 30 miljoen euro. Als het 3,5 procent is , is dat zelfs meer als 1 miljoen voor ons. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat weet ik dus niet! Hier kan ik helaas geen antwoord op geven. Maar het zou wel mooi zijn als er een bedragje richting de kuip ging ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook prima als het maar in het spitse potje gaat zoals Tommie al zegt want dat is nu een noodzaak.. |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
itleg van de opleidingsvergoeding Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland') |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
spijk
|
|
|
Helaas voor feyenoord en exelsior het is een binnenlande transfer. Feyenoord krijg alleen een percentage bij een buitenlandse transfer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 21:50 schreef spijk het volgende:Helaas voor feyenoord en exelsior het is een binnenlande transfer. Feyenoord krijg alleen een percentage bij een buitenlandse transfer. onzin.....
sportinfonu.nl |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of google... opleidingsvergoeding voetballers.......... |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
afwachten maar he kameraden |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Met de transfer zou dertig miljoen euro gemoeid zijn, waardoor supporters van Feyenoord en Excelsior zich ongetwijfeld rijk gerekend zouden hebben.
Niets is minder waar. Aangezien het om een binnenlandse transfer gaat zal zowel Feyenoord als Excelsior niets verdienen aan de overgang van de international, waardoor ze waarschijnlijk een flinke som geld mislopen. Dat laat de persvoorlichter van Feyenoord weten. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Hele hele domme keus, blijf gewoon lekker bij arsenal man. Ik weet zeker dat ie er volgend seizoen maar 10/15 in legt. Het gaat er bij hem om wie er naast hem spelen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 22:38 schreef lion1 het volgende:Met de transfer zou dertig miljoen euro gemoeid zijn, waardoor supporters van Feyenoord en Excelsior zich ongetwijfeld rijk gerekend zouden hebben. Niets is minder waar. Aangezien het om een binnenlandse transfer gaat zal zowel Feyenoord als Excelsior niets verdienen aan de overgang van de international, waardoor ze waarschijnlijk een flinke som geld mislopen. Dat laat de persvoorlichter van Feyenoord weten. Als dat zo is: MOOI KUT DAN |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 21:50 schreef spijk het volgende:Helaas voor feyenoord en exelsior het is een binnenlande transfer. Feyenoord krijg alleen een percentage bij een buitenlandse transfer. Klopt helemaal Voor de guzman kregen we toen ook niks van mallorca naar villareal |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Via een betrouwbare poster kom ik op deze site; http://po.st/V3pYBt
Daar zeggen ze dat je weer wél recht hebt op een vergoeding. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Maar dat kwam doordat hij aan het einde van zijn contract geen verlenging aangeboden kreeg. Toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik denk dat feyenoord niks krijgt aangezien een medewerker van feyenoord dat gisteren ook zei. Mocht het wel zo zijn dan zijn ze slecht ingelicht... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 09:35 schreef craven het volgende:Ik denk dat feyenoord niks krijgt aangezien een medewerker van feyenoord dat gisteren ook zei. Mocht het wel zo zijn dan zijn ze slecht ingelicht... krijgen alleen wat bij buitenlandse transfers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
In ieder geval weer wat geld voor de SPITS-Spaarpot !! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Jullie krijgen welk geld hoor als opleidingsclub, of is hij net zoals kuyt later opgepikt ergens? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, het is een binnenlandse transfer. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: dit is mokum1, dalijk inloggen op mokum2?? ofnie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kut United. Had al de schurft aan die club, wordt er niet beter op... |
|
|
|
|
piet
|
|
|
De aanstaande transfer van Robin van Persie naar Manchester United is door fans van Arsenal bepaald niet goed ontvangen. Op YouTube circuleren meerdere filmpjes van supporters die het Arsenalshirt van Van Persie in de fik steken.
Gisteren werd bekend dat Arsenal en Manchester United een akkoord bereikt hebben over de transfer van Van Persie. De Mancunians betalen circa 26 miljoen voor de topscorer en speler van het jaar in de Premeir League. Van Persie weigerde zijn in 2013 aflopende contract te verlengen, zodat Arsenal hem wel moest verkopen, wilden de Gunners nog geld zien voor hun spits.
Van Persie is vandaag naar Manchester afgereisd. Daar onderhandelt hij over een contract en ondergaat hij de medische keuring. Manchester United verwacht dat de spits maandag zijn debuut kan maken.
Bron:AD |
|
|
|
|
piet
|
|
|
hmmm.... herkenbaar. had ik met het shirt van fer of wijnaldum ook willen doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook..
CHELSEA CHELSEA CHELSEA CHELSEA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord verdient niet aan transfer Van Persie
Feyenoord en Excelsior houden niks over aan de transfer van Robin van Persie naar Manchester United. De Engelse grootmacht maakte woensdag bekend dat het een akkoord heeft bereikt met Arsenal over de voorwaarden van de overgang. Naar verluidt is er zon 25,5 miljoen euro gemoeid met de transfer. Omdat het echter een binnenlandse deal betreft, komen de twee Rotterdamse club waar Van Persie gedeeltes van zijn opleiding doorliep, niet in aanmerking voor een vergoeding. Dat is bij een transfer van het ene naar het andere land wel het geval. Donderdag is Van Persie in Manchester om te onderhandelen over de voorwaarden van zijn contract. Naar verluidt gaat hij op Old Trafford negen miljoen euro per jaar verdienen. Hij zal, wanneer hij de medische keuring zonder problemen doorstaat, een verbintenis voor vier seizoenen ondertekenen. Bron:FR12.nl |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Fatman en Robin...de vechter en de stylist. Denk dat het een goed duo is, gun het Robin wel, al had hij dan beter naar City kunnen gaan voor de prijzen toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter had ie naar het buitenland (buiten engeland dus) gegaan dan waren we bij Feyenoord er een stuk wijzer van geworden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
el-loco