|
|
mennobakker
|
|
|
Ik vraag me af waarom ajax niet een bod uitbrengt op Yoshida van VVV, deze jongen heeft volgens mij meermaals bewezen het niveau van de top in de eredivisie makkelijk aan te kunnen hij heeft alleen problemen om zich volledig te focussen en in te zetten bij VVV omdat hij daar het niveau al een tijdje is ontstegen. ik denk dat je hem voor max 1 miljoen kan ophalen. Hij is pas 24 en 1,90m en dan kan je ondertussen denswill achter hem laten rijpen in het 1e door zijn wedstrijden mee te pakken bijv tegen zwolle thuis bij een 2/3-0 voorsprong. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Menno eindelijk iemand die hem aanprijst is beslist een van de beter verdedigers in de eredivisie. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 - 21:00 schreef mennobakker het volgende:Ik vraag me af waarom ajax niet een bod uitbrengt op Yoshida van VVV, deze jongen heeft volgens mij meermaals bewezen het niveau van de top in de eredivisie makkelijk aan te kunnen hij heeft alleen problemen om zich volledig te focussen en in te zetten bij VVV omdat hij daar het niveau al een tijdje is ontstegen. ik denk dat je hem voor max 1 miljoen kan ophalen. Hij is pas 24 en 1,90m en dan kan je ondertussen denswill achter hem laten rijpen in het 1e door zijn wedstrijden mee te pakken bijv tegen zwolle thuis bij een 2/3-0 voorsprong. zijn we nu al zo wanhopig dat we dit soort namen gaan noemen ? |
|
|
|
|
mennobakker
|
|
|
Heeft niets met wanhoop te maken, maar met realisme en inzicht. Bovendien kan ajax niet met miljoenen smijten dus is dit een prima optie, beter dan overal de deur te worden gewezen bij clubs van spelers waar er word gelachen om de aanbiedingen die ajax doet momenteel. En daar vind ik op zich niets ergs aan dat ajax geen belachelijke bedragen m eer wilt betalen. Begrijp me niet verkeerd , ik zie ook liever een viergever komen , maar die is simpelweg te duur. Gouweleeuw is in potentie even goed als denswill op dit moment en als van Rhijn in het centrum , dus die halen voegt niets toe, even als virgil van dijk van Groningen , in potentie een goede speler , maar het zelfde verhaal als gouweleeuw. Nuytinck komt handelingssnelheid te kort, maar is financieel wel aantrekkelijk ( NEC wilt 700.000 euro ) Ja dan kom ik toch uit op Yoshida, een goede verdediger die zich elke wedstrijd meer dan voldoende staande houdt , niet al te duur, bovendien zijn er buitenlandse clubs het bovenstaande met mij eens zoals ik net op een website las en dus geinteresseerd in zijn diensten. Bovendien heb ik gewoon vertrouwen in de selectie die Ajax op dit moment heeft, ik ben vorig seizoen en het seizoen ervoor altijd het vertrouwen blijven houden in mijn club , zoals ik dat overigens ieder seizoen doet in tegenstelling tot vele andere supporters, die bijv nu al de Boer afserveren of bijv Sana afserveerde voordat zij deze jongen een bal hadden zien raken , ik heb meteen gezegd dit is een goede en wordt bij Ajax nog beter. Dus mij valt niets te verwijten als wanhoop of onvrede. Als we kampioen worden zou dit leuk zijn , als het niet lukt heb ik er ook vrede mee, zolang het maar geen PSV wordt , laten zij maar kapot gaan door hun financiele puinhoop en injecties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door mennobakker -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Imo heb je niks aan yoshida . Ik heb op mijn lijstje maar 2 namen staan ( maar ja wie ben ik ) Dat is toch Viergever. En afgezien wat het kost is mijn ideale opvolger van Jan Verthongen toch echt wel Granqvist |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Hier wil ik mee zeggen er moet iemand komen die de leiding neemt over de defensie en dat is imo yoshida niet |
|
|
|
|
mennobakker
|
|
|
Denk je dat Granqvist voor niets komt dan?? Ik weet niet waar jij de afgelopen tijd vakantie heb gehouden maar het was er aardig warm denk ik en flink wat zon ;) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En jij wilt de oorlog winnen met Yoshida ? Je kan mij niet wijsmaken dat niet 5/6 mil hebt voor een top verdediger |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Granqvist zou geweldig zijn maar het is niet alleen de transferkosten maar dit soort mannen hun salaris is al veel te hoog voor Ajax dus is Yoshida een prima vervanger ik hem dit seizoen al een aantal keren zien voetballen bij VVV is verreweg de beste verdediger van hun,en heeft volgens mij in zich om uit te groeien tot een top verdediger in de Eredivisie en ik durf dat niet over Nuytink te zeggen. |
|
|
|