BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij en BMI in Oranje, mogen we best trots op zijn..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Het is dat ik niet weet hoe ik een sreenshot moet plaatsen maar bij die bewuste goal staan de Vrij en Viergever elkaar te dekken. Waar de vrij want die stond rcv helemaal verkeerd stond.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 augustus 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 13:34 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk worden Ajax spelers afgebrandt, waar de eigen spelers opgehemeld worden. Ik lees bijv dat van Rhijn 2 tegengoals op zijn conto kan schrijven.

Deze goals vallen in de 2de helft, welke spelers kwamen erin in de 2de helft? Zou het misschien niet kunnen zijn de de hele linie gefaald heeft?

Nee Indi heeft zoals ik het hier lees de wedstrijd van zijn leven gespeeld, ik hoop het niet voor jullie!
1-0 fout mathijsen
2-2 fout de jong
3-2 fout stekelenburg
4-2 fout van rhijn samen met de vrij
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 16 augustus 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:01 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Kijk nou eens goed naar die goal waar jij zegt van Rhijn zijn man laat lopen.
Hij had hem gewoon voor zich, de inlopende man die de bal erin schiet, die wordt niet gedekt!

Als een speler 2goede passes geeft heeft ie dan gelijk een solide wedstrijd gespeelt?
Ik vond hem op 2 momenten na een draak van een wedstrijd spelen, elke keer de zekere pass naar achteren, en heb een paar slechte aannames gezien, wellicht door de zenuwen.De 2 steekpasses komen omdat hij mag opbouwen omdat hij in de ogen van de Belgen de zwakste schakel is.
He Mokum: aflblijven van BMI he ! Waren twee prachtige steekballetjes, vooral die eerste. Robben leefde helemaal op met BMI achter zich.

waar we het in ieder geval wel over eens zijn is dat die Mertens een teringlijertje is. Of niet soms.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door de kromme2 --
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 16 augustus 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

1-0 fout mathijsen
2-2 fout de jong
3-2 fout stekelenburg
4-2 fout van rhijn samen met de vrij
vind ik iets te makkelijk.
wie leidde het balverlies in bij 1 en 4 ? Was dat niet de Huntel (die heel veel balverlies leed overigens en waardeloos speelde).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door de kromme2 --
tomson
 tomson - donderdag 16 augustus 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:15 schreef Mokum1 het volgende:
Het is dat ik niet weet hoe ik een sreenshot moet plaatsen maar bij die bewuste goal staan de Vrij en Viergever elkaar te dekken. Waar de vrij want die stond rcv helemaal verkeerd stond.
Hoe gaat het met mokum 2? Nog steeds gezellig samen op de bank ?
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

1-0 fout mathijsen
2-2 fout de jong
3-2 fout stekelenburg
4-2 fout van rhijn samen met de vrij
Bij de 4de schiet staat Vertonghen vrij, de Vrij had beter positie moeten kiezen, van Rhijn had Mertens strak moeten afdekken, maar als Vertonghen niet zo vrij had gestaan was er niets aan de hand.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:32 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

vind ik iets te makkelijk.
wie leidde het balverlies in bij 1 en 4 ? Was dat niet de Huntel (die heel veel balverlies leed overigens en waardeloos speelde).
Dan nog horen 2 verdedigers niet uitgespeeld te worden tegen 1 aanvaller
Maar oké huntelaar heb je geen ruk aan als je aanvallend niet dominant genoeg ben dan is een meevoetballende van persie beter, Ag mij lijk t wel komisch als we Brazilië niet eens halen
Leuk toch v gaal op ze smoel laten gaan
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 augustus 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:20 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Bij de 4de schiet staat Vertonghen vrij, de Vrij had beter positie moeten kiezen, van Rhijn had Mertens strak moeten afdekken, maar als Vertonghen niet zo vrij had gestaan was er niets aan de hand.
Vertonghen slalomde tusse de vrij en van rhijn door
Zoiets mag je alleen tegen messi overkomen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Wat vonden jullie trouwes van vier gever
Heb m 1 hele mooie bal naar narsingh zien geven en daarna vond ik dat ie wel heel veel risico neem in de 16 zoieso 2 x een sliding gemaakt zonder iets te raken
Jurrr88
 Jurrr88 - donderdag 16 augustus 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Wie bedoel je. van Rhijn?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 augustus 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:01 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Kijk nou eens goed naar die goal waar jij zegt van Rhijn zijn man laat lopen.
Hij had hem gewoon voor zich, de inlopende man die de bal erin schiet, die wordt niet gedekt!

Ik heb goed gekeken. Hieronder de screenshot, waar ik effe heb aangegeven waar Mertens en Van Rhijn staan. De bal is ergens in het midden onderweg naar Mertens. Van Rhijn is hem helemaal kwijt, hij had hem zeker niet voor zich.

[ Screenshot ]

quote:

Als een speler 2goede passes geeft heeft ie dan gelijk een solide wedstrijd gespeelt?
Ik vond hem op 2 momenten na een draak van een wedstrijd spelen, elke keer de zekere pass naar achteren, en heb een paar slechte aannames gezien, wellicht door de zenuwen.De 2 steekpasses komen omdat hij mag opbouwen omdat hij in de ogen van de Belgen de zwakste schakel is.
Dan verschillen daarover van mening. Ik vond Indi de beste verdediger de tweede helft. Hij leverde best wel eens een bal in, klopt en zijn aannames waren ook een paar keer niet goed, maar verdedigend gezien kwam hij persoonlijk niet in de problemen en aanvallend leverde hij zijn bijdrage. Niet gek voor zo'n jonge onervaren debutant.

Hoe vond jij dan Van Rhijn spelen de tweede helft?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 augustus 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 12:08 schreef Mokum1 het volgende:
Allemaal weer een Feyenoord brilletje op jongens? Goede analyses hoor...hehe
Het was gewoon een COLLECTIEVE wanprestaties , je wint samen en je verliest samen!!
De jonkies vielen wat tegen omdat de 'ouderen' het lieten afweten. Laten we het daarbij houden ......
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 augustus 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 07:36 schreef FR-Han het volgende:

[..]

heb je weer een nachtje op die citroen naast je gelegen?
Jij weet het wel hé , Meneertje is overal tevreden mee. Al degraderen we met Feyenoord dan nog ben je tevreden!! Nou een lekkere supporter ben je dan ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 22:26 schreef Marcin010 het volgende:
Wel leuk zo'n hoog 020 gehalte..ze verzieken t goed!
WOEHOE..d:-)
153n092.gif

Heerlijk voor die Kut Von Gaal
(sorry Boudewijn)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Louis von Gaal die staat voor paal
Louis von Gaal die staat voor paal..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 18:05   quote  deeplink  
De Vrij: 'Debuut in Oranje was bijzonder'

600x400-931452.jpg

Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi keerden donderdagmiddag terug in De Kuip, nadat zij woensdagavond hun debuut hadden gemaakt voor het Nederlands elftal in het oefenduel tegen Belgie. Hoewel de verdedigers baalden van de 4-2 nederlaag, overheerste bij beiden trotse gevoelens. Dit was bijzonder om mee te maken, vertelde De Vrij, die had genoten van zijn eerste wedstrijd in Oranje.
Samen met hun nieuwe ploeggenoot Joris Mathijsen meldden De Vrij en Martins Indi zich maandag bij de selectie van het Nederlands elftal. Die dag stond er een kennismaking en een hersteltraining op het programma, waarna er dinsdag werd getraind ter voorbereiding op de oefenwedstrijd tegen België. Daarbij lag het niveau direct heel hoog, vond De Vrij. Dan merk je wel dat je tussen spelers van wereldklasse staat. Na de training werd duidelijk dat zowel ik als Bruno in de tweede helft speeltijd zouden krijgen.
 
Beide verdedigers kwamen direct na rust bij een 1-0 achterstand binnen de lijnen, maar zagen die score binnen mum van tijd veranderen in een 1-2 voorsprong. We begonnen heel goed aan de tweede helft. We namen het initiatief en maakten direct twee goals, helaas gaven we de voorsprong vervolgens door persoonlijke fouten uit handen. Toch ben ik trots op mijn debuut. Bruno en ik spelen al vanaf de C-jeugd bij Feyenoord samen en stonden nu samen in de verdediging van het Nederlands elftal. Dat is leuk om mee te maken, besloot De Vrij.
 
De Vrij en Martins Indi vormden in de tweede helft samen met Ricardo van Rhijn en Nick Viergever de verdediging, waarmee de defensie van Oranje volledig bestond uit debutanten. Martins Indi wilde dat niet als excuus gebruiken voor de 4-2 nederlaag. Het is jammer dat we het duel uit handen geven, dat moet de volgende keer echt beter. Daarom hou ik gemengde gevoelens over aan de wedstrijd, al ben ik natuurlijk wel blij dat ik mijn debuut heb gemaakt.
 
Martins Indi, die als linksback fungeerde, was naar eigen zeggen niet extra gespannen voor zijn invalbeurt. De trainer zei dat ik gewoon moest genieten en mijn taak uit moest voeren. De verdediger toonde direct zijn waarde, door enkele dieptepasses te versturen waaruit uiteindelijk een doelpunt ontstond. Martins Indi: Dat gaf een goed gevoel en de jongens waren ook blij voor me, maar ik blijf kritisch op mezelf. Het kan nog veel beter.
Bron:FR12.nl
Marcin010
 Marcin010 - donderdag 16 augustus 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

WOEHOE..d:-)
[ afbeelding ]

Heerlijk voor die Kut Von Gaal
(sorry Boudewijn)
LOL
fredje
 fredje - donderdag 16 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Tuurlijk ben ik trots op de jongens! Maar het moet een normale gang van zaken zijn. Die tijden ken ik nog.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik heb goed gekeken. Hieronder de screenshot, waar ik effe heb aangegeven waar Mertens en Van Rhijn staan. De bal is ergens in het midden onderweg naar Mertens. Van Rhijn is hem helemaal kwijt, hij had hem zeker niet voor zich.

[ Screenshot ]

[..]

Dan verschillen daarover van mening. Ik vond Indi de beste verdediger de tweede helft. Hij leverde best wel eens een bal in, klopt en zijn aannames waren ook een paar keer niet goed, maar verdedigend gezien kwam hij persoonlijk niet in de problemen en aanvallend leverde hij zijn bijdrage. Niet gek voor zo'n jonge onervaren debutant.

Hoe vond jij dan Van Rhijn spelen de tweede helft?
Klopt dat van Rhijn staat te slapen, maar ik had het beeld stilgzet toen Mertens bij de achterlijn stond met van Rhijn voor zich. Hij herstelde zich redelijk waar Mertens geen kans meer had om de bal direct voor te geven, hij kon de bal alleen nog terugleggen.

Op deze screenshot zie je wel goed dat Narsingh nog voor Verthonghen staat, dus die heeft te laat gereageerd. Ook zie je de Vrij bij Lukaku staan en de uiteindelijk wisselwerking met Viergever is ver te zoeken.

Ze staan ltr met zijn 2en bij Lukaku waar Viergever de Vrij had moeten coachen om door te dekken en de zone te verdedigen, dan had hij Vertonghen kunnen opvangen/blokken.

Uiteindelijk hebben we 3 goals tegengekregen en stormde Belgie over ons heen dan kan ik alleen maar constateren dat het een collectief falen is geweest. Je mag dan wel concluderen dat Indi de beste was van het stel achterin.

Er zit zeker muziek in deze jongens en was de eerste 15min blij verrast hoe het liep. In die periode vond ik de opbouw van indi het matigst, vond hem vrij anstig/onrustig aan de bal en zocht de makkelijkste oplossing terwijl er momenten waren waar hij de bal in had kunnen spelen op een diepe mid maar dan toch het tikkie terug gaf.

De belgen speelde hierop in en lieten hem vrij om op te bouwen. Met die ruimte is hij uiteindelijk goed omgesprongen en heeft perfecte steekballen afgeleverd. Die rare crossbal die hij nog gaf was een ongeleidt projectiel die als hij verkeerd was gevallen zo een tegen had kunnen opleveren.

Mijn conclusie is dat als hij die 2 mooie ballen niet had gegeven de opinie heel anders had geweest, dat hij die ruimte had heeft zijn oorzaak. Verdedigend vond ik de Vrij het beste. Opbouwend Viergever.

Mijn eerte reactie gaat het erover dat er een hoop berichten staan die door een Feyenoord bril zijn bekeken, denk niet dat ik hoef te citeren. Indi heeft naar mijn mening minder potentie als Willemsen. Potentie wil niet zeggen dat het er ook uitkomt. De Vrij maakt in mijn ogen een goede kans om basisspeler te worden.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoe gaat het met mokum 2? Nog steeds gezellig samen op de bank ?
Das een collega en moest zo nodig ook ergens op reageren....en maakt de 2 aan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 18:50   quote  deeplink  
 
Martins Indi blijft kritisch na debuut

Bruno Martins Indi debuteerde woensdag onder bondscoach Louis van Gaal in het Nederlands elftal. De Feyenoorder houdt gemengde gevoelens over aan het duel.

In de eerste helft kwam tegenstander Belgie op 1-0 voorsprong. Na de theepauze maakte Oranje dat via Luciano Narsingh en Klaas-Jan Huntelaar snel goed. Toch ging het uiteindelijk mis voor de mannen van Van Gaal. De Belgen bleken met 4-2 te sterk in Brussel. Martins Indi houdt gemengde gevoelens over aan zijn eerste wedstrijd in het shirt van Oranje. 

"Het is jammer dat we het duel uit handen geven, dat moet de volgende keer echt beter. Daarom hou ik gemengde gevoelens over aan de wedstrijd, al ben ik natuurlijk wel blij dat ik mijn debuut heb gemaakt", vertelt Martins Indi op de clubsite van Feyenoord.

De jonge verdediger begon sterk aan zijn debuut, hij kende geen zenuwen. "De trainer zei dat ik gewoon moest genieten en mijn taak uit moest voeren", vervolgt de verdediger, die belangrijk was met twee diepte passes. "Dat gaf een goed gevoel en de jongens waren ook blij voor me, maar ik blijf kritisch op mezelf. Het kan nog veel beter."
Bron:Goal.com
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 16 augustus 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 22:24 schreef tomson het volgende:
Die kop van Vertonghen,... Dacht van die engerd verlost te wezen. En nou scoort die lul nog ook...
echt een arrogante rot kop heeft die gast. ben blij dat hij weg is uit nederland.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 18:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

echt een arrogante rot kop heeft die gast. ben blij dat hij weg is uit nederland.
Hoezo heeft toch wel een mooie kop zo..
vertonghen.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Gelukkig zijn beide spelers kritisch!! Precies zoals het hoort .....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 16 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 18:24 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Klopt dat van Rhijn staat te slapen, maar ik had het beeld stilgzet toen Mertens bij de achterlijn stond met van Rhijn voor zich. Hij herstelde zich redelijk waar Mertens geen kans meer had om de bal direct voor te geven, hij kon de bal alleen nog terugleggen.

Op deze screenshot zie je wel goed dat Narsingh nog voor Verthonghen staat, dus die heeft te laat gereageerd. Ook zie je de Vrij bij Lukaku staan en de uiteindelijk wisselwerking met Viergever is ver te zoeken.

Ze staan ltr met zijn 2en bij Lukaku waar Viergever de Vrij had moeten coachen om door te dekken en de zone te verdedigen, dan had hij Vertonghen kunnen opvangen/blokken.

Uiteindelijk hebben we 3 goals tegengekregen en stormde Belgie over ons heen dan kan ik alleen maar constateren dat het een collectief falen is geweest. Je mag dan wel concluderen dat Indi de beste was van het stel achterin.

Er zit zeker muziek in deze jongens en was de eerste 15min blij verrast hoe het liep. In die periode vond ik de opbouw van indi het matigst, vond hem vrij anstig/onrustig aan de bal en zocht de makkelijkste oplossing terwijl er momenten waren waar hij de bal in had kunnen spelen op een diepe mid maar dan toch het tikkie terug gaf.

De belgen speelde hierop in en lieten hem vrij om op te bouwen. Met die ruimte is hij uiteindelijk goed omgesprongen en heeft perfecte steekballen afgeleverd. Die rare crossbal die hij nog gaf was een ongeleidt projectiel die als hij verkeerd was gevallen zo een tegen had kunnen opleveren.

Mijn conclusie is dat als hij die 2 mooie ballen niet had gegeven de opinie heel anders had geweest, dat hij die ruimte had heeft zijn oorzaak. Verdedigend vond ik de Vrij het beste. Opbouwend Viergever.

Mijn eerte reactie gaat het erover dat er een hoop berichten staan die door een Feyenoord bril zijn bekeken, denk niet dat ik hoef te citeren. Indi heeft naar mijn mening minder potentie als Willemsen. Potentie wil niet zeggen dat het er ook uitkomt. De Vrij maakt in mijn ogen een goede kans om basisspeler te worden.
Hier kan ik me wel in vinden. Vond overigens De Vrij opbouwend behoorlijk, juist verdedigend wat minder.

Laatste goal heb je goed geanalyseerd. De Vrij had rugdekking moeten verlenen en Viergever had Lukaku moeten dekken. Dan had De Vrij nog kunnen uitstappen om het schot van Vertonghen te blokkeren. Gingen dus minstens 3 dingen fout bij die goal. Van Rhijn laat zijn man lopen, De Vrij en Viergever communiceren niet goed waardoor ze verkeerd opgesteld staan en Lens verzuimd op tijd mee te verdedigen.

Ik vind overigens op LB Willems ook meer potentie hebben dan Indi, maar die laatste is ook meer een CV dan een LB.

En om nog even op je laatste opmerking in te gaan, dat is op zich wel waar, maar goed een beetje chauvinisme is niet erg. Jouw eerste impuls was immers ook om Van Rhijn te verdedigen.

Het is ook waar dat spelers vaak op momenten beoordeeld worden, zoals Indi er goed vanaf komt met zijn 2 passes. Aan de andere kant, voetbal wordt beslist door momenten. Maakt Stekelenburg die ene fout niet, dan keept hij verder heel goed. Huntelaar deed werkelijk alles fout, maar hij scoorde wel 1 keertje en dat blijft toch hangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:01 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Kijk nou eens goed naar die goal waar jij zegt van Rhijn zijn man laat lopen.
Hij had hem gewoon voor zich, de inlopende man die de bal erin schiet, die wordt niet gedekt!

Als een speler 2goede passes geeft heeft ie dan gelijk een solide wedstrijd gespeelt?
Ik vond hem op 2 momenten na een draak van een wedstrijd spelen, elke keer de zekere pass naar achteren, en heb een paar slechte aannames gezien, wellicht door de zenuwen.De 2 steekpasses komen omdat hij mag opbouwen omdat hij in de ogen van de Belgen de zwakste schakel is.
Regel 1 onze T heeft gewoon gelijk.
Regel 2 bij deze treed altijd regel 1 in werking.
Regel 3 en de overige regeles zijn niet voor toepassing!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Regel 1 onze T heeft gewoon gelijk.
Regel 2 bij deze treed altijd regel 1 in werking.
Regel 3 en de overige regeles zijn niet voor toepassing!
Het reglement van de vriendjes politiek .....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Regel 1 onze T heeft gewoon gelijk.
Regel 2 bij deze treed altijd regel 1 in werking.
Regel 3 en de overige regeles zijn niet voor toepassing!
Haha duidelijk..d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het reglement van de vriendjes politiek .....
Ik kan mij niet herinneren dat ik met de strontemmer heb gerammeld?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 19:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden. Vond overigens De Vrij opbouwend behoorlijk, juist verdedigend wat minder.

Laatste goal heb je goed geanalyseerd. De Vrij had rugdekking moeten verlenen en Viergever had Lukaku moeten dekken. Dan had De Vrij nog kunnen uitstappen om het schot van Vertonghen te blokkeren. Gingen dus minstens 3 dingen fout bij die goal. Van Rhijn laat zijn man lopen, De Vrij en Viergever communiceren niet goed waardoor ze verkeerd opgesteld staan en Lens verzuimd op tijd mee te verdedigen.

Ik vind overigens op LB Willems ook meer potentie hebben dan Indi, maar die laatste is ook meer een CV dan een LB.

En om nog even op je laatste opmerking in te gaan, dat is op zich wel waar, maar goed een beetje chauvinisme is niet erg. Jouw eerste impuls was immers ook om Van Rhijn te verdedigen.

Het is ook waar dat spelers vaak op momenten beoordeeld worden, zoals Indi er goed vanaf komt met zijn 2 passes. Aan de andere kant, voetbal wordt beslist door momenten. Maakt Stekelenburg die ene fout niet, dan keept hij verder heel goed. Huntelaar deed werkelijk alles fout, maar hij scoorde wel 1 keertje en dat blijft toch hangen.
Wat een visie!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat ik met de strontemmer heb gerammeld?
Sorry, deed ik..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:09 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Sorry, deed ik..
Moet je niet meer doen gast!
Moet je eens kijken wie er naar binnen druipt ,tis L opzeker!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Moet je niet meer doen gast!
Moet je eens kijken wie er naar binnen druipt ,tis L opzeker!
Ik zei toch sorry!:)
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 19:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden. Vond overigens De Vrij opbouwend behoorlijk, juist verdedigend wat minder.

Laatste goal heb je goed geanalyseerd. De Vrij had rugdekking moeten verlenen en Viergever had Lukaku moeten dekken. Dan had De Vrij nog kunnen uitstappen om het schot van Vertonghen te blokkeren. Gingen dus minstens 3 dingen fout bij die goal. Van Rhijn laat zijn man lopen, De Vrij en Viergever communiceren niet goed waardoor ze verkeerd opgesteld staan en Lens verzuimd op tijd mee te verdedigen.

Ik vind overigens op LB Willems ook meer potentie hebben dan Indi, maar die laatste is ook meer een CV dan een LB.

En om nog even op je laatste opmerking in te gaan, dat is op zich wel waar, maar goed een beetje chauvinisme is niet erg. Jouw eerste impuls was immers ook om Van Rhijn te verdedigen.

Het is ook waar dat spelers vaak op momenten beoordeeld worden, zoals Indi er goed vanaf komt met zijn 2 passes. Aan de andere kant, voetbal wordt beslist door momenten. Maakt Stekelenburg die ene fout niet, dan keept hij verder heel goed. Huntelaar deed werkelijk alles fout, maar hij scoorde wel 1 keertje en dat blijft toch hangen.
Oja Lens was het natuurlijk, Viergever vond ik gedrufd spelen door met de bal het middenveld in te rennen, hou ik wel van. De Vrij heeft wel een goede inspeelpas.

Ik reageerde idd wat primitief...toch het clubbloed in ons allen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Mokum1 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Oja Lens was het natuurlijk, Viergever vond ik gedrufd spelen door met de bal het middenveld in te rennen, hou ik wel van. De Vrij heeft wel een goede inspeelpas.

Ik reageerde idd wat primitief...toch het clubbloed in ons alle ;)
Heb je regel 1 of ook 2 gelezen?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 augustus 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Moet je niet meer doen gast!
Moet je eens kijken wie er naar binnen druipt ,tis L opzeker!
En jouw vriendjes roeren allemaal in dezelfde strontemmer??
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je regel 1 of ook 2 gelezen?
Ik weet zeker dat T regel 1 al niet beaamt....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jouw vriendjes roeren allemaal in dezelfde strontemmer??
Digitaal komt er geen geur van welk willekeurig persoon doen ook als hij post...
Jij komt altijd en wel degelijk uit de strontemmert als jij post want de geur is niet teharden ble pf pf
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:26 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat T regel 1 al niet beaamt....
Ontkenningsdrang komt alleen voor bij godenzooitjes!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 16 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 17:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij weet het wel hé , Meneertje is overal tevreden mee. Al degraderen we met Feyenoord dan nog ben je tevreden!! Nou een lekkere supporter ben je dan ...
je plakt weer eens je eigen woordjes aan een ander zijn post lampekap. ik heb dat niet gezegt. ik heb gezegt dat je van die citroen af mot komen ouwe multinational. als je nou een keer je bek houd en geld stort dan komt het wel goed
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 augustus 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Debutant De Vrij: 'Spelen al sinds de C-jeugd samen'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F33%2Ffull%2F11736_1344973177_de-vrij-martins-indi.jpg&key=0716234a7b8746d6da2abb4cf97cfd82d4da5cdd&method=fill&size=670x369

Stefan de Vrij maakte net als zijn ploegmaat Bruno Martins Indi woensdagavond zijn debuut voor Oranje. De aanvoerder van Feyenoord maakte onderdeel uit van een Rotterdams gekleurde defensie.

"Dit was bijzonder om mee te maken", zegt De Vrij op de clubsite van Feyenoord. "Dan merk je wel dat je tussen spelers van wereldklasse staat. Na de training werd duidelijk dat zowel ik als Bruno (Martins Indi, red.) in de tweede helft speeltijd zouden krijgen."

Martins Indi en De Vrij gaan ver terug. Ik ben trots op mijn debuut. Bruno en ik spelen al vanaf de C-jeugd bij Feyenoord samen en stonden nu samen in de verdediging van het Nederlands elftal. Dat is leuk om mee te maken."
Bron:Elfvoetbal
tomson
 tomson - donderdag 16 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Geweldig. Sjors en Sjimmie !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 augustus 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Regel 1 onze T heeft gewoon gelijk.
Regel 2 bij deze treed altijd regel 1 in werking.
Regel 3 en de overige regeles zijn niet voor toepassing!
Goeie regels!! ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 augustus 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Oja Lens was het natuurlijk, Viergever vond ik gedrufd spelen door met de bal het middenveld in te rennen, hou ik wel van. De Vrij heeft wel een goede inspeelpas.

Ik reageerde idd wat primitief...toch het clubbloed in ons allen ;)
hahaha, zo is het. :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 augustus 2012 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo heeft toch wel een mooie kop zo..
[ afbeelding ]
Zelfs als er een groot gat in ze tyfus kop zit is t om van te kotsen walgelijke arrogante kut belg
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 05:29 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zelfs als er een groot gat in ze tyfus kop zit is t om van te kotsen walgelijke arrogante kut belg
+999999999999999999999999999999
MMM
 MMM - vrijdag 17 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

1-0 fout mathijsen
2-2 fout de jong
3-2 fout stekelenburg
4-2 fout van rhijn samen met de vrij
Eens.
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Shit, de Vrij een enkelblessure, is naar het ziekenhuis. ( Twitter,.....)
Martijn Krabbendam þ@Mkrabby
Tegenslag voor #Feyenoord. Stefan de Vrij verlaat de training met een enkelblessure en is naar het ziekenhuis voor nader onderzoek

Expand Collapse Reply RetweetedRetweet
Delete
FavoritedFavorite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door Peckerwood --
MMM
 MMM - vrijdag 17 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Pffff, valt mee hoop ik..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 05:29 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zelfs als er een groot gat in ze tyfus kop zit is t om van te kotsen walgelijke arrogante kut belg
Daar heb jij een punt Devil..d:-))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij en BMI in Oranje, mogen we best trots op zijn..









0.0080528