|
|
JOOD
|
|
|
Anita is weg...
Helaas, maar het is geen ramp. We hebben namelijk Siem de Jong om op deze positie lekker te strijden en voetballen.
Balletje afpakken en inleveren, stijd leveren, inzicht in het voetbalspel, optijd druk zetten. Dit zijn allemaal dingen die hij heel goed beheerst.
Daarbij komt dan nog dat er een positie vrijkomt als aanvallende middenvelder en dan heb je dat probleem ook meteen opgelost.
Hopelijk gaat Frank het proberen. (maar die hoop had ik ook met Vertonghen op VM...) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De Jong op de plaats van Anita en Theo Jansen op de plaats van Siem bedoel je? |
|
|
|
|
Fischerr
|
|
|
Snel iets halen, word wel moe van dat afwachten. Assaidi de geldwolf mag wat mij betreft lekker in friesland blijven |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
Volgens mij kan die Bruno Martins Indi deze plek echt perfect opvullen, want kan deze jongen voetballen zeg. Ik zeg halen! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Siem op VM, BMI naar Ajax.....het is weer komkommertijd he? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: En jeroen verhoeven op de flank |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote: Die had ik net in gedachten als reservespits nu Armenteros niet doorgaat. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Of Kenneth in de spits. Is Jasper ook weer tevreden. |
|
|
|
|
|
|
|
quote: gewoon voor 't doel zetten en alle ballen hard op zn pens mikken |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nou dat die ooit keeper van ajax is geweest.... Frank heeft vervangers voor anita zegt ie... We zullen zien |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
Zun laatste seizoen Volendam vergeten zeker! Wij zijn Ajax wij zien af en toe de beste. Deze keeper heeft in het beleid van Ajax gepast |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 14:57 schreef Corné van der Kwaak het volgende:Zun laatste seizoen Volendam vergeten zeker! Wij zijn Ajax wij zien af en toe de beste. Deze keeper heeft in het beleid van Ajax gepast Bij volendam kon ie niet falen...bij ajax wel... Is iets heel anders...een topsporter met zo een pens... Nee dat kan niet. |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:03 schreef hippy het volgende:[..] Bij volendam kon ie niet falen...bij ajax wel... Is iets heel anders...een topsporter met zo een pens... Nee dat kan niet. Verbreed je zelf en kijk bijvoorbeeld naar Ostaptsjoek |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quote: net zo breed als Verhoeven?
zoals hippy al zei, dat kan en mag gewoon niet. |
|
|
|
|
|
|
|
of bedoel je
" De Wit-Russin Nadzeja Ostaptsjoek moet haar gouden olympische medaille bij het kogelstoten inleveren omdat ze is betrapt op doping. " |
|
|
|
|
swoll
|
|
|
Assaidi gaat er ongeveer 600.000 per jaar op vooruit hij noemt dit een schijntje, lekker laten gaan dat mannetje. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 15:39 schreef swoll het volgende:Assaidi gaat er ongeveer 600.000 per jaar op vooruit hij noemt dit een schijntje, lekker laten gaan dat mannetje. wat heeft dat hiermee te maken? mooie eerste post... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Op de positie van VM hebben we in Jong (grote) talenten rondlopen met bv Boccara en Sporkslede, daarnaast hebben we Enoh, maar ik denk niet dat we Maher voor daar moeten halen, gezien het feit dat hij daar bij AZ ook niet wil spelen... Waarom hier wel dan? Krijgen we een gevalletje Theo Janssen... Moeten we nu ook niet hebben! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
gevalletje Janssen????? heel eerlijk ik vind dat we met theo meer zekerheid hebben dat ie praat over weggaan dan de Boer ons de zekerheid geeft hoe hij al de problemen gaat oplossen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft zelf nog Sporkslede, Bonevacia, Enoh, de Kamps en Boccara voor deze positie. Op alle 5 valt wel iets iets aan te merken. Bonevacia komt kwaliteit tekort, net als de Kamps op dit moment. Sporkslede is zeer onervaren net als Boccara. Enoh is voetballend niet goed genoeg en bovendien nog geblesseert.
Mij lijkt Boccara de meest logische vervanger op dit moment zolang Ajax (nog) geen opvolger heeft aangetrokken. De 2e optie is voor mij Sporkslede. Boccara is technisch bij lange na niet zo goed als Anita maar is wel een sterke jongen die makkelijke ballen afpakt en een behoorlijke inspeelpass heeft.
Afgelopen seizoen bleek de CVM wel de spil te zijn om Ajax aan het voetballen te krijgen. Ik denk dan ook dat het niet eerlijk is naar Boccara toe om hem hier neer te zetten. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Pfff, hoe gaat dit opgevangen worden? Niet dat Anita een wereldspeler is, maar ik zie zo 1-2-3 geen goede vervanger voor hem. Wel de hoofdprijs ontvangen natuurlijk voor hem. Ik zie Maher graag komen, maar ik twijfel of hij wel op de positie van Anita kan/wil spelen... Eerder een goede optie voor als Janssen vertrekt. |
|
|
|
|
|
|
|
@ Eide, heb jij al wat van Boccara gezien?? |
|
|
|
|
RoyvA
|
|
|
Dit team heeft juist ervaring nodig. David Jarolim is misschien een optie? Wel wat ouder (33), maar zeer ervaren en na 9 seizoenen HSV is hij nu transfervrij. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
'Ajax wil Quansah en Overtoom binnenhalen' |
|
|
|
|
Didier
|
|
|
Ik zeg Biglia halen (van Anderlecht). Zijn een aantal grote clubs in geïnteresseerd, maar wordt niet concreet... |
|
|
|
|
carlo
|
|
|
quote: Probeer daar dan ook nog Armenteros bij te halen, voor een leuke drie-in-een prijs, dan zijn we op drie fronten een stapje verder. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zijn onrealistische namen: Biglia en Jarolim |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hebben geen meerwaarde,dus niet halen gebruik dan maar eigen jeugd. |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ik zie bijna alles,deze speler(s) zijn een maatje te klein voor ajax...simpel
oooh ja linken hoef je niet te sturen kan mr overtoom wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja ik zie bijna alles,deze speler(s) zijn een maatje te klein voor ajax...simpel oooh ja linken hoef je niet te sturen kan mr overtoom wel. ik lach even smakelijk om je inzicht... en als ie straks bij PSV Speelt en alles erin knalt dan heeft AJAX weer GEFAALD met z'n aankoop beleid |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja ik zie bijna alles,deze speler(s) zijn een maatje te klein voor ajax...simpel oooh ja linken hoef je niet te sturen kan mr overtoom wel. Ben trouwens verbrande Harry van de Docu foute vrienden? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:57 schreef AZvakY het volgende:[..] ik lach even smakelijk om je inzicht... en als ie straks bij PSV Speelt en alles erin knalt dan heeft AJAX weer GEFAALD met z'n aankoop beleid Gewoon een leuke speler niet meer en niet minder. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik zie een optie om de Jong daar neer te zetten,nou dat is wel de laatste die je daar moet neer zetten hij heeft nu al veel bal veries en ballen afpakken kan hij al helemaal niet.Het meest urgent is een LCV en die verdedigende MV zou in mijn ogen Clasie moeten worden maar dat gaat nooit lukken dus hoop ik op die 2 voetballers van Barca daar zit een goede middenvelder bij,en als Jansen weg gaat hoop ik op Maher dan heb je het beste middenveld van de Eredivisie. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:57 schreef AZvakY het volgende:[..] ik lach even smakelijk om je inzicht... en als ie straks bij PSV Speelt en alles erin knalt dan heeft AJAX weer GEFAALD met z'n aankoop beleid Zeker, want Narsingh speelt momenteel ook GEWELDIG bij psv o-0" |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 12:44 schreef nora het volgende:Ik zie een optie om de Jong daar neer te zetten,nou dat is wel de laatste die je daar moet neer zetten hij heeft nu al veel bal veries en ballen afpakken kan hij al helemaal niet.Het meest urgent is een LCV en die verdedigende MV zou in mijn ogen Clasie moeten worden maar dat gaat nooit lukken dus hoop ik op die 2 voetballers van Barca daar zit een goede middenvelder bij,en als Jansen weg gaat hoop ik op Maher dan heb je het beste middenveld van de Eredivisie. Met Eriksen en Maher voetballen zie ik ook niet echt zitten, dan ga ik toch liever voor Buttner. Maher is simpelweg ook te duur |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat weet je al na twee wedstrijden? wat ik zag bij oranje was wel dat veel voorzetten die hij gaf mooi op maat waren. en dat is toch wat we missen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 12:44 schreef nora het volgende:Ik zie een optie om de Jong daar neer te zetten,nou dat is wel de laatste die je daar moet neer zetten hij heeft nu al veel bal veries en ballen afpakken kan hij al helemaal niet.Het meest urgent is een LCV en die verdedigende MV zou in mijn ogen Clasie moeten worden maar dat gaat nooit lukken dus hoop ik op die 2 voetballers van Barca daar zit een goede middenvelder bij,en als Jansen weg gaat hoop ik op Maher dan heb je het beste middenveld van de Eredivisie. voetballers die je huurt zijn volgent jaar weer weg. dus ben ik zowiezo geen voorstander van. Maher een groot talent maar is zeker geen vervanger voor Anita. is zowiezo te duur en denk dat we genoeg van dat soort spelers hebben. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
quote: Ik heb inderdaad ook goede verhalen over die Henriksen gehoord, wellicht dat hij in beeld komt? We wachten af. Ik hoop aub niet op Overtoom of Quansah, want die zijn toch echt te licht voor de top van de eredivisie; laat staan een meerwaarde voor Europees voetbal. |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Alsjeblieft geen Overtoom en Quansah en meer van dat soort breedte aankopen! Onze breedte moet de jeugd zijn! Daarin zijn we sterk, en moeten we sterk blijven.
Enkel aankopen doen als ze daadwerkelijk een versterking zijn voor de basis elf.
Ben benieuwd welke namen er allemaal rondgaan in de hoofdjes van onze scouting en technische staf.
Behoefte is elk geval als een fysiek sterke speler, die positioneel sterk is, met een goede inspeel pass en een goede spelinzicht heeft.
Die Henriksen is wel een aardige speler. Maar volgens mij meer een aanvallende speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door StevieV -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: hoop het niet voor je, wel gruwelijke docu... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 13:24 schreef bully het volgende:[..] dat weet je al na twee wedstrijden? wat ik zag bij oranje was wel dat veel voorzetten die hij gaf mooi op maat waren. en dat is toch wat we missen. Een echte topper speelt niet twee wedstrijden achter elkaar volledig onzichtbaar. Het is gewoon zo als je Narsingh op de juiste manier verdedigt heb je er bitter weinig aan.Hij heeft gewoon veel ruimte achter de verdediging nodig en als hij dat niet krijgt vind ik het maar een beperkte voetballer.
Ja makkelijk voetballen is dat tussen al die sterren bij het Nederlandselftal, heb spelers gezien in oranje die hebben gedebuteerd in het Nederlands elftal waar jij momenteel waarschijnlijk de namen niet eens meer van kent, en die toch een vrij aardig debuut kende! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:30 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Een echte topper speelt niet twee wedstrijden achter elkaar volledig onzichtbaar. Het is gewoon zo als je Narsingh op de juiste manier verdedigt heb je er bitter weinig aan.Hij heeft gewoon veel ruimte achter de verdediging nodig en als hij dat niet krijgt vind ik het maar een beperkte voetballer. Ja makkelijk voetballen is dat tussen al die sterren bij het Nederlandselftal, heb spelers gezien in oranje die hebben gedebuteerd in het Nederlands elftal waar jij momenteel waarschijnlijk de namen niet eens meer van kent, en die toch een vrij aardig debuut kende! Beetje hypocriet want voor dat hij naar PSV ging was hij de man die ajax miste , Assaidi eveneens en als een speler niet komt dan ben je/jullie zogenaamd blij.. Nu lees ik dat mensen het over Buttner hebben , want die hebben jullie zogenaamd nodig mr als dat afketst dan kan hij er zeker weer niks van..
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Beetje hypocriet want voor dat hij naar PSV ging was hij de man die ajax miste , Assaidi eveneens en als een speler niet komt dan ben je/jullie zogenaamd blij.. Nu lees ik dat mensen het over Buttner hebben , want die hebben jullie zogenaamd nodig mr als dat afketst dan kan hij er zeker weer niks van.. [ afbeelding ] Man wat ben jij een vervelend kindje! Narsingh mag van mij beiden poten breken en Assaidi zijn rug. Butnner hebben we helemaal niet nodig! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:41 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Man wat ben jij een vervelend kindje! Narsingh mag van mij beiden poten breken en Assaidi zijn rug. Butnner hebben we helemaal niet nodig! Jij mot eens n beetje karakter kweken want bij n scheet zit jij al op de kast.. Mot jij niet seizoenkaart van VVV halen
|
|
|
|