|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Beetje hypocriet want voor dat hij naar PSV ging was hij de man die ajax miste , Assaidi eveneens en als een speler niet komt dan ben je/jullie zogenaamd blij.. Nu lees ik dat mensen het over Buttner hebben , want die hebben jullie zogenaamd nodig mr als dat afketst dan kan hij er zeker weer niks van.. [ afbeelding ] het klinkt soms zo.ik denk dat het teleurstelling is en dat ze nu blij zijn dat ze nog gepresteerd hebben.narsingh bij holland, prachtig goal.dat snap je tog of ben jij een dumb ass |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Jongens steek je kop niet in het zand!. Wat een flauwe kul allemaal. Jullie weten net zo goed als ik dat Narsingh de ideale speler voor ons AJAX zou zijn geweest. Hij koos voor p$v omdat zij slagvaardiger waren. Zij konden wel bieden wat hij voor ogen had. Met het nieuwe beleid zou AJAX vaker achter het net gaan vissen, daar ben ik van overtuigd. Of Narsingh het ook bij p$v gaat maken daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Met een echte aangever heb je ook een afmaker nodig. Dat zou Matavz kunnen zijn, maar als ze met Lens blijven spelen ben ik er nog niet zeker van. Het rendement van Narsingh zou optimaal zijn met een speler als Dost, Huntelaar, Sigi, Alves, Vennegoor, Eijkelkamp, Bosman of Matavz naast zich. Voor geven en intikken. Zo simpel kan het zijn. Je kunt nog zo'n goede spits zijn, maar asl de ballen niet komen kun je ze er ook niet inschieten. Met Narsingh in onze gelederen, zou sigi zeker topscoorder van de ED zijn geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
ben ik helemaal met je eens |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 17:26 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Jongens steek je kop niet in het zand!. Wat een flauwe kul allemaal. Jullie weten net zo goed als ik dat Narsingh de ideale speler voor ons AJAX zou zijn geweest. Hij koos voor p$v omdat zij slagvaardiger waren. Zij konden wel bieden wat hij voor ogen had. Met het nieuwe beleid zou AJAX vaker achter het net gaan vissen, daar ben ik van overtuigd. Of Narsingh het ook bij p$v gaat maken daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Met een echte aangever heb je ook een afmaker nodig. Dat zou Matavz kunnen zijn, maar als ze met Lens blijven spelen ben ik er nog niet zeker van. Het rendement van Narsingh zou optimaal zijn met een speler als Dost, Huntelaar, Sigi, Alves, Vennegoor, Eijkelkamp, Bosman of Matavz naast zich. Voor geven en intikken. Zo simpel kan het zijn. Je kunt nog zo'n goede spits zijn, maar asl de ballen niet komen kun je ze er ook niet inschieten. Met Narsingh in onze gelederen, zou sigi zeker topscoorder van de ED zijn geworden. Ik weet het nog net zo niet, denk dat Ajax meer voor Assaidi is gegaan en Narsingh heeft laten schieten. Is ook meer een Ajax type naar mijn idee.
Achteraf hadden ze Narsingh moeten halen...vreemd genoeg was Narsingh duurder in aanschaf zal dat met Nl elftal te maken hebben? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
@ Eindhovense Ajaxfan
Voor jou zeker geen uitwedstrijd tegen PSV, moet je van Eindhoven naar Amsterdam om met de combi mee te gaan, ben je in Eindhoven moet je weer terug.... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 17:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Ik weet het nog net zo niet, denk dat Ajax meer voor Assaidi is gegaan en Narsingh heeft laten schieten. Is ook meer een Ajax type naar mijn idee. Achteraf hadden ze Narsingh moeten halen...vreemd genoeg was Narsingh duurder in aanschaf zal dat met Nl elftal te maken hebben? Ik vind juist Narsingh een betere AJAX speler. Een buitenspeler is er juist om de pases te geven. Aisadi is en leuke speler, met een geweldige techniek, maar gaat vaak voor eigen succes en pingelt veel te veel. Daar en tegen, ben ik bang dat het een tweede El Hamlap ging worden. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 17:59 schreef Mokum1 het volgende:@ Eindhovense Ajaxfan Voor jou zeker geen uitwedstrijd tegen PSV, moet je van Eindhoven naar Amsterdam om met de combi mee te gaan, ben je in Eindhoven moet je weer terug.... Precies, en dit soort belachlijke regels heeft mij enkele jaren geleden doen besluiten om geen wedstrijden live bij te wonen. Sinds twee seizoenen heb ik EL waar ik heel tevreden mee ben. Kan ik buiten de wedstrijden van ons AJAX de rest van de ED ook bekijken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 07:27 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Precies, en dit soort belachlijke regels heeft mij enkele jaren geleden doen besluiten om geen wedstrijden live bij te wonen. Sinds twee seizoenen heb ik EL waar ik heel tevreden mee ben. Kan ik buiten de wedstrijden van ons AJAX de rest van de ED ook bekijken. Inderdaad ben er ook erg blij mee met EL kocht eerst alleen de wedstrijden van AJAX maar nu an ik alles zien. Ga regelmatig naar de Arena vooral veel europese wedstrijden omdat er dan altijd wel mensen mee willen. On. Wie gaat het worden? Is bv. Quansah echt de man die we zoeken? Hij doet het aardig bij Heracles maar ik volg hem nooit zo. Willie Overtoom vind ik wel een leuke speler voor de plek van Theo mocht hij vertrekken. Ben er benieuwd wie er nog uit de hoge hoed komen... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Jammer dat Clasie een ras Feyenoorder is, anders was dat wel wat geweest. Ik zou het zelf ook echt niet weten, wie de beste vervanger zou zijn. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 18:05 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik vind juist Narsingh een betere AJAX speler. Een buitenspeler is er juist om de pases te geven. Aisadi is en leuke speler, met een geweldige techniek, maar gaat vaak voor eigen succes en pingelt veel te veel. Daar en tegen, ben ik bang dat het een tweede El Hamlap ging worden. helemaal mee eens. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Ik vind dat als we geen vervanger van Anita kunnen halen (liefst alleen huren), dat we Boccara en Sporksklede hier moeten posteren. Wellicht iets te vroeg, maar deze twee jongens moeten het volgend jaar op deze positie gaan waarmaken. Dan nu geen dure vervanger kopen die deze talenten volgend jaar in de weg zitten! |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Kan buttner niet als vcm spelle? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 17:26 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Jongens steek je kop niet in het zand!. Wat een flauwe kul allemaal. Jullie weten net zo goed als ik dat Narsingh de ideale speler voor ons AJAX zou zijn geweest. Hij koos voor p$v omdat zij slagvaardiger waren. Zij konden wel bieden wat hij voor ogen had. Met het nieuwe beleid zou AJAX vaker achter het net gaan vissen, daar ben ik van overtuigd. Of Narsingh het ook bij p$v gaat maken daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Met een echte aangever heb je ook een afmaker nodig. Dat zou Matavz kunnen zijn, maar als ze met Lens blijven spelen ben ik er nog niet zeker van. Het rendement van Narsingh zou optimaal zijn met een speler als Dost, Huntelaar, Sigi, Alves, Vennegoor, Eijkelkamp, Bosman of Matavz naast zich. Voor geven en intikken. Zo simpel kan het zijn. Je kunt nog zo'n goede spits zijn, maar asl de ballen niet komen kun je ze er ook niet inschieten. Met Narsingh in onze gelederen, zou sigi zeker topscoorder van de ED zijn geworden. Een correctie! Narsingh heeft helemaal NIET voor PSV gekozen. PSV wilde wel aan de vraagprijs van Heerenveen voldoen en Ajax niet. Dus er is nooit iets te kiezen geweest voor Narsingh. Voorafgaand aan dit seizoen wilde ik hem er inderdaad graag bij hebben maar als ik zie hoe Dijks hem in zijn zak had en dat hij tegen RKC ook niks klaarmaakte begon ik al meer het idee te hebben dat Ajax goed gehandeld heeft. Als ik dan ook nog zie wat die kleine Sana in de geringe speeltijd liet zien was ik Narsingh eigenlijk alweer vergeten! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 17:02 schreef Brandje het volgende:[..] Een correctie! Narsingh heeft helemaal NIET voor PSV gekozen. PSV wilde wel aan de vraagprijs van Heerenveen voldoen en Ajax niet. Dus er is nooit iets te kiezen geweest voor Narsingh. Voorafgaand aan dit seizoen wilde ik hem er inderdaad graag bij hebben maar als ik zie hoe Dijks hem in zijn zak had en dat hij tegen RKC ook niks klaarmaakte begon ik al meer het idee te hebben dat Ajax goed gehandeld heeft. Als ik dan ook nog zie wat die kleine Sana in de geringe speeltijd liet zien was ik Narsingh eigenlijk alweer vergeten! Sanex mot het nog mr laten zien |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt maar in veel minder speeltijd al veel meer dan Narsingh die ook nog eens tien keer zo duur was! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 17:11 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar in veel minder speeltijd al veel meer dan Narsingh die ook nog eens tien keer zo duur was! Dat zal dan wel door n ajaxbril geweest zijn ... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 17:02 schreef Brandje het volgende:[..] Een correctie! Narsingh heeft helemaal NIET voor PSV gekozen. PSV wilde wel aan de vraagprijs van Heerenveen voldoen en Ajax niet. Dus er is nooit iets te kiezen geweest voor Narsingh. Voorafgaand aan dit seizoen wilde ik hem er inderdaad graag bij hebben maar als ik zie hoe Dijks hem in zijn zak had en dat hij tegen RKC ook niks klaarmaakte begon ik al meer het idee te hebben dat Ajax goed gehandeld heeft. Als ik dan ook nog zie wat die kleine Sana in de geringe speeltijd liet zien was ik Narsingh eigenlijk alweer vergeten! Uiteindelijk is het toch de speler zelf die de laatste beslissing maakt. Dus kiest hij voor p$v. Als hij niet voor p$v zou willen spelen, was hij wel bij heerenveen gebleven. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: wil je zeggen dat Narsingh al wat heeft laten zien bij PSV? Ik denk dat Sana in de tijd dat hij heeft gespeeld al vele malen gevaarlijker is geweest. En dat terwijl PSV wel een counterende ploeg is waar Narsingh tot zijn recht zou moeten komen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 20:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Uiteindelijk is het toch de speler zelf die de laatste beslissing maakt. Dus kiest hij voor p$v. Als hij niet voor p$v zou willen spelen, was hij wel bij heerenveen gebleven. Heeft hij moeten kiezen tussen ajax en psv? Dus dat bedoel ik ermee |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jij wil anders beweren?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Sanex was top , gozer.. niet normaal meer... Who the fuck is Messi!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zozo je zat zeker al met je laptopje klaar zodat je weer kan reageren op een ajaxforum!
ps Nog naar de wedstrijd geweest of lekker achter TT gezeten |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 - 22:52 schreef Brandje het volgende:[..] Zozo je zat zeker al met je laptopje klaar zodat je weer kan reageren op een ajaxforum! ps Nog naar de wedstrijd geweest of lekker achter TT gezeten Brandje vingers niet gozer.. |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Ik zit jong Ajax - jong Grunn te kijken, en daar loopt Illan Boccara aardig te ballen! Constant in beweging, goeie inspeelpass, fel op de bal, redelijke fysiek. Als hij het ajaxspelletje onder de knie krijgt, gaan we hier een hoop lol aan beleven |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: zit jij niet op het verkeerde forum? jan de opnaaiert. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat is het intelligente gedrag van een pisvee supporter, daarom hebben ze ook zo'n eenvoudig psv-lied, boeruh, boeruh, als het meer als 3 lettergrepen zou hebben gehad, zou het te moeilijk voor ze worden. |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
De naam niet horen vallen, maar Christian Poulsen dus. Men wilde dus echt een 30+ speler. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Is altijd een van mijn beste CVM's geweest bij FM :)
Goede optie denk ik en hopen dat hij het spel van ajax snel onder de knie krijgt.
4 jaar bundesliga 2 jaar primera division 2 jaar serie A 1 jaar premier league 1 jaar ligue 1
Niet slecht qua ervaring lijkt me..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door JOOD -- |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
Ajax heeft zich versterkt met weer een Deen. De middenvelder Christian Poulsen zal binnenkort een contract tekenen in Amsterdam. De landskampioen meldt op de website dat er al wel een akkoord ligt.
De 32-jarige Poulsen is gehaald als vervanger voor de naar Newcastle United vertrokken Vurnon Anita. De international van Denemarken komt transfervrij over van de Franse club Evian. Er moeten nog wat administratieve dingen afgerond worden en daarnaast moet Poulsen nog een medische keuring ondergaan. Daarna zal de speler een contract tot medio 2014 gaan tekenen.
"Wij zijn erg blij met zijn keuze om bij Ajax te komen spelen, want hij kon naar meerdere clubs in Europa. Christian Poulsen is het type middenvelder dat corrigeert en de boel scherp houdt. Een leider, zowel binnen als buiten het veld. En dat kunnen wij bij onze jonge groep goed gebruiken", zegt Marc Overmars, directeur voetbalzaken in de Amsterdam ArenA.
"Hij is nu even in Denemarken maar gisteren was hij hier met zijn vrouw. Ik heb de faciliteiten op ons trainingscomplex de Toekomst laten zien en natuurlijk ook de ArenA. Ze hebben ook al in en om Amsterdam naar huizen gekeken en een school bezocht", gaat Overmars verder.
"Poulsen heeft de afgelopen jaren heel veel ervaring op internationaal topniveau opgedaan, zowel bij topclubs in de grote competities als op meerdere eindtoernooien met de Deense nationale ploeg, waarvoor hij bijna honderd interlands speelde en vaak aanvoerder was."
"Hij heeft inmiddels bedankt bij de Deense bond, om zich voor honderd procent op het clubvoetbal te kunnen focussen. Ook dat is een voordeel voor Ajax. De komende dagen wordt alles afgehandeld en dan is het de bedoeling dat hij zich zo snel mogelijk bij de groep voegt", aldus Overmars. Poulsen speelde in zijn carrière bij FC Kopenhagen, Schalke 04, Liverpool, Juventus en Sevilla.
http://www.soccernews.nl/news/166135/Poulsen_verrassende_opvolger_van_Anita_bij_Ajax#ixzz24Hsjfdlh |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
De 7e Scandinaviër in de selectie: Boilesen, Eriksen, Moisander, Schone, Fischer, Sana en nu dus een oudere om ze aan de hand mee te nemen (de 8e als we Sightorsson meetellen). Poulsen als leider van de Scandinavische garde. Nog de andere Poulsen aantrekken (S. dus), en hij kan de sterke leider van Ajax gaan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door SS3000 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De buit is binnen nou hebben we bijna een heel scandinavisch elftal maar dit is een prima invulling,ik denk dat Ajax nu Jansen laat gaan en dat de Jong reservespits wordt. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik ben blij dat ie transfervrij is... Hoop dat ie meevalt. Als routinier zie ik toch liever een Nederlander maar idd, met zoveel scandinavische spelers is het nog niet eens zo erg. Had liever een ervaren speler van +- 25/26/27 jaar gezien... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:15 schreef Sander111 het volgende:Ik ben blij dat ie transfervrij is... Hoop dat ie meevalt. Als routinier zie ik toch liever een Nederlander maar idd, met zoveel scandinavische spelers is het nog niet eens zo erg. Had liever een ervaren speler van +- 25/26/27 jaar gezien... Ik ben heel blij met poulsen, die nederlandse zijn er niet en in de eredivisie kost alles 6 keer zoveel.. zou poulsen mislukken dan is het altijd nog iemand met ECHT ervaring.. Niet iemand uit de eredivisie die 32 jaar is en 3 wedstrijden in de champions league heeft gespeeld. En iemand die weet hoe het is voor een deense om te spelen in het buitenland.. Hij kan goed van pas komen bij eriksen, boilsen, fisher etc.. Zit niet echt een andere speler in de weg en het salaris kan niet heel hoog zijn(ajax die schaalt spelers in en zijn een nieuwe weg in geslagen) |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
PASPOORT seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 2000/01 FC Kopenhagen 14 2 Denemarken 2001/02 FC Kopenhagen 30 8 Denemarken 2002/03 Schalke 04 24 1 Bundesliga 2003/04 Schalke 04 27 0 Bundesliga 2004/05 Schalke 04 32 0 Bundesliga 2005/06 Schalke 04 28 2 Bundesliga 2006/07 Sevilla 33 1 Primera Division 2007/08 Sevilla 29 3 Primera Division 2008/09 Juventus 23 1 Serie A 2009/10 Juventus 24 0 Serie A 2010/11 Liverpool 12 0 Premier League 2011/12 Évian Thonon Gaillard 23 0 Frankrijk Totalen: 299 18 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:15 schreef Sander111 het volgende:Ik ben blij dat ie transfervrij is... Hoop dat ie meevalt. Als routinier zie ik toch liever een Nederlander maar idd, met zoveel scandinavische spelers is het nog niet eens zo erg. Had liever een ervaren speler van +- 25/26/27 jaar gezien... Jij hebt het over 25/26/27 jaar en een nederlander en ervaren.. Dan heb je niemand, want alle nederlanders in die categorie zijn of te slecht of te goed..(babel < sneijder) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Mijn hele leven zie ik al Scandinaviers excelleren in Ajax 1, dus dat ze er weer een aantrekken is heel begrijpelijk. Hoop dat ie het redt bij ons, maar denk het wel. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:22 schreef freakie het volgende:[..] Jij hebt het over 25/26/27 jaar en een nederlander en ervaren.. Dan heb je niemand, want alle nederlanders in die categorie zijn of te slecht of te goed..(babel < sneijder) En meestal zijn dat langere contracten dan nu met 2jaar. Hoplijk stroomt er in die 2 jaar een speler door om het over te nemen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:34 schreef Mokum1 het volgende:[..] En meestal zijn dat langere contracten dan nu met 2jaar. Hoplijk stroomt er in die 2 jaar een speler door om het over te nemen.. Nou joepie.. Dat heeft ons verder geholpen.. Hier zit teminste de gedachte achter dat als hij niet goed genoeg is, je altijd nog heel veel hebt aan zijn ervaring.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:43 schreef freakie het volgende:[..] Nou joepie.. Dat heeft ons verder geholpen.. Hier zit teminste de gedachte achter dat als hij niet goed genoeg is, je altijd nog heel veel hebt aan zijn ervaring.. Deze man is wel goed genoeg, beter als Anita iig. Die heeft een jaar goed gebalt, deze man 9 in zwaardere competities. Heb meer vertrouwen in Poulsen in Ajax dan in Anita bij Newcstle.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:55 schreef Mokum1 het volgende:[..] Deze man is wel goed genoeg, beter als Anita iig. Die heeft een jaar goed gebalt, deze man 9 in zwaardere competities. Heb meer vertrouwen in Poulsen in Ajax dan in Anita bij Newcstle. dat is natuurlijk nog afwachten met zijn leeftijd. en hoe Anita zich ontwikkelt weten we ook nog niet. maar denk dat je weinig risico neemt nu. dus vind het goede keuze. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:55 schreef Mokum1 het volgende:[..] Deze man is wel goed genoeg, beter als Anita iig. Die heeft een jaar goed gebalt, deze man 9 in zwaardere competities. Heb meer vertrouwen in Poulsen in Ajax dan in Anita bij Newcstle. Dat vind ik raar.. Anita is namelijk niet te vergelijken met poulsen.. Anita gaat het 100% zeker maken bij een mooie club die 8ste-1ste kan eindigen in engeland, italie of spanje.. Daar wil ik mee zeggen dat anita sowieso gaat slagen bij newcastle..
poulsen heeft leuk gevoetbald maar is wel aan het nadenken over het stoppen.. Een soort oleguer, niet slecht was oleguer maar ook zeker niet heel goed.. Anita vind ik ook erg onder gewaardeerd, hij heeft mede met vertonghen gezorgd dat we wedstrijden die lastig waren hebben gewonnen.. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:55 schreef Mokum1 het volgende:[..] Deze man is wel goed genoeg, beter als Anita iig. Die heeft een jaar goed gebalt, deze man 9 in zwaardere competities. Heb meer vertrouwen in Poulsen in Ajax dan in Anita bij Newcstle. Bij newcastle denken ze daar waarschijnlijk anders over... Denk dat Poulsen op vele vlakken iets toevoegd aan de huidige selectie. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:04 schreef freakie het volgende:[..] Dat vind ik raar.. Anita is namelijk niet te vergelijken met poulsen.. Anita gaat het 100% zeker maken bij een mooie club die 8ste-1ste kan eindigen in engeland, italie of spanje.. Daar wil ik mee zeggen dat anita sowieso gaat slagen bij newcastle.. poulsen heeft leuk gevoetbald maar is wel aan het nadenken over het stoppen.. Een soort oleguer, niet slecht was oleguer maar ook zeker niet heel goed.. Anita vind ik ook erg onder gewaardeerd, hij heeft mede met vertonghen gezorgd dat we wedstrijden die lastig waren hebben gewonnen.. Ja tegen Nederlandse clubjes, en dan ff in Engeland tegen fysieke gasten die Anita waarschijnlijk niet eens zien staan, of vragen wat de ballenjongen in het veld doet.
Hoop dat ie het redt maar denk het niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:26 schreef Mokum1 het volgende:[..] Ja tegen Nederlandse clubjes, en dan ff in Engeland tegen fysieke gasten die Anita waarschijnlijk niet eens zien staan, of vragen wat de ballenjongen in het veld doet. Hoop dat ie het redt maar denk het niet. Leuk dat je het zegt.. Hij was namelijk in de champions league heel nuttig bij ajax.. Daarnaast is een speler als anita niet iemand die het fysiek moet opgaan nemen..
Anita is een bijter en ik weet heel erg zeker dat hij het super gaat doen bij newcastle.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:04 schreef freakie het volgende:[..] Dat vind ik raar.. Anita is namelijk niet te vergelijken met poulsen.. Anita gaat het 100% zeker maken bij een mooie club die 8ste-1ste kan eindigen in engeland, italie of spanje.. Daar wil ik mee zeggen dat anita sowieso gaat slagen bij newcastle.. poulsen heeft leuk gevoetbald maar is wel aan het nadenken over het stoppen.. Een soort oleguer, niet slecht was oleguer maar ook zeker niet heel goed.. Anita vind ik ook erg onder gewaardeerd, hij heeft mede met vertonghen gezorgd dat we wedstrijden die lastig waren hebben gewonnen.. Wat een onzin zeg.. Haha!
Je kunt vooraf nooit met zekerheid zeggen dat iemand het gaat redden. Maar je kunt van Anita wel zeggen dat hij een goede tweede seizoenshelft heeft gekend bij ajax vorig jaar. Als dit een graadmeter is om meteen met 100% zekerheid te stellen dat je het gaat maken in Engeland...
Het enige wat Anita deed bij ajax was druk zetten naar voren en ballen afpakken en weer inleveren. Hij heeft nog niet 1 lange bal hoeven geven, namelijk alleen maar korte passen van 5 tot 10 meter. Een half jaar lang.. Volgens mij echt overschat hoor!
Begrijp me niet verkeerd, hij heeft een super inzet en een zeer goede mentaliteit. Hij kan wel degelijk voetballen en past perfect in het systeem van ajax. Maar bij andere clubs weet ik het nog niet hoor. |
|
|
|