|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 11:22 schreef JOOD het volgende:[..] Wat een onzin zeg.. Haha! Je kunt vooraf nooit met zekerheid zeggen dat iemand het gaat redden. Maar je kunt van Anita wel zeggen dat hij een goede tweede seizoenshelft heeft gekend bij ajax vorig jaar. Als dit een graadmeter is om meteen met 100% zekerheid te stellen dat je het gaat maken in Engeland... Het enige wat Anita deed bij ajax was druk zetten naar voren en ballen afpakken en weer inleveren. Hij heeft nog niet 1 lange bal hoeven geven, namelijk alleen maar korte passen van 5 tot 10 meter. Een half jaar lang.. Volgens mij echt overschat hoor! Begrijp me niet verkeerd, hij heeft een super inzet en een zeer goede mentaliteit. Hij kan wel degelijk voetballen en past perfect in het systeem van ajax. Maar bij andere clubs weet ik het nog niet hoor. Kijk dat bedoel ik.. de Jong en anita word onderschat.. Je hebt namelijk dit soort spelers nodig in een team.. Ik weet 100% zeker dat anita het gaat maken, hij word gehaald als een speler die fel is en vecht voor de bal en dan weer inleverd bij mensen die er meer mee kunnen dan hij..
Dat is een prima insteek want een man voor de verdediging die 30% van alle ballen tegen houd voor dat de bal bij de verdediging is, is toch een fijn gegeven..
Je mag zeggen dat het een onzin is maar ik verwacht niet van moisander zometeen hakjes gaat geven, ik verwacht niet van siggie dat hij zo meteen dribbelend vanaf het doel van ajax de bal naar de aanval krijgt.. Ik verwacht niet dat de Jong prachtige dribbels laat zien.. Daar heeft ieder zijn rol in..
Moisander moet verdedigen, de Jong is een sterke speler die hard moet werken om een grote waarde voor ajax te zijn en siggie moet de bal erin rossen en op dit moment moeten sana, eriksen en lukoki voor de acties zorgen..
Dat zelfde geldt voor anita, zijn rol is de bal afpakken en geen gekke dingen doen, bal geven aan een spelverdeler(een eriksen van newcastle, een vertonghen van newcastle) en zich bezig houden met verdedigen en hard werken..
Je hebt luxe paarden en werk paarden.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt als een bus maar ook bij luxe en werkpaarden heb je niveaus en Anita en de Jong zijn werkpaarden met een aardig niveau maar geen top niveau. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 12:39 schreef nora het volgende:Klopt als een bus maar ook bij luxe en werkpaarden heb je niveaus en Anita en de Jong zijn werkpaarden met een aardig niveau maar geen top niveau. Denk dat dat zeker top spelers zijn.. Kijk naar busquets in barcelona, dat is geen verfijnde speler.. Maar we zullen het zien.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 12:00 schreef freakie het volgende:[..] Kijk dat bedoel ik.. de Jong en anita word onderschat.. Je hebt namelijk dit soort spelers nodig in een team.. Ik weet 100% zeker dat anita het gaat maken, hij word gehaald als een speler die fel is en vecht voor de bal en dan weer inleverd bij mensen die er meer mee kunnen dan hij.. Dat is een prima insteek want een man voor de verdediging die 30% van alle ballen tegen houd voor dat de bal bij de verdediging is, is toch een fijn gegeven.. Je mag zeggen dat het een onzin is maar ik verwacht niet van moisander zometeen hakjes gaat geven, ik verwacht niet van siggie dat hij zo meteen dribbelend vanaf het doel van ajax de bal naar de aanval krijgt.. Ik verwacht niet dat de Jong prachtige dribbels laat zien.. Daar heeft ieder zijn rol in.. Moisander moet verdedigen, de Jong is een sterke speler die hard moet werken om een grote waarde voor ajax te zijn en siggie moet de bal erin rossen en op dit moment moeten sana, eriksen en lukoki voor de acties zorgen.. Dat zelfde geldt voor anita, zijn rol is de bal afpakken en geen gekke dingen doen, bal geven aan een spelverdeler(een eriksen van newcastle, een vertonghen van newcastle) en zich bezig houden met verdedigen en hard werken.. Je hebt luxe paarden en werk paarden.. Verdomme...ik moet je helemaal gelijk geven.. En voor de zeikerds: De Jong is mijn favoriete neus en zwaar onderschat... De Jong Rulesss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Verdomme...ik moet je helemaal gelijk geven.. En voor de zeikerds: De Jong is mijn favoriete neus en zwaar onderschat... De Jong Rulesss Ha ha grapjas jij hebt geen favoriet want jij bent een lampie,en om even het verschil in werkpaarden aan te geven Gabri was dat ook bij Ajax maar wel een klasse beter. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Verdomme...ik moet je helemaal gelijk geven.. En voor de zeikerds: De Jong is mijn favoriete neus en zwaar onderschat... De Jong Rulesss Joh, schiet me iets te binnen, ben jij nu niet verboden in NL? Je wordt er toch gefaseerd uitgewerkt voor LED?? ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:54 schreef nora het volgende:[..] Ha ha grapjas jij hebt geen favoriet want jij bent een lampie,en om even het verschil in werkpaarden aan te geven Gabri was dat ook bij Ajax maar wel een klasse beter. Nora toch...waar ging het mis tussen ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:57 schreef The Dude :) het volgende:[..] Joh, schiet me iets te binnen, ben jij nu niet verboden in NL? Je wordt er toch gefaseerd uitgewerkt voor LED?? ;) Nope.....geld allen voor de gloeilampen boven de 40 watt,spaarlampen en spotjes blijven gewoon te koop.....Ip blijft zijn licht laten schijnen,gelukkig wel want wat ik hier af en toe lees is tenenkrommend.
Gezonde discussie moet kunnen,IP scheld niet,tenzij wij of wie dan ook beginnen.....tsja dan kan je antwoord verwachten,D heeft ook een mening(gelukkig wel) Verbaal is hij wat sterker,die lul je echt niet onder tafel,accepteer dat.
Overigens zie ik vele van jullie over HL dwarrelen.....is iets met pot en ketel??
Ook is het niet handig om op het Feijenoord forum te reageren als die jongens achter staan,dan krijg je de volle laag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja ik sta open voor alles,dus als jullie het er niet mee eens zijn....zeg het maar |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Bij je geboorte.... |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nope.....geld allen voor de gloeilampen boven de 40 watt,spaarlampen en spotjes blijven gewoon te koop.....Ip blijft zijn licht laten schijnen,gelukkig wel want wat ik hier af en toe lees is tenenkrommend. Gezonde discussie moet kunnen,IP scheld niet,tenzij wij of wie dan ook beginnen.....tsja dan kan je antwoord verwachten,D heeft ook een mening(gelukkig wel) Verbaal is hij wat sterker,die lul je echt niet onder tafel,accepteer dat. Overigens zie ik vele van jullie over HL dwarrelen.....is iets met pot en ketel?? Ook is het niet handig om op het Feijenoord forum te reageren als die jongens achter staan,dan krijg je de volle laag das gewoon gelul nenam hahahaha, hij is een vermakelijke irritanteling :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Beetje hypocriet want voor dat hij naar PSV ging was hij de man die ajax miste , Assaidi eveneens en als een speler niet komt dan ben je/jullie zogenaamd blij.. Nu lees ik dat mensen het over Buttner hebben , want die hebben jullie zogenaamd nodig mr als dat afketst dan kan hij er zeker weer niks van.. [ afbeelding ] Ik lees nergens butner.. Ik vind dat ajax geen buitenspelers nodig heeft.. En ik ben blij dat ze niet de hoofdprijs betalen.. |
|
|
|
|
|
|
|
Buttner schijnt bij ManU getekend te hebben...goedemorgen |
|
|
|