BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool kaapt Assaidi voor neus Ajax weg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Niet Ajax, maar Liverpool wordt de nieuwe werkgever van Oussama Assaidi. De 24-jarige vleugelaanvaller leek dichtbij een overstap van SC Heerenveen naar de Amsterdammers, maar baart opzien met een transfer naar de Engelse grootmacht. De international van Marokko moet nog wel medisch gekeurd worden in Engeland, zo melden The Reds donderdagavond op hun officiƫle website.

Assaidi liet woensdag nog weten nog altijd te hopen op een overstap naar Ajax, dat zich al enige tijd inspande om de vleugelspeler naar de hoofdstad te halen. "Ik wil niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven", sprak hij. "Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat."

Assaidi, die in totaal 68 wedstrijden speelde voor Heerenveen en daarin twintig keer trefzeker was, heeft echter toch voor een buitenlands avontuur gekozen. Eerder greep Ajax al naast een ploeggenoot van de Marokkaan bij de Friezen, Luciano Narsingh, die de overstap maakte naar PSV.

Liverpool meldt dat Assaidi vanavond nog medisch gekeurd zal worden. Voor hoe lang de vleugelspeler zich aan de Premier League-club zal verbinden, is nog niet duidelijk. Ook over de hoogte van de transfersom wordt geen mededeling gedaan.

5 x hoera voor het ajax bestuur en trainings trio !!!!!!!!
de zoveelste speler die voortijdig een andere werkgever kiest door het getreuzel
swennos
 swennos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Ik ben blij toe
Hij is simpelweg geen 1.6 mil per jaar waard
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Heeft ie toch zijn centjes....met ik wil in Adam blijven bij mijn familie.
swennos
 swennos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:17   quote  deeplink  
En ik mag lijden dat die na 10 min spelen een open been breuk krijgt en gewoon 2 jaar niet kan voetballen
En Riola mag van mij trouwens ook dood neervallen
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:19   quote  deeplink  
het gaat even niet om wat hij dacht en wilde, het gaat wederom om de laksigheid van ajax, de zoveelste speler gaat verder bij een andere vereniging,, wat blijft er uiteindelijk over voor ons ajax, straks zijn we genoodzaakt om bij amateurclubjes te kijken of er nog een aanstormend talent rondloopt
swennos
 swennos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Maakt niet uit ik zie liever Fisher of Boerrichter .
Ik kan alleen niet tegen dat liegen .
vico
 vico - donderdag 16 augustus 2012 - 20:25   quote  deeplink  
laat ze lekker allemaal ergens anders gaan voetballen, wat is de garantie dat hij het bij ajax goed gaat doen? Die kerel is al 24, heeft pas 1 jaar op nivo gevoetbald, eigenlijk maar 1 wedstrijd. Nou dat is maar 1 wedstrijd meer dan lukoki en die is 5 jaar jonger, is eigen jeugd, kost minder etc etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door vico --
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:19 schreef uitnoord het volgende:
het gaat even niet om wat hij dacht en wilde, het gaat wederom om de laksigheid van ajax, de zoveelste speler gaat verder bij een andere vereniging,, wat blijft er uiteindelijk over voor ons ajax, straks zijn we genoodzaakt om bij amateurclubjes te kijken of er nog een aanstormend talent rondloopt
Hulde ajax!
Wederom heeft ajax ballen getoond!
En ja, we hebben nog steeds niet de zo gewenste versterkingen, maar wat ben ik blij dat ze niet toegeven aan de belachelijke eisen van riola!
En voor al die azijnpissers... Jullie hadden oh zo'n commentaar op het feit dat ajax veel betaalde voor spelers die het niet waar konden maken.
Doe eens een cursus bedrijfsmanagement ipv dat emotionele geblaat!
Wat mij betreft ajax-omhooggevallen"vedettes" 2-0!
Eide
 Eide - donderdag 16 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Bovendien, zelfs al zou Ajax toegeven aan gelachelijk hoge salarissen, dan nog kunnen we wat Liverpool betaald niet bijbenen.
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
liegen van welke zijde swennos, ajax houd de buitenwereld al weken bezig met leugens, wij als fans worden totaal in het ongewis gelaten, natuurlijk begrijp ik ook geen snars van de werkwijze van Assaidi, maar nog minder van dat van de Boer en het bestuur.
fisher en boerrichter zijn spelers die moeten nog veel leren en hadden dat van meer ervaren spelers kunnen leren, maar helaas deze heren moeten toch wachten tot er iemand komt die routine in het team brengt, zoals ik eerder al antwoorde op een andere topic, je kan alles van de jonkies verwachten, maar verwacht niet dat zij zo jong als ze zijn al een heel jaar op hoog nivo kunnen presteren, ook de positie van janssen is al onzeker en het gaat dus inhouden dat zij een verder heel onzeker seizoen gaan meemaken
baco74
 baco74 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:17 schreef swennos het volgende:
En ik mag lijden dat die na 10 min spelen een open been breuk krijgt en gewoon 2 jaar niet kan voetballen
En Riola mag van mij trouwens ook dood neervallen
Beetje bittere reactie Swennos.
Mij kan die hele Assaidi (en Riola) niet bommen, maar wat jij zegt gun ik niemand.

On-topic:
volgens mij gewoon een spelletje gespeeld met Ajax
om een hoger salariseis bij Liverpool te kunnen neerleggen.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:30 schreef uitnoord het volgende:
liegen van welke zijde swennos, ajax houd de buitenwereld al weken bezig met leugens, wij als fans worden totaal in het ongewis gelaten, natuurlijk begrijp ik ook geen snars van de werkwijze van Assaidi, maar nog minder van dat van de Boer en het bestuur.
fisher en boerrichter zijn spelers die moeten nog veel leren en hadden dat van meer ervaren spelers kunnen leren, maar helaas deze heren moeten toch wachten tot er iemand komt die routine in het team brengt, zoals ik eerder al antwoorde op een andere topic, je kan alles van de jonkies verwachten, maar verwacht niet dat zij zo jong als ze zijn al een heel jaar op hoog nivo kunnen presteren, ook de positie van janssen is al onzeker en het gaat dus inhouden dat zij een verder heel onzeker seizoen gaan meemaken
Welke leugens vertelde ajax dan?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Duurt lang!;)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Nou daar gaat je stelling uitnoord!
petr1
 petr1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
ben ik even blij,dat hij niet naar ajax komt.
hebben toch wel geleerd van die vorige marokkaan.als ajax 1,6 milj had betaald had ik nooit meer naar een wedstrijd van ajax gekeken.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Joehoe!! Vertel dan welke leugens ajax vertelt!
hammie03
 hammie03 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ik ben blij dat er bij Ajax beleid wordt gevoerd eindelijk. Maar ik ben wel benieuwd of iedereen er nog steeds zo blij van wordt als ze straks als 6de eindigen omdat de jeugd niet goed genoeg blijkt te zijn.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:36 schreef petr1 het volgende:
ben ik even blij,dat hij niet naar ajax komt.
hebben toch wel geleerd van die vorige marokkaan.als ajax 1,6 milj had betaald had ik nooit meer naar een wedstrijd van ajax gekeken.
Je hebt ook vervelende nederlanders hoor!
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:37 schreef hammie03 het volgende:
Ik ben blij dat er bij Ajax beleid wordt gevoerd eindelijk. Maar ik ben wel benieuwd of iedereen er nog steeds zo blij van wordt als ze straks als 6de eindigen omdat de jeugd niet goed genoeg blijkt te zijn.
Tja, dat is een eventuele consequentie voor de korte termijn, maar wil ajax in de toekomst nog een rol spelen, dan is dit even nodig.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
De Prio ligt achterin, daar mogen ze in zo'n situatie misschien iets op toegeven. Maar perfect dat ze het pootje stijf hebben gehouden en niet in paniek hem binnen hebben gehaald.
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
leugens met we zijn bezig met versterking, de Boer die zegt ik baal maar het komt goed, ik zie niets goed komen, ik zie dat er straks van de jonkies verwacht word dat zij allemaal het seizoen uit spelen en zodoende de blessuregolf bij ajax nog hoger word, bij jongere jongens met gevolg dat het zoals bij onze jonge deen dat herstel wel heel lang in beslag gaat nemen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Ze zijn bezig met versterkingen. Dat het nog niet gelukt is maakt het geen leugen.
Het komt ook goed, maar daar zijn offers voor nodig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Inglourious bastard --
heinrich
 heinrich - donderdag 16 augustus 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Raiola maakt mij niks uit, zit me mateloos te irriteren aan het. Beleid van mijn cluppie. Wordt een dramatisch seizoen. Vertonghen weg, anitan weg, theo weg, geen narsingh die het. Vertonghen heel moeilijk maakte. Een halve boerrigter. Met dit team slaan we een flater in de competitie en CL. Twente, psv zijn vele malen sterker. Dit kan opgelost worden met een ervaren verdediger en een middenvelder of aanvaller. Zo moeilijk is het toch niet. Assaidi is geen wereldtop, maar beter als ebecillio, lukoki en co. Viergever halen en maher en je wordt kampioen en overwinterd in de CL
hammie03
 hammie03 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:38 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Tja, dat is een eventuele consequentie voor de korte termijn, maar wil ajax in de toekomst nog een rol spelen, dan is dit even nodig.
O ik ben het zeker met je eens. En ik weet van mezelf dat dat zo blijft. Maar ben benieuwd of het rustig blijft bij de club als het straks even minder gaat. Want ik ben bang dat we niet mee gaan doen dit jaar. ( hoop dat ik het heel erg fout heb )
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:41 schreef hammie03 het volgende:

[..]

O ik ben het zeker met je eens. En ik weet van mezelf dat dat zo blijft. Maar ben benieuwd of het rustig blijft bij de club als het straks even minder gaat. Want ik ben bang dat we niet mee gaan doen dit jaar. ( hoop dat ik het heel erg fout heb )
Ach joh dan worden we dit jaar geen kampioen.
We blikven wel in categorie 3, hoeven niet volgend jaar weer te balen dat we ondanks al die miljoenen weer geen kampioen zijn geworden.
Onrustig is het altijd, daar zijn we ajax voor.;-)
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:30 schreef Eide het volgende:
Bovendien, zelfs al zou Ajax toegeven aan gelachelijk hoge salarissen, dan nog kunnen we wat Liverpool betaald niet bijbenen.
Idd waarschijnlijk heeft zijn zaakwaarnemer express de boot afgehouden omdat er naar alle waarschijnlijkheid meer intersse zou komen. Vandaag ook al in de wandelganegn dat Fulham intersse had.

Die Raialo heb ik weleens een docu van gezien omtrebnt de transfer van van Bommel naar Milan.

Hij gaf aan als een speler op het punt staat om ergens te tekenen hij alle clubs die interesse zouden kunnen hebben opbelt. Reporter zei dat het de prijs opdrijven is, hij legde het uit dat hij zijn werk pas goed doet als hij zijn client zoveel mogelijk opties kan aanbieden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:30 schreef Eide het volgende:
Onzin Eide hij had dan allang getekend....
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:32 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Welke leugens vertelde ajax dan?
Ajax is nog nooit zo duidelijk geweest!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:25 schreef vico het volgende:
laat ze lekker allemaal ergens anders gaan voetballen, wat is de garantie dat hij het bij ajax goed gaat doen? Die kerel is al 24, heeft pas 1 jaar op nivo gevoetbald, eigenlijk maar 1 wedstrijd. Nou dat is maar 1 wedstrijd meer dan lukoki en die is 5 jaar jonger, is eigen jeugd, kost minder etc etc.
Weet je wel over wie je het heb? Als ie gekomen had stond je vooraan om te zeggen dat het
een topaankoop was...
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:46   quote  deeplink  
heinrich ik ben blij dat jij het positief inziet, ik ben benieuwd en heel sceptisch over dit seizoen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:44 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ajax is nog nooit zo duidelijk geweest!
Ik bedoel maar!:)

Ajax heeft een richting gekozen en zou pas een nederlaag zijn als ze bij de eerste de beste druk:tegenvaller van het beleid af stappen.
Het grote voordeel is dat er straks alleen nog maar jongens bij ajax spelen, die dat heel graag willen!
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:46 schreef uitnoord het volgende:
heinrich ik ben blij dat jij het positief inziet, ik ben benieuwd en heel sceptisch over dit seizoen
Dat is duidelijk en je goed recht.;)
Maar nu geen onzin meer over leugens he?;)
carlo
 carlo - donderdag 16 augustus 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Is voor Ajax geen ramp.
Wildschut wil ook graag naar een topclub uit de eredivisie
swennos
 swennos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
alsof je wel veel meer van Asaidi kan verwachten.
En ik vind juist dat AJAX dit jaar heel veel naar buiten brengt
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:50 schreef carlo het volgende:
Is voor Ajax geen ramp.
Wildschut wil ook graag naar een topclub uit de eredivisie
Is wel te duur voor wat hij nu waard is vrees ik.
Maar je hebt wel gelijk dat er echt nog wel opties rondlopen.
Sana wil me niks tegen de eerste wedstrijd en die was een stuk goedkoper dan narsingh, die zijn eerste wedstrijd met psv ook verloren heeft.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:50 schreef swennos het volgende:

[..]

alsof je wel veel meer van Asaidi kan verwachten.
En ik vind juist dat AJAX dit jaar heel veel naar buiten brengt
Haha ze zijn eerder te eerlijk!;)
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:54   quote  deeplink  
wilschut zat bij een topclup en wil naar een topclub, laat maar komen, maar goed, dat moet weer eerst gezien worden door ajax
f-side
 f-side - donderdag 16 augustus 2012 - 20:55   quote  deeplink  
en weer 1 die niet kom wat blijf er nu nog over ze kunnen 2 goeie spelers van barca huren ze zijn nog niet in amsterdam anita is weg jansen gaat misschien weg er is toch zat geld om wat tekopen op de plaats van anita kan die speler van barca staan heet dos santos die jongen is een stuk beter kom hij niet dan siem de jong op die plaats hij kan dat ook op de plaats van de jong kan ericsson staan en de plaats van jansen moeten we maher halen op rechtsbuiten kan mooi sana staan ik heb genoten van die jongen tegen az als tweede spits moeten we malki van roda ja halen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:54 schreef uitnoord het volgende:
wilschut zat bij een topclup en wil naar een topclub, laat maar komen, maar goed, dat moet weer eerst gezien worden door ajax
Wat ben jij vermoeiend zeg!
Het is maar een spelletje!
Misschien moet jij gaan solliciteren als algemeen directeur, want jij weet zo goed wat ze verkeerd doen.
Kom op man, beetje positiviteit.;)
swennos
 swennos - donderdag 16 augustus 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Nadat ik het even heb laten bezinken wil ik even me excuses aanbieden over wat ik eerder heb gezegd .
Het was niet de juiste reactie.
Ik denk alleen serieus dat Ajax voorlopig geen zaken meer moet doen met Riola .
Als een speler bij AJAX wilt voetballen dan moeten ze maar een andere zaakwaarnemer nemen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:56 schreef swennos het volgende:
Nadat ik het even heb laten bezinken wil ik even me excuses aanbieden over wat ik eerder heb gezegd .
Het was niet de juiste reactie.
Ik denk alleen serieus dat Ajax voorlopig geen zaken meer moet doen met Riola .
Als een speler bij AJAX wilt voetballen dan moeten ze maar een andere zaakwaarnemer nemen
Netjes swennos!:)
uitnoord
 uitnoord - donderdag 16 augustus 2012 - 20:58   quote  deeplink  
vermoeiend ja dat zegt mijn vrouw ook, nee ik word zo verdomde moe dat alles maar telkens misloopt en er van ajax zijde maar zo makkelijk over gedaan word, hoeveel spelers hebben ze nu al voorgesteld en hoeveel zijn er daarvan niet gekomen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:58 schreef uitnoord het volgende:
vermoeiend ja dat zegt mijn vrouw ook, nee ik word zo verdomde moe dat alles maar telkens misloopt en er van ajax zijde maar zo makkelijk over gedaan word, hoeveel spelers hebben ze nu al voorgesteld en hoeveel zijn er daarvan niet gekomen
Dat heet beleid. Je kiest voor een beleid en daar moet je aan vast houden, hoe moeilijk dat soms ook is. Maar ze laten zich niet meer ringeloren door clubs, zaakwaarnemers en minivedettes die denken dat ajax maar te pas en te onpas de poetemonnaie trekt.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:58 schreef uitnoord het volgende:
Ik heb een bedrijfje dat zich bezighoudt met beleidsveranderingen en geloof me, ze zijn (tot nu toe) heel goed bezig.
Beleid maak je voor de lange termijn.
Je kunt nu alles kopen wat los en vast zit, maar dan ben je over 10 jaar de nieuwe glasgow rangers.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 21:03   quote  deeplink  
En ik snap jou frustratie echt wel hoor, maar het helpt je niet en je kan vanachter je pc niet bepalen of ze goed of slecht handelen.
Eide
 Eide - donderdag 16 augustus 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Onzin Eide hij had dan allang getekend....
Oh? Kan jij in de toekomst kijken dan? Praat geen onzin als je iemand van onzin beschuldigt aub? Dit hele zaakje stinkt naar Raiola.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 16 augustus 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh? Kan jij in de toekomst kijken dan? Praat geen onzin als je iemand van onzin beschuldigt aub? Dit hele zaakje stinkt naar Raiola.
Eens. Volgens mij is ajax nooit echt een optie geweest. Want als het niet om salaris ging, waarom had hij dan niet getekend?
johan14
 johan14 - donderdag 16 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Goed gedaan Ajax poot stijf houden en niet meegaan in die achterlijke eisen van spelers en zaakwaarnemers (zakkenvullers) er zijn nog genoeg mogelijkheden over voor het middenveld, liever een jaartje 3e of 4e met een gezond bedrijf en goed gevulde kas , dan 1e worden en op sterven na dood zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij wilde best naar Ajax komen maar die wilde hem niet genoeg betalen...
Had hem gelijk die 1,6 gegeven en je had hem Liverpool had ik nog niks overgehoord tot vandaag..
1,6 maal 3 jaar + 3,5= 8,3 miljoen nou dat krijg je makkelijk terug voor hem na een 1 goed seizoen.. Dus Slecht gehandeld denk ik..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:25 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Eens. Volgens mij is ajax nooit echt een optie geweest. Want als het niet om salaris ging, waarom had hij dan niet getekend?
Ehm natuurlijk ging het wel om geld.. Hij wilde ook niet weg uit Nederland toch??????????
Stond ie ook niet al in ajax shirt op de foto??? Dus toch geld!
assaidi_1037961d.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool kaapt Assaidi voor neus Ajax weg

0.0081679