BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool kaapt Assaidi voor neus Ajax weg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dev
 Dev - donderdag 16 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
De Boer heeft vanaf dag 1 van dit seizoen gezegd dat hij een verdediger erbij wil hebben en daarna als het kan, een reserve centrale spits en een extra speler op de flanken. Tot nu toe heb ik nog geen verdediger erbij gezien. Ik denk nog steeds dat dat de eerste prioriteit is. En daarna nog een reserve centrum spits en pas daarna iemand voor op de flanken. Echter als naast Anita ook nog eens Theo weggaat, vind ik toch wel dat er ook gekeken moet worden naar het middenveld.

Als straks op 1 september er dus geen goede verdediger erbij is gekomen, dan kan men toch spreken van een mislukte transfer periode, want Ajax heeft bij monde van De Boer zelf gezegd dat ze een verdediger erbij moeten halen en is het niet iets dat van de fans komt.

Ik ben wel nog steeds van mening dat wil Ajax zijn positie behouden als opstap club voor talentvolle jonge spelers naar het grote geld, dan moet Ajax het gewoon goed doen in de CL en het liefst 3 keer per 4 jaar kampioen worden... op eigen kracht. ( en niet omdat andere clubs in de eredivisie in de twee helft van het jaar als een plumpudding in elkaar zakken) Want het wordt vrij duidelijk dat goede jonge spelers niet meer per se naar AJAx hoeven om een grote transfer te maken. Tegenwoordig kun je ook naar PSV, Twente, AZ, Feyenoord en zelfs Heerenveen om je in de aandacht te spelen van topclubs. Kijk maar naar Assaidi.
Ajax moet dus het verschil maken door steeds CL te spelen en te overwinteren in de CL, echter de kans om dat iedere keer te bereiken heb je alleen als je ervaring in je team hebt, om de jonkies erdoorheen te loodsen. En laat AJAx nu net bezig zijn alle ervaren spelers langzaam de deur uit te werken.
johan14
 johan14 - donderdag 16 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij wilde best naar Ajax komen maar die wilde hem niet genoeg betalen...
Had hem gelijk die 1,6 gegeven en je had hem Liverpool had ik nog niks overgehoord tot vandaag..
1,6 maal 3 jaar + 3,5= 8,3 miljoen nou dat krijg je makkelijk terug voor hem na een 1 goed seizoen.. Dus Slecht gehandeld denk ik..
Je moet nog maar afwachten of hij zo goed is bij een topploeg ik kan mij nog een braziliaanse topscorer bij heerenveen herinneren nog niet zo lang geleden die niet meer in de Nederlandse competitie wilde spelen ( gelukkig maar anders hadden die idioten van het oude ajax bestuur hem wel gekocht ) en ging naar Engeland en daarna hebben wij nooit meer van hem gehoord , en zo gaat het vaak met impuls aankopen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:50 schreef johan14 het volgende:

[..]

Je moet nog maar afwachten of hij zo goed is bij een topploeg ik kan mij nog een braziliaanse topscorer bij heerenveen herinneren nog niet zo lang geleden die niet meer in de Nederlandse competitie wilde spelen ( gelukkig maar anders hadden die idioten van het oude ajax bestuur hem wel gekocht ) en ging naar Engeland en daarna hebben wij nooit meer van hem gehoord , en zo gaat het vaak met impuls aankopen.
Impuls aankoop? 3,5 miljoen is Aissaidi echt wel waard! Heb je hem in de Europaleauge gezien?
Is een speler die constant 2 man bezig kan houden zodat er meer ruimte ontstaat! Maar goed
als ie gekomen had was iedereen blij en nu bakt ie er niks meer van. Ow ja en Alves
maakte verkeerde keuze maar had er bij Ajax ook zat ingetrapt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Hummel10 --
dege
 dege - donderdag 16 augustus 2012 - 22:29   quote  deeplink  
ajax heeft weer eens rechtop zitten slapen, maar ik mag toch wel hopen na weer een verkoop dat er toch eens eindelijk een versterking komt, want ik vind het ronduit schandalig waar ajax mee bezig is, je kunt niet alleen op eigen jeugd voort borduren, je zal en moet ook enige ervaring in je team moeten hebben
Robinho
 Robinho - donderdag 16 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
dat dit is afgeketst is jammer maar niet zo erg. Het beleid is echter wel een beetje traag momenteel. Als er een speler verkocht wordt en je wilt die plek niet uit eigen jeugd opvullen, dan dient er een aankoopplan te zijn. de vervanger moet er dan binnen 2 dagen zijn. Dat ze niet meegaan in die belachelijke bedragen is goed. En aanvallers hebben we eigenlijk genoeg, jammer van de blessures op dit moment.
Dus de vervangers voor Vertonghen en Anita zouden er al moeten zijn. Met Blind en Enoh red je het niet in Europa.
adriu
 adriu - donderdag 16 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
hij heef Ajax gewoon misbruikt om een beter bod te krijgen!
johan14
 johan14 - donderdag 16 augustus 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Impuls aankoop? 3,5 miljoen is Aissaidi echt wel waard! Heb je hem in de Europaleauge gezien?
Is een speler die constant 2 man bezig kan houden zodat er meer ruimte ontstaat! Maar goed
als ie gekomen had was iedereen blij en nu bakt ie er niks meer van. Ow ja en Alves
maakte verkeerde keuze maar had er bij Ajax ook zat ingetrapt!
Als hij de intentie had gehad om naar Ajax te gaan om dichter bij zijn Familie te wonen en het niet om geld ging had hij al lang getekend bij Ajax , is weer een Raiola spelletje waarbij zijn kassabel weer lekker rinkeld.
Met andere woorden hij is het nooit van plan geweest.
nora
 nora - donderdag 16 augustus 2012 - 23:34   quote  deeplink  
Top Ajax blijf bij je standpunt zodat de hele voetbalwereld hier een voorbeeld aan neemt en die premiejagers (zakkenvullers)geen kans meer krijgen ik hoop dat vele clubs zullen volgen.
johan14
 johan14 - donderdag 16 augustus 2012 - 23:37   quote  deeplink  
En Aissaidi is een goede speler als je tegen ploegen speelt die naar voren spelen en laten dat nou net niet de ploegen zijn waar Ajax normalieter tegen speelt , dus weinig ruimte en zeker voor een sprint, dus ik wil het nog wel zien bij Liverpool.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 16 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Hij kan in ieder geval iedere week gratis Liverpool op de tribune kijken, en krijgt er nog ook nog voor betaald...
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 17 augustus 2012 - 07:17   quote  deeplink  
Ach ja, ik zie sowieso liever een LCV en een CVM komen. Jammer dat zo'n jongen niet inziet dat hij bij Liverpool de bank zal gaan warmhouden.
riveco
 riveco - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:54 schreef uitnoord het volgende:
wilschut zat bij een topclup en wil naar een topclub, laat maar komen, maar goed, dat moet weer eerst gezien worden door ajax
Pfff wat hebben we aan zo'n (Ajax?) supporter?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Wat Ajax hier uitstraalt of uit probeert te stralam is 'graag of niet' .
Dit vind ik een beetje misplaatste arrogantie van Ajax.

Om heel eerlijk en reeel te blijven, wat hebben we de afgelopen paar jaar nou gepresteerd?? 2 landskampioenschappen. We spelen geen rol van betekenis in Europa, de selectie word elke week zwakker.

Zolang dat het geval is, en zo gaat het de komende jaren gewoon door, zullen we 9 van de 10x gewoon naast het net gaan vissen bij transfers.

Als we dit seizoen geen kampioen worden, wat me niet onreeel lijkt na het zien van de selectie, spelen we ook geen CL volgend seizoen.
Wat hebben we spelers dan nog te bieden??

Misplaatste arrogantie die je alleen mag hebben als je echt aan de top staat vind ik.
JOOD
 JOOD - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:03 schreef Jaccio het volgende:
Wat Ajax hier uitstraalt of uit probeert te stralam is 'graag of niet' .
Dit vind ik een beetje misplaatste arrogantie van Ajax.

Om heel eerlijk en reeel te blijven, wat hebben we de afgelopen paar jaar nou gepresteerd?? 2 landskampioenschappen. We spelen geen rol van betekenis in Europa, de selectie word elke week zwakker.

Zolang dat het geval is, en zo gaat het de komende jaren gewoon door, zullen we 9 van de 10x gewoon naast het net gaan vissen bij transfers.

Als we dit seizoen geen kampioen worden, wat me niet onreeel lijkt na het zien van de selectie, spelen we ook geen CL volgend seizoen.
Wat hebben we spelers dan nog te bieden??

Misplaatste arrogantie die je alleen mag hebben als je echt aan de top staat vind ik.
Oneens!

Champions league, grootste stadion van Nederland, grootste achterban van Nederland, grootste begroting van Nederland, grootste stad van Nederland, grootste opleiding van Nederland, grootste aantal goede coaches van Nederland, een van de beste selecties van Nederland.. enz. enz.

Als je iedere week kan spelen voor 50.000 man....
Als je kans hebt op een basisplek in de Champions league...
Als je er gegarandeerd beter van wordt...
Als je dan ook nog eens veel meer gaat verdienen...
Als je dagelijks met Bergkamp, de Boer, Jonk en Overmars mag werken...

Ik snap het wel, het is graag of niet. Kijk maar naar Sana, die komt over van een cluppie in scandinavie en staat als hij zo doorgaat gewoon het hele seizoen in de basis bij ajax. Dus ook Champions league. Let maar eens op zijn ontwikkeling en de intresse van buitenlandse clubs als hij zo doorgaat.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Je moet vanaf heden gewoon weigeren met welke speler van Raiola dan ook nog zaken te doen.
Gewoon die vetkop verbannen uit de arena!
Dan maar een paar mindere jaren zonder toppers.
ik kon die klote marokkaan echt zijn nek omdraaien en dat dik varken de kop van zijn romp slopen.
Bah echt misselijkmakend!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:08 schreef JOOD het volgende:

[..]

Oneens!

Champions league, grootste stadion van Nederland, grootste achterban van Nederland, grootste begroting van Nederland, grootste stad van Nederland, grootste opleiding van Nederland, grootste aantal goede coaches van Nederland, een van de beste selecties van Nederland.. enz. enz.

Ik snap het wel, het is graag of niet. Kijk maar naar Sana, die komt over van een cluppie in scandinavie en staat als hij zo doorgaat gewoon het hele seizoen in de basis bij ajax. Dus ook Champions league. Let maar eens op zijn ontwikkeling en de intresse van buitenlandse clubs als hij zo doorgaat.
Ajax is met dit beleid binnen 3 jaar volledig kapot.
JOOD
 JOOD - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:19 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ajax is met dit beleid binnen 3 jaar volledig kapot.
Kan niet, Psv is binnen 3 jaar helemaal kapot. Psv moet namelijk 3 keer op rij kampioen worden en champions league spelen om quitte te spelen. Lukt ze niet, en dan?

Ajax daarentegen mag een jaar 2e of 3e worden, dit heeft financieel geen gevolgen. Dat willen we natuurlijk niet, maar het is niet realistisch als je zegt dat je ieder jaar kampioen wordt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kan niet, Psv is binnen 3 jaar helemaal kapot. Psv moet namelijk 3 keer op rij kampioen worden en champions league spelen om quitte te spelen. Lukt ze niet, en dan?

Ajax daarentegen mag een jaar 2e of 3e worden, dit heeft financieel geen gevolgen. Dat willen we natuurlijk niet, maar het is niet realistisch als je zegt dat je ieder jaar kampioen wordt.
Een jaar 2de of 3de? Kerel met deze selectie mag je blij zijn als je top 5 eindigt.
Ajax moet ieder jaar kampioen worden inderdaad.
Met dit beleid zullen spelers sneller voor andere clubs kiezen en krijg je dus elke keer 2de of zelfs 3de garnituur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door AFCA MARCO --
nora
 nora - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:50   quote  deeplink  
Met dit beleid blijf je gezond en de talenten worden vanzelf grote jongens,waar ik me wel zorgen om maak is tegen wie onze talenten dan tegenstand krijgen want over een paar jaar is PSV falliet en gaat samen met de Rangers tegen elkaar vrienschappelijk spelen en heeft Twente al zijn dure spelers moeten verkopen en speelt dan in de middenmoot,dus wordt de ere code weer hersteld en gaat het alleen weer tussen Ajax en Feyenoord ha ha heerlijk voor die domme boeren.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 17 augustus 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:08 schreef JOOD het volgende:

[..]

Oneens!

Ik kan die misplaatste arrogantie wel een beetje begrijpen.
De beste opleiding zit nog steeds bij Feyenoord.
De grootste begroting ligt bij PSV (volgens transfermarkt.co.uk een marktwaarde van 94milj en Ajax heeft 84.7mlij.)

Als spelers gegarandeert beter worden, hoe staat het dan met Sulejmani, Eriksson, Janssen.
Dat zijn allemaal spelers die ik nog steeds niet beter heb zien spelen. Ja, Janssen had vorig seizoen een paar mooie ballen gegeven maar over een heel seizoen heeft hij niks gepresteerd.

Volgens mij is het goed dat de Boer ervoor wil zorgen dat Ajax met beide benen weer op de grond komt. 2 kampioenschappen is mooi, deels op eigen kracht en deels door falen van de tegenstanders. Komend seizoen kunnen ze testen of ze de beste zijn of dat ze keihard door de mand vallen.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:00   quote  deeplink  
"De beste opleiding zit nog steeds bij Feyenoord".

Welke spelers hebben jullie de laatste 10 jaar verkocht en voor hoeveel?
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:51 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik kan die misplaatste arrogantie wel een beetje begrijpen.
De beste opleiding zit nog steeds bij Feyenoord.
De grootste begroting ligt bij PSV (volgens transfermarkt.co.uk een marktwaarde van 94milj en Ajax heeft 84.7mlij.)

Als spelers gegarandeert beter worden, hoe staat het dan met Sulejmani, Eriksson, Janssen.
Dat zijn allemaal spelers die ik nog steeds niet beter heb zien spelen. Ja, Janssen had vorig seizoen een paar mooie ballen gegeven maar over een heel seizoen heeft hij niks gepresteerd.

Volgens mij is het goed dat de Boer ervoor wil zorgen dat Ajax met beide benen weer op de grond komt. 2 kampioenschappen is mooi, deels op eigen kracht en deels door falen van de tegenstanders. Komend seizoen kunnen ze testen of ze de beste zijn of dat ze keihard door de mand vallen.
arrogantie.nee ik denk dat hij iets wil duidelijk maken vorr al die negativiteit rondom het nieuwe beleid.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Het beleid van jullie club is prima en de jonkies krijgen sowieso bij jullie altijd een kans en daarvoor hulde.
Maar in deze tijd is het ook steeds moeilijker om op te leiden want na 1 of 2 goede jaren worden ze door clubs uit de grotere competities opgepikt.
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
oh srry mss zij
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:06 schreef infamous psv het volgende:
Het beleid van jullie club is prima en de jonkies krijgen sowieso bij jullie altijd een kans en daarvoor hulde.
Maar in deze tijd is het ook steeds moeilijker om op te leiden want na 1 of 2 goede jaren worden ze door clubs uit de grotere competities opgepikt.
maar dan heeft het geen miljoenen gekost aan transferkosten en salarissen
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
laat maar gaan deze jongen gaat hard op ze bek op anfield....
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:08 schreef koekkoek007 het volgende:

[..]

maar dan heeft het geen miljoenen gekost aan transferkosten en salarissen
Begrijp je reactie mr soms mot je wat uitgeven om te verdienen..
al ben ik de 1ste om te zeggen dat als je niet presteert je ook nr dat geld kan fluiten
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:18   quote  deeplink  
en weer te laat dit is rondt uit slecht van ajax.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 09:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

dit is de grootste onzin wat je nu zegt, en als je je niet weet hoe het beleid bij
psv in elkaar steekt moet geen dingen plaatsten die je niet hard kan maken.psv is finaciel gezond.
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Begrijp je reactie mr soms mot je wat uitgeven om te verdienen..
al ben ik de 1ste om te zeggen dat als je niet presteert je ook nr dat geld kan fluiten
ze willen toch uitgeven maar niet tegen elke prijs.ze houden naar mijn mening voet bij stuk.en dat aisaidi geen 1,6 mlj per jaar krijgt,juig ik aleen maar toe. iedereen draait elk dubbeltje om en hij wil loons verhoging van 450%
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
en weer te laat dit is rondt uit slecht van ajax.
niet slecht,ajax handelt goed in deze
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dit is de grootste onzin wat je nu zegt, en als je je niet weet hoe het beleid bij
psv in elkaar steekt moet geen dingen plaatsten die je niet hard kan maken.psv is finaciel gezond.
Klopt door steun van de gemeente.... moet het nog zien volgens mij zitten de mensen er nog die hun handje hebben opgehouden bij de gemeente....
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

niet slecht,ajax handelt goed in deze
Standvastigheid is het sleutelwoord in het voeren van beleid...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

psv gezond...haha rot op lampie
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:24 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Standvastigheid is het sleutelwoord in het voeren van beleid...
precies geen extreme salarissen meer en transfer bedragen...
nora
 nora - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Met dit beleid overleeft Ajax en Feyenoord. PSV en Twente gaan er onder door,of er moet ook een Arabier of Rus deze clubs overnemen maar qua sponsoring kan het alleen maar minder worden in deze tijd en mijn beste mensen dit ziet Ajax aankomen en zijn al aan het saneren.De aankomende jaren gaan het uitwijzen
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:21 schreef koekkoek007 het volgende:

[..]

ze willen toch uitgeven maar niet tegen elke prijs.ze houden naar mijn mening voet bij stuk.en dat aisaidi geen 1,6 mlj per jaar krijgt,juig ik aleen maar toe. iedereen draait elk dubbeltje om en hij wil loons verhoging van 450%
Assaidi is wel erg extreem hoor.. hij verdiende ''naar horen zeggen'' 3 en halve ton en dan ineens een eis van 1,6 mil..
Dat is vragen om afketsen transfer natuurlijk
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:27 schreef nora het volgende:
Met dit beleid overleeft Ajax en Feyenoord. PSV en Twente gaan er onder door,of er moet ook een Arabier of Rus deze clubs overnemen maar qua sponsoring kan het alleen maar minder worden in deze tijd en mijn beste mensen dit ziet Ajax aankomen en zijn al aan het saneren.De aankomende jaren gaan het uitwijzen
Zolang je kampioen wordt en dus CL mag spelen is er niks aan de hand mr zodra je dat niet speelt kost het idd een vermogen.
En opleiden is altijd goed mr tegenwoordig is er steeds minder tijd om te bouwen aan n goeie ploeg..
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Assaidi is wel erg extreem hoor.. hij verdiende ''naar horen zeggen'' 3 en halve ton en dan ineens een eis van 1,6 mil..
Dat is vragen om afketsen transfer natuurlijk
ik denk dat alles wat tot nu afketst door raiola komt.maar ik heb vertrouwen in wat er staat vind fisher een talent .we hebben sana vond ik ook leuk om naar te kijken.aisaidi was leuk om naar te kijken bij heereveen . maar ja nieuw beleid .tijd zal leren .i
tono
 tono - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:40   quote  deeplink  
ik lees regelmatig commentaar op onze trainers en zijn staf, zijn dat ook diegenen die hebben staan jubelkamen nu ajax tweemaal achter elkaar kampioen is geworden dankzij deze mensen! Zelf heb ik behoefte om meer respect te tonen voor dit team. Ondanks alle geldverspilling bij PSV is het ze niet gelukt om kampioen te worden.
Leve ajax !
AZvakY
 AZvakY - vrijdag 17 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 20:24 schreef swennos het volgende:
Maakt niet uit ik zie liever Fisher of Boerrichter .
Ik kan alleen niet tegen dat liegen .
Doe je zelf nooit waarschijnlijk cker nog nooit gedaan
nora
 nora - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zolang je kampioen wordt en dus CL mag spelen is er niks aan de hand mr zodra je dat niet speelt kost het idd een vermogen.
En opleiden is altijd goed mr tegenwoordig is er steeds minder tijd om te bouwen aan n goeie ploeg..
Klopt als ze er boven uitsteken die talenten worden ze weg gekocht tot dat er minder geld in de voetballerij gaat komen dan lachen ze iedereen uit,uiteindelijk denk ik dat dit de juiste weg is,uiteraard gaat dit wel wat geduld kosten en dat is het moeilijkste van dit beleid geduld bewaren.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 10:00 schreef Mokum1 het volgende:
"De beste opleiding zit nog steeds bij Feyenoord".

Welke spelers hebben jullie de laatste 10 jaar verkocht en voor hoeveel?
Makkelijk om gelijk de afgelopen 10 jaar erbij te pakken.
Feyenoord is niet voor niks afgelopen 2 jaar uitgeroepen tot beste opleiding.
De meeste talenten worden bij Feyenoord al weggekaapt voordat ze naar de 1ste kunnen.
En daarnaast is het nog knap wat ze gepresteerd hebben met vrijwel geen budget.
Ik hoop niet dat Ajax echt een verborgen "kerkhof" heeft zoals beweerd wordt.
Het beleid dat jullie nu voeren is omdat jullie bij ons gezien hebben dat het noodzaak is.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:20 schreef King - 010 het volgende:

[..]

De meeste talenten worden bij Feyenoord al weggekaapt voordat ze naar de 1ste kunnen.
Het beleid dat jullie nu voeren is omdat jullie bij ons gezien hebben dat het noodzaak is.
+100
riveco
 riveco - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:52   quote  deeplink  
King, jullie zijn uitgeroepen voor de beste jeugt, maar kun je dat zelf ook rijmen?
Hoeveel jeugt elftallen zijn er bij jullie kampioen geworden? en bij ons?
Ik denk dat dat een duidelijker beeld geeft.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:20 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Wij zijn altijd doorgegaan met het opleiden van internationale toppers. dus als iemand het heeft afgekeken is dat Feyenoord wel. Het beleid wat we nu voeren hebben wij uitgevonden ouwe pik, en de CL gepakt ermee gepakt! Tijden daarvoor waren we ook opleidingsclub nummuro uno.

Alleen is het na de beursgang helemaal fout gegaan waar we nu eindelijk weer Ajax zijn die we willen zijn.

Waarom is het makkelijk om de laatste 10 jaar erbij te pakken? Dat zijn de meest duistere jaren van ons bestaan geweest en nog hebben we toppers voortgebracht.
riveco
 riveco - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:54   quote  deeplink  
En infamous, jij praat wel normaal over voetbal maar eindhovenpsv praat een beetje onzin, want iedereen weet dat de gemeente al in is gesprongen en hij weet net als wij niet van de hoed of de rand.
koekkoek007
 koekkoek007 - vrijdag 17 augustus 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:54 schreef riveco het volgende:
En infamous, jij praat wel normaal over voetbal maar eindhovenpsv praat een beetje onzin, want iedereen weet dat de gemeente al in is gesprongen en hij weet net als wij niet van de hoed of de rand.
normaliter hoeven wij ons ook niet druk te maken over de situatie van psv.wij zijn ajax.al gaan ze failiet binnen vijf jaar.of hebben ze een miljard aan banksaldo.i9 don't give a fuck
King - 010
 King - 010 - vrijdag 17 augustus 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 11:53 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Wij zijn altijd doorgegaan met het opleiden van internationale toppers. dus als iemand het heeft afgekeken is dat Feyenoord wel. Het beleid wat we nu voeren hebben wij uitgevonden ouwe pik, en de CL gepakt ermee gepakt! Tijden daarvoor waren we ook opleidingsclub nummuro uno.

Alleen is het na de beursgang helemaal fout gegaan waar we nu eindelijk weer Ajax zijn die we willen zijn.

Waarom is het makkelijk om de laatste 10 jaar erbij te pakken? Dat zijn de meest duistere jaren van ons bestaan geweest en nog hebben we toppers voortgebracht.
Ik kan best begrijpen dat het steekt dat een speler niet automatisch voor Ajax kiest.
Men kan nu ook uit andere vaatjes tappen en dat wordt ook gedaan.
Feyenoord bijna altijd in de top 5 kunnen meedraaien met 1/3 van het budget dat Ajax of PSV tot hun beschikking hebben. Als je alleen al de huidige marktwaarde afzet tegen de ranglijst van vorig seizoen:

1. Ajax - 84.7 milj
2. Feyenoord - 37.4 milj
3. PSV - 94 milj
4. Heerenveen - 31.12 milj
5. AZ - 47.02 milj

En niet alleen Ajax heeft de afgelopen 10 jaar een duistere periode meegemaakt.
Bij Feyenoord was het niet minder dus dat is niet eens een argument.
Kan me ook niet eens herinneren dat jullie dat beleid hebben uitgevonden.
Geen enkele club zou met dat beleid een speler als Sulejmani gekocht hebben.
Dan zou juist van Basten, een Ajacied in hart en nieren, niet aan gigantische kapitaalvernietiging gedaan hebben. Laten we hopen dat er niet nog meer spelers weggaan bij jullie anders kan het een moeilijk seizoen worden.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 12:29 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik kan best begrijpen dat het steekt dat een speler niet automatisch voor Ajax kiest.
Men kan nu ook uit andere vaatjes tappen en dat wordt ook gedaan.
Feyenoord bijna altijd in de top 5 kunnen meedraaien met 1/3 van het budget dat Ajax of PSV tot hun beschikking hebben. Als je alleen al de huidige marktwaarde afzet tegen de ranglijst van vorig seizoen:

1. Ajax - 84.7 milj
2. Feyenoord - 37.4 milj
3. PSV - 94 milj
4. Heerenveen - 31.12 milj
5. AZ - 47.02 milj

En niet alleen Ajax heeft de afgelopen 10 jaar een duistere periode meegemaakt.
Bij Feyenoord was het niet minder dus dat is niet eens een argument.
Kan me ook niet eens herinneren dat jullie dat beleid hebben uitgevonden.
Geen enkele club zou met dat beleid een speler als Sulejmani gekocht hebben.
Dan zou juist van Basten, een Ajacied in hart en nieren, niet aan gigantische kapitaalvernietiging gedaan hebben. Laten we hopen dat er niet nog meer spelers weggaan bij jullie anders kan het een moeilijk seizoen worden.
Mij steekt het niet dat Assaidi niet vor Ajax kiest, wel dat andere clubs Ajax voorbij zijn gestreven wat de opleiding betreft. Hopelijk komt dat nu weer terug...Feiten zeggen dat je als speler meer kans hebt op een transfer naar een grote club bij ons aller Ajax.

Ja flippie heb het toch niet over het beleid van van Basten maar de preriode voor de beursgang, van Basten, Rijkaard broertjes de Boer Seedorf Davids enz enz zijn uit een opleidingsbeleid voortgekomen.

Dan is het toch wel een argument over de laatste 10jaar? Als beide clubs er een potje van hebben gemaakt.

Het ging toch om de vergelijking welke spelers jullie in die tijd hebben opgeleidt en diegene die wij naar de internationale top hebben gebracht.

Jij zegt doodleuk dat Ajax het heeft afgekeken van Feyenoord,
Wij zijn groot geworden met opleiden van spelers en heeft ons 4x de cup met de grote Oren gebracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door Mokum1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool kaapt Assaidi voor neus Ajax weg

0.0069749