|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 12:42 schreef Mokum1 het volgende:[..] Mij steekt het niet dat Assaidi niet vor Ajax kiest, wel dat andere clubs Ajax voorbij zijn gestreven wat de opleiding betreft. Hopelijk komt dat nu weer terug...Feiten zeggen dat je als speler meer kans hebt op een transfer naar een grote club bij ons aller Ajax. Ja flippie heb het toch niet over het beleid van van Basten maar de preriode voor de beursgang, van Basten, Rijkaard broertjes de Boer Seedorf Davids enz enz zijn uit een opleidingsbeleid voortgekomen. Dan is het toch wel een argument over de laatste 10jaar? Als beide clubs er een potje van hebben gemaakt. Het ging toch om de vergelijking welke spelers jullie in die tijd hebben opgeleidt en diegene die wij naar de internationale top hebben gebracht. Jij zegt doodleuk dat Ajax het heeft afgekeken van Feyenoord, Wij zijn groot geworden met opleiden van spelers en heeft ons 4x de cup met de grote Oren gebracht. Dan blijft er nog steeds het punt dat wij (afgezien van de laatste periode) constant in de top-5 meedraaien met veel minder budget. En onze laatste successen waren dan de winst van Europa League en de 2de plek vorig seizoen. Laat staan als we een hoger budget hadden (en met het goede huidige beleid).
Ondanks dat de meesten het niet willen toegeven (zowel Feyenoord als Ajax-supporters), we hebben elkaar nodig om de competitie nog een beetje leuk te maken. Anders wordt het helemaal een Mickey-Mouse competitie. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 13:32 schreef King - 010 het volgende:[..] Dan blijft er nog steeds het punt dat wij (afgezien van de laatste periode) constant in de top-5 meedraaien met veel minder budget. En onze laatste successen waren dan de winst van Europa League en de 2de plek vorig seizoen. Laat staan als we een hoger budget hadden (en met het goede huidige beleid). Ondanks dat de meesten het niet willen toegeven (zowel Feyenoord als Ajax-supporters), we hebben elkaar nodig om de competitie nog een beetje leuk te maken. Anders wordt het helemaal een Mickey-Mouse competitie. Dat laatste ben ik zeker met je eens, nooit gedacht dat ik blij zou zijn dat Feyenoord weer meedoet. Nu de supporters weer mee... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Assaidi naar Liverpool: "Hier heb ik op gewacht"
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:Vandaag om 16:06Categorie:Transfernieuws
Liverpool heeft de verrassende transfer van Oussama Assaidi vrijdag afgerond. De van sc Heerenveen overkomende aanvaller doorstond vrijdag de medische keuring en tekende vervolgens een langdurig contract. Over de lengte van de verbintenis worden geen mededelingen gedaan.
"Ik ben erg blij dat ik voor deze grote club ga spelen", reageert Assaidi op zijn overgang. De 24-jarige Amsterdammer leek op weg naar Ajax, maar kwam er met die club niet uit. "Ik had aanbiedingen van andere grote clubs", bevestigt hij op de website van zijn nieuwe werkgever, "maar op dit moment heb ik gewacht."
"Ik had na mijn eerste gesprek met de manager (Brendan Rodgers, red.) direct een goed gevoel. Het is een droom om met zulke grote voetballers samen te spelen en ik hoop dat de trainingen hier mij helpen om een goede voetballer te worden. De sfeer bij Liverpool is altijd goed en de fans zijn fantastisch. Ik ben blij om hier te zijn."
Rodgers reageert verheugd op zijn derde aanwinst. "Oussama is een jonge speler die het al heel goed heeft gedaan, met name tijdens zijn laatste paar seizoenen in Nederland. Hij past perfect bij onze stijl. Assaidi is een opwindende speler, die erg goed is in de één-tegen-één. Ik denk dat hij de harten van de fans gaat veroveren."
De oefenmeester waakt tegelijkertijd voor te hoge verwachtingen. "Hij heeft nog wat tijd nodig om zich aan te passen, maar we zijn dolblij met het feit dat hij voor Liverpool heeft gekozen. Ik kijk ernaar uit om hem te helpen bij zijn ontwikkeling en ik hoop dat hij een onderdeel van deze club gaat worden", aldus Rodgers.
Assaidi kwam bij Heerenveen tot twintig doelpunten in 68 optredens. De Friezen ontvangen naar verluidt een transfersom van zo'n 3,5 à vier miljoen euro voor de international. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
veel succes en het ga je goed |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dat ie zijn poten maar mag breken. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Zal wel aan mij liggen, wat is het probleem? Bij 2.50min zegt ie alleen maar dat clubs minimaal break even moeten draaien.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
gaat niet slecht cv is binnen. sommige ajacieden moeten gewoon geduld hebben, ajax weet waar ze mee bezig zijn.talenten zijn voor ajax beter om te kopen,die ken je nog kneden. die aisaidi,s denken toch al dat ze uitgeleerd zijn |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Assaidi zal een gevalletje Babel zijn, net zoals Buttner bij United. Hoor je niks meer van, gaan er alleen geld vangen. Assaidi vergooit gewoon zijn tokeomst, zijn goed recht, niet verstandig. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
alla drenthe.klopte ook huilend met een open sollicitatie aan de deur bij 010 |
|
|
|