|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Nelom haalt alle snelheid uit het spel. 90% gaat ook nog is terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onzin heb hem ook duels zien verliezen tegen van Rhijn.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten verwacht dat ie fit is, van mij mag ie met Lucas starten en hem gewoon nog rust geven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:13 schreef RenatoBos het volgende:Rutten verwacht dat ie fit is, van mij mag ie met Lucas starten en hem gewoon nog rust geven.. Kan ik mee leven, zit ik al een tijdje op te wachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan snap ik er geen reet van dat Fred Vilhena als LB wilt zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je ver naar voren speelt heb je meer voetballers nodig en minder pure verdedigers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan is het eigenlijk dus een verkapte linkshalf.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij weet zich blijkbaar geen raad met deze ontevreden Tonny |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is nog steeds ongelooflijk dat Nelom er steeds weer in staat.
Dat is een diskwalificatie van de technische staff: Rutten, van Gastel, Gio en Lodewijks .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja en Vermeer in de spits, hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wil jij het woord voetbalverstand niet meer in de mond nemen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh, de geintjes herken je al niet meer ... In ieder geval moeten de volgende spelers op de exit lijst bij Feyenoord staan:
Mulder, Immers, Wilkshire, Nelom, Mathijsen, Verhoek, Boulahrouz, Graafland, Achabar, te Vrede en Kazim
Dan zal het spijtig zijn dat Clasie de komende zomer weg wil, al kan ik hem daar geen ongelijk in geven. En dan maar eens zien wie men wil gaan halen om Feyenoord echt een stap VOORUIT te laten maken ... of dat men de eigen jeugd de kans gaat geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 09:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Goh, de geintjes herken je al niet meer ... In ieder geval moeten de volgende spelers op de exit lijst bij Feyenoord staan: Mulder, Immers, Wilkshire, Nelom, Mathijsen, Verhoek, Boulahrouz, Graafland, Achabar, te Vrede en Kazim Dan zal het spijtig zijn dat Clasie de komende zomer weg wil, al kan ik hem daar geen ongelijk in geven. En dan maar eens zien wie men wil gaan halen om Feyenoord echt een stap VOORUIT te laten maken ... of dat men de eigen jeugd de kans gaat geven eens, al vind ik dat Clasie weg moet om stappen te maken met Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat impliceert dat Clasie een negatieve rol speelt binnen het huidige Feyenoord. Dat hij anderen in de weg zit of wat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
om de middelen te scheppen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,laat Jordy maar lekker een jaar blijven,kan hij werken aan zijn scorend vermogen.Dat valt ook onder stappen maken. Dat i.c.m. met een aantal nieuwe Feyenoord waardige spelers ga je zeker vooruit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, plus hij heeft in principe over kwalificaties voor zijn positie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja... lijkt inderdaad de enige manier om nu die extra inkomsten te genereren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Al zou ik hem graag zien in een elftal met Kuijt Kalou en zonder Kazim Immers. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Spijtig dat Nelom, Immers, Boulahrouz en Kazim weer mee doen !! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In ieder geval een lijst met punten waar je aan kan gaan werken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Het niveau was weer eens bedroevend. Ook dat van jou Miquel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ging nog over Heerenveen uit... Vandaag waren er inderdaad spelers die nóg slechter waren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij was ijverig , voor de rest zeer tegenvallend !! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Geef hem een contract voor het leven! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Precies. Maar Kazim was nog slechter. En Boula.... Daar heb ik niet eens woorden voor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: als ie had gescoord wel . Maar nu? neeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oprot contract? Ben ik helemaal mee eens ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zie het inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch was t niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niets nieuws onder de zon.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie solo, verder weer hopeloos |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Speelde aardig maar vervolgens heeft Nelom geen enkele voortzetting. Kan het niveau simpelweg niet aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t ook niet aan n back om t spel te moeten verdelen tegenstanders zetten nu vol druk op t centrum en EL /Clasie. Fred moet dan ingrijpen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:48 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Speelde aardig maar vervolgens heeft Nelom geen enkele voortzetting. Kan het niveau simpelweg niet aan. Juist. Waarom niet gewoon Woudenberg de ruimte geven..... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nelom speelde prima. Helemaal niet zo slecht als jullie beweren. Jullie zoeken gewoon een zondebok. Kijk eerst eens naar de spelers die wel slecht speelden... Boëtius was wederom dramatisch, Toornstra is ook uit vorm maar gelukkig niet zo hopeloos als Boëtius, Clasie kwam minder gemotiveerd over, El Ahmadi is wel eens beter geweest, Kongolo idem dito, Kazim was nauwelijks zichtbaar, maar Nelom speelde eerder goed dan slecht (daarmee wil ik niet zeggen dat hij goed speelde, maar zeker niet slecht).Een 6,5 had hij wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 09:47 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom speelde prima. Helemaal niet zo slecht als jullie beweren. Jullie zoeken gewoon een zondebok. Kijk eerst eens naar de spelers die wel slecht speelden... Boëtius was wederom dramatisch, Toornstra is ook uit vorm maar gelukkig niet zo hopeloos als Boëtius, Clasie kwam minder gemotiveerd over, El Ahmadi is wel eens beter geweest, Kongolo idem dito, Kazim was nauwelijks zichtbaar, maar Nelom speelde eerder goed dan slecht (daarmee wil ik niet zeggen dat hij goed speelde, maar zeker niet slecht).Een 6,5 had hij wel. Eens! Nelom speelt altijd naar zijn kunnen! En als Woudenberg beter is waarom speelt hij dan niet? En als iedereen dat zou doen hadden we nu bovenaan gestaan ;) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Woudenberg is niet beter. Woudenberg kan alleen maar verdedigen en heeft loopvermogen. Nelom is misschien niet de beste verdediger, maar het volstaat wel degelijk plus dat hij aan de bal veel beter is. Wat Nelom wel beter zou mogen doen is dat hij er vaker overheen moet gaan zodat hij de bal voor kan geven en dat moet hij natuurlijk goed doen. Hij kan het, maar laat dat veel te weinig zien. Verbeterpunt zeg maar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 10:43 schreef Arie.Klooster het volgende:Woudenberg is niet beter. Woudenberg kan alleen maar verdedigen en heeft loopvermogen. Nelom is misschien niet de beste verdediger, maar het volstaat wel degelijk plus dat hij aan de bal veel beter is. Wat Nelom wel beter zou mogen doen is dat hij er vaker overheen moet gaan zodat hij de bal voor kan geven en dat moet hij natuurlijk goed doen. Hij kan het, maar laat dat veel te weinig zien. Verbeterpunt zeg maar. Ik vind Woudenberg dus VEEL beter in potentie dan Nelom, als Woudenberg nu eens 10 wedstrijden van Rutten kreeg dan zie jij dat ook ... Te weinig mensen zien hier de potentie al voordat ze een reeks hebben gespeeld. Ik kijk vaak bij de jeugd en jong Feyenoord, en daar zie ik de kwaliteiten al. Al is dat op een ander niveau, de potentie en kwaliteit is altijd zichtbaar!!! En dat zie je juist aan de simpele handelingen en oplossingen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 10:19 schreef Milo het volgende:[..] Eens! Nelom speelt altijd naar zijn kunnen! En als Woudenberg beter is waarom speelt hij dan niet? En als iedereen dat zou doen hadden we nu bovenaan gestaan ;) Dat Woudenberg niet speel zou wel eens aan de trainer kunnen liggen! Die heeft zo zijn 'voorkeur' en die zijn niet altijd in het belang van Feyenoord naar mijn mening ... Maar daar denkt iedereen er het zijne van natuurlijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 09:47 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom speelde prima. Helemaal niet zo slecht als jullie beweren. Jullie zoeken gewoon een zondebok. Kijk eerst eens naar de spelers die wel slecht speelden... Boëtius was wederom dramatisch, Toornstra is ook uit vorm maar gelukkig niet zo hopeloos als Boëtius, Clasie kwam minder gemotiveerd over, El Ahmadi is wel eens beter geweest, Kongolo idem dito, Kazim was nauwelijks zichtbaar, maar Nelom speelde eerder goed dan slecht (daarmee wil ik niet zeggen dat hij goed speelde, maar zeker niet slecht).Een 6,5 had hij wel. Daar zullen we het NOOIT over eens worden ... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 09:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Goh, de geintjes herken je al niet meer ... In ieder geval moeten de volgende spelers op de exit lijst bij Feyenoord staan: Mulder, Immers, Wilkshire, Nelom, Mathijsen, Verhoek, Boulahrouz, Graafland, Achabar, te Vrede en Kazim Dan zal het spijtig zijn dat Clasie de komende zomer weg wil, al kan ik hem daar geen ongelijk in geven. En dan maar eens zien wie men wil gaan halen om Feyenoord echt een stap VOORUIT te laten maken ... of dat men de eigen jeugd de kans gaat geven Voor het grootste deel ben ik het eens met dit lijstje. Gistermiddag eens goed op de backs gelet. Boulahrouz is niet goed genoeg voor Feyenoord. Het tegendoelpunt van Cambuur kwam geheel op zijn conto, doordat hij gewoon een bal die al in zijn bezit was niet onder controle krijgt, waar Barto mee aan de haal kon gaan. Nelom vertoon wel veel dynamiek, maar mist het voetbalintellect voor de goede voortzetting als hij uitverdedigt. Over Immers twijfel ik nog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fred speelt graag op safe. Jong talent is onzeker voor hem, dus liever spelen met Nelom dan het talent uit de jeugd. |
|
|
|