|
|
Barabas
|
|
|
Ik snap er in ieder geval helemaal geen zak van....
Dat hij nog bij de selectie zit is tot daar aan toe, maar Woudenberg én Gronsveld kunnen onmogelijk slechter zijn op die positie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:25 schreef Barabas het volgende:Ergens is het ook wel sneu voor deze jongen: Ik weet zeker dat hij keihard zijn best doet. Het zit er alleen niet in. Nu wordt ie overal door de mangel gehaald. Misschien moet Gio hem maar tegen zichzelf in bescherming nemen en hem niet meer opstellen.... Dat geloof ik wel, dat ze allemaal hun best doen. Maar met Nelom is het net als met Mulder, die kan er geen hout van ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lijkt er wel op !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt er meer op dat Martin blind is. Gio moet het er mee doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Andersom kan ook: Gio ziet Nelom zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Maakt ie nou ook al de opstelling.... moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat niet maar hij gaf Miquel wel een contract tot 2018.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is zo ja... Grote dure fout.
Suffe fout vooral. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik belde Gio om het te vragen. Hij is boos dat ik hem met een ajaxied vergelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed te weten dat Gio die emotie ook kent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens ik vind dit ook fout van Martin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kun je van Geel aanrekenen. Maar Gio stelt 'm op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat het hoe triest het ook is misschien de beste man momenteel is voor die positie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Stel Lex daar maar op.... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Realistisch gezien is Nelom voor eredivisie begrippen een van de betere linksbacks wanneer hij in vorm is. Alleen moeten we er al zo lang op wachten voor dat het geval is.
Ik zou doorselecteren. Iedereen wil dat Nelom eruit gaat. Dus Gio kan risico's nemen en zeggen: wat moet ik dan? Als ik hem opstel is het niet goed, dus ik neem een gokje. Misschien blijkt het woudje-foutje maar misschien wel woud-goud. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: oh wow dat zou ik willen meemaken. die rechter winger van de tegenstander gaat helemaal gek worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:00 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Realistisch gezien is Nelom voor eredivisie begrippen een van de betere linksbacks wanneer hij in vorm is. Alleen moeten we er al zo lang op wachten voor dat het geval is. Ik zou doorselecteren. Iedereen wil dat Nelom eruit gaat. Dus Gio kan risico's nemen en zeggen: wat moet ik dan? Als ik hem opstel is het niet goed, dus ik neem een gokje. Misschien blijkt het woudje-foutje maar misschien wel woud-goud. Dan moet ie dat maar proberen, wie weet, dit kan niet zo niet langer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welbeschouwd heeft Feyenoord met 9 man van 11 U-trechters gewonnen. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Misschien toch grappig om te vermelden dat Nelom afgelopen wedstrijd wel meeviel met zijn balverlies vergeleken met sommige andere spelers op het veld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:08 schreef BertusBadeend het volgende:Misschien toch grappig om te vermelden dat Nelom afgelopen wedstrijd wel meeviel met zijn balverlies vergeleken met sommige andere spelers op het veld Tja als je alles terugspeeld op Kongolo.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Qua pass completion was Nelom een van de beteren. Hij maakte alleen paar keer foute pass welke mogelijk gevaar opleverden |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: dat is ook wel weer waar. + zijn de statistieken wat vertroebeld omdat vaak het balverlies aan bilal werd toegeschreven omdat die hem nog raakte |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:10 schreef BertusBadeend het volgende:Qua pass completion was Nelom een van de beteren. Hij maakte alleen paar keer foute pass welke mogelijk gevaar opleverden Sorry hoor maar.... Praat geen onzin. Die cijfers van jou kunnen daar gestoken worden waar het licht niet komt. Nee-lom was met 14 lichtjaren afstand de slechtste man van het veld. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 - 20:34 schreef Barabas het volgende:[..] Sorry hoor maar.... Praat geen onzin. Die cijfers van jou kunnen daar gestoken worden waar het licht niet komt. Nee-lom was met 14 lichtjaren afstand de slechtste man van het veld. Je hoort mij niet zeggen dat ie goed speelde. Ik zou hem het liefst op de tribune zien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig. Sorry voor mijn woordkeus, raakte lichtelijk opgewonden.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gio stelt hem wel op , niet Martin ... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: no offense taken ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb die gast een paar jaar terug toch de pannen van tdak zien spelen. En bij match of the day ook wel eens wat leuks van m voorbij zien komen. Jammer dat t schakelbordje een beetje doorgebrand is ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Of Dirkie.. die kan t overal hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Tom..
Was dat zwarte vierkant dan als avatar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo Miquel morgen waar hij hoort.... Overal behalve in de basiself! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Nelom was een jeugdig talent. Hij blijft echter in zijn ontwikkeling hangen. Hij blijft wisselvallig spelen. Supporters keren zich tegen hem, waardoor hij nu extra druk begint te voelen. Maar weinig spelers, zeker van zijn leeftijd, hebben het vermogen om onder die druk vandaan te komen. Ik denk dat het daarom voor hem en voor Feyenoord verstandig is om afscheid van elkaar te nemen. Nelom stelt zichzelf daardoor in staat om op een voor hem minder vijandig terrein aan zijn carrière te werken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vertel het hem.... en zijn zaakwaarnemer.... en MvG |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twee keer, TWEE KEER gescoord bij de beloften, moet niet gekker worden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gewoon de bal twee keer verkeerd raken. Maar nu voor doel en niet achterin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben benieuwd waarom er twee tegengoals zijn gevallen. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik hoop dat ze Nelom verkopen. Is zonde om een linksback zonder toekomstperspectief te houden als reserve. Misschien kunnen we er nog iets leuks voor krijgen en ik denk dat Gronsveld een gelijkwaardige bankwarmhouder is. Komende zomer komt Woudenberg weer terug en die is al 3x beter dan Nelom, dus liever verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Twee keer twee keer? |
|
|
|