|
|
MMM
|
|
|
In sommige spelers geloof ik niet meer. Waaronder Nelom.
Niet goed genoeg als je van subtopper weer topclub wilt worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde wel n ruime voldoende. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vond hem nog steeds foute passes geven en verkeerd ingrijpen !!! Onbekwaam voor eredivisie voetbal, zelfs niet geschikt om op elk niveau betaald voetbal te spelen! Weggegooid geld ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuke assist hoor van hem op Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 04:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vond hem nog steeds foute passes geven en verkeerd ingrijpen !!! Onbekwaam voor eredivisie voetbal, zelfs niet geschikt om op elk niveau betaald voetbal te spelen! Weggegooid geld ... Flikker toch op man. Miquel speelde een prima partij. Weinig op aan te merken. Hij maakte niet meer fouten dan andere spelers, maar jij bent nou eenmaal van de zondeboktheorie. Wanneer je dan niemand echt kunt afbranden, zoek je maar wat bij je favoriete zondebokje... En dus is onze Miquel weer aan de beurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja en bijna nog 1 op Bilal.
Maar voor de rest hield t verdedigend niet over. Omscholen tot Elia² |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dat viel ook nog wel mee hoor. Hij deed gewoon wat hij moest doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in het verleden kon ik mij ook geweldig ergeren aan die verdedigende slaap momenten van hem , maar op een of andere manier vind ik hem aan de bal toch wel sterk spelen zeker in aanvallend opzicht , ook het samenspel met elia kan mij bekoren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in het verleden kon ik mij ook geweldig ergeren aan die verdedigende slaap momenten van hem , maar op een of andere manier vind ik hem aan de bal toch wel sterk spelen zeker in aanvallend opzicht , ook het samenspel met elia kan mij bekoren |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hèhè, eindelijk iemand die èn het ook snapt è die ook naar de positieve dingen kan kijken. Die zijn hier zo weinig te vinden hè. Mooi zeg.... Kenny//HELD |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
haha kijk dat zie ik graag he die heldenrol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Flikker toch op man. Miquel speelde een prima partij. Weinig op aan te merken. Krijg jij geld van die Nelom als je positief over hem lult.
Leuke assist hoor maar verder gewoon weer niet goed genoeg als je weer een TOPCLUB wilt worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorselecteren en wegwezen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Flikker toch op man. Miquel speelde een prima partij. Weinig op aan te merken. Hij maakte niet meer fouten dan andere spelers, maar jij bent nou eenmaal van de zondeboktheorie. Wanneer je dan niemand echt kunt afbranden, zoek je maar wat bij je favoriete zondebokje... En dus is onze Miquel weer aan de beurt. Ja, ik heb het NOOIT begrepen dat Nelom een contract heeft gekregen !!! Was in de jeugd al een lachertje ... Het enige positieve aan Nelom is dat ie nooit zeikt en zich schikt in welke rol dan ook. Al zou ie schoonmaker in de kuip moeten worden , overal gaat ie mee akkoord !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Flikker toch op man. Miquel speelde een prima partij. Weinig op aan te merken. Hij maakte niet meer fouten dan andere spelers, maar jij bent nou eenmaal van de zondeboktheorie. Wanneer je dan niemand echt kunt afbranden, zoek je maar wat bij je favoriete zondebokje... En dus is onze Miquel weer aan de beurt. En ik ben niet vd zondebok theorie maar vd onbekwaam als profvoetballer theorie !!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 18:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] En ik ben niet vd zondebok theorie maar vd onbekwaam als profvoetballer theorie !!! Ik denk dat je meer van de ik-denk-dat-ik-verstand-van-voetbal-heb-theorie bent. Geen realiteitsbesef dus.... Gelukkig heb je ons om je op het goede pad te leiden beste L. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft wel gelijk met zijn uitspraken over Nelom. Niet meer dan een zeer matige voetballer. Ruim onder het niveau dat Feyenoord na moet streven. Na dit seizoen zeker afscheid van nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanvoerder. Dieptepunt
Kies dan voor Vermeer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond m wel goed spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met vlagen ongelooflijk slordig,maar verder aardig gespeeld ja. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind dat hij de laatste weken wel wat beter speelt...Wat mij betreft een prima reserveback..Schikt zich goed in die rol. Waarom hij gisteren aanvoerder werd, ontging mij. Hij is onrustig in zijn spel, vooral verdedigend. Zal zich niet veel meer ontwikkelen ben ik bang...(26) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat Gio geen persoon uit de groep naar voren schuiven wil buiten Kuit. Met Nelom is dat misschien duidelijk dat het niet serieus te nemen valt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom aanvoerder: ''Hij is bij Feyenoord opgegroeid''
Dirk Kuyt werd zaterdagavond gewisseld en dus moest het boegbeeld zijn aanvoerdersband afstaan. De routinier had echter geen idee aan wie en in eerste instantie liep hij richting invaller Marko Vejinovic. De band kwam uiteindelijk uit bij Miquel Nelom.
''Miquel speelt al zo lang hier, hij heeft zoveel dienstjaren. Ik vond dat hij de band moest krijgen,'' zegt trainer Giovanni van Bronckhorst, die vice-aanvoerder Karim El Ahmadi ook al naar de kant had gehaald, in het Algemeen Dagblad. ''Nee, Nelom is een jongen die bij Feyenoord is opgegroeid. Hij diende echt de band te krijgen. Mooi toch?'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, het was of hij of Vermeer.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lulverhaal van Gio zeg. Lekker interessant of iemand hier al jaren loopt, dat betekent niet dat je zomaar aanvoerder kan worden.
Het gaat om uitstraling en presteren. Vermeer had die band dus moeten krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En waardering en het daarbij komende zelfvertrouwen, wat ook weer een boost kan geven ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verkeerde keuze van Van Bronckhorst: Deze rol kàn simpelweg niet weggelegd zijn voor een speler met ernstige voetballende beperkingen. Ik zal het maar wijten aan de onervarenheid van de trainer. Slechte beurt van Giovanni.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nelom zit wel 100% met zijn gedachten bij Feyenoord. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Of Toornstra. Maar als je kijkt wie er nog op het veld stonden, was het geen hele onlogische keuze. En het was maar voor 10 minuutjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 16:24 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Of Toornstra. Maar als je kijkt wie er nog op het veld stonden, was het geen hele onlogische keuze. En het was maar voor 10 minuutjes. Toornstra trekt het nooit meer op het eind, maar zou ook nog een mogelijkheid zijn inderdaad.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Keeper aanvoerder maken vind ik sowieso een slecht idee |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als Dirk niet meedoet moet het wat mij betreft El Ahmadi zijn of inderdaad Toonstra. Zeker geen Nelom. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Toornstra is pas net weer basis en moet zich gewoon concentreren op zijn eigen spel, wat nu eindelijk weer lekker gaat. Niet het risico lopen hem uit die roes te halen. Nelom speelt prima dit seizoen. Ik weet dat jullie het niet in hem zien zitten, maar hij speelt gewoon netjes. Natuurlijk valt er wel wat op te merken, maar bij wie niet? Nelom krijgt van Gio gewoon een stukje waardering. Nou, dat is toch prima? Waarom niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom speelt elke week 'aardig'. Maar verdedigend is t elke keer je hart vasthouden. Zelfs tegen Excelsior zit ie er een paar keer naast.
Geeft niets hoor, wanneer dat t niveau is wat je nastreeft, ik zie m liever niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra laat in ieder geval zien dat ie niet per se komende zomer meteen weg zou moeten. Twijfelgeval in dat kader. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Als je ziet hoe Toornstra nu speelt, hoeft hij al niet per se weg. Het is niet altijd goed wat hij laat zien, maar als je ook bedenkt hoe hij vorig jaar zijn eerste halfjaar speelde, dan moet je hem gewoon houden en nog eens de kans geven. Deze zomer levert hij toch niet veel op, denk ik ook.
Toornstra hoefde van mij ook geen aanvoerder te worden trouwens, vond de keuze voor Nelom in dit geval wel prima. Ondanks dat het, zoals hier al vaker wordt gezegd, verdedigend altijd je hart vasthouden is. Vind Nelom geen basisspeler voor Feyenoord, maar als reserve kan hij prima voldoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra is vorig seizoen deels uitgebuit door Rutten (liet hem spelen over een breder gebied) en heevt deels zelf teveel energie verspild. En viel daardoor ver terug. Nelom is in de opbouw redelijk, maar verdedigend te vaak een stoethaspel. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oke, geef |Toornstra die band... Die jongen komt uit een dal van driehonderd meter diep. Is hij er net uit, geef je hem direct de aanvoerdersband. Wil je hem teruggooien in dat ravijn? Nee toch. Nou, wie had je verder de band willen geven? De enige zou Vilhena zijn (dat zou pas gaaf geweest zijn) en verder niemand.. of je moet Vermeer willen, maar ik zou persoonlijk niet snel een keeper kiezen, want die is slechts op eigen helft beschikbaar.... eigenlijk alleen in de eigen 16, meer niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was eigenlijk best logisch in mijn ogen. Maar eigenlijk helemaal niet belangrijk voor dat eventjes. Nelom speelt als invaller overigens redelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 15:11 schreef Arie.Klooster het volgende:Oke, geef |Toornstra die band... Die jongen komt uit een dal van driehonderd meter diep. Is hij er net uit, geef je hem direct de aanvoerdersband. Wil je hem teruggooien in dat ravijn? Nee toch. Nou, wie had je verder de band willen geven? De enige zou Vilhena zijn (dat zou pas gaaf geweest zijn) en verder niemand.. of je moet Vermeer willen, maar ik zou persoonlijk niet snel een keeper kiezen, want die is slechts op eigen helft beschikbaar.... eigenlijk alleen in de eigen 16, meer niet... Jij bent echt voorzitter van de Miquel Nelom fanclub zonder leden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er waren minstens 9 betere opties dan Nelom |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 15:11 schreef Arie.Klooster het volgende:Oke, geef |Toornstra die band... Die jongen komt uit een dal van driehonderd meter diep. Is hij er net uit, geef je hem direct de aanvoerdersband. Wil je hem teruggooien in dat ravijn? Nee toch. Nou, wie had je verder de band willen geven? De enige zou Vilhena zijn (dat zou pas gaaf geweest zijn) en verder niemand.. of je moet Vermeer willen, maar ik zou persoonlijk niet snel een keeper kiezen, want die is slechts op eigen helft beschikbaar.... eigenlijk alleen in de eigen 16, meer niet... Wie zegt dat Toornstra die band moest hebben? Ik geef juist aan dat het van mij niet hoefde en ik de keuze wel prima vond. Vilhena is een leuk idee, maar snap dat daar niet voor gekozen wordt, zolang hij zijn contract niet verlengt heeft. Bovendien schijnt dat geen prater te zijn in het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 20:04 schreef Barabas het volgende:Als Dirk niet meedoet moet het wat mij betreft El Ahmadi zijn of inderdaad Toonstra. Zeker geen Nelom. Nu krijg ik alle haters tegen mij maar als Dirk het niet is had ik voor Vilhena gekozen. Een beetje politieke keuze van waardering. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vond Nelom een prima keuze, maar Vilhena was misschien zelfs wel beter geweest om hem nog meer te prikkelen toch nog maar een jaartje bij Feyenoord te blijven. Ik hoop dat hij bijtekent. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nelom is echt niet de beste voetballer die we hebben, maar hij wordt zwaar onderschat hier. Ik denk (niet meer zo overtuigend als een tijd geleden) dat hij misschien zelfs oranje nog wel kan halen. Hij oogt misschien niet goed en alsof hij er geen zin in heeft, maar hij is beter dan menigeen aangeeft... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 09:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu krijg ik alle haters tegen mij maar als Dirk het niet is had ik voor Vilhena gekozen. Een beetje politieke keuze van waardering. Waardering..(?) |
|
|
|