|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom is echt niet de beste voetballer die we hebben, maar hij wordt zwaar onderschat hier. Ik denk (niet meer zo overtuigend als een tijd geleden) dat hij misschien zelfs oranje nog wel kan halen. Hij oogt misschien niet goed en alsof hij er geen zin in heeft, maar hij is beter dan menigeen aangeeft... Oranje.... Kongolo Pieters en Willems zijn al stukken beter. En allemaal jonger.
Geloof me, je vergist je in Nelom. Hij is echt zo matig als velen hier roepen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waardering had ie gehad als ie bijgetekend had. Nu niet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schijn waardering ,slim spelletje bedoel ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begrijp je wel. Maar hij gaat toch Leon. Liever zie ik dan een Schuurman het laatste kwartier invallen bij een 3-0 voorsprong ter waardering.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook uiteraard... Maar het had een hele mooie discusie overal opgeleverd! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 12:36 schreef Barabas het volgende:[..] Oranje.... Kongolo Pieters en Willems zijn al stukken beter. En allemaal jonger. Geloof me, je vergist je in Nelom. Hij is echt zo matig als velen hier roepen. Willems beter? Ik weet niet of je laatst oranje hebt gezien, maar als er eentje was die slecht was, was hij het (en Depay). En Kongolo zie ik uiteindelijk naar het centrum verhuizen, dus zou hij zomaar ooit een kans kunnen krijgen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou.... volgens mij zie je kwaliteiten in Nelom die niemand anders ziet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, ik zeg alleen dat Nelom niet zo slecht is als anderen beweren. Velen zeggen dat hij voor geen meter kan voetballen, maar dat valt nog wel mee. Dat is wat anders dan zeggen dat hij de beste voetballer van Feyenoord is. Daarnaast zei ik wel dat ik er niet raar van op zou kijken dat hij oranje ooit nog haalt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... volgens mij zie je kwaliteiten in Nelom die niemand anders ziet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, ik zeg alleen dat Nelom niet zo slecht is als anderen beweren. Velen zeggen dat hij voor geen meter kan voetballen, maar dat valt nog wel mee. Dat is wat anders dan zeggen dat hij de beste voetballer van Feyenoord is. Daarnaast zei ik wel dat ik er niet raar van op zou kijken dat hij oranje ooit nog haalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff testje dan..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 09:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu krijg ik alle haters tegen mij maar als Dirk het niet is had ik voor Vilhena gekozen. Een beetje politieke keuze van waardering. Feyenoordspelers haten gaat een stap te ver. Vilhena haat ik niet. Vilhena als reserve-aanvoerder met jouw argument kan ik wel in meegaan. Behalve als ie allang intern heeft laten blijken weg te gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom is echt niet de beste voetballer die we hebben, maar hij wordt zwaar onderschat hier. Ik denk (niet meer zo overtuigend als een tijd geleden) dat hij misschien zelfs oranje nog wel kan halen. Hij oogt misschien niet goed en alsof hij er geen zin in heeft, maar hij is beter dan menigeen aangeeft... Hij speelt al jaren bij Feyenoord. Hoeveel tijd wil je hem nog geven? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tegen die tijd is onze zon opgebrand.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oh, kut, dit is het Nelom-topic. Elk woord is al gezegd. Win je geen oorlog mee. Laconiek ook. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Was tegen Indonesie toch...? die wedstrijd die zo laag aangeschreven was, dat nederland op het wk de status van groepshoofd misliep... leverde wel een aantal miljoenen op geloof ik. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hoezo tijd geven? Ik vind hem goed genoeg voor Feyenoord. Tijd geef je aan een speler die er nog niet klaar voor is. Wanneer hij zich nog wat doorontwikkelt zal ik er niet raar van opkijken dat hij oranje nog een keer haalt. Daar hoef ik hem geen tijd voor te geven. Hij haalt het of hij haalt het niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De kracht van herhaling... je lijkt Mark Rutte wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Over t algemeen werkt t, als je niet de enige bent die t gelooft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik sluit mij aan bij de zeer kleine minderheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja en toch nog een halve kop groter dan me vrouwtje 😂 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Willems beter? Ik weet niet of je laatst oranje hebt gezien, maar als er eentje was die slecht was, was hij het (en Depay). En Kongolo zie ik uiteindelijk naar het centrum verhuizen, dus zou hij zomaar ooit een kans kunnen krijgen.... Geloof me, dan komt hij nog niet in aanmerking. Krijg je eerst nog spelers als van Aanholt, Dijks etc. Of een Blind wordt op linksback gezet. Nelom gaat echt nooit meer in Oranje spelen. Wellicht dat hij ietsjes beter is dan hier wordt voorgedaan, maar Nelom is gewoon geen al te beste speler. Prima als back-up, maar moet nooit je basis zijn bij een club als de onze. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 08:55 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hoezo tijd geven? Ik vind hem goed genoeg voor Feyenoord. Tijd geef je aan een speler die er nog niet klaar voor is. Wanneer hij zich nog wat doorontwikkelt zal ik er niet raar van opkijken dat hij oranje nog een keer haalt. Daar hoef ik hem geen tijd voor te geven. Hij haalt het of hij haalt het niet... Als je Nelom goed genoeg vind voor Feyenoord heb je geen ambitie of neem je genoegen met de rol die we nu hebben, subtopper.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen complimenten voor deze jongen? Heeft de allerbeste speler van de eredivisie in z, n zak gehad. Ik zeg Nelom in oranje dan toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Arie zal vreemd opkijken..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geeft nog wel bijna een penalty weg. Vond het 50/50. Nelom hield zich nog in, maar hij deed wel een stapje. En eerste helft stond ie nog een keer te slapen en liep Cabral bij hem weg, maar voor de rest ruim een voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 20:55 schreef ar het volgende:Geen complimenten voor deze jongen? Heeft de allerbeste speler van de eredivisie in z, n zak gehad. Deed t goed, al weken overigens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelt beter dan voorheen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar af en toe...pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigend is t het niet
Wel progressie zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, verdedigend is hij laconiek en onvoorspelbaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was Ziyech dit weekend de baas, KLASSE Miquel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UITBLINKER NELOM: HELE LEKKERE OVERWINNING
Dat Hakim Ziyech zondag na afloop van FC Twente Feyenoord erkende dat hij niet lekker in de wedstrijd zat, was indirect een compliment aan het adres van Miquel Nelom. Als vleugelverdediger was Nelom in de Grolsch Veste de directe tegenstander van de Twentse sterspeler, door velen gezien als de beste speler van de Eredivisie van dit moment. Dat Ziyech zondag vrijwel alleen uit vrije trappen gevaar stichtte, kon dan ook voor een groot deel worden toegeschreven aan het uitstekende optreden van Feyenoords linksback. Die bleef zelf bescheiden over zijn eigen rol. We hebben er als team voor gezorgd dat de tegenstander niet in hun spel kon komen, zei Nelom.
Nelom had zich naar eigen niet speciaal ingesteld op de kwaliteiten van Ziyech. Hij is heel belangrijk voor FC Twente, dat is dit seizoen al vaak gebleken. Daardoor wisten we dat als we hem goed zouden bespelen, dat veel verschil zou kunnen maken voor ons. Dat is gelukt, mede dankzij de inzet van de andere jongens. Als team stonden we heel compact en gaven we weinig weg. We hebben bovendien zelf prima gespeeld, alleen nagelaten om de score verder uit te breiden.
Omdat Feyenoord na de openingstreffer van Michiel Kramer niet verder uit liep, bleef het tot de laatste minuut spannend in Enschede. Het thuispubliek schreeuwde in de slotfase om een penalty, toen Ziyech in het strafschopgebied naar de grond ging na een duel met Nelom. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük legde de bal niet op de stip en volgens de verdediger was dat terecht. Ziyech zocht mijn been op, terwijl ik mij bewust inhield. Ik keek wel direct naar de scheidsrechter, maar gelukkig liet hij doorspelen.
Zo bleef het 0-1 en stapte Feyenoord voor de zesde keer op rij in de Eredivisie als winnaar van het veld. Een heel lekkere overwinning, zeker omdat de concurrentie punten heeft verspeeld, zei Nelom. De komende weken moeten we laten zien dat we hebben geleerd van vorig jaar, toen we in de laatste wedstrijden ondanks een grote voorsprong de derde plaats verspeelden. Dit jaar mogen we onze voorsprong niet weggeven. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitblinker? Man, wat zijn ze weer snel tevreden bij Feyenoord.nl
3 panna's gehad en met een beetje pech een strafschop tegen.
Voor zijn doen verder prima gespeeld maar uitblinker gaat te ver.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Tis Nelom maar... Blijkbaar kan hij nog wel een klein beetje ballen....
Blijft te matig voor het niveau dat we na moeten streven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook wel zo, maar het zal niemand ontgaan dat Miquel het beter doet dan voorheen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee eens. Maar toch. Hij heeft t net niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 11:10 schreef MMM het volgende:Uitblinker? Man, wat zijn ze weer snel tevreden bij Feyenoord.nl 3 panna's gehad en met een beetje pech een strafschop tegen. Voor zijn doen verder prima gespeeld maar uitblinker gaat te ver. Hij heeft op zijn max. gespeeld , vandaar die 6 van mij voor de wedstrijd tegen Fc Twente ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Precies, als reserve voor de linksback is hij prima. Een speler met zijn kwaliteiten moet echter nooit je basis zijn, want daarvoor komt hij wel tekort. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:Is ook wel zo, maar het zal niemand ontgaan dat Miquel het beter doet dan voorheen.. Mooi. Misschien kunnen we hem dan alsnog verkopen. Woudenberg terug halen, allemaal winnaars! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 15:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij heeft op zijn max. gespeeld , vandaar die 6 van mij voor de wedstrijd ... Beter te waarderen na de wedstrijd. |
|
|
|