|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: tuurlijk, jouw feit... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gemiddeld.... 13 in een dozijn... te oud om nog grote stappen te kunnen maken om dit niveau te ontstijgen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
25 is oud? ach, we kunnen er nog uren over doorlullen, maar het enige feit wat ik kan bespeuren is dat jij het niet in hem ziet zitten, waar ik het nog wel vind meevallen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verschil van inzicht. De tijd zal het uitwijzen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 12:13 schreef Barabas het volgende:Meer dan wat hij nu laat zien zit er niet in. Nogmaals, hij doet het nu niet onaardig, maar dat betekent niet dat hij ineens wél over de kwaliteiten beschikt om een meer dan gemiddelde linksback te zijn. Zeg nou zelf.... Of er niet meer in zit kan je niet als een feit aannemen, zal niet de eerste zijn die ineens een positieve wending in zijn kwaliteit doormaakt. Zeker met 25 jaar in ééns z'n omslag mogelijk, gaat ie gewoon een leuke tijd tegemoet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De wonderen zijn de wereld nog niet uit... schijnbaar.
Ik geloof er niet in. En velen met mij. Zouden zij het allemaal verkeerd zien?! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval niet positief met de daarbij de voordelen die Feyenoord dan haalt met Nelom. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven en Feyenoord op een hoger plan brengt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij wordt wel stapjes beter. Maar beetje laat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verkopen (of weggeven) en investeren in een talentvolle back uit eigen jeugd in de persoon van Woudenberg lijkt mij de juiste keuze.
Bedankt voor bewezen diensten, ereronde maken, zwaaien, bosje bloemen en een flesje wijn en klaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Natuurlijk, kopen kopen kopen.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 17:09 schreef Barabas het volgende:Verkopen (of weggeven) en investeren in een talentvolle back uit eigen jeugd in de persoon van Woudenberg lijkt mij de juiste keuze. Bedankt voor bewezen diensten, ereronde maken, zwaaien, bosje bloemen en een flesje wijn en klaar. Weggeven is ook wat overdreven? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wie moeten we kopen dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik begrijp dat Nelom niet ieders favoriet is, maar hij verdient toch wel wat credits. Het is een goede reserve-back en ik denk een goede aanwinst voor iedere middenklasse club in Nederland of gelijkwaardige competities in het buitenland. Je zou hem toch kunnen verkopen voor minimaal 1,5M..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 09:54 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat een onzin. Je weet toch nooit of het wat wordt? Dat weet je bij een toptalent ook niet. Achahbar werd de hemel ingeprezen op dat jeugdtoernooi in Toulouse, maar daarna heeft hij toch nooit een basisplaats weten te bemachtigen. Vincent Janssen is een gevalletje de andere kant op. Die kon weg omdat ze meer vertrouwen hadden in de ontwikkeling van de net genoemde Achahbar, waarop hij vertrekt en nu wil elke nederlandse club hem en dan heb ik het nog niet eens over het buitenland. Velen vinden Nelom maar matigjes. Ik vind hem goed genoeg en durf zelfs te stellen dat ik er niet raar van op kijk dat hij oranje haalt. De kans is niet heel groot, want er zijn meer gegadigden en hij staat zeker niet op de voorste stek, maar toch.... Tuurlijk weet je wel of het wat word, als je een beetje verstand heb van voetbal zie je toch of een speler bepaalde kwaliteiten wel/niet heeft?
Ik zie Nelom sinds 2011 spelen bij Feyenoord, dat is 5 jaar. Als hij mij in die 5 jaar niet overtuigd, denk jij dan dat hij wel in zijn 6e jaar succesvol zal zijn? Schei toch uit. Gewoon een waardeloze back waar Feyenoord niet mee verder kan als het terug wilt naar status topclub. Als je subtopper wilt blijven, moet je dit soort spelers behouden.
Dat laatste is helemaal lachwekkend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
MMM.... Prima verwoord.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat bedoel ik, en dan wil je Nelom weggeven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er kan altijd een soort van omslag ontstaan, kijk naar die Vardy. Maar ja, dadelijk weer Terence terug, en is de discussie Nelom verstompt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hey poeperd... ken je die linksback nog die we aan die Nijmeegse club verhuren? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die moet zich eerst nog bewijzen bij Feyenoord, maar hoop ook het beste voor hem zoals heel Feyenoord. Ik weet niet wie er shit praat over Feyenoorders maar volgens mij sta je in de top drie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 20:44 schreef VVout het volgende:Die moet zich eerst nog bewijzen bij Feyenoord, maar hoop ook het beste voor hem zoals heel Feyenoord. Ik weet niet wie er shit praat over Feyenoorders maar volgens mij sta je in de top drie. Leuk, hitlijstjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Praat ik shit over Feyenoorders? Wanneer dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 17:09 schreef Barabas het volgende:Verkopen (of weggeven) en investeren in een talentvolle back uit eigen jeugd in de persoon van Woudenberg lijkt mij de juiste keuze. Bedankt voor bewezen diensten, ereronde maken, zwaaien, bosje bloemen en een flesje wijn en klaar. Hier, vind je dit normaal dan naar Nelom toe, of financieel voor Feyenoord zijn kas. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In het licht van de discussie moet dat kunnen. In mijn optiek verwar je mijn kritiek met "shit praten". Bovendien.... ik lees hier wel ergere dingen dan dit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moet je het Tonny of Martin topic eens lezen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bovendien licht je nu 1 ding uit een lopende discussie. Als je de moeite had genomen om ff terug te lezen.... maar goed, dat doe ik ook niet altijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Relax man, vind het gewoon dat Nelom zijn best doet en aardig voor de dag komt momenteel. Z'n speler verdient dan op dit moment ook het respect want hij laat zich Feyenoordwaardig zien op dit moment. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of: Hij laat zich Feyenoordwaardig zien op het Feyenoordniveau van dit moment. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 21:01 schreef VVout het volgende:Relax man, vind het gewoon dat Nelom zijn best doet en aardig voor de dag komt momenteel. Z'n speler verdient dan op dit moment ook het respect want hij laat zich Feyenoordwaardig zien op dit moment. Ik ben relaxed... maar jij zegt dat ik zoveel shit over Feyenoorders schrijf...
....toch normaal dat ik dan de nuance wil maken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klaar mee, wordt nu een zinloze discussie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga er net voor zitten... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tuurlijk.... eerst veroordelen en m dan smeren... weet je zeker dat jij voor de goede club bent? 😜 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb ff per PB navraag gedaan. Maar VVout blijkt inderdaad een Neus te zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jij moet toch wel de grootste eikel zijn die hier op de planeet rondloopt.
Me beschuldigen dat ik je voor iets uitmaak en dan nadat je er via een PB niet aan je trekken komt het hier nog weer eens openbaren. Als er een een gore tyfus neus bent ben jij het wel en nou oppleuren met dat achterlijke gehuil van je, kut gladiool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jongens. Er is een fantastische wedstrijd bezig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als z'n kuttekop me al voor de tweede keer voor neus uitmaakt zijn er andere prioriteiten, en kijk die wedstrijd toch wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die wil ik wel geld mee geven , als ie maar oprot ! Dat geldt ook voor Immers ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Deze jongen moet je voor de bank houden. Goede stand-in voor Woudenberg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoewel ik me bedenk dat je Kongolo en Verdonk ook nog hebt voor die positie.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kongolo hou je niet lang meer. En anders terug naar het centrum. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 18:54 schreef MMM het volgende:[..] Tuurlijk weet je wel of het wat word, als je een beetje verstand heb van voetbal zie je toch of een speler bepaalde kwaliteiten wel/niet heeft? Ik zie Nelom sinds 2011 spelen bij Feyenoord, dat is 5 jaar. Als hij mij in die 5 jaar niet overtuigd, denk jij dan dat hij wel in zijn 6e jaar succesvol zal zijn? Schei toch uit. Gewoon een waardeloze back waar Feyenoord niet mee verder kan als het terug wilt naar status topclub. Als je subtopper wilt blijven, moet je dit soort spelers behouden. Dat laatste is helemaal lachwekkend. Nou, wat zeur je nou dan? Het zit hem er gewoon in dat jij verstand van voetbal hebt en ik niet. Nou, dan zijn we er toch uit? Nelom hoort gewoon bij de amateurs thuis. Van Geel moet nu weg, want die heeft dit in die vijf jaar dat Nelom er is, nooit gezien dat hij niet kan voetballen. Ik denk dat Van Geel niet de juiste man voor Feyenoord is, maar ja... ik heb er natuurlijk geen verstand van.
Jij gaat er vanuit dat ik het die vijf jaar dus ook nooit in hem heb gezien en dat ik het nu ineens wel zie, maar dat is niet waar. Ik vond en vind hem wel goed genoeg (voor de driehonderduizendste keer). En ja, ik heb er ook wel eens over getwijfeld en ik heb hem ook wel eens niet goed genoeg gevonden, maar al met al is hij goed genoeg voor ons. Hij is niet zo slecht als velen hem afschilderen. En hij is momenteel beter dan Woudenberg, die wellicht hem in pikorde nog wel een keer zal passeren, maar of dat zo uitkomt weten we dus nog niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In het verleden vaak de tranen in mn ogen zo slecht dat ik m liever gisteren dan vandaag zag vertrekken maar is zich de laatste tijd toch een beetje aan het terug vechten. Toch snap ik nog steeds niet waarom Woudenberg zo snel afgeserveerd werd.Was in mijn ogen een mooie optie voor de lange termijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is nog steeds een optie toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik neem toch aan dat ze hem daar naartoe hebben gedaan zodat hij minuten kan maken. Laat die jongen maar lekker ballen. Dan krijg je een back terug, waar je nog een hele tijd mee door kunt. Niks mis mee. Als je drie volwaardige backs hebt, waaronder een jonkie zonder veel ervaring, is dit een hele mooie oplossing. Stel dat Kongolo, of zoals velen hier liever hebben Nelom vertrekt, staat Woudenberg al klaar. Ideaal scenario voor een TD. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht ik ook maar Tommie zei dat het in zijn ogen een mooie optie WAS voor de lange termijn.. |
|
|
|