|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal wel zo lopen en met Lucas en Nelom ben je bediend op de LB. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal vast zo zijn, als Nee-lom er maar niet in staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het..doet je pali nog pijn bij het palissen..(?)😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat soepel... attent van je! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nelom lekker laten gaan. Dat is de beste optie ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 10:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Nelom hoort gewoon in de basis. Is een prima speler. Prima prof. Misschien zelfs te bescheiden. Overigens heeft Kongolo mijn voorkeur op de backpositie omdat hij van internationale klasse is, maar hij kan ook naar het centrum. Dat is een kwestie van wikken en wegen. Dat gaat niet om Kongolo, maar om de anderen. Wat vind een trainer sterker. Nelom op de back en Kongolo in het centrum met bijvoorbeeld Van Beek? of ziet een trainer meerwaarde in Kongolo op linksback en Botteghin en Van Beek in het centrum? Nu vind ik Botteghin in nederland sterk, maar zijn valkuil is zijn snelheid. Er zijn ploegen die hier te goed gebruik van weten te maken. Het is dus wikken en wegen. Een luxe-"probleem" dus. Nelom hoort in de basis ? Ben je blind of zo ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha , wel zonde van de bank! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Verkopen als je er een leuke som voor kan krijgen is mogenlijk, dan heb je Gronsveld nog als backup. Of dat beter gaat zijn blijft een gok, maar je moet ook kijken of je jeugd kan gaan inpassen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De verdediging ligt het niet aan. Het middenveld en vooral de aanval zijn onze zwakte. Geen/te weinig scorend vermogen. Dat Dirk Kuijt die voornamelijk rechtsvoor heeft gespeeld topscorer is geworden zegt genoeg (oké, zaten een paar pingels bij)... Geen topspits, geen scorende middenvelders... daar valt veel winst te behalen. Nelom speelt prima. Niks mis mee. In nederland heb je niet veel backs die beter zijn. Hij wordt zo gigantisch zwaar onderschat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, mooi gevonden Arie |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Omdat ik het citaat zo mooi vond. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Veel plezier ermee dan maar hè! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, eentje achter die dikke L van hem... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 10:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Nelom hoort gewoon in de basis. Is een prima speler. Prima prof. Een luxe-"probleem" dus. Hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zolang we dit soort spelers in de basis willen, lekker blijven genieten van plek 3. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 18:50 schreef MMM het volgende:Zolang we dit soort spelers in de basis willen, lekker blijven genieten van plek 3. Nelom hoeft niet direct in de basis, maar is een prima reserve....Het probleem is de spits (Kramer). Zolang je die in de basis hebt, wordt je met geluk derde. Als er geen goede spits bijkomt voor volgend seizoen, dan zie ik Feyenoord achter ajaks, psv, az en misschien wel vitesse eindigen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu t volgende probleem, wie wil in godsnaam n reservespeler van Feyenoord, die ruim 8 ton verdiend? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 18:55 schreef CobusIII het volgende:[..] Nelom hoeft niet direct in de basis, maar is een prima reserve....Het probleem is de spits (Kramer). Zolang je die in de basis hebt, wordt je met geluk derde. Als er geen goede spits bijkomt voor volgend seizoen, dan zie ik Feyenoord achter ajaks, psv, az en misschien wel vitesse eindigen.... Arie verkondigt hier al maanden dat Nelom een prima back is voor Feyenoord en in de basis moet, hoe kan je dat zeggen als je die jongen al 5 jaar ziet spelen? Absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord 1, middelmatige slappe back. Hij zou bij 020 en PSV NOOIT spelen, zelfs 2e keus Brenet is beter. En daar wil je toch naar toe, concurreren met die 2?
Niet alleen de spits is het probleem. Het hele middenveld en voorhoede is het probleem, er moet zoveel gebeuren wil je kampioen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 18:59 schreef van geil het volgende:Nu t volgende probleem, wie wil in godsnaam n reservespeler van Feyenoord, die ruim 8 ton verdiend? Daarom ontbinden! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Arie verkondigt hier al maanden dat Nelom een prima back is voor Feyenoord en in de basis moet, hoe kan je dat zeggen als je die jongen al 5 jaar ziet spelen? Absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord 1, middelmatige slappe back. Hij zou bij 020 en PSV NOOIT spelen, zelfs 2e keus Brenet is beter. En daar wil je toch naar toe, concurreren met die 2? Niet alleen de spits is het probleem. Het hele middenveld en voorhoede is het probleem, er moet zoveel gebeuren wil je kampioen worden. Dat doet ie om ons te plagen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je zou het bijna denken inderdaad |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Arie verkondigt hier al maanden dat Nelom een prima back is voor Feyenoord en in de basis moet, hoe kan je dat zeggen als je die jongen al 5 jaar ziet spelen? Absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord 1, middelmatige slappe back. Hij zou bij 020 en PSV NOOIT spelen, zelfs 2e keus Brenet is beter. En daar wil je toch naar toe, concurreren met die 2? Niet alleen de spits is het probleem. Het hele middenveld en voorhoede is het probleem, er moet zoveel gebeuren wil je kampioen worden. Ik zie het niet zo somber in...het middenveld kan in principe best wel mee..Met Pelle zag je ook dat, naast het feit dat hij veel scoorde, middenvelders ook meer gingen scoren en meer ruimte kregen. Dat zie je bij Kramer niet....Twee/drie goede aankopen en we doen mee om de schaal... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2016 - 10:17 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik zie het niet zo somber in...het middenveld kan in principe best wel mee..Met Pelle zag je ook dat, naast het feit dat hij veel scoorde, middenvelders ook meer gingen scoren en meer ruimte kregen. Dat zie je bij Kramer niet....Twee/drie goede aankopen en we doen mee om de schaal... Plus 2 of 3 spelers lozen vanuit de huidige selectie , anders doe je nog steeds niet mee om de schaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de belangstelling van clubs uit Turkije, Rusland en Frankrijk.
Weg weg weg weg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo dan dat had ik niet verwacht zoveel interesse.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar die leurde met zichzelf.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Arie verkondigt hier al maanden dat Nelom een prima back is voor Feyenoord en in de basis moet, hoe kan je dat zeggen als je die jongen al 5 jaar ziet spelen? Absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord 1, middelmatige slappe back. Hij zou bij 020 en PSV NOOIT spelen, zelfs 2e keus Brenet is beter. En daar wil je toch naar toe, concurreren met die 2? Niet alleen de spits is het probleem. Het hele middenveld en voorhoede is het probleem, er moet zoveel gebeuren wil je kampioen worden. Helaas ben ik het met je eens |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Had gisteren al verkocht moeten zijn.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wonderlijk overigens die interesse ... niet doorvertellen wat een enorme prutser hij is, anders zitten we komend seizoen weer aan hem vast. Met afstand de slechtste speler van de huidige selectie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook maar vond Kongolo dit seizoen niet beter dan Nelom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik kan nu volmondig zeggen ik zou het niet weten wat wijsheid is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nelom is niet veel, maar heeft ook goede wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cashen voor beide partijen, prima. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee hoor. Dat leek misschien zo, maar stiekem was ie toch slecht.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan zal ik het wel verkeerd zien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En ik ben hartstikke objectief |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zou het eindelijk zover zijn!!! Nelompie die oprot .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft wel z'n waarde gehad in mijn ogen. Alleen niet voor het geld wat hij verdiend. Verkopen ! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je het maar uit je hoofd laat om als of een sk aan te schaffen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die wil zelf weg, voor hemzelf ook verstandig. Heeft niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: 5 ton? Ook meteen doen! |
|
|
|