|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zag ook aardig wat ballen over iedereen heen waaien terwijl hij alle tijd en ruimte voor een goede voorzet had... Nou zo vlot was hij niet waardoor ik dan weer vind dat de aansluiting een beetje laat was een aantal keer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar een aantal kwamen wel bij de andere cornervlag terecht idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een stuk of 101 Als Nelom fit is maar eens vergelijken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Woudenberg heeft zichzelf tekort gedaan en kan het alleen zichzelf verwijten als Gio weer voor Nelom kiest, jammer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar Kongolo is als hij fit is misschien de beste optie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat dat hem gaat worden. Zeker als Van Beek ook weer kan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Advocaat van de duivel: Karsdorp Botteghin van der Heijden Kongolo Of Karsdorp Botteghin Kongolo Woudenberg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 16:02 schreef JanM het volgende:Woudenberg heeft zichzelf tekort gedaan en kan het alleen zichzelf verwijten als Gio weer voor Nelom kiest, jammer! Zou mooi zijn als Lucas net zoveel krediet zou krijgen als faalhaas Miquel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als Miquel best is hoort ie er te staan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben een andere mening toegedaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft Nelom op je duimen gestaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Loopt al jaren op mijn tenen te dansen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch is Woudenberg nog niet aantoonbaar beter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Vind hem ook niet overtuigen. Maar van die ander weet ik dat het sowieso klote is. Daarom deze zelf opgeleide speler de tijd en ruimte geven; kan makkelijk in de Eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ie nou weer geblesseerd..(?) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nee, klopt. Maar van hem heb je nog de hoop dat het beter kan worden. Bij Nelom eigenlijk niet meer. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al iets meer bekend..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren nog gespeeld, dus waarschijnlijk voor de zekerheid |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Heeft ook al ruime ervaring op dit niveau. Neeeeelom komt pas kijken en moet je meer vertrouwen geven. Koekoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar gaat het niet om, ik vind Woudenberg weinig overtuigen hoor. Ik zou er gewoon Kongolo neerzetten wanneer fit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beste optie ja. Heeft hij ook zijn beste wedstrijden gespeeld op die positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door ar -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb wel vertrouwen in Woudenberg ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: YESSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben bang dat de blessure terug is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom noemt rode kaart Botteghin 'discutabel'
Miquel Nelom kwam donderdagavond weer eens in actie in het eerste elftal van Feyenoord. De Rotterdamse club kwam tegen Zorya Luhansk na een kwartier op een voorsprong, maar moest vlak voor rust toch een tegentreffer incasseren. Door de rode kaart van Eric Botteghin werd Nelom na de pauze ingebracht.
“Er had meer ingezeten vanavond”, zegt Nelom tegenover RTV Rijnmond. “In de tweede helft hadden we in de counter een paar kansen voor de winst, maar uiteindelijk moeten we tevreden zijn met een punt. De eerste helft waren we de bovenliggende partij. Helaas kwamen we door een discutabele belening van de scheidsrechter met tien man te staan en dan wordt het lastig.”
De linksback moet het dit seizoen doen met een plek op de reservebank. “Ik heb lang op speelminuten moeten wachten, langer dan ik had gehoopt. Ik heb vanavond kunnen spelen en laten zien wat ik kan. M’n blessure kwam op een vervelend moment, maar blessure zijn nooit goed gepland. Ik heb mezelf teruggevochten, vandaag de kans gepakt en heb het aardig gedaan.” |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed gedaan, en nu graag door selecteren. Waarom duurt dat zo lang ? Het geld is er. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het probleem is denk ik dat goede backs dun gezaaid zijn. Nelom heeft zijn gebreken en is eigenlijk niet goed genoeg. Maar hoeveel linksbacks in de eredivisie zijn er beter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap niet dat hij inviel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
toch wel triest dat ie van stal wordt gehaald |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2016 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het probleem is denk ik dat goede backs dun gezaaid zijn. Nelom heeft zijn gebreken en is eigenlijk niet goed genoeg. Maar hoeveel linksbacks in de eredivisie zijn er beter? in de eredivisie minstens 35 en in de JL ook nog eens minstens 38!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bruikbare reserve...en zelfs een optie bij een 5 mans verdediging waarbij je snelle backs nodig hebt. Ik zou met hem spelen uit tegen Manchester en Kongolo in het centrum plaatsen, naast Baco en Bott.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Snelste van de drie,maar dat was het dan wel zo ongeveer. Kongolo is gewoon de beste optie ,daarna maakt het niet zoveel uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo is een stuk sneller.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou de beste van de drie maar voor mij oogt hij wel de langzaamste van de drie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik haal me bijvoorbeeld die rush voor de geest dat ie de bal bij Dolburg van de schoenen wegkaapte toe ie alleen op Jones afging.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kongolo lijkt traag, maar is enorm lang. Is veel sneller dan ie lijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Renato daar heb je wel een punt ..Hij verdedigt sowieso het scherpst van allemaal als hij in goede doen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met zijn uitschuifbare stelten..d:-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kongolo is wel snel, maar komt niet zo vaak op...Nelom is veel sneller dan Woudenberg...Dus voor een 5 mans verdediging lijkt Nelom mij de beste keus. Kongolo in het centrum... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slome, nonchalante, slappe back. Bizarre keus. |
|
|
|