BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 20 november 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Ondanks dat ik Nelom onderschat vind, vrees ik dat hij zich niet verder doorontwikkelt. Ik denk einde verhaal. Indien er een back gehaald moet worden, zeg ik idd Haps. Zeer sterk. Maar weer hebben Woudenberg en Verdonk ook nog hè. Vooral Verdonk zou ik nog niet weg doen.

Ik zeg Verdonk's contract openbreken om dan nog een jaar te laten rijpen bij bij voirkeur Zwolle en Haps deze winter al halen. Vervolgens rouleren waar het kan. Haps-Kongolo voor linksback, Kongolo-Van der Heiden voor linkscentraal., idem dito aan de andere kant met Nieuwkoop-Karsdorp en rechtscentraal Van Beek-Botteghin.
ar
 ar - zondag 20 november 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Aardige speler bij AZ.
MMM
 MMM - zondag 20 november 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Eerst vind je hem één van de beste backs en nu denk je einde verhaal?

Verdonk is te klein, geloof ik persoonlijk niet in.

Haps bevalt me wel inderdaad
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 november 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:05 schreef MMM het volgende:

Ieder mens heeft t recht zijn mening bij te stellen.

Is maar goed ook.
MMM
 MMM - zondag 20 november 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ieder mens heeft t recht zijn mening bij te stellen.

Is maar goed ook.
Absoluut, maar in een paar uur tijd?
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 november 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Openbaringen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 november 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:

Nelom was tot vandaag de beste linksback in de combinatie. .
Dit is dus na vandaag ook weggevallen waardoor je kan concluderen dat hij naar Excelsior mag.
Zelfs jij had vandaag verwacht dat hij de komende twee wedstrijden goed zo zijn..Waar of niet waar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Leon FR1908 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 20 november 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:

Lezen mmm, ik gaf aan dat ik hem onderschat vind,maar dat ik vrees voor hem dat het einde verhaal is bij Feyenoord. Van mij hoeft hij niet weg, maar ik denk dat men het niet in hem ziet zitten. Wanneer hij die mensen toch wil overtuigen, moet hij zich doorontwikkelen. Dat laatste doet hij niet, dus zullen ze hem laten gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - zondag 20 november 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nelom was tot vandaag de beste linksback in de combinatie. .
Dit is dus na vandaag ook weggevallen waardoor je kan concluderen dat hij naar Excelsior mag.
Zelfs jij had vandaag verwacht dat hij de komende twee wedstrijden goed zo zijn..Waar of niet waar?
Zei ik vanmorgen inderdaad. Want dat kan zomaar bij Nelom, puur om aan te geven dat je nooit op hem kan bouwen. Het is één, twee keer een 7 en daarna komen de 3'en en 4'en. Gewoon niet goed genoeg. Dit soort spelers moet je kwijt wil je als club omhoog
MMM
 MMM - zondag 20 november 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 22:42 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Lezen mmm, ik gaf aan dat ik hem onderschat vind,maar dat ik vrees voor hem dat het einde verhaal is bij Feyenoord. Van mij hoeft hij niet weg, maar ik denk dat men het niet in hem ziet zitten. Wanneer hij die mensen toch wil overtuigen, moet hij zich doorontwikkelen. Dat laatste doet hij niet, dus zullen ze hem laten gaan.
Voor beide partijen het beste denk ik.

Haps is onbetaalbaar vrees ik trouwens voor ons
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 november 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Nog een contract van 2,5 jaar
MMM
 MMM - dinsdag 22 november 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:
Nog een contract van 2,5 jaar
Ja precies, kost dus wel wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2016 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 november 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 22:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Zei ik vanmorgen inderdaad. Want dat kan zomaar bij Nelom, puur om aan te geven dat je nooit op hem kan bouwen. Het is één, twee keer een 7 en daarna komen de 3'en en 4'en. Gewoon niet goed genoeg. Dit soort spelers moet je kwijt wil je als club omhoog
Eens ,wegwezen nu..
Veel te laconiek, zie totaal geen liefde voor het spel en kijkt in het rond van wat doe ik hier?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 23 november 2016 - 10:05   quote  deeplink  
Ik vind dat het anti-Nelom sentiment wel een beetje doorslaat. Dat heeft die jongen niet verdiend. heeft zich altijd keurig ingezet voor de club. Hij is niet het niveau back waar Feyenoord naar streeft. Maar morgen hebben we hem gewoon nodig. Woudenberg is ook niet op niveau (gaat daar ook niet komen) en heeft geen ervaring in grote wedstrijden. Voor volgend jaar hebben we een echte verbetering nodig op links...Wellicht van Dijk van ajaks, die zit daar niet lekker en is ook eigenlijk geen ajaksied...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 november 2016 - 10:09   quote  deeplink  
We hebben m niet nodig, maar we moeten m helaas wel inzetten.

Wereld van verschil.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 november 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
We hebben m niet nodig, maar we moeten m helaas wel inzetten.

Wereld van verschil.
Zo slecht is hij nou ook weer niet hoor Stylzz. Oké, afgelopen wedstrijd was niet best, maar je moet niet vergeten dat hij lang niet in de basis heeft gestaan hé. Dat moet je ook meenemen in je beoordeling. Natuurlijk erger je je eerder bij een speler die een laconiek ogende stijl van spelen heeft, maar hij was nou ook weer niet zo slecht dat hij helemaal afgemaakt moet worden. Het was een vijfje. Nadeel van Nelom is dat hij altijd vijfjes, zesjes en hooguit een zeventje scoort. Het zou zo fijn zijn als hij eens, zoals bijvoorbeeld Karsdorp wel kan, een stempel op de wedstrijd drukt. Op dat punt ben ik het wel eens met de anti-Nelom-mensen: hij valt zelden op een positieve manier op (met in het achterhoofd dat hij op de voorhand al met zijn hoofd op het hakblok ligt: een eerlijke kans krijgt hij van anti-Nelommers niet)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 november 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 11:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zo slecht is hij nou ook weer niet hoor Stylzz. Oké, afgelopen wedstrijd was niet best, maar je moet niet vergeten dat hij lang niet in de basis heeft gestaan hé. Dat moet je ook meenemen in je beoordeling. Natuurlijk erger je je eerder bij een speler die een laconiek ogende stijl van spelen heeft, maar hij was nou ook weer niet zo slecht dat hij helemaal afgemaakt moet worden. Het was een vijfje. Nadeel van Nelom is dat hij altijd vijfjes, zesjes en hooguit een zeventje scoort. Het zou zo fijn zijn als hij eens, zoals bijvoorbeeld Karsdorp wel kan, een stempel op de wedstrijd drukt. Op dat punt ben ik het wel eens met de anti-Nelom-mensen: hij valt zelden op een positieve manier op (met in het achterhoofd dat hij op de voorhand al met zijn hoofd op het hakblok ligt: een eerlijke kans krijgt hij van anti-Nelommers niet)
Hij heeft inderdaad veel in de basis gestaan, maar toen ook veel kritiek gekregen. Vaak ook billen knijpen met Nelom. Maar ook toen was er geen redelijk alternatief!
MightyAce
 MightyAce - woensdag 23 november 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 11:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Speler die het langste bij de selectie zit heeft geen kans gekregen zich te bewijzen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 november 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Goed punt..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 november 2016 - 18:55   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/24393/-dat-zijn-keuzes-maar-ik-vind-nelom-niet-goed-genoeg-voor-feyenoord-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#B5RUQcejHxd3bzkC.97
MMM
 MMM - woensdag 23 november 2016 - 19:45   quote  deeplink  
Eens.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 november 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Open deur...de vraag is of Woudenberg dat wel is...Nee, dus...en die heeft ook geen ervaring. Kortom, de lb positie blijft een achilleshiel. Zelfs Kongolo vind ik geen echte back...
MMM
 MMM - donderdag 24 november 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 09:32 schreef CobusIII het volgende:
Open deur...de vraag is of Woudenberg dat wel is...Nee, dus...en die heeft ook geen ervaring. Kortom, de lb positie blijft een achilleshiel. Zelfs Kongolo vind ik geen echte back...
Woudenberg kan beter worden, Nelom word al 5 jaar niet beter. Lijkt mij als coach een hele simpele keuze.. Maar helaas.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 november 2016 - 09:51   quote  deeplink  
Woudenberg wordt niet veel beter, gaat het gevraagde niveau niet halen...Gio had hem anders wel opgesteld als hij gelijkwaardig is aan Nelom. Het is zeuren op die plek. Van de winter of volgend seizoen moet er een betere back komen.
MMM
 MMM - donderdag 24 november 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 09:51 schreef CobusIII het volgende:
Woudenberg wordt niet veel beter, gaat het gevraagde niveau niet halen...Gio had hem anders wel opgesteld als hij gelijkwaardig is aan Nelom. Het is zeuren op die plek. Van de winter of volgend seizoen moet er een betere back komen.
Woudenberg is nu al gelijkwaardig, zo niet beter dan Nelom, dus lijkt mij win-win.

Er zijn coaches die meer rare keuzes maken.. Omdat Gio voor Nelom kiest, wilt niet zeggen dat dat de beste oplossing is. Gio heeft het sowieso niet op jongere spelers, tsja.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 november 2016 - 10:36   quote  deeplink  
lood om oud ijzer...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 november 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Als het dan toch lood om oud ijzer is,doe dan maar Woudenberg
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 november 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Een van de betere..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 november 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Welnee
CobusIII
 CobusIII - donderdag 24 november 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Ok de beste dan...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Pfffffff haha
van geil
 van geil - donderdag 24 november 2016 - 23:24   quote  deeplink  
Cardiff ?
MMM
 MMM - zondag 27 november 2016 - 22:12   quote  deeplink  
Dit kan echt niet. Al jaren helemaal niets.
MMM
 MMM - maandag 28 november 2016 - 09:49   quote  deeplink  
Toch knap dat je na al die jaren nog steeds dezelfde fouten maakt. Alleen bij 'topclub' Feyenoord krijg je dan een verbeterd contract en zit je nog steeds bij de selectie na 6 jaar.

DOORSELECTEREN!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 november 2016 - 10:46   quote  deeplink  
Had vooral te maken met beperkt budget en beschikbaarheid denk ik.

De ruimte om echt door te selecteren is er nu pas.
Nibke
 Nibke - maandag 28 november 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Snel doen dan!
Contracteer Haps van AZ.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 november 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Ik zou eerst spelers lozen voor we gaan kopen.
Nibke
 Nibke - maandag 28 november 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Als vice vice aanvoerder is die toch zo verkocht! Veel vraag naar!
tomson
 tomson - maandag 28 november 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2016 - 13:00 schreef Nibke het volgende:
Als vice vice aanvoerder is die toch zo verkocht! Veel vraag naar!
Naar vieze vice aanvoerders ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2016 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 november 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Wat voor meer spelers geldt die nu veel spelen is ook van toepassing op hem. Speler voor de subtop. Is jarenlang erbij gehouden omdat een vervanger geld kost, zeker omdat goede backs dun gezaaid. Bovendien is het vervangen van Nelom niet echt prioriteit geweest omdat hij eigenlijk nooit de onbetwiste nummer 1 op die positie was. Ook Gio geeft de voorkeur aan Kongolo en heeft ook meerdere keren Woudenberg over een fitte Nelom opgesteld.
ar
 ar - maandag 28 november 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Verkopen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 november 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Geld toe.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Nogmaals voor de breedte prima voor de basis niet geschikt..
van geil
 van geil - maandag 28 november 2016 - 21:50   quote  deeplink  
De 4de man
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Kan hij op nog andere posities uit de voeten..(?)
van geil
 van geil - maandag 28 november 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Linksbuitenspel
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Haha ja of rechts op de bank..
van geil
 van geil - maandag 28 november 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2016 - 21:52 schreef RenatoBos het volgende:
Haha ja of rechts op de bank..
Rechtsbuitenadem
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2016 - 21:54   quote  deeplink  
icon_biggrin.gif
tomson
 tomson - maandag 28 november 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Tja

http://www.fr-fans.nl/nieuws/27697/van-der-gijp-haalt-uit-naar-feyenoorder-dat-is-dordrecht-90-niveau

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

0.0215358