|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook die Ginpvogel ziet Haps graag naar Feyenoord vertrekken zei ie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem wel meer rake dingen zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad. Over Vilhena o.a. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
El doet altijd alles goed, áltijd he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het niet met je eens omdat je met El n soort spel speelt wat eigenlijk niet past bij de top. Het zou anders zijn als je twee /drie van dat genre in je basis hebt. Wij hebben er zoals Gijp ook zegt 7/8 op het moment. Waarvan het bij 5 (dit zijn mijn woorden ) niet in de aard zit. Dan ga je dus stuk , of fysiek door de ondergrens. Het probleem is gewoon dat we geen creatieve voetballers op enig niveau hebben in de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voorbeeldje Botteghin : krachtvoetballer , fysiek , van nature . Dus gaat dat volhouden. Toornstra : voetballer, maar red t niet op niveau op creativiteit en techniek. Moet dus veel compenseren met veel arbeid. Conclusie, dat gaat niet lukken 40 wedstrijden. Etc etc etc |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..ik wist dat je zou reageren omtrent El..:) Maar je hebt een punt.Al hou ik van de voetballer El Ahmadi. En we hebben wel een creatieveling. .in Feyenoord 2...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 23:13 schreef van geil het volgende:Voorbeeldje Botteghin : krachtvoetballer , fysiek , van nature . Dus gaat dat volhouden. Toornstra : voetballer, maar red t niet op niveau op creativiteit en techniek. Moet dus veel compenseren met veel arbeid. Conclusie, dat gaat niet lukken 40 wedstrijden. Etc etc etc Je hebt ook hier een punt. Het is enkel vol te houden als je Europees wegvalt. Maar dat denk ik dan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gijp en de snor moet je niet serieus nemen....opportunisten..lullen de uitslagen na. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Ben het met je eens. Alleen over Nelom hebben ze wel gelijk. Het is toch onbegrijpelijk dat hij iedere keer weer in de basis staat. Er is niemand die zoveel krediet heeft als Nelom. En hem dan ook nog aanvoerder maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
nelom mag van mij morgen weg, maar dan moet er wel iemand voor terugkomen die wel een sterkhouder is. Woudenberg gaat het niet worden. Zoals ik al eerder zei, Dijks zit niet lekker bij ajaks..Haps zal wel duur zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 18:33 schreef CobusIII het volgende:nelom mag van mij morgen weg, maar dan moet er wel iemand voor terugkomen die wel een sterkhouder is. Woudenberg gaat het niet worden. Zoals ik al eerder zei, Dijks zit niet lekker bij ajaks..Haps zal wel duur zijn... Laat maar lekker gaan die dijks. Wilde zelf destijds al niet naar Feyenoord.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 10:09 schreef Drees het volgende:[..] Ben het met je eens. Alleen over Nelom hebben ze wel gelijk. Het is toch onbegrijpelijk dat hij iedere keer weer in de basis staat. Er is niemand die zoveel krediet heeft als Nelom. En hem dan ook nog aanvoerder maken. Nelom als aanvoerder, dieper kan je als club niet zinken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vreselijk, stond ook te slapen bij de 5-1. Kwam pas in beweging toen de voorzet al onderweg was. Zet totaal geen druk op de bal, loopt altijd achteruit en denkt in balbezit in eerste instantie achteruit. VERSCHIKKELIJK. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Brengt ook altijd de bal naar Elia. Waardoor die weer minder ruimte voor de actie heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2016 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brengt ook altijd de bal naar Elia. Waardoor die weer minder ruimte voor de actie heeft. Is waar. Maar heb eens extra op Elia lopen letten, die is niet te volgen qua beweging. Die doet maar wat , dat maakt het er niet makkelijker op. Als je denkt er ligt ruimte voor de diepte loopt hij ineens naar Nelom , en andersom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2016 - 20:33 schreef van geil het volgende:[..] Is waar. Maar heb eens extra op Elia lopen letten, die is niet te volgen qua beweging. Die doet maar wat , dat maakt het er niet makkelijker op. Als je denkt er ligt ruimte voor de diepte loopt hij ineens naar Nelom , en andersom. De enne week vrees Elia 1 verdediger en de andere week passeert hij een dubbele dekking keer op keer. Dat maakt hem wel onvoorspelbaar. Ben het met jou eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang nog Nelom? Zucht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
4 wedstrijden tot de winterstop nog. En Kongolo is weer in training, dus niet lang meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelfs dat is te lang. Topclub onwaardig.
Hopelijk z'n laatste seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anders nog iets te zeiken..(?)d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eén van de weinige met niveau tegen Fener |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom: ''Kritiek vind ik niet zo belangrijk''
Daarom ben je in 6 jaar tijd ook niet beter geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weg ermee. Aardige jongen, dus mooie transfer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal wel een verlenging worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Goede wedstrijd gespeeld... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Soms heeft hij die wel eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begint zich een patroon af te tekenen. Ga zo door en dan in 2021 speler vd week :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zolang dingen rechtvaardig blijven |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jammer dat hij z'n goaltje niet meepikte. Gunde hem dat wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel snel doorselecteren. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
paar wedstrijden redelijk tot goed maar hij kan het nooit vasthouden hoop voor hem en feyenoord op een mooie transfer,maar wie zal hier toe happen ik zou het niet weten. hoop dat ergens een oudtrainer feyenoord wil verlossen van deze speler gisteren weer een van de mindere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben er nu ook wel weer klaar mee. Begon redelijk maar na die één twee met Higler gisteren pfff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Miquel maar uit z'n lijden verlossen, Martin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stop hier alsjeblieft mee, dit is kansloos. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er zit altijd zoveel verschil in bij hem in een wedstrijd.. Wisseld goeie dingen direct af met hele matige momenten. . Waarom Gio Kongolo op de bank hield is voor mij een raadsel..Koos voor meer aanvallend werd er gezegd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vooraf zei Gio volgens mij dat Nelom aanvallender speelde dan Terence en dat beter bij deze tegenstander paste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat hij het over Woudenberg had? |
|
|
|