|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:Er zit altijd zoveel verschil in bij hem in een wedstrijd.. Wisseld goeie dingen direct af met hele matige momenten. . Waarom Gio Kongolo op de bank hield is voor mij een raadsel..Koos voor meer aanvallend werd er gezegd Snap er ook niks van. Kongolo verkies je altijd boven Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uiteraard geile quotert.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:Vooraf zei Gio volgens mij dat Nelom aanvallender speelde dan Terence en dat beter bij deze tegenstander paste.. Elia speelde wel beter dan de weken ervoor..Is dat dan de verdienste door de combinaties met Nelom? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat is wat ik ook gehoord heb..Kongolo liep overigens gewoon warm de 2de helft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Elia speelde wel beter dan de weken ervoor..Is dat dan de verdienste door de combinaties met Nelom? Goeie vraag.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom: ''Er is afgelopen zomer belangstelling geweest''
Miquel Nelom speelt al sinds het seizoen 2009/2010 bij Feyenoord. De verdediger kwam 110 keer in actie voor de Rotterdammers en wist daarin twee keer te scoren. ''Ik heb het hier naar mijn zin, dat is wel duidelijk. Anders had ik al niet zolang voor Feyenoord gespeeld,'' zegt hij in gesprek met magazine Hand in Hand.
Nelom is niet te betrappen op een gekke uitspraak. ''Ik ben een rustige jongen, altijd geweest. Ik ben ook niet zo heel druk met sociale media. De meeste dingen die ik plaats zijn voetbal gerelateerd. Een enkele keer plaats ik iets in de prive sfeer. Bijvoorbeeld van de dingen die ik doe in mijn vrije tijd. Zoals een foto op Facebook met mijn familie.''
Een stap naar het buitenland is een optie voor de vleugelverdediger. ''Ik zou daar in de toekomst zeker voor openstaan. Er is afgelopen zomer ook wel belangstelling geweest, onder meer uit Turkije. Maar ik wil ook nog heel graag een keer kampioen worden met Feyenoord. We zijn dit jaar natuurlijk op de goede weg, dat lijkt me duidelijk.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun hem evengoed die mooie transfer, want Feyenoorder is ie wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Menig werkgever zou blij zijn met de instelling van zo'n werknemer.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij weet zijn beperkingen en probeert het altijd altijd zo goed mogelijk in te vullen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet niet wat ik er van moet denken, soms goed maar soms ook zo slecht.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die draai was prima maar dan heeft hij of niet het overzicht of hij was egoïstisch door blind op doel te schieten vanuit die hoek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan beter middenvelder worden .. Bij Ado ofzo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Door die actie kwam die bal bij El..beetje Lucky maar hij ondernam iets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aanvallend voegt hij echt wel iets toe,maar verdedigend niks |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dramatisch slecht weer. Niet meer opstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelfs jij bent een held.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ehhh...uuhhhh......tsja.......ehhh....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom doet bijna niets tijdens invalbeurt tegen PSV
De slotfase van de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV leverde de nodige kansen op. Beide partijen leken bij een stand van 1-1 nog met de winst aan de haal te kunnen gaan. In de 82ste minuut zorgde een door doellijntechnologie goedgekeurde treffer voor een overwinning voor de Rotterdammers.
Om de winst definitief veilig te stelling bracht Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst na de 2-1 een verse defensieve kracht. Steven Berghuis ging in de 86ste minuut naar de kant en werd vervangen door Miquel Nelom. De linksback, die in de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag nog belangrijk was met een assist, stond zo'n tien minuten op het veld.
De kans is echter niet heel groot dat hij veel indruk op de trainer heeft gemaakt. Dit laten statistieken van Squawka zien. Nelom verstuurde geen enkele pass, loste geen enkel schot en blokte niet één schot van PSV. Hij beging zelfs geen enkele overtreding. Het enige moment dat de tweevoudig international van het Nederlands elftal de bal had, was tijdens een ingooi.
Bart Nieuwkoop kwam, voorafgaand aan de winnende treffer, ook als invaller binnen de lijnen. Hij verving Rick Karsdorp. De 20-jarige Nieuwkoop was wel betrokken in het spel van Feyenoord. Zo beging hij onder meer twee tackles, die allen succesvol waren, en onderschepte hij twee passes van de Eindhovenaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch keek ik onbewust even op de klok toen hij erin kwam, en zag dat er gelukkig niet lang meer te spelen was. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis eigenlijk onbegrijpelijk dat ie al zolang bij ons speelt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kost geen geld om te verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neem ik het een keer voor Martin op............................ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij Nelom waarschijnlijk wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet elke keer je punt willen maken geile. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was weer dramatisch. Zelfs ingooien lukt hem niet meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Werd me even neergesabeld door de Volkskrant. Tering. "Doelloze dribbels en slappe tackles. Sollicitatie naar SLECHTSTE INVALBEURT VAN HET JAAR!" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vergeleken bij Kramer wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:Werd me even neergesabeld door de Volkskrant. Tering. "Doelloze dribbels en slappe tackles. Sollicitatie naar SLECHTSTE INVALBEURT VAN HET JAAR!" Moet ook gewoon optyfen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Wolf ergert zich: ''Begon al met de warming-up''
Miquel Nelom heeft geen goede indruk gemaakt in de stadsderby tegen Sparta Rotterdam. De verdediger kwam in de eerste helft in het veld voor de geblesseerde Terence Kongolo. John de Wolf heeft zich groen en geel geërgerd aan Miquel Nelom en dat begon al met de warming-up.
"Ik heb Nelom een warming-up zien doen...", foetert De Wolf bij Peptalk op Ziggo Sport. "De fysieke trainer gaf tot drie keer toe aan dat hij kort moest sprinten, omdat hij er elk moment erin kon komen voor Kongolo. Hij deed het niet. Daarna is Kuyt nog uit de dug-out gegaan en die zei ook: kom op, kom op. Maar Nelom bleef gewoon een normale warming-up doen."
"Ik hoor dan mensen zeggen: dat is zijn houding. Ik ken hem niet goed genoeg en mag niet te snel oordelen, maar als ik dan kijk hoe hij invalt. Nou... Het was echt dramatisch. Als je zo'n slechte wedstrijd speelt, dan krijg je 'm wel. En terecht, toch?" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien hadden ze de bank ook even moeten polsen voor het besluit de groep intact te houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Iets met ergernis waarschijnlijk..(?) |
|
|
|