|
|
VVout
|
|
|
quote: Waar hij de assist gaf of voorbereide, verdedigend is het alleen wel eens schrikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de 85e keer , waarom is hier geen verbetering voor gehaald ??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Onbegrijpelijk, maar ook dat er niets vanuit de jeugd doorkomt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Salarisverhoging en contractverlenging |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das al even terug. Misschien hoopten ze toen nog dat hij te ontwikkelen was. T is alleen maar slechter geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net als met Mulder en Immers duurt dit allemaal veel te lang, met alle gevolgen van dien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah effe lekker vuur spuge hier. KUT NEELOMP !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:23 schreef van geil het volgende:Net als met Mulder en Immers duurt dit allemaal veel te lang, met alle gevolgen van dien. Ja maar Jan Arie stond in zijn handen te klappen en liet zijn mannetje lopen..twee word wat veel om te verdedigen...Blijft op mijn zenuwen werken Nelom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Enorme zwakke schakel. Onverantwoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kongolo fit tegen 020 hoop ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jahaaaaa dat hoop ik ook.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En dat terwijl al onze backs eigen jeugd zijn. ;)
Maar goed, ik moet Gio toch een beetje verdedigen. Woudenberg vond ik ook niet overtuigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nope. Is transfervrij overgekomen van Excelsior. Daarvoor zat ie ook al bij Feyenoord. 'Gewoon' eigen jeugd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En dat terwijl al onze backs eigen jeugd zijn. ;) Maar goed, ik moet Gio toch een beetje verdedigen. Woudenberg vond ik ook niet overtuigen. Ik heb geen kritiek op Gio, hij moet het ook maar doen met wat voorhanden is. En dat is op links te weinig. Kongolo kan op links, Nelom is geen eigen kweek, dus op die positie hebben we niet veel op kunnen leiden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:42 schreef Els het volgende:[..] Ik heb geen kritiek op Gio, hij moet het ook maar doen met wat voorhanden is. En dat is op links te weinig. Kongolo kan op links, Nelom is geen eigen kweek, dus op die positie hebben we niet veel op kunnen leiden. Ik een klein beetje kwa opstelling de eerste helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:42 schreef Els het volgende:[..] Ik heb geen kritiek op Gio, hij moet het ook maar doen met wat voorhanden is. En dat is op links te weinig. Kongolo kan op links, Nelom is geen eigen kweek, dus op die positie hebben we niet veel op kunnen leiden. Die opmerking was wat algemener bedoeld dan dat ik het had neergezet. Was meer gericht op zij die Gio verweten hem op te stellen. Niet op jou specifiek.
Anyway, Nelom is toch gewoon bij ons opgeleid? Dat hij tussendoor 2 jaartjes bij Excelsior heeft gezeten doet naar niets aan af..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nope. Is transfervrij overgekomen van Excelsior. Daarvoor zat ie ook al bij Feyenoord. 'Gewoon' eigen jeugd. In de D bij Feyenoord gekomen. Paar jaar, toen naar Excelsior. Beschouw hem eigenlijk nooit echt als eigen jeugd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die opmerking was wat algemener bedoeld dan dat ik het had neergezet. Was meer gericht op zij die Gio verweten hem op te stellen. Niet op jou specifiek. Anyway, Nelom is toch gewoon bij ons opgeleid? Dat hij tussendoor 2 jaartjes bij Excelsior heeft gezeten doet naar niets aan af.. Ja, heb je ook gelijk in, maar als ik Nelom wil afbranden, dan voelt het gewoon lekkerder om hem niet als eigen jeugd te zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:54 schreef Els het volgende:[..] Ja, heb je ook gelijk in, maar als ik Nelom wil afbranden, dan voelt het gewoon lekkerder om hem niet als eigen jeugd te zien. hahaha, daar zit wel wat in :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:[..] In de D bij Feyenoord gekomen. Paar jaar, toen naar Excelsior. Beschouw hem eigenlijk nooit echt als eigen jeugd Sure, hij heeft aan het begin en het einde van zijn opleiding wat jaren bij Feyenoord gemist. In die zin heeft in niet de hele opleiding doorlopen, als is ie er wel lange tijd geweest. Zeker 5 jaar zou ik zeggen. Misschien nog wel paar jaar langer dan dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wil je aub je beide benen breken Miquel..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vuile klootzak! Door Jou bijna 3-2! Als ik Berghuis was had ik je dan gemold! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verbranden die Nelom dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio snapt het niet. Maakt Woudenberg kapot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die had al lang en breed elders moeten voetballen. Er wordt al jaren om een linksback geroepen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Doet ongetwijfeld z'n best, maar dat is gewoon niet voldoende. Wel zorgelijk dat we blijkbaar geen goede LB hebben. Ook Kongolo zou ik liever in het centrum zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die speelde in de wedstrijden dat hij speelde nog zwakker, hoe bestaat het eigenlijk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:33 schreef van geil het volgende:Die had al lang en breed elders moeten voetballen. Er wordt al jaren om een linksback geroepen Gio stelt hem op. Net zo verantwoordelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:34 schreef Els het volgende:Doet ongetwijfeld z'n best, maar dat is gewoon niet voldoende. Wel zorgelijk dat we blijkbaar geen goede LB hebben. Ook Kongolo zou ik liever in het centrum zien. Doet ongetwijfeld zijn best whahahahahaaaaaa.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:34 schreef van geil het volgende:[..] Die speelde in de wedstrijden dat hij speelde nog zwakker, hoe bestaat het eigenlijk? Nog zwakker??? Echt niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wou je met 10 man beginnen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat kan bijna niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffff met Nelom erbij sta je toch gewoon met tien man.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mee eens maar Ok hoor niemand kritisch over Bart Nieuwkoop de nieuwe held, en die Tapia man man heeft tie een broer in Peru |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Twijfel je daar aan dan? Ik zie iemand die niet beter kan, geen beter inzicht heeft dan wat hij nu laat zien. Kijk, Kramer kan ook niet beter, maar die doet ook nauwelijks zijn best. Ik zie Nelom wel hard rennen, proberen een bal te veroveren, maar het zit er bij beide gewoon niet in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lees zijn topic maar. |
|
|
|