|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach. T duurt lang voor een mening verandert. Ik had dat met Vilhena. Ook nog niet helemaal om |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Ach. T duurt lang voor een mening verandert. Ik had dat met Vilhena. Ook nog niet helemaal om Maar die heeft het licht gezien en is gaan ballen. Nelom lijkt eerder nog slechter te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat klopt. Maar van Geel doet ook erg veel goed. Maar het is menseigen liever op fouten te wijzen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:Dat klopt. Maar van Geel doet ook erg veel goed. Maar het is menseigen liever op fouten te wijzen Is ook zo. Maar tussen veel goede beslissingen valt deze slechte des te meer op... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 23:31 schreef RenatoBos het volgende:Weet je ik word een beetje moe van afzeiken van Miquel dat verdient ie niet. Hij is verdomme Feyenoordert.. Zo, heb je een doorbraak? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeer goeie voetballer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 10 april 2017 - 22:42 schreef RenatoBos het volgende:Derksen: ''Die Nelom bakt er echt helemaal niets van''[ afbeelding ] Miquel Nelom is de laatste weken, door de blessure van Terence Kongolo, de linksback van Feyenoord. De verdediger kon in de ogen van de supporters van de Rotterdamse club weinig goed doen. Ook de analisten van het RTL7-programma Voetbal Inside zijn niet te spreken over Nelom.“Heb je hem gisteren zien spelen? Als je bij Lienden zo het eerste halfuur speelt, wordt je er zelfs uitgehaald”, zegt Rene van der Gijp. “Die Nelom bakt er echt helemaal niets van. Hij valt volledig uit de toom in dat elftal.” Hans Kraay junior vindt de kritiek van supporters en analisten op de linksback overdreven. “Natuurlijk, Terence Kongolo is twee klasses beter. We moeten alleen niet doen alsof hij een malloot is. Ik heb sommige mensen over hem horen praten alsof hij een G-voetballer is. Heel overdreven vind ik dat.” Kijk jij naar dat afkraak programma ik al bijna 3 jaar niet meer die snor kon vroeger helemaal niet voetballen en dan moet hij wat over Miquel zeggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had ff een helder moment, vind het nu weer een klootzak.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk ook een klootzak.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond afgelopen seizoen het continue afzeiken van Vilhena en Gio dom. Zielig zelfs. Overigens neem ik Nelom niets kwalijk , zoals ik al vaak aangaf, die kan gewoon niet beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prima. Voor de komende weken wens ik ze allen de vorm van hun leven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met deze open deur kan ik uiteraard leven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij mag het laatste woord hebben :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nelom is niet het niveau wat we nodig hebben, maar het commentaar slaat af en toe door....ik heb dat met Kramer. Die jongen kan bij mij geen goed doen. Een voorbeeldje...Nelom gaf onlangs tegen Pec een prima dieptepass op Kramer...kramer had moeten scoren. Als hij dat had gedaan had niemand de credits aan Nelom gegeven, terwijl het echt een knappe pass was...daarnaast heeft hij een aantal goede voorzetten geleverd (echt niet minder dan Karsdorp), maar daar wordt niet uit gescoord... Maar hij is inderdaad onberekenbaar en onrustig, dus als hij verkocht wordt, heb ik daar geen problemen mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En leuk ook voor de forumgenoten. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Behalve dat Vilhena en Gio vorig jaar heel wisselvallig waren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Iedereen hier wordt gek van nelom. Dus ga nou niet in 1x anders lullen. Hij heeft ons punten gekost. Vorige week nog bijna dat ene punt nog. In blessuretijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ik er aan terug denk wordt ik weer kwaad. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 11:19 schreef Milo het volgende:Iedereen hier wordt gek van nelom. Dus ga nou niet in 1x anders lullen. Hij heeft ons punten gekost. Vorige week nog bijna dat ene punt nog. In blessuretijd. Anders lullen dan wie, wat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom kan er niks van dat weten we allemaal. Ik kan me werkelijk geen wedstrijd herinneren waar Nelom positief beslissend was. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:Nelom kan er niks van dat weten we allemaal. Ik kan me werkelijk geen wedstrijd herinneren waar Nelom positief beslissend was. Won overtuigend op het flapdrol van de week topic. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Renato hahaha was ff niet lekker denk ik? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die plek heb ik gereserveerd voor Schöne. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij maakt niet waar waar ik op gehoopt had, maat ik vind het een zondeboktheorie wat men op hem loslaat. Hij is zeker niet de beste wat we hebben, maar hij wordt nu veel te negatief afgeschilderd. Zo slecht is hij niet. Hij zou bij de meeste andere eredivisieclubs gewoon eerste keus zijn. Hij heeft de potentie misschien zelfs wel de beste back van Nederland te zijn. Mag wel iets meer krediet hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 12:13 schreef Arie.Klooster het volgende:Hij heeft de potentie misschien zelfs wel de beste back van Nederland te zijn. Mag wel iets meer krediet hebben.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 12:13 schreef Arie.Klooster het volgende:Hij maakt niet waar waar ik op gehoopt had, maat ik vind het een zondeboktheorie wat men op hem loslaat. Hij is zeker niet de beste wat we hebben, maar hij wordt nu veel te negatief afgeschilderd. Zo slecht is hij niet. Hij zou bij de meeste andere eredivisieclubs gewoon eerste keus zijn. Hij heeft de potentie misschien zelfs wel de beste back van Suriname te zijn. Mag wel iets meer krediet hebben.. Precies |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Echte Feyenoorders hier..
Ga achter je spelers staan ipv ze constant af te kraken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:09 schreef Arie.Klooster het volgende:Echte Feyenoorders hier.. Ga achter je spelers staan ipv ze constant af te kraken. Ik zal NOOIT een speler uitfluiten, nooit. Kritiek mag. En als je in Nelom in potentie een uitstekende back ziet, dan ben je echt weinig gewend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:13 schreef MMM het volgende:[..] Ik zal NOOIT een speler uitfluiten, nooit. Kritiek mag. En als je in Nelom in potentie een uitstekende back ziet, dan ben je echt weinig gewend Of je lat ligt heel, heel erg laag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik had ook met verwacht van Nelom, maar hij is gewoon niet zo slecht als velen beweren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:20 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik had ook met verwacht van Nelom, maar hij is gewoon niet zo slecht als velen beweren. Nee. Hij is nog veel slechter hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:20 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik had ook met verwacht van Nelom, maar hij is gewoon niet zo slecht als velen beweren. Je hebt de wedstrijden gekeken toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nelom slecht vinden vind ik geen punt. Vind ik ook. Nelom belachelijk maken en met regelmaat vind ik slap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:26 schreef FR-Henk het volgende:Nelom slecht vinden vind ik geen punt. Vind ik ook. Nelom belachelijk maken en met regelmaat vind ik slap. Aight.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:26 schreef FR-Henk het volgende:Nelom slecht vinden vind ik geen punt. Vind ik ook. Nelom belachelijk maken en met regelmaat vind ik slap. Hij maakt onze club ook regelmatig belachelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat doet degene die hem opstelt. |
|
|
|