|
|
RenatoBos
|
|
|
Van de basis mag niemand meer weg zei ie, de bank is nog wel in de uitverkoop.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:Van de basis mag niemand meer weg zei ie, de bank is nog wel in de uitverkoop.. Nelom is dus basis komend seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat word nog een hele kluif om van deze spelers af te komen. Inleveren doen ze niet graag denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker Nelom niet. Maar goed, afschrijven kan in verband met de CL gelden. Feyenoord zal er financieel niet happig op zijn , maar sportief moet het met minimaal een paar spelers van de best grote lijst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er gaan er ook nog wel een paar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Betekent toch niet dat deze lul blijft he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vrees er maar voor M.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Triest. Doorselecteren!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja Feyenoord zal zich echt moeten gaan roeren op de transfermarkt, jammer dat verkopende clubs weten dat er geld is, die Haps moet echt de hoofdprijs gaan kosten nu.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal ga je eerst puin ruimen voordat je gaat bouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karsdorp en Kongolo verkopen noem ik niet bepaald puinruimen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus is het ........................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik krijg gewoon koppijn van het idee. Als dit zou gebeuren schiet je jezelf letterlijk in je poot. Kan je de Champions league wel schriftelijk afdoen bij wijze van spreken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik neem aan dat aan alle scenario's zijn gedacht. En dat we dadelijk weer een team hebben die gewoon weer kampioen wordt, en Europa Leaque waardig is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 18:19 schreef ar het volgende:Ik neem aan dat aan alle scenario's zijn gedacht. En dat we dadelijk weer een team hebben die gewoon weer kampioen wordt, en Europa Leaque waardig is. Tja je zou het denken, maar vooralsnog zien we hier niks van.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nope. Maar het duurt nog ff.. Gewoon maar weer vertrouwen houden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alles rondmaken met Monaco en dan i.p.v. Kogolo gewoon Nelom die kant opsturen ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 18:35 schreef JanM het volgende:Alles rondmaken met Monaco en dan i.p.v. Kogolo gewoon Nelom die kant opsturen ;-P Ghehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis nog elk jaar goed gekomen inderdaad.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nelom in de basis. In geval van binnenlandse transfer St. Juste van Heerenveen (20) halen? Of Van der Werff van Vitesse (28)? Of Willem Janssen van Utrecht? Die deed het best aardig achterin... Is ervaren en toch nog maar 29 jaar, althans morgen wordt hij dat. Anders zou ik zo niet iemand weten voor centraal acherin. Of het wordt intern opgelost in de naam van Renato Tapia? Die speelde bij Twente ook een tijd centraal achterin. Samen met slager Botteghin misschien wel heel goed voetballer in het centrum te zetten?
Dadelijk haalt Van Geel Urby Emanuelson nog op voor de linksbackpositie. Die kost niets. Is niet nodig want we hebben Nelom! Woudenberg achter de hand houden. Prima bezetting. Centraal achterin kunnen we dus nog wel wat gebruiken. Ik neem aan dat Knoester er nog niet klaar voor is? Of moet Gio hem gewoon voor de leeuwen gooien? Ging destijds met BMI en De Vrij ook niet echt verkeerd, ook al was dat uit nood... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom in de basis.. Prima bezetting noemen..
van der Werff, Willem Janssen..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
GODVERRRERDOMME KOMEN WE NOU NOOIT VAN DIE GAST AF ? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nelom, waarom niet? Mbt die anderen: ik roep ook maar wat. Beter dan dat loopt niet in Nederland.. Maar een ander afkraken is gemakkelijk. Noem jij eens wat versterkingen dan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 19:26 schreef Arie.Klooster het volgende:Nelom, waarom niet? Mbt die anderen: ik roep ook maar wat. Beter dan dat loopt niet in Nederland.. Maar een ander afkraken is gemakkelijk. Noem jij eens wat versterkingen dan! Echt Arie, ik heb respect voor ieders mening en je bent vast een toffe gozer, maar als je niet in ziet dat Nelom er werkelijk waar helemaal niets van kan..
Nelom zit al sinds 2011-2012 bij Feyenoord, dat is 6 seizoenen. Speelde in seizoen 2014-2015 30 wedstrijden, daarna komt 2012-2013 met 20 wedstrijden als meest gespeeld. Veelzeggend.
Toen hij begon zag ik potentie in hem, hij had wel iets. Echter heeft hij zicht NOOIT meer ontwikkelt en is hij eerder slechter geworden dan beter. Of anders; Feyenoord is beter geworden, Nelom kan niet mee met het niveau.
Feyenoord is kampioen geworden, staat eindelijk weer in de CL. Een CL selectie kan je nooit bij elkaar halen, dat kost teveel geld en is onrealistisch. Een goed Eredivisie team om weer kampioen te worden moet mogelijk zijn en dan kunnen spelers als Nelom echt niet.
van der Werff en Janssen ook niet trouwens, dat is toch middelmaat van hier tot Tokio?
Ik heb het al vaker gedropt hier; Ik zie weinig tot geen versterkingen in de Eredivisie, Martin moet zijn netwerk hebben en de scouting moet eens op orde zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nelom heeft zich niet doorontwikkeld, maar toch vind ik hem ook weer niet zo slecht dat hij er niets van kan. Natuurlijk kan het beter, maar ik vind een centrale verdediger meer prioriteit hebben dan een back. Overigens kan Tapia daar ook uitstekend hoor. Speelde bij Twente ook een serie wedstrijden achterin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik weet niet welke Nelom jij hebt zien voetballen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doorontwikkeld Arie..? Nu ga je wat ver. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn eruit. Nelom en Tapia vangen dit op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog niet in mijn engste dromen dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nelom of Haps. Geen verschil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Komt Haps niet zo heel goed uit de bus ... Opvallend genoeg Riedewald het beste en daarna die Hinteregger van Augsburg. Willems niet heel veel minder, Haps aanzienlijk minder!
Vraag me alleen af of het verschil in aantal gespeelde wedstrijden/minuten meegewogen wordt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Nelom de nieuwe aanvoerder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lozen
Desnoods gratis weggeven, scheelt salaris en punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Handige uitspraken van Gio. Maar clubs informeren evengoed wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Ongelooflijk dat er supporters zijn die het in Nelom zien zitten . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Arie.Klooster kom er maar in |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Lisse - Feyenoord geweest..... wat een drama die Nelom!!!! Is niet voor dit forum maar met gustavson samen echt drama,laten een team slechter voetballen |
|
|
|