|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft wel een goede trainer nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik Gio was ging ik een paar keer per week de training bezoeken van Sparta |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij ome Dick en Ome Leo. Gegarandeerd gezellig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sigaartje en een fles whiskey er bij, zie ze al zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In plaats van het Luxor? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wijnaldum effect bij Willem Ii |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jammer van dit talent. Is nooit verder gegroeid dan toen hij onder ik dacht Van Basten een keer mocht meedoen met Oranje tegen Indonesië (geloof ik). Had ik veel meer van verwacht... Jaja, jullie hadden gelijk dat ik niet gelijk zou krijgen.... Het is net als echt scouten, je kunt niet alles goed hebben haha O Ja, Malacia staat zo in oranje wanneer hij dit voortzet. Ik heb mijn nieuwe oogappeltje bij ons Feyenoord. Toevallig weer een linksback. Ik vind hem nu al de beste van Nederland! Hij moet nog wel beter leren verdedigen op zich, maar dat komt goed. Neemt aan de bal steevast goede beslissingen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook maar snel verkopen dan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezien vanmiddag? Misser van het jaar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat was die weer aan t sukkelen zeg.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had hier een flink salaris.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
succes bij sparta, ga je goed |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vond dat hij het gisteren best aardig deed tegen Berghuis. Totdat ik zag dat hij helemaal niet meespeelde. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2018 - 10:33 schreef netsurfer het volgende:Ik vond dat hij het gisteren best aardig deed tegen Berghuis. Totdat ik zag dat hij helemaal niet meespeelde. :) Berghuis speelde meer tegen zichzelf :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij Sparta blijven tot ziens de volgende |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lord Nelom veel succes in Schotland :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens ingewijden gaat hij voetballen in een traditioneel rokje. Een soort publieksTrekker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pleased to welcome him...
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zo, die Schotten gaan wat beleven hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
TV gelden schieten omhoog |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kilkenny's niet aan te slepen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Op proef bij de fietstassen hahahahaha hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Halen ze Bazoer en Tannane dacht ik? Prima versterkingen. Daarna Lamprou en nu traint Nelom mee..
Oke.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Krijgt geen contract in Arnhem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is de naam die niet genoemd mag worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Van Geel & het netwerk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij bleek uiteraard veel te goed voor de fietstassen. Dat was zo gênant dat ie niet kon blijven... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet minder dan Haps....
Is niet lullig bedoeld, maar weet je aan welk tekenfilmfiguurtje Haps mij altijd doet denken? (is echt zo) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:51 schreef Arie.Klooster het volgende:Niet minder dan Haps.... Is niet lullig bedoeld, maar weet je aan welk tekenfilmfiguurtje Haps mij altijd doet denken? (is echt zo) Die van de muppets,dat witte poppetje met dat rode plukkie haar op zijn kop. Maar Haps is wel beter dan Nelom |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die van de muppets,dat witte poppetje met dat rode plukkie haar op zijn kop. Maar Haps is wel beter dan Nelom Tig keer beter kom op zeg. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, Bartje Simpson, maar dan is hij wat bruiner.
Haps us een blind paard. Hij rent, rent en rent, maar rendement is maar lag.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens vind Malacia het meeste talent in hem hebben. Maar dat vind ik he |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
"Willem II heeft op Deadline Day de komst van Miquel Nelom naar buiten gebracht. De Tilburgers hebben Nelom voor één seizoen vastgelegd met de optie voor een extra jaar."
Meen je niet, grijpen we weer mis :( |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Met die grote reet van hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel heeft zijn netwerk ook meegenomen naar Willem II |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ayoub, Larsson kom maar op |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zou daar wel een verrijking zijn Misschien kunnen we naast Dordrecht ook met Willem 2 een deal maken om spelers die bij ons nog niet fit of voldoende zijn te laten rijpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet je nagaan, anders had Nelom gewoon nu weer bij ons gespeeld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha die kans is groot,als spits waarschijnlijk |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ben wel benieuwd geworden hoe Willem 2 zich gaat ontwikkelen komende seizoenen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|