|
|
igor korneev
|
|
|
Snap m
Wie zijn wij eigenlijk? Of is dit de trueman show
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen is jood behalve wij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij vraagt er zelf wel om ook he pffff |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Er worden wel meer ex Feyenoorders gevolgd Zijn ook geen joden toch. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Met Nelom zijn we wel kampioen geworden. En of je het leuk vindt of niet. Hij deed het toen goed.
Nelom is het bewijs dat je met een beperkte linksback toch gewoon kampioen kunt worden. Dat is goed te weten voor als mensen weer eens door lopen te zeuren om een linksback voor drie miljoen te gaan halen. Dat is gewoon zonde van het geld.
Stop het in een zinnige positie als een spits, rechtsbuiten of nummer tien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij stond Kongolo daar? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toch heeft hij 17 wedstrijden gespeeld.
Je moet eens 17 competitiewedstrijden met een spits van het niveau Nelom proberen te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarvan 12 keer basis en 5 keer ingevallen.
Meegegaan in de flow maar als hij meedeed was het vaak een ramp. Herinner me Heerenveen uit nog goed dat hij een penalty weggaf, dat soort dingen..
Onbegrijpelijk dat zo'n jongen zolang bij Feyenoord heeft mogen spelen, kreeg zelfs nog een verlenging.. Ik hoop dat die tijd achter ons ligt en dat spelers die niet presteren doorgeselecteerd worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kuyt gaf hem openlijk op zijn flikker omdat hij als een zacht gekookt ei een warming up deed. |
|
|
|