BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 augustus 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Immers liet veel te veel liggen!
Jaagde niet door, ging achter geen bal aan waneer ze hem van hem afpakte.
Lex je bent een neppert!
En Mathijsen vond ik al niks, en na gister ook niet.
Dat is zijn stijl van spelen, iedereen je voorbij laten lopen en vervoglens hem ma in de 16 onderuit trappe.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:48 schreef FR-Han het volgende:

[..]

wat simpel zeg... kortzichtige meneer!!!
Simpel?
Mathijsen is veeeel te duur, en we misten gister Stefan al achterin!!!!!?????
DIe maakt niet zown overtreding.
Halen ze een mogool met een miljoenen salaris. Het vriendje van Martin!
Had da tivus geld in een spits gedouwt.
Heb ik het nog niet eens over Immers!!!
Tering snavel
De harde werker die alles liet lopen.
Flikker op jo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Simpel?
Mathijsen is veeeel te duur, en we misten gister Stefan al achterin!!!!!?????
DIe maakt niet zown overtreding.
Halen ze een mogool met een miljoenen salaris. Het vriendje van Martin!
Had da tivus geld in een spits gedouwt.
Heb ik het nog niet eens over Immers!!!
Tering snavel
De harde werker die alles liet lopen.
Flikker op jo
Flikker zelf op joh, Mathijsen traint pas 3 dagen mee in de kuip! En dan verwacht jij dat alles op elkaar is af gestemd achterin! Als er iemand een mongool dan ben jij het wel. Al is dat teveel eer, dat zijn leuke mensen. Kan ik van jou niet zeggen ....
craven
 craven - zondag 19 augustus 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Flikker zelf op joh, Mathijsen traint pas 3 dagen mee in de kuip! En dan verwacht jij dat alles op elkaar is af gestemd achterin! Als er iemand een mongool dan ben jij het wel. Al is dat teveel eer, dat zijn leuke mensen. Kan ik van jou niet zeggen ....
nou nou nou maak je nie druk man....
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 19 augustus 2012 - 11:25   quote  deeplink  
ik zou zeggen probeer havenaar van Vitesse een jaartje te huren die krijgt daar toch geen kans in de spits
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 augustus 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Gloeiende god hee, alsof nieuwe spelers direct moeten presteren.
Kort door de bocht geouwehoer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:38 schreef FR-Henk het volgende:
Gloeiende god hee, alsof nieuwe spelers direct moeten presteren.
Kort door de bocht geouwehoer.
Havenaar tja,je hebt wel direct de Japanse media en we weten wat dat zou kunnen betekenen.
als er een Jap is komen er meer (denk maar aan autos ,sushi en Indonesie)
er lopen in de J leage zat goede spelers.
Even verder bordurend zijn er ook al Chinese spelers in Europa .Tussen 1 miljard van deze mannetjes zit vast wel een aardige spits
dr love
 dr love - zondag 19 augustus 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Luister nou es wat ik zeg, nogmaals wij hebben echt de beste middenvelders en aankomend verdediger, wat ik gewoonweg vreselijk dom vindt is dat je die Mathijsen haalt ik vindt onze eigenspelers vele malen beter, en spits probleem kunnen we ook oplossen er zal heus wel in eigenkweek een talent spits aanwezig zijn
Ik vindt het vreselijk jammer dat r.Koeman die gasten niet de voorkeur krijgen, ja misschien 1a 2 wedstrijden en scoort men niet in die wedstrijd mogen ze weer voorgoed op de reserve bank zitten, ik snap heel die trainers staf niet meer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 12:38 schreef dr love het volgende:
Luister nou es wat ik zeg, nogmaals wij hebben echt de beste middenvelders en aankomend verdediger, wat ik gewoonweg vreselijk dom vindt is dat je die Mathijsen haalt ik vindt onze eigenspelers vele malen beter, en spits probleem kunnen we ook oplossen er zal heus wel in eigenkweek een talent spits aanwezig zijn
Ik vindt het vreselijk jammer dat r.Koeman die gasten niet de voorkeur krijgen, ja misschien 1a 2 wedstrijden en scoort men niet in die wedstrijd mogen ze weer voorgoed op de reserve bank zitten, ik snap heel die trainers staf niet meer.
daarom is er ook door de KNVB een speciale opleiding tot trainer,kom je binnen met logica en ga je weg met hoe anderen denken dat het moet
dr love
 dr love - zondag 19 augustus 2012 - 12:43   quote  deeplink  
We kunnen wel allemaal zeiken over een speler die niet goed functioneert, maar een trainer verdient meeste geval veel krediet, dat gezanik over een trainer is net zo goed als de spelers op het veld is de grootste onzin.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 19 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Flikker zelf op joh, Mathijsen traint pas 3 dagen mee in de kuip! En dan verwacht jij dat alles op elkaar is af gestemd achterin! Als er iemand een mongool dan ben jij het wel. Al is dat teveel eer, dat zijn leuke mensen. Kan ik van jou niet zeggen ....
Ik probeerde het zelf wat netter te zeggen. Maar Mathijsen is gewoon al een tijdje geen betrouwbare speler meer. Waarom zou je dan als Feyenoord zijnde 500.000 euro salaris betalen. En dan Immers, ik snapte vorig seizoen al niet dat Feyenoord hem wilde hebben.
Voor deze 2 salarissen had je toch een leuke spits een goede aanbieding kunnen doen. En anders gewoon verder met de jeugd. Laten we reëel blijven, kampioen worden we toch niet dit seizoen, daarvoor zijn we te matig. Geef dan nu de jeugd de kans , zorg dat de contracten langer doorlopen, ieder jaar stapje beter laten worden.

Maar goed, even genoeg over deze 2 heren, weet iemand wat er met Sing is?
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:09 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik probeerde het zelf wat netter te zeggen. Maar Mathijsen is gewoon al een tijdje geen betrouwbare speler meer. Waarom zou je dan als Feyenoord zijnde 500.000 euro salaris betalen. En dan Immers, ik snapte vorig seizoen al niet dat Feyenoord hem wilde hebben.
Voor deze 2 salarissen had je toch een leuke spits een goede aanbieding kunnen doen. En anders gewoon verder met de jeugd. Laten we reëel blijven, kampioen worden we toch niet dit seizoen, daarvoor zijn we te matig. Geef dan nu de jeugd de kans , zorg dat de contracten langer doorlopen, ieder jaar stapje beter laten worden.

Maar goed, even genoeg over deze 2 heren, weet iemand wat er met Sing is?
Voor zijn ervaring is hij niet verkeerd om bij je selectie te hebben Henk..
henkie1969
 henkie1969 - zondag 19 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Voor zijn ervaring is hij niet verkeerd om bij je selectie te hebben Henk..
Met zijn ervaring had hij die overtreding niet hoeven maken. Als hij zoveel ervaring heeft, dan had hij achterin moeten blijven, dan hoeft hij niet zoveel te rennen, want dat kan hij niet meer aan. Gewoon achterin blijven en stoppen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:16 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Met zijn ervaring had hij die overtreding niet hoeven maken. Als hij zoveel ervaring heeft, dan had hij achterin moeten blijven, dan hoeft hij niet zoveel te rennen, want dat kan hij niet meer aan. Gewoon achterin blijven en stoppen.
Sorry Henk..
have a nice day!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 19 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:21 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Sorry Henk..
have a nice day!
maar jij mag rustig een andere mening hebben hoor :) hahaha
zo moeilijk ben ik nou ook weer niet
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:23 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

maar jij mag rustig een andere mening hebben hoor :) hahaha
zo moeilijk ben ik nou ook weer niet
Ben gelijk opgelucht..
smiley-happy032.gif
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:16 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Met zijn ervaring had hij die overtreding niet hoeven maken. Als hij zoveel ervaring heeft, dan had hij achterin moeten blijven, dan hoeft hij niet zoveel te rennen, want dat kan hij niet meer aan. Gewoon achterin blijven en stoppen.
Nemen wij niet al te vaak de mening over van de Gijpvogel?
Die vindt hem niets en komt tot extase als hij Douglas ziet echter heb je die wel eens kritisch bekeken ?
Op het top niveau komt Joris niet meer mee.Maar een niveau daaronder bruikbaar.
Jeay
 Jeay - zondag 19 augustus 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:04 schreef dennie het volgende:
Hoe 1 wedstrijd alle optimisme de kop in kan drukken.... Waarom speelt Singh niet? Ook Ramadan?
Tussen Singh en Cabral zie ik al veel overeenkomst. Dit mag van mij ook op de bank blijven. Ik heb van Omar wel iets goeds gezien.. een heel andere manier van spelen. Hij kan misschien nog wat teweeg brengen voorin .. liefst zie ik hem aan de linkerkant met Nelom spelen zodat wat Nelom niet durft, hij kan uitvoeren. Overigens mogen we niet klagen met onze verdediging.. met uitzondering van Mathijsen, die kun je beter een zuurstoftankje op zijn rug plaatsen..
dr love
 dr love - zondag 19 augustus 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Effe een tegenreactie op lijdensweg, jij bent een nul comma nul persoon je moet beter opleuren van deze cite want dit is voor supporters die echt om Feyenoord geven en niet in dromenland leven.
kampertje
 kampertje - zondag 19 augustus 2012 - 14:35   quote  deeplink  
dr love jy zou toch 3 landstitels met feyenoord halen als jy trainer was.
wie leeft er in dromeland
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:30 schreef dr love het volgende:
Effe een tegenreactie op lijdensweg, jij bent een nul comma nul persoon je moet beter opleuren van deze cite want dit is voor supporters die echt om Feyenoord geven en niet in dromenland leven.
Beetje weinig liefde, dr love....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 14:38   quote  deeplink  
Opleuren d:-))
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 augustus 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 09:44 schreef albert ten vrijde het volgende:
janmaat in de spits een 9.8!
JA!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Leur ff op..
henkie1969
 henkie1969 - maandag 20 augustus 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nemen wij niet al te vaak de mening over van de Gijpvogel?
Die vindt hem niets en komt tot extase als hij Douglas ziet echter heb je die wel eens kritisch bekeken ?
Op het top niveau komt Joris niet meer mee.Maar een niveau daaronder bruikbaar.
dat zegt genoeg : "bruikbaar"
een 'oudere' verdediger die de snelheid niet meer heeft en die dus niet voor de laatste
keer eer uitgelopen wordt....

ik zeg dat het zonde is van het geld. Voor het salaris van Mathijsen en Immers had je een leuke aanbieding aan een spits kunnen doen.

Nu hebben we geen CL , moeten we gokken zonder spits op EL.
En dan maar 'blijven hopen' op Guidetti...waarom? Je weet niet eens of hij dit seizoen nog normaal kan spelen, waarom daarop wachten, erg leuk dat hij "goed ligt' in de kleedkamer, maar daar maak je geen doelpunten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 20 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Flikker zelf op joh, Mathijsen traint pas 3 dagen mee in de kuip! En dan verwacht jij dat alles op elkaar is af gestemd achterin! Als er iemand een mongool dan ben jij het wel. Al is dat teveel eer, dat zijn leuke mensen. Kan ik van jou niet zeggen ....
Leg niet te miereneuken jo. Wat ik wil zeggen is dat we heel Mathijsen niet nodig hebben!
Nu niet dan niet nooit niet.
Onze verdedigert zijn niet slechter dan hem!
Conclusie? Geldverneuking!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 20 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 10:20 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

dat zegt genoeg : "bruikbaar"
een 'oudere' verdediger die de snelheid niet meer heeft en die dus niet voor de laatste
keer eer uitgelopen wordt....

ik zeg dat het zonde is van het geld. Voor het salaris van Mathijsen en Immers had je een leuke aanbieding aan een spits kunnen doen.

Nu hebben we geen CL , moeten we gokken zonder spits op EL.
En dan maar 'blijven hopen' op Guidetti...waarom? Je weet niet eens of hij dit seizoen nog normaal kan spelen, waarom daarop wachten, erg leuk dat hij "goed ligt' in de kleedkamer, maar daar maak je geen doelpunten.
Kijk eindelijk 1 die mij begrijpt!
King - 010
 King - 010 - maandag 20 augustus 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:54 schreef gca het volgende:
lex sorry maar niet echt de spits die we zoeken wij zoeken er 1 die wel doelpunten maakt
Ik merk dat de meeste hier het spelletje niet zien of snappen.

Lexie Immers is geen spits maar aanvallende middenvelder die de taak van schaduwspits heeft. Een schaduwspits hangt tussen 2 linies, komt uit de rug van een spits en zorgt voor dreiging en de extra doelpunten. De reguliere doelpunten vallen al niet door de centrumspits dus hoe moeten we dan verwachten dat Immers die extra doelpunten dan gaat scoren.

Helaas hebben we nu een spits die het alleen van de ruimte moet hebben. De tegenstanders weten dat scoren een probleem voor ons is en zullen daarom meer op de counter spelen. Compact achterin wat dus betekent dat we een type Guidetti nodig hebben die balvast en sterk in het strafschopgebied is.

Ik verwacht dat er meer schot in zal komen als er een andere spits in het centrum zal staan. Anders Immers een linie naar voren moeten schuiven en de positie van centrumspits moeten invullen. Voor hem in de plaats komt dan of Vilhena of Singh. En ik zou het op de linkerflank proberen met Omar.
lord - adonis
 lord - adonis - maandag 20 augustus 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 10:57 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik merk dat de meeste hier het spelletje niet zien of snappen.

Lexie Immers is geen spits maar aanvallende middenvelder die de taak van schaduwspits heeft. Een schaduwspits hangt tussen 2 linies, komt uit de rug van een spits en zorgt voor dreiging en de extra doelpunten. De reguliere doelpunten vallen al niet door de centrumspits dus hoe moeten we dan verwachten dat Immers die extra doelpunten dan gaat scoren.

Helaas hebben we nu een spits die het alleen van de ruimte moet hebben. De tegenstanders weten dat scoren een probleem voor ons is en zullen daarom meer op de counter spelen. Compact achterin wat dus betekent dat we een type Guidetti nodig hebben die balvast en sterk in het strafschopgebied is.

Ik verwacht dat er meer schot in zal komen als er een andere spits in het centrum zal staan. Anders Immers een linie naar voren moeten schuiven en de positie van centrumspits moeten invullen. Voor hem in de plaats komt dan of Vilhena of Singh. En ik zou het op de linkerflank proberen met Omar.
in je betoog geef je aan dat Lex een aanvallende middenvelder is, maar in drie wedstrijden alleen op de keeper afgaan en niet scoren. betekend dat hij op dit moment niet een toegevoegde waarde is voor Feyenoord. ik hoop dat het beter gaat in de komende tijd, maar het feit is dat hij meer moet gaan scoren in de positie waar hij wordt gebracht.
rvas
 rvas - maandag 20 augustus 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Hoe langer je wacht met het aantrekken van een spits des te meer punten je dit weer gaat kosten en als je niet opppast, kom je weer niet europees verder. Ik denk nog even terug aan de wedstrijd feyenoord tegen Gent toen Fer van dichtbij de bal keihard over het doel en we ook toen niet de beschikking hadden over een goede spits wegens gebrek aan geld. Als we Singh,Mathijsen, Janmaat, Vormer,Immers, Goossens enz. kunnen halen is het toch volstrekt onbegrijpelijk dat je wacht met het aantrekken van een goede spits. Deze had er voor de wedstrijd tegen Kiev allang moeten staan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 augustus 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 10:57 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik merk dat de meeste hier het spelletje niet zien of snappen.

Lexie Immers is geen spits maar aanvallende middenvelder die de taak van schaduwspits heeft. Een schaduwspits hangt tussen 2 linies, komt uit de rug van een spits en zorgt voor dreiging en de extra doelpunten. De reguliere doelpunten vallen al niet door de centrumspits dus hoe moeten we dan verwachten dat Immers die extra doelpunten dan gaat scoren.

Helaas hebben we nu een spits die het alleen van de ruimte moet hebben. De tegenstanders weten dat scoren een probleem voor ons is en zullen daarom meer op de counter spelen. Compact achterin wat dus betekent dat we een type Guidetti nodig hebben die balvast en sterk in het strafschopgebied is.

Ik verwacht dat er meer schot in zal komen als er een andere spits in het centrum zal staan. Anders Immers een linie naar voren moeten schuiven en de positie van centrumspits moeten invullen. Voor hem in de plaats komt dan of Vilhena of Singh. En ik zou het op de linkerflank proberen met Omar.
Lex zorgt niet meer voor dreiging hor nu
Hij scoort toch niet dus niemand schrikt als hij t 16 meter gebied in komt
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 20 augustus 2012 - 11:29   quote  deeplink  
jan bruynea6@upcmail.nl immers naar de bank.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 augustus 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Mathijsen mag dan op zijn retour zijn, hij kan wel ervaring overbrengen op de anderen. Zonder hem zou De Vrij dat moeten doen? Dat mag je niet van zo'n jochie verwachten. Ik denk dat Mathijsen juist een briljante zet is geweest. Het team steekt op alle fronten goed in elkaar op één positie na: spits. Fernandez is counterspits, maar daar hebben we niets aan als wij het spelletje moeten/willen maken. Achahbar is nog niet klaar, dus moet er een, het liefts scorende, spits komen. Zonder geld houdt het op, dus Meneer Van Geel: wees aub creatief en haal wat..., want met een echte spits doen we mee om de titel. Zonder deze spits hoop ik op europees voetbal... (gisteren legden ze bij Studio Voetbal de vinger precies op de zere plek!!)
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 20 augustus 2012 - 11:58   quote  deeplink  
jan bruynes6@upcmail.nl beste van geel wat heefd immers ons al gekost denkt maar aan die russen.schaam me kapot na gisteren, en op maandag nog een groote bek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 augustus 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 11:55 schreef Arie.Klooster het volgende: Mathijsen mag dan op zijn retour zijn, hij kan wel ervaring overbrengen op de anderen. Zonder hem zou De Vrij dat moeten doen? Dat mag je niet van zo'n jochie verwachten. Ik denk dat Mathijsen juist een briljante zet is geweest. Het team steekt op alle fronten goed in elkaar op één positie na: spits. Fernandez is counterspits, maar daar hebben we niets aan als wij het spelletje moeten/willen maken. Achahbar is nog niet klaar, dus moet er een, het liefts scorende, spits komen. Zonder geld houdt het op, dus Meneer Van Geel: wees aub creatief en haal wat..., want met een echte spits doen we mee om de titel. Zonder deze spits hoop ik op europees voetbal... (gisteren legden ze bij Studio Voetbal de vinger precies op de zere plek!!)
Martins Indy heeft wederom weer het hoogste cijfer met Clasie..
De Vrij had dat in de eerste wedstrijd dus op basis van de eerste
twee wedstrijden zou Mathijsen eens goed op moeten letten op deze
jongens want daar kan hij in zijn najaren nog wat van leren...
8 weken lang ligt de Vrij eruit en dan is de competitie voor Feyenoord
alweer gespeeld en voorbij.
craven
 craven - maandag 20 augustus 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 12:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Martins Indy heeft wederom weer het hoogste cijfer met Clasie..
De Vrij had dat in de eerste wedstrijd dus op basis van de eerste
twee wedstrijden zou Mathijsen eens goed op moeten letten op deze
jongens want daar kan hij in zijn najaren nog wat van leren...
8 weken lang ligt de Vrij eruit en dan is de competitie voor Feyenoord
alweer gespeeld en voorbij.
De vrij staat binnen 3 weekies weer in t veld, let maar op ouwe reus
Prem
 Prem - maandag 20 augustus 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Is er genoeg geld om een spits voor het eind van de transferdatum in de KUIP te halen?
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 20 augustus 2012 - 12:21   quote  deeplink  
jan bruynes6@upcmail.nllaten de supp van mijn feyenoordeen inzamelin voeren. ik doemeemoet kunnen
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 20 augustus 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Cabral is een overschatte speler met capsones, Fernandez is nuttig voor de breedte, Guidetti niet halen want is veel ziek en geblesseerd (jammer voor zo'n topper) weten niet wanneer hij kan spelen. Wij hebben er NU één nodig. Waarom niet Wildschut van VVV tenminste als deze nog voor weinig te halen valt.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 20 augustus 2012 - 12:26   quote  deeplink  
ik zou proberen om Havenaar van Vitesse te huren en niet gaan zitten wachten op een spits die nog geblesseerd is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 augustus 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 12:11 schreef craven het volgende:

[..]

De vrij staat binnen 3 weekies weer in t veld, let maar op ouwe reus
Ik las vanmorgen dat het ernstiger is dan werd gedacht
en hij minstens 6 weken eruit ligt..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 12:25 schreef Bol.Ron het volgende:
Cabral is een overschatte speler met capsones, Fernandez is nuttig voor de breedte, Guidetti niet halen want is veel ziek en geblesseerd (jammer voor zo'n topper) weten niet wanneer hij kan spelen. Wij hebben er NU één nodig. Waarom niet Wildschut van VVV tenminste als deze nog voor weinig te halen valt.
VVV weet ze prijzen wel
Kijk maar naar Honda en musa
En wat moeten we met die vleugel speler als we een spits nodig hebben zeg dan uchebo snel, groot, sterk en jong
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 20 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Die uchebo is niks mis mee nee
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 13:12 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Die uchebo is niks mis mee nee
Ze loopacties niet heel slecht bij VVV bal aannamen over de grond is ze minpunt vind ik
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Maar als we nu bijv 700.000 hebben voor een spits en we geven t niet uit hebben we over 1 jaar miss 2.000.000
T moet tijd worden dat we weer de toppers van de subtop kunnen halen
Marsimo
 Marsimo - maandag 20 augustus 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Uchebo speelt nu bij Cercel Brugge en scoorde in 58 competitie wedstrijden 8x
craven
 craven - maandag 20 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Harlem Gnohéré van charleroi vindt ik wel aardig, ok eerste seizoen op hoogste niveau, maar een stevige wendbare kerel
King - 010
 King - 010 - maandag 20 augustus 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 12:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik las vanmorgen dat het ernstiger is dan werd gedacht
en hij minstens 6 weken eruit ligt..
Waar heb dat gelezen dan? Ik heb niks gezien.
Laatste bericht hierover was dat het meevalt en hij wellicht binnen 2 weken weer fit is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 augustus 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 14:20 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Waar heb dat gelezen dan? Ik heb niks gezien.
Laatste bericht hierover was dat het meevalt en hij wellicht binnen 2 weken weer fit is.
Stond in de telegraaf.Feyenoords huisblad;-)
Ps Mathijsen 1 wedstrijd geschorst en dat bied plaats voor eigen talent.
Kongolo zet m op gozer...
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 20 augustus 2012 - 15:42   quote  deeplink  
jan bruynes 6 @upc mail. nlaan de suportes van mijn geliefdefeyenoordwat mij opvaldt dat de supp vanff nu er opaankomt zigh netjes gedragen. prima supp ga zo door, als ik de wetstijd van zondag dan is hier in oldebroek het huis ook te klein maar blijfdt agter mijn clup staan. bravo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0068850