BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 21 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
zal eens tijd worden,nu maar afwachten.
joel88
 joel88 - dinsdag 21 augustus 2012 - 22:58   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie ze achter de hand hebben
van geil
 van geil - dinsdag 21 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
laatste keer..............

niet alleen spitsen moeten scoren.....

maar het hele team!!!

de nadruk bij ons ligt te veel op spitsen....

elke speler moet kunnen scoren................

daar ligt t probleem.
Marsimo
 Marsimo - dinsdag 21 augustus 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Abderrazak Hamdallah
Nicklas Helenius
twitch
 twitch - dinsdag 21 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 23:04 schreef van geil het volgende:
laatste keer..............

niet alleen spitsen moeten scoren.....

maar het hele team!!!

de nadruk bij ons ligt te veel op spitsen....

elke speler moet kunnen scoren................

daar ligt t probleem.
zal best maar begon het vorig jaar ook niet zo ..
en toen de spits eenmaal begon , ging de rest van het team hem nadoen
Omekees
 Omekees - woensdag 22 augustus 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Manu, ik zeg doen!
bode
 bode - woensdag 22 augustus 2012 - 01:24   quote  deeplink  
Als ik het zo leest komt Guidetti niet bij Feyenoord.
Maar laat Martin van Geel dan gewoon zeggen wat ze nou gaan doen
en heel vlot graag.
bode
 bode - woensdag 22 augustus 2012 - 01:32   quote  deeplink  
Volgens Martin van Geel zijn er wel een paar spitsen in beeld bij Feyenoord
laten ze nu eens doorpakken met een speler het wordt hoog tijd.
Anders komen we wel achter bij de koplopers!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 01:24 schreef bode het volgende:
Als ik het zo leest komt Guidetti niet bij Feyenoord.
Maar laat Martin van Geel dan gewoon zeggen wat ze nou gaan doen
en heel vlot graag.
Hij zal wel onder de indruk zijn nu. Kan natuurlijk niet dat hij niet braaf dagelijks verslag bij jou uitbrengt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 01:57   quote  deeplink  
Eigenlijk veel te laat die Martin.
Droomde teveel over Guidetti.
Beetje jammer
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 22 augustus 2012 - 02:34   quote  deeplink  
Sommige mensen hier zijn wel heel erg kortzichtig, maar dat heb je op een forum waar iedereen dus ook elke idioot maar wat kan zeggen.
Om te beginnen. Guidetti zou super zijn, maar mijn droomscenario met hem is dat we hem halen en hij binnen 3 weken beter is en kan werken aan het weer fit worden. Alleen is dat een grote maar. Niemand kan zeggen hoelang die zenuwonsteking gaat duren. Ik gun John het beste en hoop sowieso dat hij snel hersteld. Of dat nu bij ons is of niet.
Wie weet komt hij ooit nog, maar voor nu moeten we gewoon even verder kijken denk ik. We hebben de CL al misgelopen. EL gaat nog een hele klus worden als je niet scoort. En al halen we een goede spits. Dan nog moeten de spelers die nu dotten van kansen missen beter gaan omspringen met kansen. Dan bedoel ik nog niet eens Immers. Die moet gewoon eerst beter gaan passen voor ik over het schieten begin, maar hoe kunnen onze spitsen elke keer 1000% kansen missen? Dat is gewoon onwerkelijk. Wat dat aangaat was die pass van Fernandez ook echt slecht. Dat lag ook niet alleen aan Immers.
Koeman heeft ze genoeg kansen gegeven. Hij moet of het risico nemen om een eigen jeugd speler daar te gaan neerzetten of Schaken of Cissé in de spits en dan heeft mijn voorkeur Schaken. Die deed dat toen zo slecht nog niet.

Andere optie zou volgens mij zijn om Kyle Ebicilio te huren. Daar hoor ik niemand over. Is toch eigenlijk eigen jeugd. En Bellamy heeft aangegeven terug naar huis te gaan, maar misschien zou hij voor ons wel een uitzondering maken. Is toch een beetje een type Guidetti. Verder ben ik niet zo bekent met spitsen die op het tweede plan zijn geraakt. Dzeko, maar zijn salaris zal wel gigantisch zijn.
Ik vind dat Feyenoord best een verantwoord risicootje mag nemen. Niet te extreem, maar dat was in een eerder stadium beter geweest. Dan hadden wij echt wel die CL gehaald. Nu moeten we gewoon zorgen dat we ons direct plaatsen. Oftewel kampioen worden. Dat is mogelijk met een spits die wel scoort. Wat dat aangaat is het ook jammer dat Tevrede geopereerd is, want die had die ballen echt wel in het netje geschoten denk ik. Is een afmaker, maar neemt niet weg dat we zonder een goalgetter tegen/rond plaats 5 zitten en met een goalgetter een hele grote kans hebben kampioen te worden. Dat verschil is schrijnend. En het verantwoorde risico is nu zelfs omhoog te krikken dankzij Fox.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 02:47   quote  deeplink  
Bellamy heeft geloof ik al een club helaas.
Was zeker een goeie optie geweest.
Duidelijk is dat er echt een goeie spits moet komen.
Mag best een paar miljoen per seizoenkosten, maar als je dan minimaal 25 goals heb hoor je niemand klagen.
En daarom snap ik niet dat ze Mathijsen hebben gehaald, en ook voor nog een dik salaris ook. Had dat geld lkkr bij dat spitsen geld gelegt.
dr love
 dr love - woensdag 22 augustus 2012 - 03:46   quote  deeplink  
Eindelijk worden ze nu wakker of ze hebben de kritiek van de suporters laten meewegen, er wordt verder gezocht voor een spits, helaas voor Guidetti had hem ook wel graag erbij gehad, maar gezien zijn huidig en eventueel toekomst niet meer een directe versterking voor Feyenoord.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 augustus 2012 - 06:20   quote  deeplink  
Dzeko idd een goede optie.
Betalen wij half miljoen salaris en City neemt de overige 5 miljoen nog voor hun rekening. Appeltje eitje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 02:34 schreef RdamStyle het volgende:
Sommige mensen hier zijn wel heel erg kortzichtig, maar dat heb je op een forum waar iedereen dus ook elke idioot maar wat kan zeggen.
Om te beginnen. Guidetti zou super zijn, maar mijn droomscenario met hem is dat we hem halen en hij binnen 3 weken beter is en kan werken aan het weer fit worden. Alleen is dat een grote maar. Niemand kan zeggen hoelang die zenuwonsteking gaat duren. Ik gun John het beste en hoop sowieso dat hij snel hersteld. Of dat nu bij ons is of niet.
Wie weet komt hij ooit nog, maar voor nu moeten we gewoon even verder kijken denk ik. We hebben de CL al misgelopen. EL gaat nog een hele klus worden als je niet scoort. En al halen we een goede spits. Dan nog moeten de spelers die nu dotten van kansen missen beter gaan omspringen met kansen. Dan bedoel ik nog niet eens Immers. Die moet gewoon eerst beter gaan passen voor ik over het schieten begin, maar hoe kunnen onze spitsen elke keer 1000% kansen missen? Dat is gewoon onwerkelijk. Wat dat aangaat was die pass van Fernandez ook echt slecht. Dat lag ook niet alleen aan Immers.
Koeman heeft ze genoeg kansen gegeven. Hij moet of het risico nemen om een eigen jeugd speler daar te gaan neerzetten of Schaken of Cissé in de spits en dan heeft mijn voorkeur Schaken. Die deed dat toen zo slecht nog niet.

Andere optie zou volgens mij zijn om Kyle Ebicilio te huren. Daar hoor ik niemand over. Is toch eigenlijk eigen jeugd. En Bellamy heeft aangegeven terug naar huis te gaan, maar misschien zou hij voor ons wel een uitzondering maken. Is toch een beetje een type Guidetti. Verder ben ik niet zo bekent met spitsen die op het tweede plan zijn geraakt. Dzeko, maar zijn salaris zal wel gigantisch zijn.
Ik vind dat Feyenoord best een verantwoord risicootje mag nemen. Niet te extreem, maar dat was in een eerder stadium beter geweest. Dan hadden wij echt wel die CL gehaald. Nu moeten we gewoon zorgen dat we ons direct plaatsen. Oftewel kampioen worden. Dat is mogelijk met een spits die wel scoort. Wat dat aangaat is het ook jammer dat Tevrede geopereerd is, want die had die ballen echt wel in het netje geschoten denk ik. Is een afmaker, maar neemt niet weg dat we zonder een goalgetter tegen/rond plaats 5 zitten en met een goalgetter een hele grote kans hebben kampioen te worden. Dat verschil is schrijnend. En het verantwoorde risico is nu zelfs omhoog te krikken dankzij Fox.
Welkom! Lekkere binnenkomer trouwens met je eerste zin! ;)

Iedereen is ervan overtuigd dat een spits noodzakelijk is, Van Geel, Koeman, de supporters etcetera en natuurlijk is Van Geel ook wel bereid een verantwoord risico te nemen, maar je moet wel begrijpen dat de ruimte om wat te doen heel beperkt is. Feyenoord heeft nog steeds financiële problemen. Er moeten zwarte cijfers geschreven worden anders kan de licentie alsnog ingetrokken worden. Dus die zwarte cijfers worden ook begroot + een buffer voor onverziene kosten. Nu, de goedkope en goede spitsen liggen niet voor het oprapen. Guidetti was een schot in de roos, maar hij is uitzondering, geen regel. Voor de reservespits van PSV (Matavz) werd al 7 miljoen geboden. FC Twente betaalt 5 miljoen voor Castaignos. Elke club is op zoek naar doelpunten en dat drijft de prijs van spitsen enorm omhoog. Spelers die zich al bewezen hebben zijn dus onhaalbaar. Jonge talenten die verhuurd mogen worden van grote clubs zijn grote vraagtekens, dat zijn helaas voor Feyenoord lang niet allemaal Guidetti's. Verder zijn er nog die spitsen die het al tijden niet of nooit hebben laten zien. Categorie Søren Larsen. Transfervrij is alles dat mogelijk interessant is allang onder de pannen. Dus het is gewoon heel moeilijk om die ene spits te vinden. Moeilijker dat jij stelt.

Nog even jouw opties. Kyle Ebicilio is een middenvelder geen spits. Craig Bellamy heeft een tijdje terug bij Cardiff City getekend. Staat daar tot 2014 onder contract.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Dzeko is natuurlijk totaal onrealistisch.
Bol.Ron
 Bol.Ron - woensdag 22 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Spits komt er wel, alle vertrouwen in van Geel. Zal op laatste moment zijn vrees ik wel.
Omekees
 Omekees - woensdag 22 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:41 schreef Bol.Ron het volgende:
Spits komt er wel, alle vertrouwen in van Geel. Zal op laatste moment zijn vrees ik wel.
jep!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:41 schreef Bol.Ron het volgende:
Spits komt er wel, alle vertrouwen in van Geel. Zal op laatste moment zijn vrees ik wel.
We zullen het zien, ik help je met hopen, hoop alleen dat er geen paniekaankopen gedaan worden. Zal niet de eerste keer zijn dat er dat op de allerlaatste dag van de transferperiode nog een dure k*tspeler wordt binnengehaald.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 augustus 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 03:46 schreef dr love het volgende:
Eindelijk worden ze nu wakker of ze hebben de kritiek van de suporters laten meewegen, er wordt verder gezocht voor een spits, helaas voor Guidetti had hem ook wel graag erbij gehad, maar gezien zijn huidig en eventueel toekomst niet meer een directe versterking voor Feyenoord.
ik heb niet de indruk dat er veel mensen op dit forum zijn die jouw mening serieus nemen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

We zullen het zien, ik help je met hopen, hoop alleen dat er geen paniekaankopen gedaan worden. Zal niet de eerste keer zijn dat er dat op de allerlaatste dag van de transferperiode nog een dure k*tspeler wordt binnengehaald.
Dit is het scenario dus waar Ik voor vrees..
bode
 bode - woensdag 22 augustus 2012 - 16:39   quote  deeplink  
De love, ik ben het met je eens maar hoop wel voor volgende week vrijdag graag?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 22 augustus 2012 - 16:56   quote  deeplink  
HAVENAAR Huren van Vitesse met optie tot koop
joboo35
 joboo35 - woensdag 22 augustus 2012 - 16:58   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=27112&abbr=frfanatic

het wordt helemaal niemand
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Dat word dan een haast doelpuntloos eerste helft an het seizoen..
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:
Dat word dan een haast doelpuntloos eerste helft an het seizoen..
eens dit is feyenoord onwaardig, had van Geel maar geen driedubbele middenvelders moeten halen. Persoonlijk vindt ik dat een eerste grove fout. Kijk eens hoeveel middenvelders we hebben, veel te veel. Dan ook nog een dure Mathijssen: niet goed...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Mwah, als team met nieuwe mensen ingespeeld raakt staat er wel iets hoor. Maar onvoldoende voor de eerste 3 plekken.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 augustus 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:47 schreef craven het volgende:

[..]

eens dit is feyenoord onwaardig, had van Geel maar geen driedubbele middenvelders moeten halen. Persoonlijk vindt ik dat een eerste grove fout. Kijk eens hoeveel middenvelders we hebben, veel te veel. Dan ook nog een dure Mathijssen: niet goed...
vrees dat ik het wat dat betreft wel met je eens ben . . .
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:50 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, als team met nieuwe mensen ingespeeld raakt staat er wel iets hoor. Maar onvoldoende voor de eerste 3 plekken.
Als je niet scoort kan je ook niet winnen, scorend vermogen is niet veel, zo zonde.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:47 schreef craven het volgende:

[..]

eens dit is feyenoord onwaardig, had van Geel maar geen driedubbele middenvelders moeten halen. Persoonlijk vindt ik dat een eerste grove fout. Kijk eens hoeveel middenvelders we hebben, veel te veel. Dan ook nog een dure Mathijssen: niet goed...
True d:-(
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Lekker dan,wordt voorlopig helemaal niks.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:47 schreef craven het volgende:

[..]

eens dit is feyenoord onwaardig, had van Geel maar geen driedubbele middenvelders moeten halen. Persoonlijk vindt ik dat een eerste grove fout. Kijk eens hoeveel middenvelders we hebben, veel te veel. Dan ook nog een dure Mathijssen: niet goed...
Niet overdrijven man.

Van de pure middenvelders zijn Bakkal, El Ahmadi en Van Haaren vertrokken en zijn Vormer, Immers en Singh zijn erbij gekomen. Evenveel als vorig jaar dus. Goossens en Omar kunnen eventueel daar ook spelen, zeker geen overbodige luxe als je bedenkt dat we vorig seizoen al op een 17-jarige debutant moesten terugvallen. Zeker omdat we dit seizoen met Europees voetbal mee wedstrijden spelen dan vorig jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:14 schreef craven het volgende:

[..]

Als je niet scoort kan je ook niet winnen, scorend vermogen is niet veel, zo zonde.
Vorig jaar hebben we ook de wedstrijden zonder Guidetti vaak goed gespeeld en gewonnen.
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vorig jaar hebben we ook de wedstrijden zonder Guidetti vaak goed gespeeld en gewonnen.
Toen had je ook wel nog een paar echte strijderts meer in het team staan...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Ti's allemaal te mak nu..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:33   quote  deeplink  
Leuk dat rondspelen allemaal maar er komt niks uit..
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 18:34   quote  deeplink  
El Al, Vlaar, En nu missen we Stefan ook nog even. Mathijsen worden die gasten van Sparta Praag ook niet echt bang van vrees ik.
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 18:34   quote  deeplink  
Dan maar Schaken op 9.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Yep..
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Ik ben reuzebenieuwd wat ze er morgen van bakken.misschien wel een goal van Lex.......
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet overdrijven man.

Van de pure middenvelders zijn Bakkal, El Ahmadi en Van Haaren vertrokken en zijn Vormer, Immers en Singh zijn erbij gekomen. Evenveel als vorig jaar dus. Goossens en Omar kunnen eventueel daar ook spelen, zeker geen overbodige luxe als je bedenkt dat we vorig seizoen al op een 17-jarige debutant moesten terugvallen. Zeker omdat we dit seizoen met Europees voetbal mee wedstrijden spelen dan vorig jaar.
Noem het overedrijven maar zet ze eens naast elkaar:
Vormer, tonny,immers,singh,leerdam(kan er spelen) Goossens,omar,mokotjo,Clasie.
Veel te veel.
Verder onderschat je de aanstekelijkheid van Guietti en het kaatsten zodat medespelers scoren, een spits die een balletje kan vasthopuden is prima.
Nee zonder echte spits zie ik het dit jaar somber in
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Hier nog een.
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 18:57   quote  deeplink  
En nog een.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Zwartkijkers. ;)

2de plaats zit er waarschijnlijk op dit moment niet in, maar daar kan ik nog wel vrede meehebben als je ziet waar we vandaan komen. Top 5 was vorig jaar de doelstelling, lijkt me ook weer aardig voor dit seizoen. We waren bezig met een 5-jaren plan remember? Over een paar jaar is Feyenoord hopelijk weer permanent top van Nederland, zijn we financieel daadkrachtig en kunnen we Europa bestormen. Figuurlijk uiteraard. Zet die 2de plaats uit je hoofd, dat was prachtig, maar nu moeten we weer verder. Feyenoord is nog in opbouw. Bedenk waar we vandaan komen en waar we anderhalf jaar geleden nog stonden. Dan is de huidige situatie opeens heel zonnig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:49 schreef craven het volgende:

[..]

Noem het overedrijven maar zet ze eens naast elkaar:
Vormer, tonny,immers,singh,leerdam(kan er spelen) Goossens,omar,mokotjo,Clasie.
Veel te veel.
Verder onderschat je de aanstekelijkheid van Guietti en het kaatsten zodat medespelers scoren, een spits die een balletje kan vasthopuden is prima.
Nee zonder echte spits zie ik het dit jaar somber in
Leerdam mag weg en zal waarschijnlijk vooral voor rechtsback in aanmerking komen. Goossens is voor de hele linkerkant, Omar is voor de vleugels gehaald. Dat er zoveel uit de voeten kunnen, betekend niet dat we ze ook als middenvelder moeten beschouwen. Althans voor dit seizoen. Immers kan bijvoorbeeld ook spitsen, maar die zien we ook niet echt als aanvaller en komt ook in principe niet vast voor die positie in aanmerking.

Vormer, Immers en Clasie zijn onze vaste mensen op het middenveld. Singh heeft wat aanpassingstijd nodig, maar is daarna in principe ook volwaardig daar. Vilhena is een jongen voor de toekomst. Nog heel jong, die kan nog prima zijn wedstrijden in Jong-Feyenoord afwerken, die heeft nog veel te leren. Mokotjo vind ik niet goed genoeg.

Valt dus wel mee. 4 volwaardige spelers: Vormer, Clasie, Immers en Singh. Daarachter Vilhena en Mokotjo en de rest is niet primair in de selectie voor het middenveld.

Mokotjo of Leerdam zou eigenlijk nog moeten vertrekken, want ze kunnen beiden als backup dienen voor het middenveld en rechtsback.

Overigens, zo'n lijstje als jij net maakte voor het middenveld kan ik ook maken voor de aanval: Fernandez, Cissé, Schaken, Manu, Omar, Goossens, Te Vrede, Achahbar en Cabral. Ook 9 spelers. Maar je zegt niet dat we teveel aanvallers hebben. We spelen met 3 of 4 middenvelders en met 2-3 aanvallers, dus in feite zouden we voorin een groter overschot hebben aan spelers dan achterin.....
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zwartkijkers. ;)

2de plaats zit er waarschijnlijk op dit moment niet in, maar daar kan ik nog wel vrede meehebben als je ziet waar we vandaan komen. Top 5 was vorig jaar de doelstelling, lijkt me ook weer aardig voor dit seizoen. We waren bezig met een 5-jaren plan remember? Over een paar jaar is Feyenoord hopelijk weer permanent top van Nederland, zijn we financieel daadkrachtig en kunnen we Europa bestormen. Figuurlijk uiteraard. Zet die 2de plaats uit je hoofd, dat was prachtig, maar nu moeten we weer verder. Feyenoord is nog in opbouw. Bedenk waar we vandaan komen en waar we anderhalf jaar geleden nog stonden. Dan is de huidige situatie opeens heel zonnig.
Klopt wat je zegt,maar zonder scorend vermogen mag je heel blij zijn dat je de top 5 haalt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:06 schreef ar het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt,maar zonder scorend vermogen mag je heel blij zijn dat je de top 5 haalt.
Zo goed is de concurrentie ook weer niet. Heerenveen is veel minder dan vorig jaar, Vitesse heeft zich niet versterkt. Nec heeft een aardig team maar gaat thuis er met 1-6 af tegen een minder Ajax dan vorig jaar. Als we de top 6 van vorig jaar nemen, dan maken Ajax, PSV, AZ en FC Twente een goede kans boven ons te eindigen en de rest van de eredivisie vind ik zeker niet beter dan Feyenoord.

En ook die 4 ploegen die ik noemde, moeten het maar laten zien. PSV was vorig seizoen ook de gedoodverfde kampioenskandidaat vorig jaar... Voorlopig staan wij op 4 uit 2. 1 punt meer dan PSV, gelijk met AZ en Ajax en 2 punten achter FC Twente.
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 22 augustus 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Lets face it. We hebben dit jaar eigenlijk maar op 1 plek versterking nodig. Die lijkt er niet te komen. Er zit niet genoeg gif in dit elftal dus ik vrees een doelpuntarm seizoen. Niet alle tegenstanders zullen zo makkelijk in toom / op de nul te houden zijn als Utrecht uit. 1 doelpunt per wedstrijd zal niet voldoende zijn voor een top 4 of mischien zelfs 5 of 6 klassering. Zonde, maar laten we hopen dat de transfermarkt ons nog goed gezind is de komende week. Zuur als je ziet hoeveel die katwijker er nu voor fc turkistan loopt te scoren. Hadden Feyenoord doelpunten moeten zijn.....onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord bestaat alleen in de harten van de supporters en niet bij de passanten die allemaal om het hardst roepen dat ze Feyenoord in hun hart hebben.
010-78
 010-78 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Waar speelt die Charisteas tegenwoordig?
LOL!!
Was toch ook zo'n last minute aankoop?
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Kan weleens een vervelend seizoen gaan worden als er geen spits bijkomt. Ik heb afgelopen weekend eens op zitten letten in de Eredivisie, er is (bijna) geen spits voetballend slechter dan Guyon Fernandez.. Een bal vasthouden zit er zelfs 9 van de 10 keer niet in..
Alleen als een blind paard rennen is zijn kracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0072879