BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
010-78
 010-78 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:26 schreef MMM het volgende:
Kan weleens een vervelend seizoen gaan worden als er geen spits bijkomt. Ik heb afgelopen weekend eens op zitten letten in de Eredivisie, er is (bijna) geen spits voetballend slechter dan Guyon Fernandez.. Een bal vasthouden zit er zelfs 9 van de 10 keer niet in..
Alleen als een blind paard rennen is zijn kracht.
Om een bal vast te kunnen houden zal je hem eerst aan moeten kunnen nemen......
Xapter
 Xapter - woensdag 22 augustus 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Het feit dat immers wel de kansen, die hij overigens constant zwak inschiet, wel creëert.. zie het nog wel goed komen met die vent.. erg goed zelfs
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:28 schreef 010-78 het volgende:

[..]

Om een bal vast te kunnen houden zal je hem eerst aan moeten kunnen nemen......
Nja das waar, daar is ie ook niet super in.
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:28 schreef Xapter het volgende:
Het feit dat immers wel de kansen, die hij overigens constant zwak inschiet, wel creëert.. zie het nog wel goed komen met die vent.. erg goed zelfs
Ik hoop met je mee!
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo goed is de concurrentie ook weer niet. Heerenveen is veel minder dan vorig jaar, Vitesse heeft zich niet versterkt. Nec heeft een aardig team maar gaat thuis er met 1-6 af tegen een minder Ajax dan vorig jaar. Als we de top 6 van vorig jaar nemen, dan maken Ajax, PSV, AZ en FC Twente een goede kans boven ons te eindigen en de rest van de eredivisie vind ik zeker niet beter dan Feyenoord.

En ook die 4 ploegen die ik noemde, moeten het maar laten zien. PSV was vorig seizoen ook de gedoodverfde kampioenskandidaat vorig jaar... Voorlopig staan wij op 4 uit 2. 1 punt meer dan PSV, gelijk met AZ en Ajax en 2 punten achter FC Twente.
Wat ik vooral belangrijk vind is een aanspeelpunt.iemand die kaatst,en net die ene goal maakt.vooral tegen de "kleintjes" waar de ruimtes klein zijn.en daar MOET je je punten pakken.vorig jaar ging dat perfect met john,dat mis je nu en dat is denk ik het verschil tussen top 5 of niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zwartkijkers. ;)

2de plaats zit er waarschijnlijk op dit moment niet in, maar daar kan ik nog wel vrede meehebben als je ziet waar we vandaan komen. Top 5 was vorig jaar de doelstelling, lijkt me ook weer aardig voor dit seizoen. We waren bezig met een 5-jaren plan remember? Over een paar jaar is Feyenoord hopelijk weer permanent top van Nederland, zijn we financieel daadkrachtig en kunnen we Europa bestormen. Figuurlijk uiteraard. Zet die 2de plaats uit je hoofd, dat was prachtig, maar nu moeten we weer verder. Feyenoord is nog in opbouw. Bedenk waar we vandaan komen en waar we anderhalf jaar geleden nog stonden. Dan is de huidige situatie opeens heel zonnig.
Vind je het gek ti's hartje zomer..

Maar terugkijken heeft geen zin we moeten vooruit en willen we mee blijven doen dan moet er toch echt eat bij komen en niet pas met de winterstop want dan rest alleen die 5de plek nog..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:13 schreef Peckerwood het volgende:
Lets face it. We hebben dit jaar eigenlijk maar op 1 plek versterking nodig. Die lijkt er niet te komen. Er zit niet genoeg gif in dit elftal dus ik vrees een doelpuntarm seizoen. Niet alle tegenstanders zullen zo makkelijk in toom / op de nul te houden zijn als Utrecht uit. 1 doelpunt per wedstrijd zal niet voldoende zijn voor een top 4 of mischien zelfs 5 of 6 klassering. Zonde, maar laten we hopen dat de transfermarkt ons nog goed gezind is de komende week. Zuur als je ziet hoeveel die katwijker er nu voor fc turkistan loopt te scoren. Hadden Feyenoord doelpunten moeten zijn.....onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord bestaat alleen in de harten van de supporters en niet bij de passanten die allemaal om het hardst roepen dat ze Feyenoord in hun hart hebben.
True..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Achabar kruisen met Fernandes.snelle behendige spits met lengte
ar
 ar - woensdag 22 augustus 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:28 schreef Xapter het volgende:
Het feit dat immers wel de kansen, die hij overigens constant zwak inschiet, wel creëert.. zie het nog wel goed komen met die vent.. erg goed zelfs
Dan mag hij daar morgen vast mee beginnen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:45 schreef piet de paler het volgende:
Achabar kruisen met Fernandes.snelle behendige spits met lengte
Jij bent echt een ranzig ventje..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij bent echt een ranzig ventje..
dmv Kloonen en niet euken
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

dmv Kloonen en niet euken
Is er veel drank bij jullie aan boord..?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Somberheid hier en daar....
Koeman zal zonder killerspits andere spelsystemen uitproberen. Immers en Singh hebben in potentie een aanjagers/leidersrol. Scorend vermogen Omar???
Ik vind dat Feyenoord niet wezenlijk aan kwaliteit heeft ingeleverd.
Vormer, Mathijsen, Singh, Janmaat en (op den duur) ook Immers, zijn spelers die een ploeg naar 1e vier van de top kunnen loodsen.

Tegen Kiev was dat te zien. Kunst is om vooral ook opkomende middenvelders in de 16 meter te lanceren. 4-4-2 is m.i. een variant die er toe doet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Na Kiev thuis was ik heilig overtuigd dat we voor de prijzen gingen meedoen, maar ik zie er nu niet veel van terug vooralsnog..
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:30 schreef FR-Henk het volgende:
Somberheid hier en daar....
Koeman zal zonder killerspits andere spelsystemen uitproberen. Immers en Singh hebben in potentie een aanjagers/leidersrol. Scorend vermogen Omar???
Ik vind dat Feyenoord niet wezenlijk aan kwaliteit heeft ingeleverd.
Vormer, Mathijsen, Singh, Janmaat en (op den duur) ook Immers, zijn spelers die een ploeg naar 1e vier van de top kunnen loodsen.

Tegen Kiev was dat te zien. Kunst is om vooral ook opkomende middenvelders in de 16 meter te lanceren. 4-4-2 is m.i. een variant die er toe doet.
Ik zie niemand in de selectie die er 15 of meer maakt.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:32 schreef RenatoBos het volgende:
Na Kiev thuis was ik heilig overtuigd dat we voor de prijzen gingen meedoen, maar ik zie er nu niet veel van terug vooralsnog..
ja jo alles komt goed het staat in de (bruine) sterren
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Leerdam mag weg en zal waarschijnlijk vooral voor rechtsback in aanmerking komen. Goossens is voor de hele linkerkant, Omar is voor de vleugels gehaald. Dat er zoveel uit de voeten kunnen, betekend niet dat we ze ook als middenvelder moeten beschouwen. Althans voor dit seizoen. Immers kan bijvoorbeeld ook spitsen, maar die zien we ook niet echt als aanvaller en komt ook in principe niet vast voor die positie in aanmerking.

Vormer, Immers en Clasie zijn onze vaste mensen op het middenveld. Singh heeft wat aanpassingstijd nodig, maar is daarna in principe ook volwaardig daar. Vilhena is een jongen voor de toekomst. Nog heel jong, die kan nog prima zijn wedstrijden in Jong-Feyenoord afwerken, die heeft nog veel te leren. Mokotjo vind ik niet goed genoeg.

Valt dus wel mee. 4 volwaardige spelers: Vormer, Clasie, Immers en Singh. Daarachter Vilhena en Mokotjo en de rest is niet primair in de selectie voor het middenveld.

Mokotjo of Leerdam zou eigenlijk nog moeten vertrekken, want ze kunnen beiden als backup dienen voor het middenveld en rechtsback.

Overigens, zo'n lijstje als jij net maakte voor het middenveld kan ik ook maken voor de aanval: Fernandez, Cissé, Schaken, Manu, Omar, Goossens, Te Vrede, Achahbar en Cabral. Ook 9 spelers. Maar je zegt niet dat we teveel aanvallers hebben. We spelen met 3 of 4 middenvelders en met 2-3 aanvallers, dus in feite zouden we voorin een groter overschot hebben aan spelers dan achterin.....
Te makkelijk, het gaat om kwaliteit zei van Geel, nou tot nu toe zie ik in :Immers geen meerwaarde, dan had ik Tonny op het middenveld gezet, die heeft vorig jaar in meerdere wedstrijden het gewoon laten zien. Dat Jong feyenoord gedoe vindt ik presoonlijk gewoon Crap, hij is goed genoeg!
Dat je te Vrede naar feyenoord haalt terwijl hij wissel was bij Excelsior, zegt mij ook wel wat. Van Fernandez weet je dat het geen doelpuntenmachine is, check zijn statistieken.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit, daarom zijn er te veel spelers met te weinig kwaliteit erbij gekomen:
Goossens(wissel bij nec), Immers(mist handelingsnelheid,overzicht) en te Vrede (bankzitter bij excelsior)en dan Mathijssen een dertiger voor 3 jaar contracteren dat is gewoon zonde van het geld....

Ja financieel gezond zijn is belangrijk, nou waarom dan deze spelers aantrekken(salaris betaal je altijd)???
Feyenoord groeit alleen met kwaliteit.
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Oh ja T.. Het 5 jarenplan. Heb ik zelf ook nog weleens als verzachtende omstandigheid aangevoerd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zie niemand in de selectie die er 15 of meer maakt.
Nee, op dit moment niet.
In thuiswedstrijden minder met spits, meer met opkomende middenvelder. Betekent dat er meerdere spelers in scoringspositie komen.
Systeem gericht op huidige spits(en) rendeert niet. Ziet Koeman ook wel.
Martijn
 Martijn - woensdag 22 augustus 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Waarom stelt koeman niet gewoon Elvis Manu op. Volgens mij de topscorer van de voorbereiding. Ik weet het, dat zegt niet zo veel maar afgelopen week heeft hij er ook weer 2 ingelegd bij de beloften. Ik zeg doen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Elvis is dood man hij stierf in memphis
van geil
 van geil - woensdag 22 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:44 schreef piet de paler het volgende:
Elvis is dood man hij stierf in memphis
echt????
hoorde hem gisteren op de radio
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
dan dan is de aarde ook plat,
Martijn
 Martijn - woensdag 22 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Oh ja.. die Big Mac bleef in zijn keel steken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:49 schreef Martijn het volgende:
Oh ja.. die Big Mac bleef in zijn keel steken.
ze maken ze ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:36 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ja jo alles komt goed het staat in de (bruine) sterren
Daar geloof ik ook wel in maar morgen is kort dag..!!!
Marsimo
 Marsimo - woensdag 22 augustus 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Makaay misschien zijn voetbalschoenen maar weer aandoen??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:00 schreef Marsimo het volgende:
Makaay misschien zijn voetbalschoenen maar weer aandoen??
Als het helpt..d:-)
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 22:02   quote  deeplink  
tsjaa kan zomaar het verschil betekenen met verder gaan in europa of niet, en dat is goed voor Geld, ervaring en aantrekkingskracht.....
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:00 schreef Marsimo het volgende:
Makaay misschien zijn voetbalschoenen maar weer aandoen??
Nee, dan krijgen we dit weer 60 keer per wedstrijd..

665343.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Is het een gok om de basiself helemaal om te gooien en met andere spelers op de proppen te komen...
Heeft iemand de trainingen gezien van de week, was daar iets uit op te maken..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Makaay scoorde in drie seizoenen gemiddeld 12 keer per seizoen is ook niet voldoende..
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:
Makaay scoorde in drie seizoenen gemiddeld 12 keer per seizoen is ook niet voldoende..
nope...
Marsimo
 Marsimo - woensdag 22 augustus 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:
Makaay scoorde in drie seizoenen gemiddeld 12 keer per seizoen is ook niet voldoende..
ik zie Fernandez, en Te Vrede het netje toch niet 12x bollen
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:10 schreef Marsimo het volgende:

[..]

ik zie Fernandez, en Te Vrede het netje toch niet 12x bollen
zo als het nu gaat ook niet samen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:08 schreef craven het volgende:

[..]

nope...
Dan maar hopen op een wedstrijd als tegen Kiev thuis waarin de kansen wel benut worden..ik vrees Craven enkel de voortekenen al, geen volle Kuip d:-(
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:11 schreef craven het volgende:

[..]

zo als het nu gaat ook niet samen
d:-))
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan maar hopen op een wedstrijd als tegen Kiev thuis waarin de kansen wel benut worden..ik vrees Craven enkel de voortekenen al, geen volle Kuip d:-(
dat is niet goed he, dat zou vroeger niet gebeuren...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:16 schreef craven het volgende:

[..]

dat is niet goed he, dat zou vroeger niet gebeuren...
Is niet goed nee..
Ach vroeger zat het ook niet altijd vol, maar het belang is op dit moment zo groot, ik had echt een uitverkochte Kuip verwacht..
sevillana
 sevillana - woensdag 22 augustus 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:43 schreef Martijn het volgende:
Waarom stelt koeman niet gewoon Elvis Manu op. Volgens mij de topscorer van de voorbereiding. Ik weet het, dat zegt niet zo veel maar afgelopen week heeft hij er ook weer 2 ingelegd bij de beloften. Ik zeg doen.
mag van gerust bij de selectie gevoegd worden de komende wedstrijden, dan maar weer verder zien . . .
De Pater
 De Pater - woensdag 22 augustus 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Koeman kan het morgen en zondag nog met de huidige 11 proberen, lukt het dan weer niet dan zal hij iets moeten om europees voetbal veilig te stellen. Omar kan goed op de 10 ipv Immers en Anass zal Fernandez moeten gaan vervangen. Ik hoop dat het niet zover zal komen en dat Immers en Fernandez er morgen en het komende weekeinde er een paar inrossen... Omar kan ook linksvoor, Vilhena op 10 en Anass in de spits...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

mag van gerust bij de selectie gevoegd worden de komende wedstrijden, dan maar weer verder zien . . .
Onder het mom van nee heb je ja kan je krijgen (doelpunten in deze)..
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is niet goed nee..
Ach vroeger zat het ook niet altijd vol, maar het belang is op dit moment zo groot, ik had echt een uitverkochte Kuip verwacht..
ik ook, vooral vanwege de importantie
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Dan schreeuwen we maar voor twee morgen..
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 22 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Tja, daar was ik dus al bang voor .... veel te lang achter Guidetti aangelopen, en nu moet er binnen 9 dagen een spits gezocht worden ...
Fijn dat van Geel wakker is ... beetje laat , maar goed
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Tja ik weet het niet, in principe hebben we wel spitsen alleen er word niet gescoord..(?)
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 22 augustus 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Ik vind het bizar dat er een verdediger op leeftijd wordt gehaald , dat salaris had je beter eind vorig seizoen aan een leuke spits kunnen geven.

Mathijsen ... zondegeld
Immers ... zondegeld

Te lang achter Guidetti aangelopen ... tijd verspilt

En nu krijgen we .... een tweede Jhon van Beukering??
Jeay
 Jeay - woensdag 22 augustus 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Laten we gewoon accepteren en hopen dat we degene die we hebben (achahbar, te vrede en fernandez) hun draai vinden of tenminste 1 en dat hij er gewoon wat in scoort dit seizoen, dan kan dat samen met een paar van immers, schaken, cisse, omar etc toch voor genoeg zorgen want ook zonder een spits die er 25 in knalt kun je kampioen worden. Het gaat om t totaal plaatje. Harde werkers en allemaal er vol voor gaan en een tegenstander kan geen tegenstand bieden. Dit zag ik maar weer in vergelijking met borussia monchengladbach gisteren. Wij deden het veel stabieler ondanks onze gemiste mensen dan borussia toch? Kijk maar naar de uitslag. We hadden zelfs beter gekund en het gaat ook steeds beter. Zo... Des te meer we achter hetgeen wat we hebben staan, des te meer vertrouwen dat geeft en des te beter de kansen op resultaat worden want we hebben heel veel talent, maar onervaren talent verzwakt in bepaalde situaties waar een 15 miljoen ervaren spelers weet om te gaan.. dus laten we die momenten opvullen en je hebt tzelfde staan. Klinkt simpel? Zo is het ook.. maar voer t maar eens uit ...

Succes morgen manne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Jeay --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 23:18   quote  deeplink  
"We hadden zelfs beter gekund en het gaat ook steeds beter"..?????

Tegen Kiev was echt super dat terzijde maar ik zie geen verbetering echter..
Marsimo
 Marsimo - woensdag 22 augustus 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:09 schreef henkie1969 het volgende:
Ik vind het bizar dat er een verdediger op leeftijd wordt gehaald , dat salaris had je beter eind vorig seizoen aan een leuke spits kunnen geven.

Mathijsen ... zondegeld
Immers ... zondegeld

Te lang achter Guidetti aangelopen ... tijd verspilt

En nu krijgen we .... een tweede Jhon van Beukering??
Mathijssen, heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld (na een paar dagen trainen)en zijn salaries komt van het budget Labor and Benefits en niet uit het potje voor aankopen
Immers, die zal toch echter wel zijn doelpuntjes gaan maken; laat hem ook even wennen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0114889