BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Maus27
 Maus27 - donderdag 23 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Sonck
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 23 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 00:20 schreef Maus27 het volgende:
Sonck
Jaaaa jo Charisteas ofnie?
Jeay
 Jeay - donderdag 23 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:
"We hadden zelfs beter gekund en het gaat ook steeds beter"..?????

Tegen Kiev was echt super dat terzijde maar ik zie geen verbetering echter..
Nou.. misschien vallen de doelpunten nog niet zoals ze moeten, maar qua spel zijn we al een stuk volwassener en gevaarlijk sowieso. Jammer idd van tegen heerenveen maar toch geloof ik dat het stabieler aan het worden is. Ze leren zeg maar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:37 schreef craven het volgende:

[..]

Te makkelijk, het gaat om kwaliteit zei van Geel, nou tot nu toe zie ik in :Immers geen meerwaarde, dan had ik Tonny op het middenveld gezet, die heeft vorig jaar in meerdere wedstrijden het gewoon laten zien. Dat Jong feyenoord gedoe vindt ik presoonlijk gewoon Crap, hij is goed genoeg!
Dat je te Vrede naar feyenoord haalt terwijl hij wissel was bij Excelsior, zegt mij ook wel wat. Van Fernandez weet je dat het geen doelpuntenmachine is, check zijn statistieken.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit, daarom zijn er te veel spelers met te weinig kwaliteit erbij gekomen:
Goossens(wissel bij nec), Immers(mist handelingsnelheid,overzicht) en te Vrede (bankzitter bij excelsior)en dan Mathijssen een dertiger voor 3 jaar contracteren dat is gewoon zonde van het geld....

Ja financieel gezond zijn is belangrijk, nou waarom dan deze spelers aantrekken(salaris betaal je altijd)???
Feyenoord groeit alleen met kwaliteit.
Mee eens, maar jij maakte een opmerking op het aantal middenvelders. Kwantiteit dus, daar reageerde ik op.

De komst van Mathijsen vind ik overigens niet onlogisch, veel ervaring, verdedigend vond ik hem ook nog prima, alleen miste hij wat snelheid. Had Vlaar overigens vorig jaar ook. Ben niet zo'n grote fan van Mathijsen, maar denk wel dat hij wat kan toevoegen aan Feyenoord. Heb wel mijn twijfels bij de contractduur, beetje lang...

Goossens is voor noppes gekomen en was eigenlijk altijd basisspeler, maar rond die transfer kwam hij in een mindere periode en daarna raakte hij geblesseerd. Goossens is onze wildcard eigenlijk, maar ik denk dat hij met zijn traptechniek wel wat aan Feyenoord toe zou kunnen voegen, maar laat hij eerst maar fit worden. Te Vrede is helemaal een groot vraagteken, verrassende transfer, maar goed ook hij verdiend een kans. Eerst maar fit worden. Immers had en heb ik ook grote twijfels bij. Heb Van Geel en Koeman wat dat betreft het voordeel van de twijfel gegeven, hij is ongelukkig begonnen, maar goed, Schaken speelde een seizoen lang ongelukkig en is nu toch onbetwiste basisspeler...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:40 schreef tomson het volgende:
Oh ja T.. Het 5 jarenplan. Heb ik zelf ook nog weleens als verzachtende omstandigheid aangevoerd.
Geen verzachtende omstandigheid, wel de realiteit.
Maus27
 Maus27 - donderdag 23 augustus 2012 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 00:30 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jaaaa jo Charisteas ofnie?
Kun jij lezen knuppel?
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 23 augustus 2012 - 09:35   quote  deeplink  
beste bosfyableben bijna 80 weet nog niet goed om met de computer om tegaan van daar.
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 09:35 schreef j bruijnes het volgende:
beste bosfyableben bijna 80 weet nog niet goed om met de computer om tegaan van daar.
Geweldig om je er bij te hebben Jan !
Laat je niet gekmaken door die snotneuzen hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 augustus 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 09:38 schreef tomson het volgende:

[..]

Geweldig om je er bij te hebben Jan !
Laat je niet gekmaken door die snotneuzen hoor..
Idd.
Tomson! Terug naar je kamer!
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 23 augustus 2012 - 09:52   quote  deeplink  
wij leven allemaal mee met onze f maar de supp elkaar voor uitmaken dat lijk nergens op. de ene verwenzing naar de andere. wijhier in oldebroek kunnen er ook wat van, maar dit lijk nergensop zal wel weer commetaar krijgen. maar dan moet dan maar van geel kom op met die soits.
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Dat moeten ze maar eens niet meer doen Jan. Respect voor de grijze haren moeten ze hebben die snotneuzen. En ja Martin: SPITS !!!
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 01:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mee eens, maar jij maakte een opmerking op het aantal middenvelders. Kwantiteit dus, daar reageerde ik op.

De komst van Mathijsen vind ik overigens niet onlogisch, veel ervaring, verdedigend vond ik hem ook nog prima, alleen miste hij wat snelheid. Had Vlaar overigens vorig jaar ook. Ben niet zo'n grote fan van Mathijsen, maar denk wel dat hij wat kan toevoegen aan Feyenoord. Heb wel mijn twijfels bij de contractduur, beetje lang...

Goossens is voor noppes gekomen en was eigenlijk altijd basisspeler, maar rond die transfer kwam hij in een mindere periode en daarna raakte hij geblesseerd. Goossens is onze wildcard eigenlijk, maar ik denk dat hij met zijn traptechniek wel wat aan Feyenoord toe zou kunnen voegen, maar laat hij eerst maar fit worden. Te Vrede is helemaal een groot vraagteken, verrassende transfer, maar goed ook hij verdiend een kans. Eerst maar fit worden. Immers had en heb ik ook grote twijfels bij. Heb Van Geel en Koeman wat dat betreft het voordeel van de twijfel gegeven, hij is ongelukkig begonnen, maar goed, Schaken speelde een seizoen lang ongelukkig en is nu toch onbetwiste basisspeler...
Klopt, ik vindt het dan ook relatief veel middenvelders, ja je hebt gelijk er zijn ook veel vleugelaanvallers die op het middenveld kunnen spelen en andersom, systeemgerelateerd. Persoonlijk vindt ik Tonny een groot talent die meer speeltijd verdiend, speelde vorig jaar bijv tegen twente erg goed.
Natuurlijk is het koffiedik kijken wat Immers betreft, maar bij bijv schaken zag je wel zijn specialiteit terug vanaf minuut 1: snelheid.
En voor je het weet is het europacup avontuur voorbij omdat je de ballen er niet inrost(ik hoop dat ik absoluut ongelijk hebt en dat feyenoord er een paar inrost vanavond).
Ik heb mijn vraagtekens bij een aantal spelers die zijn aangetrokken, vooral omdat van Geel zegt voor kwaliteit te gaan: vindt ik tegenvallen..

Maar goed laat het aub anders zijn en ik hoop dat na een aantal weken iedreeen me dit kan verwijten, mat alle liefde geef ik mijn fout dan toe :)
Go feyenoord go!
King - 010
 King - 010 - donderdag 23 augustus 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Ik denk dat je talenten ook beter kan krijgen door ze belangrijk te laten voelen ipv alleen maar ervaring opdoen in de jeugd. Laat Achachbar als spits starten ipv Fernandez en geef Vilhena een kans ipv Vormer. En als Immers niet effectief genoeg is dan kan die gewisseld worden voor Singh.

Het liefst zie ik nu een spits die er gelijk een paar inrost maar het moet niet ten koste gaan van de ontwikkeling van onze talenten (Achachbar, Manu, Te Vrede). Qua spitsen zitten we nu al breed.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 23 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:01 schreef henkie1969 het volgende:
Tja, daar was ik dus al bang voor .... veel te lang achter Guidetti aangelopen, en nu moet er binnen 9 dagen een spits gezocht worden ...
Fijn dat van Geel wakker is ... beetje laat , maar goed
Ik geloof niet dat van Geel alleen maar achter Guidetti heeft aangelopen, zonder centjes ken je geen goede spits kopen die er minimaal 20 in legt.
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:17 schreef King - 010 het volgende:
Ik denk dat je talenten ook beter kan krijgen door ze belangrijk te laten voelen ipv alleen maar ervaring opdoen in de jeugd. Laat Achachbar als spits starten ipv Fernandez en geef Vilhena een kans ipv Vormer. En als Immers niet effectief genoeg is dan kan die gewisseld worden voor Singh.

Het liefst zie ik nu een spits die er gelijk een paar inrost maar het moet niet ten koste gaan van de ontwikkeling van onze talenten (Achachbar, Manu, Te Vrede). Qua spitsen zitten we nu al breed.
eens, en ja we zitten in de spitsen breed, maar niet in kwaliteit in de spits....
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 23 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Hebben we geen forumlid die er ff 20/30 in kan trappen ;)
Marsimo
 Marsimo - donderdag 23 augustus 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:32 schreef Zw' 28 het volgende:
Hebben we geen forumlid die er ff 20/30 in kan trappen ;)
Open goal
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:32 schreef Zw' 28 het volgende:
Hebben we geen forumlid die er ff 20/30 in kan trappen ;)
op de xbox wel, ook goed?
Tjabba
 Tjabba - donderdag 23 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:43 schreef craven het volgende:

[..]

op de xbox wel, ook goed?
Zelfs dat zou lexie nog niet lukken .
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat er toch een spits komt. Dan kunnen we Achahbar een jaartje bij Heracles stallen (die hebben we na zondag toch al 1 x gehad, dus kan hij ons niet in de weg zitten, haha). Daar kan hij mooi ervaring opdoen, zodat we volgend jaar geen spits meer hoeven te huren omdat hij terugkomt. Dan zal hij er klaar voor zijn, nu is nog te vroeg....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 23 augustus 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 09:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Idd.
Tomson! Terug naar je kamer!
Hahaha
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 23 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:30 schreef Marsimo het volgende:

[..]

Mathijssen, heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld (na een paar dagen trainen)en zijn salaries komt van het budget Labor and Benefits en niet uit het potje voor aankopen
Immers, die zal toch echter wel zijn doelpuntjes gaan maken; laat hem ook even wennen.
Mathijssen heeft inderdaad nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Maar met zijn ervaring (wetende dat hij niet meer de snelste is) had hij achterin moeten blijven staan. Dan kom je ook nooit te laat.....dus ik vind het een 'miskoop'... in ieder geval zonde van het salaris.
En waar dat geld vandaan komt maakt mij niet veel uit. Ze hadden veel eerder moeten inspelen op een spits. Ze wisten vorig seizoen dat er een spits nodig was, en dan al die tijd hopen op Guidetti is domweg tijdverspilling. CL aan je neus voorbij laten gaan hierdoor, en nu maar afwachten of we in de EL wel verder komen, maar ik ben bang van niet.

Dat zou dus betekenen dat je als 2e eindigt en er geen cent aan over houdt.

Mismanagement van van Geel.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 23 augustus 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:24 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat van Geel alleen maar achter Guidetti heeft aangelopen, zonder centjes ken je geen goede spits kopen die er minimaal 20 in legt.
eind vorig seizoen wist je al dat je zonder spits zou zitten dit seizoen.
De blessure van Guidetti was ook al een tijd bekend, dan had van Geel daar eerder moeten op inspelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Je onderschat het belang van ervaring wat overgebracht wordt door Mathijsen naar de andere verdedigers, die hier stuk voor stuk beter door worden! Daarin schuilt de absolute kracht plus dat Mathijsen in Nederland echt wel mee kan komen. Als zijn snelheid dan zijn zwakke punt is geworden, moet er iemand naast die dit compenseert... Is altijd nog meer waard dan als we hem niet hadden gehad!!
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

eind vorig seizoen wist je al dat je zonder spits zou zitten dit seizoen.
De blessure van Guidetti was ook al een tijd bekend, dan had van Geel daar eerder moeten op inspelen.
eens!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 23 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:26 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Mathijssen heeft inderdaad nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Maar met zijn ervaring (wetende dat hij niet meer de snelste is) had hij achterin moeten blijven staan. Dan kom je ook nooit te laat.....dus ik vind het een 'miskoop'... in ieder geval zonde van het salaris.
En waar dat geld vandaan komt maakt mij niet veel uit. Ze hadden veel eerder moeten inspelen op een spits. Ze wisten vorig seizoen dat er een spits nodig was, en dan al die tijd hopen op Guidetti is domweg tijdverspilling. CL aan je neus voorbij laten gaan hierdoor, en nu maar afwachten of we in de EL wel verder komen, maar ik ben bang van niet.

Dat zou dus betekenen dat je als 2e eindigt en er geen cent aan over houdt.

Mismanagement van van Geel.
Waarschijnlijk zullen ze altijd al hebben gekeken naar andere spitsen, de medische staf van Feyenoord was bekend met de blessure van Guidetti. Alleen zoals gisteren eerlijk en open gezegd is, de spitsen die beschikbaar zijn, zijn geen versterking. Heel simpel. De hoop voor Guidetti is gebleven, maar als Kuyt was gekomen (bijvoorbeeld een optie die bekeken is), was Guidetti nooit meer in beeld gekomen.

Geen mismanagement van van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:26 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Mathijssen heeft inderdaad nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Maar met zijn ervaring (wetende dat hij niet meer de snelste is) had hij achterin moeten blijven staan. Dan kom je ook nooit te laat.....dus ik vind het een 'miskoop'... in ieder geval zonde van het salaris.
En waar dat geld vandaan komt maakt mij niet veel uit. Ze hadden veel eerder moeten inspelen op een spits. Ze wisten vorig seizoen dat er een spits nodig was, en dan al die tijd hopen op Guidetti is domweg tijdverspilling. CL aan je neus voorbij laten gaan hierdoor, en nu maar afwachten of we in de EL wel verder komen, maar ik ben bang van niet.

Dat zou dus betekenen dat je als 2e eindigt en er geen cent aan over houdt.

Mismanagement van van Geel.
Niet mee eens. Er was nooit een betaalbaar alternatief voor in de spits. Denk je nou echt dat Van Geel zich heeft blindgestaard op Guidetti? Kom op nou, natuurlijk niet. Hij heeft heel goed rondgekeken en geconcludeerd dat er van de beschikbare spitsen geen beter was dan wat we hebben.

In je analyse over Mathijsen kan ik me ook niet vinden, jij stelt dat hij dichter bij de eigen goal had moeten staan om op die manier zijn mindere snelheid te compenseren. Feyenoord was echter pressie aan het spelen. Nog een kwartier te gaan en het stond gelijk tegen een zwakker ingeschatte tegenstander. Als je dan ook nog eens de achterlinie met de kont tegen de eigen zestien laat spelen dan maak je het speelveld veel te lang en kan je nooit de tegenstander goed onder druk zetten. Dit deden overigens Mathijsen en Heitinga ook op het EK, telkens maar naar achter lopen, waardoor Oranje constant overlopen werd, omdat de linies niet op elkaar aansloten en ze zo hun eigen spel niet konden spelen.

Je zou wel kunnen zeggen dat het beter was geweest als met zoveel ruimte in de rug Indi Djuricic dan had gedekt, maar goed Djuricic zocht natuurlijk ook Mathijsen op omdat hij wist dat die op snelheid te kloppen was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:09 schreef craven het volgende:

[..]

Klopt, ik vindt het dan ook relatief veel middenvelders, ja je hebt gelijk er zijn ook veel vleugelaanvallers die op het middenveld kunnen spelen en andersom, systeemgerelateerd. Persoonlijk vindt ik Tonny een groot talent die meer speeltijd verdiend, speelde vorig jaar bijv tegen twente erg goed.
Natuurlijk is het koffiedik kijken wat Immers betreft, maar bij bijv schaken zag je wel zijn specialiteit terug vanaf minuut 1: snelheid.
En voor je het weet is het europacup avontuur voorbij omdat je de ballen er niet inrost(ik hoop dat ik absoluut ongelijk hebt en dat feyenoord er een paar inrost vanavond).
Ik heb mijn vraagtekens bij een aantal spelers die zijn aangetrokken, vooral omdat van Geel zegt voor kwaliteit te gaan: vindt ik tegenvallen..

Maar goed laat het aub anders zijn en ik hoop dat na een aantal weken iedreeen me dit kan verwijten, mat alle liefde geef ik mijn fout dan toe :)
Go feyenoord go!
We gaan het zien craven. Over een maand weten we meer.
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen ze altijd al hebben gekeken naar andere spitsen, de medische staf van Feyenoord was bekend met de blessure van Guidetti. Alleen zoals gisteren eerlijk en open gezegd is, de spitsen die beschikbaar zijn, zijn geen versterking. Heel simpel. De hoop voor Guidetti is gebleven, maar als Kuyt was gekomen (bijvoorbeeld een optie die bekeken is), was Guidetti nooit meer in beeld gekomen.

Geen mismanagement van van Geel.
mismanagement: mayby te vroeg om te zeggen. Maar als je prioriteit bij een spits ligt en je dan Immers, mathijssen en de rest aantrekt: tsjaaaa
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 14:01   quote  deeplink  
We zouden de topics over Martin uit de 2e seizoenshelft van vorig seizoen nog eens terug moeten lezen. Tovenaar, held, wonderdokter en weet ik wat nog niet meer....
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 14:02   quote  deeplink  
De spits is ongeveer van 16:30 tot 18:30 😉
Das logisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door hippy --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:56 schreef craven het volgende:

[..]

mismanagement: mayby te vroeg om te zeggen. Maar als je prioriteit bij een spits ligt en je dan Immers, mathijssen en de rest aantrekt: tsjaaaa
Prioriteit ligt nu bij een spits ja, maar Vlaar, El Ahmadi en Bakkal moesten ook vervangen worden....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:02 schreef hippy het volgende:
De spits is ongeveer van 16:30 tot 18:30 ��
Das logisch
Maar waar dan?
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar waar dan?
Op dat tijdstip
Sensi
 Sensi - donderdag 23 augustus 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:56 schreef craven het volgende:

[..]

mismanagement: mayby te vroeg om te zeggen. Maar als je prioriteit bij een spits ligt en je dan Immers, mathijssen en de rest aantrekt: tsjaaaa
De prioriteit heeft altijd bij een spits gelegen maar v Geel heeft niks kunnen vinden wat binnen het budget ligt. En/of de desbetreffende speler is niet 'beter' als wat we hebben(?). Zoveel hebben we niet aan transfersommen betaald, het salaris van bv Mathijsen is wel wat hoger. En dat kan Feyenoord nu best kwijt nu er een aantal 'grootverdieners' zijn vertrokken. Maar goed waar leg je je prioriteiten? Nu is het enige wat we nodig hebben een scorende spits. Koeman moet Achahbar en Manu het vertrouwen geven, ik denk dat sowieso eerstgenoemde meer zal brengen als Fernandez doet op het moment.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:04 schreef hippy het volgende:

[..]

Op dat tijdstip
Das wanneer! ;)
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das wanneer! ;)
Maar misschien ook waar...😃
Op dat moment van de dag...behalve natuurlijk in het weekend...
Het wordt nu wel heel slap gelul
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Helaas is Feyenoord niet de club die het ooit geweest is.

Bruikbare spelers vertrekken eerder naar Az en Twente dan Feyenoord.

Als je als supporter denkt dat ze wel ff bij de eerste 3 gaan eindigen hou je jezelf voor de gek.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 23 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:10 schreef Mokum1 het volgende:
Helaas is Feyenoord niet de club die het ooit geweest is.

Bruikbare spelers vertrekken eerder naar Az en Twente dan Feyenoord.

Als je als supporter denkt dat ze wel ff bij de eerste 3 gaan eindigen hou je jezelf voor de gek.
laatste zin klopt. de rest is joodse onzin
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:10 schreef Mokum1 het volgende:
Helaas is Feyenoord niet de club die het ooit geweest is.

Bruikbare spelers vertrekken eerder naar Az en Twente dan Feyenoord.

Als je als supporter denkt dat ze wel ff bij de eerste 3 gaan eindigen hou je jezelf voor de gek.
Het is maar hoe je bekijkt...vorig jaar was elk punt mooi, omdat ze uit zo diep gat kwamen...
Dit jaar zal er hetzelfde op de mat neergelegd moeten worden en dat is een ander soort druk...
Benieuwd hoe ze met het puntverlies tegen h'veen omgaan...
Zoals ik al zei, de verwachtingen zijn hoger, maar kwalitatief zijn ze achteruit gegaan...
Het is aan de rest om dat op te vangen
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:15 schreef hippy het volgende:

[..]

Het is maar hoe je bekijkt...vorig jaar was elk punt mooi, omdat ze uit zo diep gat kwamen...
Dit jaar zal er hetzelfde op de mat neergelegd moeten worden en dat is een ander soort druk...
Benieuwd hoe ze met het puntverlies tegen h'veen omgaan...
Zoals ik al zei, de verwachtingen zijn hoger, maar kwalitatief zijn ze achteruit gegaan...
Het is aan de rest om dat op te vangen
Precies, en de rest vangt het niet op zoals de Feyenoord supps dat willen zien...
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:12 schreef FR-Han het volgende:

[..]

laatste zin klopt. de rest is joodse onzin
En jij praat NSB waarheid....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:16 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Precies, en de rest vangt het niet op zoals de Feyenoord supps dat willen zien...
Nog niet. Wat niet is kan nog komen. Talent is er. Zitten nu 4 Feyenoorders bij Oranje (5 als De Vrij niet geblesseerd zou zijn). We zijn onze hele as kwijt geraakt dat heeft tijd nodig om ingespeeld te raken. Te vroeg om nu al te oordelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:24 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

En jij praat NSB waarheid....
Het is niet erg om respectvol te blijven, zeker als je op een ander forum 'te gast' bent.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:10 schreef Mokum1 het volgende:
Helaas is Feyenoord niet de club die het ooit geweest is.

Bruikbare spelers vertrekken eerder naar Az en Twente dan Feyenoord.

Als je als supporter denkt dat ze wel ff bij de eerste 3 gaan eindigen hou je jezelf voor de gek.
Die clubs hebben nu meer te besteden, daarom gaan spelers als Tadic daarheen. Toch blijft Feyenoord aantrekkelijk, want prima transfervrije spelers kiezen niet per sé voor de door jou genoemde clubs. bv Janmaat en Vormer.
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is niet erg om respectvol te blijven, zeker als je op een ander forum 'te gast' bent.
+1
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is niet erg om respectvol te blijven, zeker als je op een ander forum 'te gast' bent.
Voor hem kan ik geen respect opbrengen....met z'n joodse onzin..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Voor hem kan ik geen respect opbrengen....met z'n joodse onzin..
Dan nog. Nergens voor nodig om erop in te gaan. Of doe het PB.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Voor hem kan ik geen respect opbrengen....met z'n joodse onzin..
Hier geef ik mokum toch wel gelijk.
Was nergens voor nodig om gelijk over joodse te beginnen.
Hij heeft een andere mening prima toch lekker belangerijk
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan nog. Nergens voor nodig om erop in te gaan. Of doe het PB.
Zal me proberen in te houden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0117490