BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zal me proberen in te houden....
Fijn, dat scheelt je een flinke strontkar. Nu is het hier toch nog ff rustig. Of je moet dat lekkert vinden ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hier geef ik mokum toch wel gelijk.
Was nergens voor nodig om gelijk over joodse te beginnen.
Hij heeft een andere mening prima toch lekker belangerijk
Is ook wel zo, actie-reactie. Maar goed, wanneer een Ajacied op een Feyenoordforum een felle stelling poneert (of vice versa), zeker gezien de sentimenten tussen Feyenoorders en Ajacieden, dan kan je ook een felle reactie verwachten. En als je daar dan weer op in gaat, dan loopt het nogal eens uit de hand en is dit topic in mum van tijd weer zoveel pagina's groter en kan B weer van alles gaan verwijderen en mensen gaan bestraffen. Zitten we ook niet op te wachten.

Maar goed, zand erover.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zal me proberen in te houden....
Top man!
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is ook wel zo, actie-reactie. Maar goed, wanneer een Ajacied op een Feyenoordforum een felle stelling poneert (of vice versa), zeker gezien de sentimenten tussen Feyenoorders en Ajacieden, dan kan je ook een felle reactie verwachten. En als je daar dan weer op in gaat, dan loopt het nogal eens uit de hand en is dit topic in mum van tijd weer zoveel pagina's groter en kan B weer van alles gaan verwijderen en mensen gaan bestraffen. Zitten we ook niet op te wachten.

Maar goed, zand erover.
Je hebt helemaal gelijk, bij ons komt een supp van een andere club iets kritisch plaatsen en wordt gelijk voor alles uitgemaakt, door een enkeling, maar dat gaat gelijk de tpoic beheersen.

Dat is juist het mooie aan headliner dat je overal ff binnen kan stappen en daardoor worden topics een stuk scherper.
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:24 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

En jij praat NSB waarheid....
O o o...waarom nou 😔
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:07 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, bij ons komt een supp van een andere club iets kritisch plaatsen en wordt gelijk voor alles uitgemaakt, door een enkeling, maar dat gaat gelijk de tpoic beheersen.

Dat is juist het mooie aan headliner dat je overal ff binnen kan stappen en daardoor worden topics een stuk scherper.
Mee eens ja. :)

Laten we dit 'voorval' dus maar vergeten en ontopic verder gaan.
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zal me proberen in te houden....
Laat lekker lullen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Alleen die naam van hem is al opruiend, gezien dit een forum voor Feyenoorders is! En als iemand die jood is een opmerking maakt, is het toch een joodse opmerking? Wat is daar nou mis aan?
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Alleen die naam van hem is al opruiend, gezien dit een forum voor Feyenoorders is! En als iemand die jood is een opmerking maakt, is het toch een joodse opmerking? Wat is daar nou mis aan?
Het is geen forum voor alleen Feyenoorders anders had ik hier geen toegang gehad.

Ik ben geen Jood, en Mokum opruiend? Waarschijnlijk weet je niet eens wat het betekent.

Tegenstanders van Ajax zeggen vaak neus, die neuzen etc, betekent toch ook niet dat het een Neonazi is.

Ga maar weer terug je klooster in Arie Bombarie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door Mokum1 --
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Alleen die naam van hem is al opruiend, gezien dit een forum voor Feyenoorders is! En als iemand die jood is een opmerking maakt, is het toch een joodse opmerking? Wat is daar nou mis aan?
Dat zo een naam voor jou opruiend is moet je zelf weten, maar om nou gelijk over joodse onzin te praten...
Wordt zo moe van die haat naar elkaar toe...
Voetbal is een leuk spel en meer niet...
Genieten van mooi voetbal is heerlijk en dat moet samen kunnen...
Discusieren erover is nog mooier, maar laat die haatgevoelens achterwege
Wat zal het dan een mooie wereld worden
Lachen om elkaar en met elkaar...
Please
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 23 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Elvis Manu moet gewoon vaker spelen dat word icm. anass de nieuwe voorhoede van Feyenoord.

Manu is sterk , licht gek in z'n koppie en heeft een neusje voor de goal.
z'n super mooie goal tegen heereveen vorig seizoen zal ik niet snel vergeten

geef ze maar vertrouwen net als bij castagnios

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door Zw' 28 --
Bol.Ron
 Bol.Ron - donderdag 23 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:26 schreef henkie1969 het volgende:

[..]
Mathijssen heeft inderdaad nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Maar met zijn ervaring (wetende dat hij niet meer de snelste is) had hij achterin moeten blijven staan. Dan kom je ook nooit te laat.....dus ik vind het een 'miskoop'... in ieder geval zonde van het salaris.
En waar dat geld vandaan komt maakt mij niet veel uit. Ze hadden veel eerder moeten inspelen op een spits. Ze wisten vorig seizoen dat er een spits nodig was, en dan al die tijd hopen op Guidetti is domweg tijdverspilling. CL aan je neus voorbij laten gaan hierdoor, en nu maar afwachten of we in de EL wel verder komen, maar ik ben bang van niet.

Dat zou dus betekenen dat je als 2e eindigt en er geen cent aan over houdt.

Mismanagement van van Geel.
Niet eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door Bol.Ron --
Bol.Ron
 Bol.Ron - donderdag 23 augustus 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Slap gelul Henkie, mismanagement van van Geel.
Actie van Mathijssen is een incident gebaseerd op één wedstrijd. Als hij die ene bal er in kopt is hij de matchwinner. Dat er nog geen spits is komt door geldgebrek en van Geel probeert met die middelen die er voorhanden zijn iets te doen, Wat hij tot nu toe heeft gedaan, spelers verkocht en voor weinig (goede) spelers gehaald vind ik top, dus niet gelijk gaan zeiken en spelers na één wedstrijd al de grond in schrijven. Wordt al genoeg gedaan. Immers schiet ze er straks echt wel in hoor, dus ook niet direct een miskoop. Evalueren pas bij de winterstop.............!!!!!! Ik verwacht echt nog wel een spits voor 31 augustus, vertrouwen in van Geel.
tomson
 tomson - donderdag 23 augustus 2012 - 16:01   quote  deeplink  
Mag hij wel opschieten. Nog 1 week...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:59 schreef Bol.Ron het volgende:
Slap gelul Henkie, mismanagement van van Geel.
Actie van Mathijssen is een incident gebaseerd op één wedstrijd. Als hij die ene bal er in kopt is hij de matchwinner. Dat er nog geen spits is komt door geldgebrek en van Geel probeert met die middelen die er voorhanden zijn iets te doen, Wat hij tot nu toe heeft gedaan, spelers verkocht en voor weinig (goede) spelers gehaald vind ik top, dus niet gelijk gaan zeiken en spelers na één wedstrijd al de grond in schrijven. Wordt al genoeg gedaan. Immers schiet ze er straks echt wel in hoor, dus ook niet direct een miskoop. Evalueren pas bij de winterstop.............!!!!!! Ik verwacht echt nog wel een spits voor 31 augustus, vertrouwen in van Geel.
Ik zou geen spits meer verwachten. Lijkt me niet reeel. Hopen kan natuurlijk altijd, maar houd er rekening mee dat die goede, betaalbare spits op dit moment gewoon niet te vinden is. Dan zullen we het met de huidige selectie moeten doen.
gekzat
 gekzat - donderdag 23 augustus 2012 - 16:05   quote  deeplink  
we hebben echt een spits nodig zonder spits zie ik het somber in en gaan we ect voor plek 7 t/m 10
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:53 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Het is geen forum voor alleen Feyenoorders anders had ik hier geen toegang gehad.

Ik ben geen Jood, en Mokum opruiend? Waarschijnlijk weet je niet eens wat het betekent.

Tegenstanders van Ajax zeggen vaak neus, die neuzen etc, betekent toch ook niet dat het een Neonazi is.

Ga maar weer terug je klooster in Arie Bombarie...
Hap, hap, hap... Ik meende er niets van, wou alleen maar even een reactie uitlokken en dat lukte toch best gemakkelijk, haha. Sukkel, terug in je hok!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat zo een naam voor jou opruiend is moet je zelf weten, maar om nou gelijk over joodse onzin te praten...
Wordt zo moe van die haat naar elkaar toe...
Voetbal is een leuk spel en meer niet...
Genieten van mooi voetbal is heerlijk en dat moet samen kunnen...
Discusieren erover is nog mooier, maar laat die haatgevoelens achterwege
Wat zal het dan een mooie wereld worden
Lachen om elkaar en met elkaar...
Please
Hap, hap, hap... Ik meende er niets van, wou alleen maar even een reactie uitlokken en dat lukte toch best gemakkelijk, haha. Sukkel, jij ook terug in je hok!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:05 schreef gekzat het volgende:
we hebben echt een spits nodig zonder spits zie ik het somber in en gaan we ect voor plek 7 t/m 10
7 tm 10 vind ik wel erg pessimistich, maar ik ben het wel met je eens dat we zonder spits hooguit voor de vierde plek kunnen meestrijden. Dan verwacht ik een vierde, dan wel vijfde of in het slechtste geval zesde plek. Lager zou het einde van Van Geel/Koeman betekenen wat mij betreft!
Bol.Ron
 Bol.Ron - donderdag 23 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Als wij geen doelpunten maken komt onze verdediging meer onder druk te staan en zo ook andersom als we een tegendoelpunt krijgen. Tegenstanders weten ook dat wij moeilijk scoren dus durven dan ook meer druk te zetten. Hoop dat onze middenvelders ook meer gaan scoren net zoals bij psv en ajax. Alleen een goede spits is dus ook niet genoeg.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:05 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hap, hap, hap... Ik meende er niets van, wou alleen maar even een reactie uitlokken en dat lukte toch best gemakkelijk, haha. Sukkel, jij ook terug in je hok!
Zo man goed gelukt idd, je hebt me echt te pakken!! En wat een reactie heb je uitgelokt. Zo met mijn staart tussen de benen het hok weer in....hopen dat ik nog kan slapen de komende dagen...slappe hap
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:08 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

7 tm 10 vind ik wel erg pessimistich, maar ik ben het wel met je eens dat we zonder spits hooguit voor de vierde plek kunnen meestrijden. Dan verwacht ik een vierde, dan wel vijfde of in het slechtste geval zesde plek. Lager zou het einde van Van Geel/Koeman betekenen wat mij betreft!
pff, je bent kwistig met krediet geven....
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:51 schreef tomson het volgende:

[..]

Fijn, dat scheelt je een flinke strontkar. Nu is het hier toch nog ff rustig. Of je moet dat lekkert vinden ?
Ben absoluut niet bang, als je hier in het forum mengt moet je niet bang zijn om jezelf uit te spreken. Dat doe jij ook altijd toch....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Nee, dat is tomtom (volgende afslag linksaf....)

Sorry, deze grap is zo slecht dat hij eigenlijk niet geplaatst had moeten worden... mijn oprechte excuses...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 augustus 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pff, je bent kwistig met krediet geven....
Ik schat ze gewoon wat hoger in dan jij. Laten we hopen dat ik gelijk krijg... of eigenlijk dat we allebei niet gelijk krijgen... dan degraderen we of we zijn kampioen... nou, dan wordt het dus dat laatste. Alvast gefeliciteerd dan maar hé!!!
een ajax fan.
 een ajax fan. - donderdag 23 augustus 2012 - 16:45   quote  deeplink  
De doelpunten komen vanzelf wel geef de jonkie`s een kans.Ook wij hebben een jong team dat moet groeien.Dit jaar worden de lampie`s kampioen,maar de toekomst zit bij ons.Ik ben er van overtuigd dat over een jaar of 3 er weer ouderwetse tijden aankomen tussen ons.De jeugd heeft de toekomst!!!.
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:05 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hap, hap, hap... Ik meende er niets van, wou alleen maar even een reactie uitlokken en dat lukte toch best gemakkelijk, haha. Sukkel, jij ook terug in je hok!
wow wat ben je slim...neemt niet weg dat de boodschap belangrijker is...lees nog maar een keer
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 23 augustus 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je zou wel kunnen zeggen dat het beter was geweest als met zoveel ruimte in de rug Indi Djuricic dan had gedekt, maar goed Djuricic zocht natuurlijk ook Mathijsen op omdat hij wist dat die op snelheid te kloppen was.
Dus eigenlijk ben je het met me eens.
Iedere tegenstander weet dat Mathijsen niet snel genoeg meer is. Dus miskoop.
Hij wordt echt niet sneller.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 23 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:59 schreef Bol.Ron het volgende:
Slap gelul Henkie, mismanagement van van Geel.
Actie van Mathijssen is een incident gebaseerd op één wedstrijd. Als hij die ene bal er in kopt is hij de matchwinner. Dat er nog geen spits is komt door geldgebrek en van Geel probeert met die middelen die er voorhanden zijn iets te doen, Wat hij tot nu toe heeft gedaan, spelers verkocht en voor weinig (goede) spelers gehaald vind ik top, dus niet gelijk gaan zeiken en spelers na één wedstrijd al de grond in schrijven. Wordt al genoeg gedaan. Immers schiet ze er straks echt wel in hoor, dus ook niet direct een miskoop. Evalueren pas bij de winterstop.............!!!!!! Ik verwacht echt nog wel een spits voor 31 augustus, vertrouwen in van Geel.
we hebben ook altijd 'wereldspelers' gehaald in de laatste week ....
Hij had eind vorig seizoen al moeten gaan kijken...hij heeft te lang gewacht....
dat heeft niets met geldgebrek te maken
infamous psv
 infamous psv - donderdag 23 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 16:45 schreef een ajax fan. het volgende:
De doelpunten komen vanzelf wel geef de jonkie`s een kans.Ook wij hebben een jong team dat moet groeien.Dit jaar worden de lampie`s kampioen,maar de toekomst zit bij ons.Ik ben er van overtuigd dat over een jaar of 3 er weer ouderwetse tijden aankomen tussen ons.De jeugd heeft de toekomst!!!.
Slimme gozer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 augustus 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je het met me eens.
Iedere tegenstander weet dat Mathijsen niet snel genoeg meer is. Dus miskoop.
Hij wordt echt niet sneller.
Hij wordt niet meer sneller nee, maar hij kan wel veel compenseren door goed positie kiezen. Mathijsen werd er ook niet constant uitgelopen; 2 keer heb ik geteld. Vlaar was trouwens ook niet de snelste, maar toch ook belangrijk. Die werd er ook wel eens uitgelopen. Ik ben ervan overtuigd dat als Mathijsen wat langer bij ons is dat de samenwerking achterin beter gaat verlopen. Lang niet al zijn directe tegenstanders zijn zo snel trouwens. De Altidores, Bulykins, Sigthorssons en Bonys van deze wereld gaan hem er echt niet uitlopen. Laten we Mathijsen nog even de tijd gunnen.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 23 augustus 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij wordt niet meer sneller nee, maar hij kan wel veel compenseren door goed positie kiezen. Mathijsen werd er ook niet constant uitgelopen; 2 keer heb ik geteld. Vlaar was trouwens ook niet de snelste, maar toch ook belangrijk. Die werd er ook wel eens uitgelopen. Ik ben ervan overtuigd dat als Mathijsen wat langer bij ons is dat de samenwerking achterin beter gaat verlopen. Lang niet al zijn directe tegenstanders zijn zo snel trouwens. De Altidores, Bulykins, Sigthorssons en Bonys van deze wereld gaan hem er echt niet uitlopen. Laten we Mathijsen nog even de tijd gunnen.
ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Maar mocht blijken dat ik het helemaal mis hebt met de winterstop dan zal ik dat ook direct toegeven.
Wim2
 Wim2 - donderdag 23 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Spits zal niet meer komen..

Dus kunnen we ons wekelijks ergeren aan Fernandez en Immers..
bode
 bode - donderdag 23 augustus 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 19:02 schreef Wim2 het volgende:
Spits zal niet meer komen..

Dus kunnen we ons wekelijks ergeren aan Fernandez en Immers..
Op dit moment zeker
FR-Han
 FR-Han - donderdag 23 augustus 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Voor hem kan ik geen respect opbrengen....met z'n joodse onzin..
wat doe je hier. rennen jij!!
als ik daar post (wat ik niet meer kan omdat er gelijk 100 je aanmelden voor provocatie nadat je normaal je mening geeft)word je ook gelijk met kakkie en weet ik wat bekogeld. dus oprotten met die neus! niet welkom hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door FR-Han --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat zo een naam voor jou opruiend is moet je zelf weten, maar om nou gelijk over joodse onzin te praten...
Wordt zo moe van die haat naar elkaar toe...
Voetbal is een leuk spel en meer niet...
Genieten van mooi voetbal is heerlijk en dat moet samen kunnen...
Discusieren erover is nog mooier, maar laat die haatgevoelens achterwege
Wat zal het dan een mooie wereld worden
Lachen om elkaar en met elkaar...
Please
Joe jitsoe?
zouhair
 zouhair - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Winfried Bony !! Was vandaag aanwezig in de kuip !! Goeie
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:28 schreef zouhair het volgende:
Winfried Bony !! Was vandaag aanwezig in de kuip !! Goeie
Het schijnt maar niet door te dringen hé ? Die kwam naar zijn OUDE CLUB Sparta Praag kijken !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Het schijnt maar niet door te dringen hé ? Die kwam naar zijn OUDE CLUB Sparta Praag kijken !
Blijkt toch lastig te zijn voor velen! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Toch niet Te Vrede vergeten.
Kan in de 16 nog wel aardig uit de voeten.
Fernandez niet meer, was vanavond (weer) ondermaats.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 19:50 schreef FR-Han het volgende:

[..]

wat doe je hier. rennen jij!!
als ik daar post (wat ik niet meer kan omdat er gelijk 100 je aanmelden voor provocatie nadat je normaal je mening geeft)word je ook gelijk met kakkie en weet ik wat bekogeld. dus oprotten met die neus! niet welkom hier
Biek heeft gelijk,is geen speld tussen te krijgen......je moet je plaats weten,ze hebben hier niks te zoeken
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:23   quote  deeplink  
fernandez oppleure
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:23 schreef Omekees het volgende:
fernandez oppleure
Idd. Laat hem maar een vak gaan leren.
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 24 augustus 2012 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je het met me eens.
Iedere tegenstander weet dat Mathijsen niet snel genoeg meer is. Dus miskoop.
Hij wordt echt niet sneller.
Dus iedereen die langzaam is moet maar niet gaan voetballen op hoog niveau en stoppen anders word hij bestempeld als miskoop?
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 24 augustus 2012 - 08:23   quote  deeplink  
En echter dit was allang aangegeven in juni;
Ter herinnering

23 junKoeman: 'Achahbar eerste spits'
Feyenoord nieuws
News contentblockVoor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe

Iemand nog een speler van de buitencategorie gezien voor pak en beet 1m, stuur dan een mail met motivatie naar Van Geel
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Het schijnt maar niet door te dringen hé ? Die kwam naar zijn OUDE CLUB Sparta Praag kijken !
Plus dat Bony's contract in Arnhem nog doorloopt tot medio 2015, oftewel te duur... (zou wel een hele goeie voor ons kunnen zijn... jammer...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:40   quote  deeplink  
Die spits komt niet. Als Anass nog een keer zo'n actie maakt, gaat dat je spits worden. krijg je het verhaal dat we ze al in huis hebben blabla etc.
Je hebt inderdaad wel 3 compleet verschillende types spitsen in huis, als ook te Vrede fit is.
Maar wel 3 waarvan je van 2 moet afvragen welk niveau ze kunnen bereiken en je van 1 weet dat die aan zijn plafond zit en niet goed genoeg is.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Biek heeft gelijk,is geen speld tussen te krijgen......je moet je plaats weten,ze hebben hier niks te zoeken
en dat geld niet voor alle ajaxieden. de gewone gasten zijn altijd welkom. effe ter aanvulling...
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Omar viel me gisteren ook niet helemaal mee trouwens.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:58   quote  deeplink  
omar is flut

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0120379