BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Naweeën van de rammeldan...
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:58 schreef FR-Han het volgende:
omar is flut
Niet mee eens, al was ie gister slordig. Je kan goed zien dat het spel voorin veranderde toen Omar er in kwam en later ook Anass. Die twee hadden een aantal goeie acties.
Anno81
 Anno81 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van dat eeuwige gezeik op onze eigen spelers, denken diegene die dat doen nou echt, wanneer je ze uitfluit, een cynisch applausje geeft of ze uitscheld dat ze daardoor beter gaan spelen?
Als ik een nieuwe fiets wil en ik heb geen geld, dan kan ik ook geen nieuwe kopen, dus moet ik met mijn oude zien te doen.
Wij hebben drie spitsen en wanneer die op de juiste wijze gebruikt worden komt het in mijn ogen goed, kampioen zullen we niet worden, een plek bij de eerste vijf kan zeker met deze selectie.
Uitwedstrijden lekker 4-4-2 spelen met fernandez/cisse en schaken en thuis wanneer je meer op de helft van de tegenstander speelt lekker met Achabarin de spits spelen, hij is balvast technisch goed en heeft echt wel een neusje voor de goal en voor de laatste tien minuten wanneer er wat geforceerd moet worden heb je die lange Te Vrede.
Laten we aub met ze allen onze eigen spelers steunen, dan komt het heus wel goed met Immers, Fernandez, Achabar en Te Vrede.
Laat zien dat wij feyenoord zijn en onze spelers steunen en niet op ons eigen spelers afgeven zoals er bij andere clubs gebeurd, samen met de spelers worden we dan alleen maar sterker.
Sterker door strijd, geen woorden maar daden.
Amen
Marcin010
 Marcin010 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:24 schreef Anno81 het volgende:
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van dat eeuwige gezeik op onze eigen spelers, denken diegene die dat doen nou echt, wanneer je ze uitfluit, een cynisch applausje geeft of ze uitscheld dat ze daardoor beter gaan spelen?
Als ik een nieuwe fiets wil en ik heb geen geld, dan kan ik ook geen nieuwe kopen, dus moet ik met mijn oude zien te doen.
Wij hebben drie spitsen en wanneer die op de juiste wijze gebruikt worden komt het in mijn ogen goed, kampioen zullen we niet worden, een plek bij de eerste vijf kan zeker met deze selectie.
Uitwedstrijden lekker 4-4-2 spelen met fernandez/cisse en schaken en thuis wanneer je meer op de helft van de tegenstander speelt lekker met Achabarin de spits spelen, hij is balvast technisch goed en heeft echt wel een neusje voor de goal en voor de laatste tien minuten wanneer er wat geforceerd moet worden heb je die lange Te Vrede.
Laten we aub met ze allen onze eigen spelers steunen, dan komt het heus wel goed met Immers, Fernandez, Achabar en Te Vrede.
Laat zien dat wij feyenoord zijn en onze spelers steunen en niet op ons eigen spelers afgeven zoals er bij andere clubs gebeurd, samen met de spelers worden we dan alleen maar sterker.
Sterker door strijd, geen woorden maar daden.
Amen
Opzich eens met je, maar dan moet Fernandez niet roepen dat die er 15 inschiet dit jaar, eerst maar s wat laten zien denk ik dan en daar heb ik hard hoofd in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:01 schreef Sensi het volgende:

[..]

Niet mee eens, al was ie gister slordig. Je kan goed zien dat het spel voorin veranderde toen Omar er in kwam en later ook Anass. Die twee hadden een aantal goeie acties.
Ik vond Omar niet best. Ik twijfel of hij in dit ene jaar dat hij bij ons is, wel goed genoed is voor ons... Misschien dat hij over een paar jaar geweldig is, maar hij is te licht...., kan wel wat, maar is nog te jeugdig.... Wie weet komt het nog wel dit jaar, maar ik zou er niet raar van opkijken dat achteraf blijkt dat we er maar weinig aan hebben gehad....
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vond Omar niet best. Ik twijfel of hij in dit ene jaar dat hij bij ons is, wel goed genoed is voor ons... Misschien dat hij over een paar jaar geweldig is, maar hij is te licht...., kan wel wat, maar is nog te jeugdig.... Wie weet komt het nog wel dit jaar, maar ik zou er niet raar van opkijken dat achteraf blijkt dat we er maar weinig aan hebben gehad....
Dat dachten we ook van Guidetti toen hij alleen maar vanaf de penaltystip scoorde. Omar is net zo'n jonge gast als Anass en is zeker weten een talent. Buiten het balverlies dat hij leed zag ik hem ook (ik geloof 2 keer) een combinatie maken met Anass waardoor laatstgenoemde binnen de 16 kwam te staan. Als ik het goed heb kwam uit 1 van die 2 acties ook een corner. Daarnaast brengt Omar ook snelheid in de ploeg.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:01 schreef Sensi het volgende:

[..]

Niet mee eens, al was ie gister slordig. Je kan goed zien dat het spel voorin veranderde toen Omar er in kwam en later ook Anass. Die twee hadden een aantal goeie acties.
Ik heb gisteren in de laatste 15minuten meer actie en dreiging gezien van Omar en Achachbar dan Immers en Fernandez in de eerste 75minuten.
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:54 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren in de laatste 15minuten meer actie en dreiging gezien van Omar en Achachbar dan Immers en Fernandez in de eerste 75minuten.
Je bedoeld Cissé en Fernandez? =) Naja Cissé zat ook niet slecht in de wedstrijd. Ik moest toch wel lachen toen ie door 3 man heen ging hehe.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:49 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van Guidetti toen hij alleen maar vanaf de penaltystip scoorde. Omar is net zo'n jonge gast als Anass en is zeker weten een talent. Buiten het balverlies dat hij leed zag ik hem ook (ik geloof 2 keer) een combinatie maken met Anass waardoor laatstgenoemde binnen de 16 kwam te staan. Als ik het goed heb kwam uit 1 van die 2 acties ook een corner. Daarnaast brengt Omar ook snelheid in de ploeg.
Helemaal mee eens.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/49650-extra-spits-financieel-onhaalbaar/

Ronald Koeman lijkt het komend seizoen te moeten doen met de aanval die hij momenteel tot zijn beschikking heeft.

De oefenmeester van Feyenoord ziet graag een extra spits komen, maar volgens technisch directeur Martin van Geel zit dat er niet in. De spitsen die we willen hebben zijn financieel onhaalbaar, verklaarde hij zondag tegenover RTV Rijnmond.

olgens de regionale omroep heeft Feyenoord gepoogd om werk te maken van Luc Castaignos (koos voor FC Twente), John Guidetti (lijkt onhaalbaar) en Romelu Lukaku (koos voor West Bromwich Albion). Een vierde alternatief is in Rotterdam niet voorhanden of voldoet niet aan de eisen die door de club worden

Had je niet lukraak Mathijsen moeten halen, dan had je wellicht Lukaku vooor de start van het seizoen kunnen huren van chelsea.
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:26 schreef Beempjerotterdam het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/49650-extra-spits-financieel-onhaalbaar/

Ronald Koeman lijkt het komend seizoen te moeten doen met de aanval die hij momenteel tot zijn beschikking heeft.

De oefenmeester van Feyenoord ziet graag een extra spits komen, maar volgens technisch directeur Martin van Geel zit dat er niet in. De spitsen die we willen hebben zijn financieel onhaalbaar, verklaarde hij zondag tegenover RTV Rijnmond.

olgens de regionale omroep heeft Feyenoord gepoogd om werk te maken van Luc Castaignos (koos voor FC Twente), John Guidetti (lijkt onhaalbaar) en Romelu Lukaku (koos voor West Bromwich Albion). Een vierde alternatief is in Rotterdam niet voorhanden of voldoet niet aan de eisen die door de club worden

Had je niet lukraak Mathijsen moeten halen, dan had je wellicht Lukaku vooor de start van het seizoen kunnen huren van chelsea.
Denk dat chelsea hem liever aan WBA leent voor de nodige ervaring, doet het erg goed, een beer van een speler
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Stelletje Feyenoord hersenloze crack gebruikers, zie dan niet dat de r.koeman alleen kan werken en communiceren met ja knikkers, en zijn inzicht op spelers valt ook op.
Helaas maar koeman is bezig met het plan hoe kan ik weg en toch wordt doorbetaald.
.
Sensi
 Sensi - zondag 26 augustus 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:47 schreef dr love het volgende:
Stelletje hersenloze crack gebruikers...
Lol en dat zeg jij??
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 14:06   quote  deeplink  
Daarom het reality gehalte is te zwaar voor vele rotterdammers die Feyenoord dik en dun steunen, ik wil jullie niet mijn bedoeling is te kwetsen maar wordt nou is wakker wij zijn ook mede schuldig aan de verdiensten van de voetbalwereld, emoties moet je vergeten alles draait om poen, en voetballers zijn ook snugger geworden om te leren met een lul verhaal om suporters te paaien.
Ik denk dat Feyenoord alleen geholpen kan worden door iemand "
Feyenoord verleden
Duidelijkheid en eerlijk
Voetbaltech+ visie
Betrouwbaar tegen je spelers.
Niet je spelers vernederen in de media, binnenkamers houden.
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Tis toch niet te geloven r.koeman moet niet de heilige gaan spelen ga mij niet vertellen dat nooit es een te laat is gekomen, tuurlijk moet hij anass aan z,n afspraken houden maar die jongen op z,on manier aanpakken door hem geen basisplaats te gunnen en vele andere talenten. Je weet dat fernandes, immers niet lekker in hun vel zitten dan moet je als choach durven andere spelers ook gunnen om in de basis te starten en niet 10a 5 min. Einde van de wedstrijd.
Jeay
 Jeay - zondag 26 augustus 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Ik hoor van geel elke keer zeggen "en we willen betere spits aantrekken dan degene die we al hebben".. nou lijkt me niet moeilijk en je bent al een jaar aan t zoeken en die we hebben zijn van SC Feyenoord kwaliteit en niet onze Feyenoord 1.
Sensi
 Sensi - zondag 26 augustus 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Tick tock tick tock.. 5 dagen.. Houd er maar geen rekening mee...
Jeay
 Jeay - zondag 26 augustus 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 17:06 schreef Sensi het volgende:
Tick tock tick tock.. 5 dagen.. Houd er maar geen rekening mee...
Ergste is gewoon dat we ook volgend jaar in t zelfde schuitje zitten als er gewoon geen extra geld binnen komt en als t zo doorgaat wordt t een x of 6 afgestraft en zullen we ook niet hoog eindigen. Als je dit soort kansen maar blijft verprutsen zelfs al weet je dat we winnen moeten we gewoon scoren. Hup 4-5 doelpunten hadden erin moeten zitten.. maar nu kunnen we later ook nog s afgetroefd worden op doelsaldo. Het is gewoon zo. Waarom is het afwerken nou zo'n probleem? Zelfs mindere spelers die je ziet spelen hebben juist hiermee geen probleem maar met t creëren.. hoezo is t bij ons nou toch andersom? Ik zie andere clubs ook kansen missen, maar hebben toch een stuk of 4 er uiteindelijk inzitten..
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Nou ik zal je vertellen waar het aan licht en r.koeman aanhangers zullen dit niet geloven, het ligt echt aan hem, had het anders verwacht maar inderdaad zoals hij zelf ook heeft aangegeven het wordt nog slechter.
Met andere worden hij kan niet beter meer, en verwacht dat v.geel een spits als huntelaar, dzeco, gaat halen.

Tja dit wordt weer zwaar klote zeisoen, hier mag je v.geel niet alles op aanrekenen, hij heeft voorlopig al 1 cruciale fout gemaakt door veel geld in te steken in een jongen die absoluut geen topniveau heeft/had.

We hebben echt een prima selectie en dat weet de trainer assistenten ook maar je kunt hem wel advies geven maar uiteindelijk neemt r.koeman zijn eigenbesluit toch een beetje z,n eigen echo te strelen
Vindt het vreselijk jammer dat heeft hij niet nodig als speler heeft hij al zoveel bereikt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 augustus 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:41 schreef dr love het volgende:
Nou ik zal je vertellen waar het aan licht en r.koeman aanhangers zullen dit niet geloven, het ligt echt aan hem, had het anders verwacht maar inderdaad zoals hij zelf ook heeft aangegeven het wordt nog slechter.
Met andere worden hij kan niet beter meer, en verwacht dat v.geel een spits als huntelaar, dzeco, gaat halen.

Tja dit wordt weer zwaar klote zeisoen, hier mag je v.geel niet alles op aanrekenen, hij heeft voorlopig al 1 cruciale fout gemaakt door veel geld in te steken in een jongen die absoluut geen topniveau heeft/had.

We hebben echt een prima selectie en dat weet de trainer assistenten ook maar je kunt hem wel advies geven maar uiteindelijk neemt r.koeman zijn eigenbesluit toch een beetje z,n eigen echo te strelen
Vindt het vreselijk jammer dat heeft hij niet nodig als speler heeft hij al zoveel bereikt.
Is verdomde moeilijk man, je eigen echo strelen.
bode
 bode - zondag 26 augustus 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 10:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vond Omar niet best. Ik twijfel of hij in dit ene jaar dat hij bij ons is, wel goed genoed is voor ons... Misschien dat hij over een paar jaar geweldig is, maar hij is te licht...., kan wel wat, maar is nog te jeugdig.... Wie weet komt het nog wel dit jaar, maar ik zou er niet raar van opkijken dat achteraf blijkt dat we er maar weinig aan hebben gehad....
Deze jongen (Omar) kan best goed voetballen, alleen hoop ik dat hij een keer meer speel-
minuten krijgt om telaten zien wat hij echt kan
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Spelers die het niet hebben voor niveau Feyenoord:

Cisse,fernandes, Mathijsen,

Goossens, te vrede te blessure gevoelig geldverspilling

Immers, vormer, Clasie, Harmeet, omar Elabdelhaou, worden tactisch verkeerd gepositioneerd, de beste middenvelders maar wordt verkeerd gebruikt.

Moet zeker 1 ervaren goeie spits komen om de talenten over de drempel tillen.

Talenten duidelijkheid geven, mee laten groeien en ook laten mee spelen niet alleen op de training want dan kn je motivatie minder worden/zijn
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:57 schreef dr love het volgende:
Spelers die het niet hebben voor niveau Feyenoord:

Cisse,fernandes, Mathijsen,

Goossens, te vrede te blessure gevoelig geldverspilling

Immers, vormer, Clasie, Harmeet, omar Elabdelhaou, worden tactisch verkeerd gepositioneerd, de beste middenvelders maar wordt verkeerd gebruikt.

Moet zeker 1 ervaren goeie spits komen om de talenten over de drempel tillen.

Talenten duidelijkheid geven, mee laten groeien en ook laten mee spelen niet alleen op de training want dan kn je motivatie minder worden/zijn
Zozo, wel erg veel leestekens voor een dr. Love.
Maar je nederlands is nog steeds slecht!
dr love
 dr love - zondag 26 augustus 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Omekees er zijn maar weinige die Nederlands taal goed beheersen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 26 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:32 schreef dr love het volgende:
Omekees er zijn maar weinige die Nederlands taal goed beheersen.
Als ik jou was zou ik die zin opnieuw proberen...
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:32 schreef dr love het volgende:
Omekees er zijn maar weinige die Nederlands taal goed beheersen.
Omekees, er zijn maar weinigen die de nederlandse taal goed beheersen.

Das correct Nederlands dr.Love!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 augustus 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:41 schreef craven het volgende:

[..]

Denk dat chelsea hem liever aan WBA leent voor de nodige ervaring, doet het erg goed, een beer van een speler
Jaah wist niet eens dat er intresse in hem was.
190 geloof ik, mega sterk en snel. Ga je nie meer ouwehoeren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jaah wist niet eens dat er intresse in hem was.
190 geloof ik, mega sterk en snel. Ga je nie meer ouwehoeren
Daar loop je hart voor weg..!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 augustus 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Ben erg benieuwt deze dagen.
Wat denken jullie? Komt er nog iets?
OF vertrekt er nog iemand?
Cabral mag van mij zo weg. Leerdam nog ff mee wachten zou ik zeggen.
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ben erg benieuwt deze dagen.
Wat denken jullie? Komt er nog iets?
OF vertrekt er nog iemand?
Cabral mag van mij zo weg. Leerdam nog ff mee wachten zou ik zeggen.
Er komt nog wel wat!
Tis de laatste tijd zo stil dus....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Omekees --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Dan hopen we maar dat ze ons blij gaan maken
Sensi
 Sensi - maandag 27 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Hopen ken altijd, doe ik ook maar houd er maar geen rekening mee..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Lijkt me verstandig..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ben erg benieuwt deze dagen.
Wat denken jullie? Komt er nog iets?
OF vertrekt er nog iemand?
Cabral mag van mij zo weg. Leerdam nog ff mee wachten zou ik zeggen.
Mochten we donderdag eruit liggen, dan scheelt dat aardig wat wedstrijden, dus dan verwacht ik eigenlijk wel dat er nog 1 of 2 spelers op huurbasis vertrekken. Cabral lijkt me ook gebaat bij een andere omgeving en veel speelminuten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:37   quote  deeplink  
Maar of die andere omgeving erbij gebaat is..??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:37 schreef RenatoBos het volgende:
Maar of die andere omgeving erbij gebaat is..??
Tuurlijk wel, Cabral kan wel ballen, maar zijn kop moet vrij worden. Middenmoot of onderin de Eredivisie zijn er genoeg clubs die hem kunnen gebruiken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:37 schreef RenatoBos het volgende:
Maar of die andere omgeving erbij gebaat is..??
d:-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, Cabral kan wel ballen, maar zijn kop moet vrij worden. Middenmoot of onderin de Eredivisie zijn er genoeg clubs die hem kunnen gebruiken.
Rkc zou een mooie club voor hem zijn.
Gun ik hem wel. EN de club gun ik dat ook zown goed spelertje.
Want eerlijk is eerlijk balle is het probleem niet. Mentaliteit wel.
Stapje terug is het beste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Rkc zou een mooie club voor hem zijn.
Gun ik hem wel. EN de club gun ik dat ook zown goed spelertje.
Want eerlijk is eerlijk balle is het probleem niet. Mentaliteit wel.
Stapje terug is het beste.
yup, zo zie ik het ook. Moet hij wel (ten minste) een jaar bijteken, want zijn contract loopt 2013 af.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:51   quote  deeplink  
Momenteel is RKC een stapje hoger op d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:51 schreef RenatoBos het volgende:
Momenteel is RKC een stapje hoger op d:-)
Misschien eerder Utrecht ofzo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Misschien eerder Utrecht ofzo.
Robin Nelisse de tweede..d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Robin Nelisse de tweede..d:-)
Misschien dat we die nog als spits kunnen halen! ;)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 01:00   quote  deeplink  
Ik ga balotelli halen. Roggel ik wel ff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 01:00 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik ga balotelli halen. Roggel ik wel ff
Top.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 01:00 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik ga balotelli halen. Roggel ik wel ff
(?)..d:-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 01:06   quote  deeplink  
Zal Martin is ffkes laten zien hoe ik fiks
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 01:06 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zal Martin is ffkes laten zien hoe ik fiks
ghehe..doe dat ouwe roggelaar..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 01:16   quote  deeplink  
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTW83pSKYml6UMRivil60-JRuckimJE7raBHGDHMthpL-OIirR0Q[/img]

Ik had hem vanmiddag al uitgenodigt, hij hard er wel schik in na de misser van Cisse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 01:16 schreef Beempjerotterdam het volgende:
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTW83pSKYml6UMRivil60-JRuckimJE7raBHGDHMthpL-OIirR0Q [/img]

Ik had hem vanmiddag al uitgenodigt, hij hard er wel schik in na de misser van Cisse
Wie JRuckim..??

PRUTSERPLAKKERT..!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer van geel waar blijft de spits









0.0120160