BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heracles Almelo - Feyenoord (zondag 26 augustus 2012 , 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:38 schreef Thijs het volgende:
nou mmm ik vond hem vandaag niet slecht hoor
Wat heeft ie dan laten zien..??
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
nou ja hij was affentoe ook best wel fel, jammer dat clasie niet echt zijn dag had maar dat komt wel weer goed
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:41 schreef Thijs het volgende:
nou ja hij was affentoe ook best wel fel, jammer dat clasie niet echt zijn dag had maar dat komt wel weer goed
Heb ik gemist dan..Clasie herstelde zichzelf best..
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
jawel maar miste de spirit bij hem je zag hem affentoe helemaal niet, wie ik wel sterk vond spelen was janmaat en kongolo indi en immers en schaken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:54 schreef Thijs het volgende:
jawel maar miste de spirit bij hem je zag hem affentoe helemaal niet, wie ik wel sterk vond spelen was janmaat en kongolo indi en immers en schaken
Vreemd toch, nu kan hij spelen en laat Leerdam het niet zien, het was echt zo slecht nog niet vanmiddag, en vergeet Mulder niet..
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
mulder was heel goed alleen jammer van het tijd rekken is niet feyenoord waardig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:00 schreef Thijs het volgende:
mulder was heel goed alleen jammer van het tijd rekken is niet feyenoord waardig
Ach ergens heb je wel gelijk, maar wie doet dat niet, blijkbaar zijn de drie punten heilig..
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Ja is ook zo, maar doelsaldo ook!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:13 schreef Thijs het volgende:
Ja is ook zo, maar doelsaldo ook!
Dat kan wel eens het probleem zijn, we zijn in ieder geval op de goede weg Thijs..
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
ja inderdaad vorig jaar speelde je gelijk tegen heracles en nu win je
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:20 schreef Thijs het volgende:
ja inderdaad vorig jaar speelde je gelijk tegen heracles en nu win je
4 punten meer zelfs vergeleken met vorig seizoen over drie wedstrijden..
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Das inderdaad waar wat je zegt. Hoop dat we dan volgende week met 0-5 winnen bij fietstas
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:23 schreef Thijs het volgende:
Das inderdaad waar wat je zegt. Hoop dat we dan volgende week met 0-5 winnen bij fietstas
Ghehe..juist ja..rasoptimist..!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
65689.jpg
Bosz: "Het klopte bij ons van geen kant"

Heracles Almelo had zondag aanvankelijk geen enkel antwoord op het tweespitsensysteem van Feyenoord. En dus haalde coach Peter Bosz rechtsback Milano Koenders al na 37 minuten naar de kant. Met pijn in zijn hart.

"Als het moet dan moet het. Maar ik doe het liever niet zo vroeg in de wedstrijd. Het doet toch iets met zo'n jongen", zegt Bosz tegen het ANP. "We konden de opstelling van Feyenoord tactisch niet oplossen. Het klopte bij ons van geen kant. Milano had op de juiste momenten naar het middenveld moeten doorschuiven, maar dat lukte amper. Feyenoord was heer en meester. Daardoor moest ik ingrijpen en met Bruns een extra middenvelder inzetten. Milano moet nu niet denken dat het zijn schuld was, al lijkt dat voor de buitenwacht door mijn snelle wissel wellicht wel zo."

De wissel hielp wel, desondanks verloor Heracles met 2-1 van de Rotterdammers.
Bron:FCUpdate.nl
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
altijd!
Thijs
 Thijs - zondag 26 augustus 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Jammer he mr bosz.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:29 schreef Thijs het volgende:
altijd!
Mooi zo..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:44   quote  deeplink  
LEXIEEEEE..
600x400-kd-1114848.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:44   quote  deeplink  
spelers20.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:45   quote  deeplink  
69200.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:46   quote  deeplink  
69199.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:47   quote  deeplink  
Onze nieuwe Brett Emerton..
600x400-kd-1114584.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:48   quote  deeplink  
46421.jpg
tomson
 tomson - maandag 27 augustus 2012 - 01:58   quote  deeplink  
Toch word ik wel vrolijk van deze pics..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 01:58 schreef tomson het volgende:
Toch word ik wel vrolijk van deze pics..
Nu geen middlefinger d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Met de blessure van Stefan de Vrij en de schorsing van Joris Mathijsen moest Ronald Koeman gisteren in Almelo flink sleutelen in de verdediging van Feyenoord.

De trainer van de Rotterdammers toverde uiteindelijk Terence Kongolo uit de hoge hoed. Hij vormde tegen Heracles het sterke centrum met Bruno Martins Indi.

Infostrada becijferde dat Kongolo (18 jaar en 194 dagen) en Martins Indi (20 jaar en 200 dagen) gisteren het jongste centrale verdedigingsduo van Feyenoord was in een Eredivisieduel in deze eeuw.
sevillana
 sevillana - maandag 27 augustus 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:25 schreef MMM het volgende:
Ongelooflijk dat je uit ZOVEEL kansen maar 2 goals kan maken. Cissé en Fernandez, te triest voor woorden die 2..

Eerste helft aardig gespeeld, tweede helft niet om aan te gluren. Fijn dat Lex er nu 1 in heeft, hopelijk is ie nu los. Tegengoal vond ik een fout van Mulder, die bal mag er nooit in. Heeft daarna nog wel een kopbal goed gepakt.

Blijft gewoon triest dat je er maar 2 maakt hier.
eens, . . maar als die lul van Cissé die pingel benut, of eigenlijk volgens afspraak aan een aangewezen speler over laat, dan speel je die wedstrijd met 2 vingers in je neus uit . . .
sevillana
 sevillana - maandag 27 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:
Mulder is de minst gepasseerde keeper van de competitie...!!!!!
is ook weer een pluspuntje :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, . . maar als die lul van Cissé die pingel benut, of eigenlijk volgens afspraak aan een aangewezen speler over laat, dan speel je die wedstrijd met 2 vingers in je neus uit . . .
Tja, niet alleen die pingel, ze hadden er in de eerste helft nog wel 1 meer in mogen prikken..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:43   quote  deeplink  
Duarte houdt 'rotgevoel' over aan duel met Feyenoord

lerin-duarte(heracles-almelo)(2).jpg

Heracles Almelo slaagde er zondagmiddag niet in om een goed resultaat te boeken tegen Feyenoord (1-2 verlies, red). Middenvelder Lerin Duarte heeft een 'rotgevoel' aan het duel over gehouden.

"Ik sta hier met een rotgevoel, vooral over hoe we de eerste helft hebben gespeeld. Tactisch stonden wij de eerste helft niet goed en we waren gewoon niet scherp genoeg. We speelden ons eigen spel niet terwijl wij daar normaal juist goed in zijn. De trainer zei in de rust dat hij echte kerels op het veld wilde zien. Dat hebben we opgepakt. Dan zie je in de tweede helft dat we wel de dingen kunnen doen waar we goed in zijn", aldus Duarte op de officiële website van Heracles.

"We gingen voetballen en gingen de duels goed in. We gingen als kerels op het veld staan. Dan maken we ook een doelpunt en komen we terug in de wedstrijd. Het is jammer dat we uiteindelijk niet de gelijkmaker hebben kunnen maken. Ik denk wel dat we de tweede helft hebben laten zien dat we durf en lef hebben en dat we goed kunnen voetballen."

Heracles Almelo neemt het volgende week op tegen RKC Waalwijk. "We hebben nu maar één punt uit drie wedstrijden, dus het is belangrijk dat we daar de drie punten gaan pakken. Dat is het enige wat we moeten doen. Ik heb er alle vertrouwen in als we maar gaan doen waar we goed in zijn."
Bron:Soccernews.nl
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 23:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, niet alleen die pingel, ze hadden er in de eerste helft nog wel 1 meer in mogen prikken..
ook wel mee eens . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heracles Almelo - Feyenoord (zondag 26 augustus 2012 , 14:30)









0.0111041