|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iemand al een mening eigenlijk over de ontzichtbare Ruud Vormer? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een KUT smoes Je weet als keeper dat er niet op het fluit signaal gewacht hoeft te worden .... Muldertje de lulhannes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ikke wel,,,,, de enige voldoende vandaag op het middenveld is immers... clasie verzuipt ook in de drukte..vormer zeer zwak leerdam zwak |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
quote: Kan je ook zeiken op Cissé 1e helft met missen van zulke grote kansen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet beter. Clasie eveneens overigens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar maakt geen fouten!! Was Mulder maar onzichtbaar ... Hij flikt het steeds maar weer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hebben jullie dezelfde vader dan..?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik al eerder gedaan, even goed lezen zak! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zag het ja in de herhaling.. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Niet je frustratie t.o.v Mulder af reageren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een KUT smoes Je weet als keeper dat er niet op het fluit signaal gewacht hoeft te worden .... Muldertje de lulhannes Is geen smoes hoor ,hij hoort namelijk op te letten en vind het zijn fout! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: GELUKKIG NIET ZEG, WAT MOET IK MET ZO'N LUL ALS EEN BROER? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Wat een paniek in een keer, waar is de rust/overtuiging van de eerste helft??? |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Gelukkig dat het net voor rust niet 1-2 werd anders zou het een zwaardere 2de helft worden. Had dan maar de 0-3 en 0-4 gemaakt dan had je Heracles de 2de hleft kapot kunnen spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog niks van hem gezien inderdaad.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:41 schreef van geil het volgende:[..] ikke wel,,,,, de enige voldoende vandaag op het middenveld is immers... clasie verzuipt ook in de drukte..vormer zeer zwak leerdam zwak het middenveld is teveel van hetzelfde ,werkers zonder diepgang.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doe ik al sinds ie eerste keus is! Dus het is niks nieuw .... |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Weet ik, maar schiet er zo weinig mee op he? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Maar maakt geen fouten!! Was Mulder maar onzichtbaar ... Hij flikt het steeds maar weer als je niks doet kan je ook geen fouten maken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Precies , deed Mulder dat maar eens .............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das tegen dovemansoren Marcin, Lijdensweg komt klaar bij elke fout van Mulder.. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Is alweer de 2e opzichtige fout van het seizoen. Het moet constanter ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat is ie toch goed hé, RenatoBos! Ben je weer heel blij met Mulder ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dus onbeperkt in ons doel schieten vind jij leuk?Onder welk dekbed overtrek slaap jij dan? |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Cisse wisselen voor Singh. Immers schuift door naar voren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan niet! Dat gaat er nooit meer eruit. Zo was ie al in de jeugd, bij Excelsior en nu bij Feyenoord .... |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Weet zelf ook wel dat t niet de beste keeper ter wereld is, maar op dit moment moeten we t ermee doen en kan je beter maar steunen ipv afvallen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfffffffff gaat maar net goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zooo mazzel dan armenteros niet op scherp.. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dus onbeperkt in ons doel schieten vind jij leuk?Onder welk dekbed overtrek slaap jij dan? Het ging over FOUTEN maken rare! Je moet het wel eens proberen om eens 1 keer goed te lezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffffffffffffffffffff..
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Foutje van Indy? Hoe moet hij m dan aannemen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:50 schreef Marcin010 het volgende:Weet zelf ook wel dat t niet de beste keeper ter wereld is, maar op dit moment moeten we t ermee doen en kan je beter maar steunen ipv afvallen.. Non ik steun geen spelers waar ik het niet in zie zitten ondanks 'gebrek' aan beter. Ik vind dat er wel degelijk een betere keeper aanwezig is bij Feyenoord: Boy de Jong |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het ging over FOUTEN maken rare! Je moet het wel eens proberen om eens 1 keer goed te lezen. Leon FR1908 stuur prive bericht sinds 31-08-2008 , 31247 posts
Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 15:45 edit quote deeplink
quote: Op zondag 26 augustus 2012 - 15:42 schreef lijdensweg het volgende:
[..]
Maar maakt geen fouten!! Was Mulder maar onzichtbaar ... Hij flikt het steeds maar weer
als je niks doet kan je ook geen fouten maken..
meld dit bericht
lijdensweg stuur prive bericht sinds 18-06-2011 , 3736 posts lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 15:47 quote deeplink
quote: Op zondag 26 augustus 2012 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
[..]
als je niks doet kan je ook geen fouten maken..
Precies , deed Mulder dat maar eens ..............
Als Mulder niks zou doen vallen er toch alleen maar doelpunten... Dat is wat ik lees L. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed gepakt van Mulder..!! |
|
|
|