|
|
Sensi
|
|
|
quote: Dat krijg je van de wacht houden 's nachts? xD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hier spreekt een echte Feyenoord supporter d:-) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Daar is dan ook alles mee gezegd ook. Eerste helft lekker gespeeld maar dat valt in het niet als je naar de tweede helft kijkt.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 17:02 schreef Sensi het volgende:[..] Daar is dan ook alles mee gezegd ook. Eerste helft lekker gespeeld maar dat valt in het niet als je naar de tweede helft kijkt.. Meer woorden wou ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wel ff een pluspuntje... Kongolo! Heb hem een hele aardige wedstrijd zien spelen. Die paas naar Schaken in de eerste helft was schitterend. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Helemaal blij met z'n Eredivisie Live pakket, gebruikt 'ie het niet omdat 'ie al z'n slaap nog moet inhalen ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joh het ging nogal tekeer vannacht. Ik had gedacht half 3 nog wel te halen. Jammerr :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 17:06 schreef Bosifyable het volgende:[..] Helemaal blij met z'n Eredivisie Live pakket, gebruikt 'ie het niet omdat 'ie al z'n slaap nog moet inhalen ;) Tomson ten voete uit toch d:-)))) Afgelopen seizoen idem dito met zijn halve seizoenskaart.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 17:05 schreef Sensi het volgende:Wel ff een pluspuntje... Kongolo! Heb hem een hele aardige wedstrijd zien spelen. Die paas naar Schaken in de eerste helft was schitterend. Een beauty..!!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Mulder de eend!vertragen van het spel.daarmee haal je de spelers het vertrouwen weg.gigantisch domme fout weer bij die vrije trap alweer.weer een slaapmomentje?lul!een beetje op 0-1 gaan lopen spelen terwijl je 5 klase beter bent.je moet gewoon doorpakken.tjongetjonge
eerste helft prima.had een strafschop en een rode kaart moeten zijn maja de knjb hea.het is ze dit keer niet gelukt!haha tweede helft tjah als je de duels niet aangaat dan haal je jezelf onnodig uit je spel.dit moet donderdag wel de hele wedstrijd gebeuren.!en niet maar 1 helft!
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben net terug op het hotel kamertje.Tjonge er gaat wel wat fout.Maar elke wedstrijd heeft een hoge amusements- waarde,Janmaat weer goed. en inderdaad het had in de eerste helft afgemaakt moeten worden.Waar dat door komt dat weten we en die kunnen we niet betalen .Maar als alle wedstrijden zo gaan hoor je mij niet klagen.Nu koffertje inpakken voor morgen.En dan weer naar Rotterdam en ik zag eerder op het topic de vraag of ik geeukt heb NEE maar wel veel moois gezien in Almelullo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 16:43 schreef vakkieQkeleku het volgende:Blij met de punten maar hebben het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt. Gezien de kansen was het niet raar geweest als we er 5 hadden gemaakt. En dan speciaal voor Lijdensweg : Kanjer die Mulder. heeft de drie punten voor ons binnengesleept. Speciaal voor vakkie kukkeluku : Het is en blijft een waardeloze keeper |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 16:24 schreef Bosifyable het volgende:[..] Deed het niet slecht, maar gezien zijn spel niet klaar om elke week te moeten voetballen. Lekker in laten vallen af en toe, zijn kans/tijd komt wel. Nee zeker nog geen basis plats waard! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Waardeloos is ie zeker niet, maar om nou te zeggen dat Mulder vandaag de drie punten binnen heeft gehaald is ook knap van die vakkie kukelukukulu. Hij had 1 goeie redding en daar blijft het bij. Had die bal van Duarte ook best mogen hebben.
Maar toch;
Mulder///held!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 17:02 schreef Sensi het volgende:[..] Daar is dan ook alles mee gezegd ook. Eerste helft lekker gespeeld maar dat valt in het niet als je naar de tweede helft kijkt.. Wel lekker gespeeld maar dan wel de kansen afmaken, dus inpakken en de bus in zo lekker dit seizoen niet meer op een kunst veld spelen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dit keer Mulder de beste van het veld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Vind ik wel een goedkoop antwoord, iets duidelijk zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als iedereen zich nu zo zou gedragen of voetballen als iedereen op het forum zou zeggen,Denk ik dat we beter zijn dan Barca. maar ja we hebben in de selectie mindere voetballers op diverse posities. Maar dat is de Nederlandse Eredivisie. nogmaals amusements- waarde een dikke 8 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Echt? Nou vind ik niet.
Gelukkig vond hij ook zelf ook dat hij die bal had moeten hebben. Wat heeft hij dan verder voor heldhaftigs gedaan dan één kopbal pakken? Hij komt ook nog een keer zn goal uit terwijl er nog twee verdedigers bij lopen. Krijgt ie met geluk de bal tegen zn borst, anders kost hij je zelfs twee goals.
Ik vond het niet de minste, maar ook zeker niet de beste. Dat was voor mij toch Lex vandaag. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Wat een grafleijer van een trainer zeg die r.koeman ik ben er helemaal klaar mee geen achabar de kans geven omdat ie persoonlijk een gedrag foutje heeft gemaakt.gun je hem geen speelkans, en toch cisse blijven opstellen en achteraf na de wedstrijd natrappen op cisse omdat hij zeker 2 opgelegde kansen heeft verprutst. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 21:56 schreef dr love het volgende:Wat een grafleijer van een trainer zeg die r.koeman ik ben er helemaal klaar mee geen achabar de kans geven omdat ie persoonlijk een gedrag foutje heeft gemaakt.gun je hem geen speelkans, en toch cisse blijven opstellen en achteraf na de wedstrijd natrappen op cisse omdat hij zeker 2 opgelegde kansen heeft verprutst. lekker weekend gehad.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 21:56 schreef dr love het volgende:Wat een grafleijer van een trainer zeg die r.koeman ik ben er helemaal klaar mee geen achabar de kans geven omdat ie persoonlijk een gedrag foutje heeft gemaakt.gun je hem geen speelkans, en toch cisse blijven opstellen en achteraf na de wedstrijd natrappen op cisse omdat hij zeker 2 opgelegde kansen heeft verprutst. Waar blijft die 'love' nou dokter???? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
love is the drug (gezongen door B Ferry) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gewoon goed en mooi 3 punten tot volgende week en dan weer hopelijk 3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja natuurlijk, het zal eens niet zo zijn ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
drie punten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
en dan hopen dat fernandez dan wel scoort samen metr cisse ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 22:18 schreef van geil het volgende:drie punten JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA je livestream is niet zo live? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja jij verwacht een basisplaats voor Cissé, volgende week..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha,,,,,,,
duurt altijd even voor ik kan genieten
wel handig met de sex:) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
quote: nee denk het niet en ik hoop het ook niet. lekker elabdelahoui erin samen met annanas en schaken. Dan moet het een makkie worden bij hiv fietstas!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Thijs -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 22:24 schreef Thijs het volgende:[..] nee denk het niet en ik hoop het ook niet. lekker elabdelahoui erin samen met annanas en schaken. Dan moet het een makkie worden bij hiv fietstas Dus ook geen Fernandez..????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb iig wel het gevoel weer drie punten te kunnen pakken daar overigens.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee geen fernadez die mag van mij even uitrusten en gaan oefenen met mr makaay op doelpunten scoren en mr cisse ook! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
had cabral wat voor gevaar kunnen zorgen vandaag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens Ronald niet dus daar ga ik maar vanuit.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: redelijk irritant lijkt me... heb je 's avonds sex en dan midden in de nacht kom jij in je slaap nog een gillend klaar... vrouw rechtop in bed.... WTF???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen we ook stoppen met die waardeloze snotaap op het middenveld.. Niet bijtekenen en elke week als een oud wijf presteren.
Kut Leerdam.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nou mmm ik vond hem vandaag niet slecht hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelde ook niet opvallend nee.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik heb 'm meer ballen zien verspelen dan veroveren. En balletjes breed kan ik ook geven. |
|
|
|