BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mijn gedachten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Ik lees in de zomervakantie vaak wat er gezegd word en vraag me dan dingen af.

Ik zou ze op een rijtje zetten.

-Ik lees het hele jaar door dat de Jong een verschrikkelijke speler is, ik zie bij ajax geen enkele speler die zo balvast is als hij en heeft vandaag(NEC-Ajax) 1 keer gescoord en een assist gegeven. Dan kan je zeggen het is mazzel dat hij gescoord heeft maar dat doelpunt geeft aan dat hij keihard werkt en sterk is. Door zijn toedoen voetbalt ajax. Als hij op het middenveld staat is dat niet anders.

-Wat is er zo slecht aan eriksen? Ik lees ook regelmatig dat eriksen niet goed is, ook vandaag hebben we gezien dat als hij speelt het spel goed rond gaat. En heeft ook een goal vandaag en een practige pass op de jong die sana uiteindelijk scoort.

-Waarom MOETEN we versterkingen hebben? Natuurlijk wil je als ajax zijnde doorgaan in de champions league, dat is niet heel reeel en je kan het beter niet forceren. Ik bedoel daar mee, als je de versterkingen die je wou hebben niet kan krijgen dan kan je beter niks kopen.. Zonde van je geld.

-Waarom komen er elke keer buitenlandse namen als versterkingen van ajax op dit forum? Ik snap dat het makkelijk is om bijvoorbeeld naar nuytink of moisander te kijken en die proberen te kopen, alleen ik denk dat ajax wel zo slim is om dat niet meer te doen. Kijk naar sana of kijk naar serero? fantastische spelers, en wat hebben ze gekost? Als je zulke spelers bij groningen zou halen dan had je 4 a 5 miljoen kwijt geweest.

Het enige wat je als ajax echt nodig hebt is een verdediger, haal een jonge verdediger dan moet je zeker nog kijken naar een echte verdedigende middenvelder halen. Haal je een goede verdediger(voor de plaats van blind) dan hoef je in de eredivisie niet veel andere spelers te halen. Blind is zo ongelofelijk slecht, als lens daar voorbij kan, wat moeten spelers in de champions league dan wel niet doen?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 19 augustus 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Je moet alleen oppassen dat je de wedstrijd NEC - Ajax niet als graadmeter gaat nemen. NEC was net als Roda gisteren abominabel.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Serero heeft ajax anders ook een aantal miljoenen gekost hoor....
de Jong heb ik op die 2 momenten na niet gezien....alweer! Ik vind trouwens dat ze nog steeds naar de linksback positie moeten kijken hoor. Blind is niks( vandaag weer dramatisch), Koppers heeft het niveau niet en als je Dijks vandaag ziet spelen tegen dit Nec dan heb ik ook ziets van aub haal een fatsoenlijke linksback!
Loetje
 Loetje - zondag 19 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Leef jij ook nog freak
Loetje
 Loetje - zondag 19 augustus 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 19:42 schreef Ajax_fan het volgende:
de Jong heb ik op die 2 momenten na niet gezien....alweer! Ik vind trouwens dat ze nog steeds naar de linksback positie moeten kijken hoor. Blind is niks( vandaag weer dramatisch), Koppers heeft het niveau niet en als je Dijks vandaag ziet spelen tegen dit Nec dan heb ik ook ziets van aub haal een fatsoenlijke linksback!
Geef dijks de kans man! Heb in de voorbereiding ook zat goede dingen gezien. Tis zn eerste echte wedstrijd. Dit is zo slecht aan de meeste, talenten spelen een keer kut en dan zijn ze niet goed genoeg volgens jullie. Wat een waarzinnige kutverhalen steeds. Walg er voort van
mennobakker
 mennobakker - zondag 19 augustus 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Mensen die beweren dat Siem geen goede speler is hebben naar mijn idee , weinig verstand van voetbal. Wanneer is een CAM een goede CAM, als hij de spits voorziet van ballen ( dit beheerst Siem ) als hij zelf trefzeker is ( dit beheerst Siem ) als hij hard werkt voor het team ( dit beheerst Siem , zelfs meer dan de meeste CAM !! ) welke CAM heeft er bovendien zoveel rendement als hij in de spitspositie staat? FF serieus, Siem speelt altijd in dienst van het team , is altijd aanspeelbaar, is balvast , kopsterk , fysiek sterk, moet ik nog even door gaan? Ik ben ergens wel blij als ajaxied dat deze jongen ondergewaardeerd wordt , anders was hij namelijk allang weggeweest en had ajax een groter probleem gehad als dat ze nu al hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door mennobakker --
riveco
 riveco - zondag 19 augustus 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Serero een aantal miljoenen gekost? Hij komt toch van Ajax Capetown?
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:43 schreef riveco het volgende:

[..]

Serero een aantal miljoenen gekost? Hij komt toch van Ajax Capetown?
Ja wat dacht je dat die gratis was? Ajax heeft gewoon flink moeten betalen voor Serero hoor.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 19 augustus 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Siem de Jong is idd net als blind veel te slecht voor ajax.
Een aanvallende middenvelder moet dynamisch zijn en tussen de linies kunnen lopen
(zie sneijder vd vaart eriksen).
Siem zal nooit een goede steekpass geven en loopt of de cvm of de spits voor de voeten.
Het is niet voor niets dat de laaste 2 seizoenen het na de winterstop pas ging lopen, juist zonder siem op het middenveld die iedereen in de weg loopt.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 19:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geef dijks de kans man! Heb in de voorbereiding ook zat goede dingen gezien. Tis zn eerste echte wedstrijd. Dit is zo slecht aan de meeste, talenten spelen een keer kut en dan zijn ze niet goed genoeg volgens jullie. Wat een waarzinnige kutverhalen steeds. Walg er voort van
Wie zegt dat Dijks geen kans mag hebben. Laat die jongens zich gewoon rustig ontwikkelen. Want ze zijn nu niet goed genoeg voor dit niveau. Wil je hem straks in de CL zien? Die wordt helemaal overlopen. Hij was vandaag al zo onzeker. Dijks ios echt een talent maar komt nu gewoon tekort. Je kan ook te ver gaan met het elftal vol jeugd proppen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 19:26 schreef freakie het volgende:
Ik lees in de zomervakantie vaak wat er gezegd word en vraag me dan dingen af.

Ik zou ze op een rijtje zetten.

-Ik lees het hele jaar door dat de Jong een verschrikkelijke speler is, ik zie bij ajax geen enkele speler die zo balvast is als hij en heeft vandaag(NEC-Ajax) 1 keer gescoord en een assist gegeven. Dan kan je zeggen het is mazzel dat hij gescoord heeft maar dat doelpunt geeft aan dat hij keihard werkt en sterk is. Door zijn toedoen voetbalt ajax. Als hij op het middenveld staat is dat niet anders.

-Wat is er zo slecht aan eriksen? Ik lees ook regelmatig dat eriksen niet goed is, ook vandaag hebben we gezien dat als hij speelt het spel goed rond gaat. En heeft ook een goal vandaag en een practige pass op de jong die sana uiteindelijk scoort.

-Waarom MOETEN we versterkingen hebben? Natuurlijk wil je als ajax zijnde doorgaan in de champions league, dat is niet heel reeel en je kan het beter niet forceren. Ik bedoel daar mee, als je de versterkingen die je wou hebben niet kan krijgen dan kan je beter niks kopen.. Zonde van je geld.

-Waarom komen er elke keer buitenlandse namen als versterkingen van ajax op dit forum? Ik snap dat het makkelijk is om bijvoorbeeld naar nuytink of moisander te kijken en die proberen te kopen, alleen ik denk dat ajax wel zo slim is om dat niet meer te doen. Kijk naar sana of kijk naar serero? fantastische spelers, en wat hebben ze gekost? Als je zulke spelers bij groningen zou halen dan had je 4 a 5 miljoen kwijt geweest.

Het enige wat je als ajax echt nodig hebt is een verdediger, haal een jonge verdediger dan moet je zeker nog kijken naar een echte verdedigende middenvelder halen. Haal je een goede verdediger(voor de plaats van blind) dan hoef je in de eredivisie niet veel andere spelers te halen. Blind is zo ongelofelijk slecht, als lens daar voorbij kan, wat moeten spelers in de champions league dan wel niet doen?
mijn gedachten: Siem viel vandaag makkelijk op om dat tegenstander zo slecht was. Tegen az en psv heb ik hem niet gezien dus beetje simpele stelling dit. Hij is nuttig niks meer en niks minder. 0 erikssen liet vandaag zien dat ie echt een grote kan worden maar heeft vorig seizoen ook laten zien dat ie heel nonchalant kan zijn. Dat moet er echt uit. Dat verhaal van buitenlandse namen halen enz. En dan kom je met Sorrero en Sana? Zijn niet echt nederlands hoor? Dat van blind sluit ik me helemaal bij aan want dat is echt helemaal niks!
Brandje
 Brandje - zondag 19 augustus 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:49 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja wat dacht je dat die gratis was? Ajax heeft gewoon flink moeten betalen voor Serero hoor.
Dat mag je dan laten zien want daar geloof ik echt niks van!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:52 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Wie zegt dat Dijks geen kans mag hebben. Laat die jongens zich gewoon rustig ontwikkelen. Want ze zijn nu niet goed genoeg voor dit niveau. Wil je hem straks in de CL zien? Die wordt helemaal overlopen. Hij was vandaag al zo onzeker. Dijks ios echt een talent maar komt nu gewoon tekort. Je kan ook te ver gaan met het elftal vol jeugd proppen.
inderdaad mensen vergeten kritisch te zijn. Dijks heeft potentie maar is er nog lang niet ok tegen narsingh deed hij het leuk. Heb ook wedstrijden in de voorbereiding gezien waar ie toch aardig uit positie loopt. Vandaag ook weer de nodige foutjes. Tuurlijk hij moet nog leren en wennen alleen gaat je dat europees zeker punten kosten. Las butner voor janssen had van mij gemogen, met moïsander erbij had je dan: vd wiel/van rhijn--alder--moïsander--butner. Echt wel de beste Verdediging van de eredivisie.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 augustus 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mag je dan laten zien want daar geloof ik echt niks van!!!
Nou doe even normaal zeg. Je kan ook normaal reageren.
Ajax mocht een paar spelers gratis overnemen van Capetown. En dat is in al die jaren al gebeurd. Nu moeten ze gewoon betalen willen ze een speler van Capetown hebben.
Debiewl
 Debiewl - zondag 19 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Snap nooit dat de Jong aanvoerder is geworden hij schijt al in z'n broek als de scheids zegt dat hij z'n mond moet houden, een betere is alderweireld
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:38 schreef mennobakker het volgende:
Mensen die beweren dat Siem geen goede speler is hebben naar mijn idee , weinig verstand van voetbal. Wanneer is een CAM een goede CAM, als hij de spits voorziet van ballen ( dit beheerst Siem ) als hij zelf trefzeker is ( dit beheerst Siem ) als hij hard werkt voor het team ( dit beheerst Siem , zelfs meer dan de meeste CAM !! ) welke CAM heeft er bovendien zoveel rendement als hij in de spitspositie staat? FF serieus, Siem speelt altijd in dienst van het team , is altijd aanspeelbaar, is balvast , kopsterk , fysiek sterk, moet ik nog even door gaan? Ik ben ergens wel blij als ajaxied dat deze jongen ondergewaardeerd wordt , anders was hij namelijk allang weggeweest en had ajax een groter probleem gehad als dat ze nu al hebben.
Beste Menno bij pearl zijn er nog genoeg brillen te koop.
Punt 1 Siem werkt keihard,maar zijn bal verlies is dramatisch zijn scorend vermogen is een op 50 kansen of zoals vandaag als de tegenpartij tegen hem opschiet,en jij wil beweren dat jij het beter ziet als de rest van Nederland kijk dan even wat oude wedstrijden terug en kijk dan hoe balvast hij is en vraag ook even aan alle bondscoaches waarom Siem nooit in het Ned.Team zit en vraag ook even aan alle scouts waarom er geen club Siem de Jong wil kopen omdat hij tegoed is? Dus beste Menno wie moet er aan de bril jij beste Menno.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 19 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:51 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
Een aanvallende middenvelder moet dynamisch zijn en tussen de linies kunnen lopen
Siem zal nooit een goede steekpass geven en loopt of de cvm of de spits voor de voeten.
Het is niet voor niets dat de laaste 2 seizoenen het na de winterstop pas ging lopen, juist zonder siem op het middenveld die iedereen in de weg loopt.
Jij hebt net zoveel verstand van voetbal als een dooie trekharmonica!!!
Zonder siem hadden wij niet al twee seizoenen zo n grote mond!
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tegen az en psv heb ik hem niet gezien dus beetje simpele stelling dit.
Nou ja, tegen Twente daarentegen weer wel, dus zo simpel is die stelling ook weer niet.

Siem is een veel betere voetballer dan velen hier denken. Een beetje hetzelfde als bij Anita. Die was ook altijd gewoon goed, maar mensen willen dat niet zien of kunnen dat misschien niet zien.

Siem is geen natuurlijke spits, dat mag duidelijk zijn, maar hij is wel gevaarlijk. Kopsterk, doelgericht en in staat om zowel diep als hangend te spelen. Die multifunctionaliteit maakt hem ontzettend moeilijk te bespelen en maakt hem ook buitengewoon nuttig voor Ajax.
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Serero heeft 2.5 miljoen gekost.. Wil je een miosander halen kost ie 4 miljoen.. Toch een verschilletje... Dat we 1inksback nodig hebben is inderdaad een mogelijkheid.. Alleen waarom zouden we nu om champions league niveau moeten halen.. Dat gaat nooit lukken, dus waarom zou je daar nu iets in willen betekenen? We hebben een champions league plek en we moeten op niveau van de eredivisie zitten om volgend jaar weer champions league te spelen..
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 19 augustus 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

inderdaad mensen vergeten kritisch te zijn. Dijks heeft potentie maar is er nog lang niet ok tegen narsingh deed hij het leuk. Heb ook wedstrijden in de voorbereiding gezien waar ie toch aardig uit positie loopt. Vandaag ook weer de nodige foutjes. Tuurlijk hij moet nog leren en wennen alleen gaat je dat europees zeker punten kosten. Las butner voor janssen had van mij gemogen, met moïsander erbij had je dan: vd wiel/van rhijn--alder--moïsander--butner. Echt wel de beste Verdediging van de eredivisie.
Mensen vergeten ook erns positief te zijn. We winnen met 6-1 (los van de oorzaken) en jullie lopen nog te zeuren.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 19 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:50 schreef Debiewl het volgende:
Snap nooit dat de Jong aanvoerder is geworden hij schijt al in z'n broek als de scheids zegt dat hij z'n mond moet houden, een betere is alderweireld
Nog zo n nepsupporter!
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 20:51 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
Dat meen je niet toch? Kijk ff de wedstrijden terug alsjeblieft;)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 19 augustus 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:59 schreef nora het volgende:

[..]

Punt 1 Siem werkt keihard,maar zijn bal verlies is dramatisch zijn scorend vermogen is een op 50 kansen of zoals vandaag als de tegenpartij tegen hem opschiet,en jij wil beweren dat jij het beter ziet als de rest van Nederland kijk dan even wat oude wedstrijden terug en kijk dan hoe balvast hij is en vraag ook even aan alle bondscoaches waarom Siem nooit in het Ned.Team zit en vraag ook even aan alle scouts waarom er geen club Siem de Jong wil kopen omdat hij tegoed is? Dus beste Menno wie moet er aan de bril jij beste Menno.
Hij speelt niet in het nederlands elftal omdat er binnen het systeem NOG betere kandidaten voor die positie zijn!
En verder schaam ik me echt rot over hoe negatief jullie kunnen doen over een hele waardevolle en hardwerkende AJACIED!
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:44 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Hij speelt niet in het nederlands elftal omdat er binnen het systeem NOG betere kandidaten voor die positie zijn!
En verder schaam ik me echt rot over hoe negatief jullie kunnen doen over een hele waardevolle en hardwerkende AJACIED!
mee eens Bastard..Hij verzaakt nooit, is slim en altijd in beweging..en je kan hem zowat overal neerzetten..
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

mijn gedachten: Siem viel vandaag makkelijk op om dat tegenstander zo slecht was. Tegen az en psv heb ik hem niet gezien dus beetje simpele stelling dit. Hij is nuttig niks meer en niks minder. 0 erikssen liet vandaag zien dat ie echt een grote kan worden maar heeft vorig seizoen ook laten zien dat ie heel nonchalant kan zijn. Dat moet er echt uit. Dat verhaal van buitenlandse namen halen enz. En dan kom je met Sorrero en Sana? Zijn niet echt nederlands hoor? Dat van blind sluit ik me helemaal bij aan want dat is echt helemaal niks!
Oo my GOD jij leest dus niet he;) Ik zei kijk naar sana en serero.. Dat zijn voorbeelden die ajax op dit moment goed doet.. Spelers als moisander kan je beter niet halen, we hebben veel vaker gezien dat verdedgigers niet makkelijk meekomen in ajax en dat ze langer in de ajax selectie mee moeten draaien..(Wieleard, oleguer etc) Siem is een fantastische speler, je kan niet zeggen dat siem het alleen bij makkelijke wedstrijden doet, je weet zelf we ons 2 jaar lang aan de schaal heeft geholpen.. En ja dat zeg ik ja, was het niet toevalling uuu SIEM? Dat hij niet de sierlijke actie maker is en niet iemand met een fantastische pass en niet alle ballen erin knalt wil niet zeggen dat je zo'n speler niet nodig hebt.. De jong werkt zich de pluris elke keer, hij had er vandaag ook 2 kunnen scoren maar gunt de goal aan sana, Dan scoor je er 2 en dan doe je het prima.. Siem is ongelofelijk sterk en houd de bal goed bij zich.. Ik zou de volgende keer met voorbeelden komen..
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:50 schreef Debiewl het volgende:
Hhahahaa laat me niet lachen.. Ik denk dat menig speler bang is om met hem een duel aan te gaan.. Let daar maar eens op in de wedstrijd..
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:39 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Jij hebt net zoveel verstand van voetbal als een dooie trekharmonica!!!
Zonder siem hadden wij niet al twee seizoenen zo n grote mond!
Bam, dat is nou precies wat ik bedenk.. Siem is hele goede speler.
riveco
 riveco - zondag 19 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ajax 2,5 miljoen heeft betaald daar Ajax 51% eigenaar is van Capetown
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, tegen Twente daarentegen weer wel, dus zo simpel is die stelling ook weer niet.

Siem is een veel betere voetballer dan velen hier denken. Een beetje hetzelfde als bij Anita. Die was ook altijd gewoon goed, maar mensen willen dat niet zien of kunnen dat misschien niet zien.

Siem is geen natuurlijke spits, dat mag duidelijk zijn, maar hij is wel gevaarlijk. Kopsterk, doelgericht en in staat om zowel diep als hangend te spelen. Die multifunctionaliteit maakt hem ontzettend moeilijk te bespelen en maakt hem ook buitengewoon nuttig voor Ajax.
Klopt, de flair van deze spelers is niet zichtbaar.. Maar door siem voetbalt ajax, dat zelfde gelde voor anita.. Ze brengen niet veel spectaculairs.. Alleen zijn de elke wedstrijd een 6/6.5 en een boerrichter en eriksen en serero hebben er veel en veel vaker een 5/5.5 in zitten.. en soms een 7 of hoger..
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Balverlies? Siem is denk ik degene die het minste balverlies lijdt.. Maar als je niet kijkt naar wat siem doet dan denk ik ook niet dat je er serieus over kan praten, ik denk dat de Boer hem ook inzet, niet? en ik denk dat we een sneijder, van der vaart etc hebben en dan speelt siem daar inderdaad geen rol. Vandaag had siem 2 keer kunnen scoren, hij geeft er 1 af en scoort er een.. Ik weet niet wat jij dan ziet? Iedere speler heeft kansen nodig.. Als jij het dan over 50 procent hebt, dan is het eigenlijk 66/67 procent van de kansen die hij dan goed ziet(1 afgeven en 1 zelf scoren) en dan een kans die jij gezien hebt.. Dat is een prima procenten aantal hoor;)
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:44 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Nee ik vind Siem een echte Ajacied een hardwerkende Ajacied maar niet meer dan dat hij komt gewoon te kort als Ajax echt de top wil zijn en dat bedoel ik voor de rest een prima hardwerkende speler zoals Eide hem noemt multifuncioneel.ik noem het op elke positie net niet op Ajax niveau zoals ik Ajax graag zie.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 augustus 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:08 schreef riveco het volgende:
Ik denk niet dat Ajax 2,5 miljoen heeft betaald daar Ajax 51% eigenaar is van Capetown
Het is veelvuldig in het nieuws geweest mensen. Ze hebben een aantal gratis spelers mogen hebben maar nu moeten ze gewoon betalen. Dat is gewoon algemeen bekend. Vreemd dat mensen hier dat niet eens weten....Ajax supporters nog wel....
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:08 schreef riveco het volgende:
2.5 mil heb ik wel zien staan.. http://ajax1.nl/archief/verhuur-bonevacia-transfer-lindgren-serero/
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Het is wel tof dat er nog zoveel mensen achter Siem blijven staan dat verdient hij,helaas kan ik mij daar niet bij aansluiten ik verwacht wat anders van een Ajax speler.
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:27 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Het is veelvuldig in het nieuws geweest mensen. Ze hebben een aantal gratis spelers mogen hebben maar nu moeten ze gewoon betalen. Dat is gewoon algemeen bekend. Vreemd dat mensen hier dat niet eens weten....Ajax supporters nog wel....
Maar een speler als serero hadden we bij groningen voor 4/5 miljoen kunnen halen, 2.5 miljoen vind ik nog wel kunnen.
freakie
 freakie - zondag 19 augustus 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:28 schreef nora het volgende:
Het is wel tof dat er nog zoveel mensen achter Siem blijven staan dat verdient hij,helaas kan ik mij daar niet bij aansluiten ik verwacht wat anders van een Ajax speler.
Het is dramatisch hoe jij siem zit af te zeiken.. Ik Heb tot nu toe geen elke speler zo constant en zo sterk zien spelen.. Maar het probleem van sommige is dat ze alleen kijken naar leuke acties.. Kijk naar sana.. Waarom is hij vandaag de beste? Hij neemt verschrikkelijk aan en leed vandaag keer op keer balverlies, daarnaast schoot hij vanaf 35 meter en dat zag er ook niet leuk uit.. Sorry maar ik probeer maar te zeggen dat siem geen gekke dingen doet en constant en solide is..
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Klopt constant en solide niet meer dan dat.
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:41 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Nog zo n nepsupporter!
Waarom een nep supporter??....omdat hij een andere mening heeft,ik snap dat nooit....dan zijn wij allemaal nep supporters
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:40 schreef nora het volgende:
Nou, en regelmatig matchwinnaar. Altijd fel, altijd inzetbaar, altijd in beweging en altijd een voldoende. Hij is geen spectaculaire voetballer als Janssen of Eriksen. Hij is geen afmaker als Bulykin of zijn broetje Luuk. Maar hij is wel heel erg goed in zijn positiespel, en doorslaggevend met zijn werklust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Eide --
bully
 bully - maandag 20 augustus 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, en regelmatig matchwinnaar. Altijd fel, altijd inzetbaar, altijd in beweging en altijd een voldoende. Hij is geen spectaculaire voetballer als Janssen of Eriksen. Hij is geen afmaker als Bulykin of zijn broetje Luuk. Maar hij is wel heel erg goed in zijn positiespel, en doorslaggevend met zijn werklust.
had het niet beter kunnen verwoorden.
dus kan me hier volledig in vinden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door bully --
bully
 bully - maandag 20 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:41 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Nog zo n nepsupporter!
heb deze discussie over de jong nooit begrepen.
maar omdat iemand andere mening heeft hem nepsupporter noemen vind ik wel vergezocht.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 20 augustus 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom een nep supporter??....omdat hij een andere mening heeft,ik snap dat nooit....dan zijn wij allemaal nep supporters
Nou sorry hoor, maar vind je het erg gefundeerd daar wat hij schrijft?
In mijn ogen loopt hij af te geven op ern speler die heel veel voor ajax betekent, altijd hard werkt, nooit zeurt en er altijd is wanneer je hem nodig hebt.
Als je je (trouwe) spelers zo afzeikt, ja, dan ben je in mijn ogen een nepsupporter en dat heeft niks met een andere mening te maken.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 20 augustus 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 00:30 schreef bully het volgende:

[..]

heb deze discussie over de jong nooit begrepen.
maar omdat iemand andere mening heeft hem nepsupporter noemen vind ik wel vergezocht.
Heb jij uberhaupt gelezen waar ik op reageerde?
Dat hij niet snapt waarom de jong aanvoerder is, prima!
Maar wat hij vervolgens schrijft is in mijn ogen geen mening, maar het zwartmaken van je eigen spelers en dan vooral een die dat niet verdient!
mennobakker
 mennobakker - maandag 20 augustus 2012 - 07:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Best Nora, Allereerst heb ik al een bril. Ten tweede zou ik als ik jou was er zelf ook 1 aanschaffen ik schrijf namelijk : hebben naar mijn idee weinig verstand van voetbal.... Ten derde heeft hij in het Nederlands elftal te maken met jongens als Sneijder / Van der Vaart / Robben / Van Persie en Maher die in mijn ogen die kans ook verdiend! Ten vierde ligt Siem tot 2015 vast bij ajax , Frank vindt Siem heel belangrijk voor ajax , dus is het wel eens in je opgekomen dat ajax bij een bod op Siem een bedrag van 10+ miljoen zal vragen voor hem? Een forum is een meningsmedium , iedereen mag zijn mening geven , maar doe dat op een respectvolle manier. En begin niet over brillen kopen te praten etc. slaat nergens op namelijk.
Jan1970
 Jan1970 - maandag 20 augustus 2012 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:27 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Een aantal... Voor Serero heeft men wel een transfersom overgemaakt.
Ook al ben je voor 51% eigenaar van een club is het niet raar om een speler gewoon te kopen.
Heb nog niet gevonden welk bedrag daarmee gepaard ging.

Definitief: Serero tekent contract voor 4 jaar bij Ajax
22 mei 2011 Ajax Cape Town

Op een persconferentie in Kaapstad heeft Rik van den Boog zojuist bekendgemaakt dat Thulani Serero een vierjarig contract is overeengekomen met Ajax. Het zou gaan om de duurste transfer tussen een Zuid-Afrikaanse en Europese club in de historie.
Ajax Netwerk
Serero sprak over een droom die uitgekomen is, "Ik wil alles geven om me te bewijzen in Amsterdam, maar moet eerst goed gaan luisteren naar de technische staf hoe het spel in Europa gespeeld wordt' aldus Serero in een eerste reactie.

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/25019__rss.php
riveco
 riveco - maandag 20 augustus 2012 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar een speler als serero hadden we bij groningen voor 4/5 miljoen kunnen halen, 2.5 miljoen vind ik nog wel kunnen.
Oké, dat stuk van 2,5 miljoen was me ontgaan maar is hij zeker waard.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 augustus 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is alweer een tijdje geleden:) Maar je heb gelijk hoor hij kan belangrijk zijn maar
er zijn ook momenten dat ie helemaal niet opvalt.. En dan word ie nog aanvoerder ook vind ik niet op zijn paats want er zit veel te weinig pit in... Anita was ook gewoon erg nuttig maar ook niet heel erg dat ie weg is en je er 8,5 miljoen voor heb gekregen. Vind het niet zo er als bv. Vertonghen die weggaat.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 augustus 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Oo my GOD jij leest dus niet he;) Ik zei kijk naar sana en serero.. Dat zijn voorbeelden die ajax op dit moment goed doet.. Spelers als moisander kan je beter niet halen, we hebben veel vaker gezien dat verdedgigers niet makkelijk meekomen in ajax en dat ze langer in de ajax selectie mee moeten draaien..(Wieleard, oleguer etc) Siem is een fantastische speler, je kan niet zeggen dat siem het alleen bij makkelijke wedstrijden doet, je weet zelf we ons 2 jaar lang aan de schaal heeft geholpen.. En ja dat zeg ik ja, was het niet toevalling uuu SIEM? Dat hij niet de sierlijke actie maker is en niet iemand met een fantastische pass en niet alle ballen erin knalt wil niet zeggen dat je zo'n speler niet nodig hebt.. De jong werkt zich de pluris elke keer, hij had er vandaag ook 2 kunnen scoren maar gunt de goal aan sana, Dan scoor je er 2 en dan doe je het prima.. Siem is ongelofelijk sterk en houd de bal goed bij zich.. Ik zou de volgende keer met voorbeelden komen..
Lees het stuk zelf eens terug zo duidelijk is het niet hoor...
En wees gerust Siem hoeft van mij niet weg want hij is best nuttig. Dat ik liever een middenveld
zie met Erikssen-Jannsen en spits liever Sigtorsson zie is mijn mening..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 augustus 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 22:40 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Mensen vergeten ook erns positief te zijn. We winnen met 6-1 (los van de oorzaken) en jullie lopen nog te zeuren.
Kritisch zijn is iets anders dan zeuren. Ja je wint met 1-6 van een heel zwakke tegenstander prima
team staat niets meer aan doen.
Talenten in passen is prima en ik zie dat Dijks potentie heeft maar nog niet klaar is
voor Champions League maar dat mag ik niet zeggen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mijn gedachten

0.0060231