|
|
nora
|
|
|
Juist nou ik denk dat we er nooit uitkomen qua mening over de Jong ik zie de Jong als een man achter de spits in Ajax daar heeft hij zijn beste seizoen gedraait maar daar heeft hij nu Eriksen voor hem en is hij in mijn ogen beslist geen spits,dus is hij bij Ajax middenvelder,als ik hem daar op moet beoordelen dan vergelijk ik hem met types als Gabri en de Zeeuw en die middenvelders vind ik veel meer niveau Ajax als Siem.En even over het afzeiken lees mijn oude posten maar na ik ben vaak heel positief over Siem zijn inzet zijn ideale schoonzoon uitstraling een prima gozer maar in MIJN ogen nog steeds niet goed genoeg voor Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door nora -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Siem de Jong is voor De Boer een belangrijke schakel in het elftal. Hij kan de wedstrijd goed lezen en zeurt nooit als hij een keer op de bank zou moeten beginnen of gewisseld word. Verder zou ik Blind lekker aan Groningen verkopen. Die hebben nog een verdediger nodig. Van al het geld wat wij over hebben zou ik Maher halen. Eriksen is volgend jaar weg. Jammer dat Buttner naar ManU gaat. Theo moet blijven Zijn ervaring heb je hard nodig. Bij een 0-3 voorsprong had ik gisteren Denswil gebracht. Hij moet ervaring opdoen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 08:15 schreef Jan1970 het volgende:[..] Een aantal... Voor Serero heeft men wel een transfersom overgemaakt. Ook al ben je voor 51% eigenaar van een club is het niet raar om een speler gewoon te kopen. Heb nog niet gevonden welk bedrag daarmee gepaard ging. Definitief: Serero tekent contract voor 4 jaar bij Ajax 22 mei 2011 Ajax Cape Town Op een persconferentie in Kaapstad heeft Rik van den Boog zojuist bekendgemaakt dat Thulani Serero een vierjarig contract is overeengekomen met Ajax. Het zou gaan om de duurste transfer tussen een Zuid-Afrikaanse en Europese club in de historie. Ajax Netwerk Serero sprak over een droom die uitgekomen is, "Ik wil alles geven om me te bewijzen in Amsterdam, maar moet eerst goed gaan luisteren naar de technische staf hoe het spel in Europa gespeeld wordt' aldus Serero in een eerste reactie. http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/25019__rss.php Jan die had ik al gevonden.. Beetje raar dat het eigenlijk nergens te vinden is. http://ajax1.nl/archief/verhuur-bonevacia-transfer-lindgren-serero/ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 09:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is alweer een tijdje geleden:) Maar je heb gelijk hoor hij kan belangrijk zijn maar er zijn ook momenten dat ie helemaal niet opvalt.. En dan word ie nog aanvoerder ook vind ik niet op zijn paats want er zit veel te weinig pit in... Anita was ook gewoon erg nuttig maar ook niet heel erg dat ie weg is en je er 8,5 miljoen voor heb gekregen. Vind het niet zo er als bv. Vertonghen die weggaat. Ook vorige jaar toevallig, maar dat jaar daarvoor ook tegen feyenoord.. Maar zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 09:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Lees het stuk zelf eens terug zo duidelijk is het niet hoor... En wees gerust Siem hoeft van mij niet weg want hij is best nuttig. Dat ik liever een middenveld zie met Erikssen-Jannsen en spits liever Sigtorsson zie is mijn mening.. Misschien kan jij het beter terug lezen? Teveel tekst voor je?;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kritisch zijn is iets anders dan zeuren. Ja je wint met 1-6 van een heel zwakke tegenstander prima team staat niets meer aan doen. Talenten in passen is prima en ik zie dat Dijks potentie heeft maar nog niet klaar is voor Champions League maar dat mag ik niet zeggen? Wat wil je dan?? Die champions league winnen? Dacht het niet toch? En ik denk dat we tegen een team die in de 4e pot zit ook zonder een goede lb meekunnen.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Heb toen regelmatig ergens gelezen dat het bij Serero om zo'n 3 miljoen ging wat ze voor hem betaald hebben. Nu lees je overal 2,5 miljoen. Nou ja er is in ieder geval betaald. Hij was niet gratis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 11:36 schreef freakie het volgende:[..] Wat wil je dan?? Die champions league winnen? Dacht het niet toch? En ik denk dat we tegen een team die in de 4e pot zit ook zonder een goede lb meekunnen.. Als je zelf al toe geeft dat we zonder goede linksback af kunnen dan geef je indirect ook toe dat Dijks niet goed is;) Jongen moet nog veel leren en Boilissen is ook nog lang niet fit:( |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb je het al geprobeerd? Het is mij een raadsel hoor kan het wel gokken:
Waarom komen er elke keer buitenlandse namen als versterkingen van ajax op dit forum? Ik snap dat het makkelijk is om bijvoorbeeld naar nuytink of moisander te kijken en die proberen te kopen, alleen ik denk dat ajax wel zo slim is om dat niet meer te doen. Kijk naar sana of kijk naar serero? fantastische spelers, en wat hebben ze gekost? Als je zulke spelers bij groningen zou halen dan had je 4 a 5 miljoen kwijt geweest. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 11:34 schreef freakie het volgende:[..] Ook vorige jaar toevallig, maar dat jaar daarvoor ook tegen feyenoord.. Maar zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan.. Nou kan ook genoeg wedstrijden op noemen dat ik hem niet heb gezien. Stille nuttige kracht ja, aanvoerder of onbetwist basisspeler nee. Daar heb je mijn mening en je kan nog wel 10 wedstrijden opnoemen mij overtuig je toch niet dat het een topper is.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Waarom een nep supporter??....omdat hij een andere mening heeft,ik snap dat nooit....dan zijn wij allemaal nep supporters Dat word hier inderdaad iets te vaak geroepen. Ik vind Siem ook geen basisspeler, laat staan aanvoerder, maargoed Frank maakt die keuze en daar moeten we het dan mee doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 14:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou kan ook genoeg wedstrijden op noemen dat ik hem niet heb gezien. Stille nuttige kracht ja, aanvoerder of onbetwist basisspeler nee. Daar heb je mijn mening en je kan nog wel 10 wedstrijden opnoemen mij overtuig je toch niet dat het een topper is.... Leuk dat je dat zegt;) Noem me er een paar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 14:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Heb je het al geprobeerd? Het is mij een raadsel hoor kan het wel gokken: Waarom komen er elke keer buitenlandse namen als versterkingen van ajax op dit forum? Ik snap dat het makkelijk is om bijvoorbeeld naar nuytink of moisander te kijken en die proberen te kopen, alleen ik denk dat ajax wel zo slim is om dat niet meer te doen. Kijk naar sana of kijk naar serero? fantastische spelers, en wat hebben ze gekost? Als je zulke spelers bij groningen zou halen dan had je 4 a 5 miljoen kwijt geweest. Aah je bedoeld mijn begin post.. Inderdaad daar moet buitenlandse spelers, binnenlandse spelers genoemd worden.. Voor de rest kan je het zelf dan nog eens doorlezen.. Ik dacht dat mensen wel slim genoeg waren om dat eruit te halen.. Maar sorry voor de overschatting;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 14:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je zelf al toe geeft dat we zonder goede linksback af kunnen dan geef je indirect ook toe dat Dijks niet goed is;) Jongen moet nog veel leren en Boilissen is ook nog lang niet fit:( He gelukkig dat je het toegeeft.. Hij moet veel leren, gelukkig krijgt deze jongen ook alle tijd van jou om dat te doen?.. Niet echt, dijks laten spelen en je zit prima.. Ik verwacht niet dat ajax in de champions league moet willen meedraaien met de top.. Zo meteen krijgen we te maken met een hele slechte loting. Heb je 10 miljoen uit gegeven om een verdediger, verdedigende middenvelder en buitenspeler en speel je toch alleen voor plek 3.. Kan je beter niks of heel weinig kopen en dan meedoen om plek 3 in de champions league en kampioen worden. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 21:33 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Nou doe even normaal zeg. Je kan ook normaal reageren. Ajax mocht een paar spelers gratis overnemen van Capetown. En dat is in al die jaren al gebeurd. Nu moeten ze gewoon betalen willen ze een speler van Capetown hebben. Maar zullen alsnog veel minder betalen dan andere clubs omdat Ajax volgens mij meerderheidsaandeelhouder is. Beetje broekzak/vestzak dan.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 15:59 schreef MBB het volgende:[..] Maar zullen alsnog veel minder betalen dan andere clubs omdat Ajax volgens mij meerderheidsaandeelhouder is. Beetje broekzak/vestzak dan.. Klopt helemaal. Ajax heeft die club neergezet! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vond hem tegen Az niet erg opvallen maar we gaan het het nieuwe seizoen wel bijhouden ja... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 15:40 schreef freakie het volgende:[..] Aah je bedoeld mijn begin post.. Inderdaad daar moet buitenlandse spelers, binnenlandse spelers genoemd worden.. Voor de rest kan je het zelf dan nog eens doorlezen.. Ik dacht dat mensen wel slim genoeg waren om dat eruit te halen.. Maar sorry voor de overschatting;) De rest reageer ik gewoon normaal op hoor... Begreep je wel alleen moest het wel 3x lezen:) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 15:48 schreef freakie het volgende:[..] He gelukkig dat je het toegeeft.. Hij moet veel leren, gelukkig krijgt deze jongen ook alle tijd van jou om dat te doen?.. Niet echt, dijks laten spelen en je zit prima.. Ik verwacht niet dat ajax in de champions league moet willen meedraaien met de top.. Zo meteen krijgen we te maken met een hele slechte loting. Heb je 10 miljoen uit gegeven om een verdediger, verdedigende middenvelder en buitenspeler en speel je toch alleen voor plek 3.. Kan je beter niks of heel weinig kopen en dan meedoen om plek 3 in de champions league en kampioen worden. Zolang het niet teveel punten kost boeit het me geen donder wie er staat. Dijks heeft tenminste nog de potentie Blind moet gewoon opdonderen... Wie zegt dat je met weinig aankopen kampioen word?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 19:26 schreef freakie het volgende:Ik lees in de zomervakantie vaak wat er gezegd word en vraag me dan dingen af. Ik zou ze op een rijtje zetten. -Ik lees het hele jaar door dat de Jong een verschrikkelijke speler is, ik zie bij ajax geen enkele speler die zo balvast is als hij en heeft vandaag(NEC-Ajax) 1 keer gescoord en een assist gegeven. Dan kan je zeggen het is mazzel dat hij gescoord heeft maar dat doelpunt geeft aan dat hij keihard werkt en sterk is. Door zijn toedoen voetbalt ajax. Als hij op het middenveld staat is dat niet anders. -Wat is er zo slecht aan eriksen? Ik lees ook regelmatig dat eriksen niet goed is, ook vandaag hebben we gezien dat als hij speelt het spel goed rond gaat. En heeft ook een goal vandaag en een practige pass op de jong die sana uiteindelijk scoort. -Waarom MOETEN we versterkingen hebben? Natuurlijk wil je als ajax zijnde doorgaan in de champions league, dat is niet heel reeel en je kan het beter niet forceren. Ik bedoel daar mee, als je de versterkingen die je wou hebben niet kan krijgen dan kan je beter niks kopen.. Zonde van je geld. -Waarom komen er elke keer buitenlandse namen als versterkingen van ajax op dit forum? Ik snap dat het makkelijk is om bijvoorbeeld naar nuytink of moisander te kijken en die proberen te kopen, alleen ik denk dat ajax wel zo slim is om dat niet meer te doen. Kijk naar sana of kijk naar serero? fantastische spelers, en wat hebben ze gekost? Als je zulke spelers bij groningen zou halen dan had je 4 a 5 miljoen kwijt geweest. Het enige wat je als ajax echt nodig hebt is een verdediger, haal een jonge verdediger dan moet je zeker nog kijken naar een echte verdedigende middenvelder halen. Haal je een goede verdediger(voor de plaats van blind) dan hoef je in de eredivisie niet veel andere spelers te halen. Blind is zo ongelofelijk slecht, als lens daar voorbij kan, wat moeten spelers in de champions league dan wel niet doen? Heel veel dingen eens maar over De Jong sla je echt de plank volledig mis. Wanneer hij in de spits gaat dan gaat het nog. Maar hij kan geen man passeren, is niet een van de snelste want gisteren werd hij een paar keer echt als een jeugdspeler van de bal gelopen. Op het middenveld komt hij ook te kort. Ik zeg niet dat De Jong een verschrikkelijke speler is maar het zeker geen aanvoerder van Ajax in mijn ogen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond hem tegen Az niet erg opvallen maar we gaan het het nieuwe seizoen wel bijhouden ja... Ik zou de doelpunten van ajax dan eens terug kijken.. Dat zelfde geldt voor de wedstrijd tegen nec.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:28 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zolang het niet teveel punten kost boeit het me geen donder wie er staat. Dijks heeft tenminste nog de potentie Blind moet gewoon opdonderen... Wie zegt dat je met weinig aankopen kampioen word? Niemand zegt dat.. Maar wie zegt er dat je kampioen word met aankopen? Dat zullen er nog minder zeggen want ik weet dat ajax wel heel lang flink heeft gekocht en toch geen kampioen is geworden.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:34 schreef Brandje het volgende:[..] Heel veel dingen eens maar over De Jong sla je echt de plank volledig mis. Wanneer hij in de spits gaat dan gaat het nog. Maar hij kan geen man passeren, is niet een van de snelste want gisteren werd hij een paar keer echt als een jeugdspeler van de bal gelopen. Op het middenveld komt hij ook te kort. Ik zeg niet dat De Jong een verschrikkelijke speler is maar het zeker geen aanvoerder van Ajax in mijn ogen Dat wil ik nou de hele tijd zeggen.. Dit is een voorbeeld van flair, bij eriksen zie je leuke acties etc.. Maar je kan niet een team hebben met alleen maar ego's, en ik weet zeker dat een messi ook in de wedstrijd 5 keer word geklopt in een duel.. Waarom zou de Jong moeten passeren?? Dat deed huntelaar toch ook niet? Waarom moet hij zo snel zijn? Huntelaar is toch ook niet snel?
de Jong word daarin tegen echt als 1 van de minderen spelers op het veld bij ajax niet zomaar opzij gezet.. Ik zou zeggen kan de goals terug en kijk wat de Jong doet.. Er zijn 3 goals(dat ik weet) waar de Jong een grote rol heeft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond hem tegen Az niet erg opvallen maar we gaan het het nieuwe seizoen wel bijhouden ja... Je hoeft ook niet op te vallen om goed te zijn.. Kijk even de goals, de jong had een assist(wel een makkelijke) en maakt een gapend gat voor anita(die anita uiteindelijk niet maakt..) http://www.youtube.com/watch?v=0KWAU3vkD-U&feature=related
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De wedstrijd tegen nec moesten we niet als graadmeter nemen.. Maar daar speelt hij bij 2 goals een grote rol.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: En vorig jaar was Blind de snelste... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 22:39 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Jij hebt net zoveel verstand van voetbal als een dooie trekharmonica!!! Zonder siem hadden wij niet al twee seizoenen zo n grote mond! Volgens mij kan jij beter naar een jupiler league cluppie gaan kijken. Siem werkt hard alleen is staat dat niet synoniem voor een echte goede ajax voetballer. Deze heeft een hele goede techniek en een geweldig inzicht in het spelletje, en dit is wat Siem ontbreekt. Hij is een type Dirk Ku(y)t, en die horen nu eenmaal niet in Ajax 1. Of vind je Enoh ook een geweldige voetballer? |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 00:31 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Nou sorry hoor, maar vind je het erg gefundeerd daar wat hij schrijft? In mijn ogen loopt hij af te geven op ern speler die heel veel voor ajax betekent, altijd hard werkt, nooit zeurt en er altijd is wanneer je hem nodig hebt. Als je je (trouwe) spelers zo afzeikt, ja, dan ben je in mijn ogen een nepsupporter en dat heeft niks met een andere mening te maken. En waarom zou Siem Ajax zo trouw zijn, juist omdat geen enkele topclub hem wil kopen. Misschien als hij transfervrij is en dan wens ik hem heel veel succes bij zijn nieuwe club. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:34 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zeg niet dat De Jong een verschrikkelijke speler is maar het zeker geen aanvoerder van Ajax in mijn ogen Ik denk dat de kwaliteit van de speler volkomen los kan staan van de geschiktheid als aanvoerder. Wij kennen de dynamiek binnen de ploeg niet en dus lijkt het me onzinnig om te oordelen over de geschiktheid van de Jong als aanvoerder.
Los van jou reactie.
Ik daag de mensen hier uit voor hetzelfde waarvoor ik ze begin vorig seizoen al voor uitdaagde met Anita. Ga een wedstrijd in het stadion zitten en let alleen op Siem de Jong. Ik denk dat je je enorm gaat verbazen over over Siem. Hoe slim hij beweegt, hoe goed hij meestal staat en hoe nuttig hij speelt. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Heb de afgelopen wedstrijden nogal op Siem gelet en het liep toch een stuk beter zonder de jong op het middenveld dan met de jong op het middenveld. Hij is beter in de spits maar dan heb hè het probleem weer dat ie teveel kansen verpruts die een echte spits wel had gemaakt. |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
Eigenlijk heeft freak wel gelijk ! Ik denk niet dat je makkelijk betere spelers kan kopen dan we nu al hebben.als je onze spelers zou moeten kopen als Nederlandse club zouden ze ook te duur zijn kijk maar naar Theo. Hoe vaak komt voor dat er een Nederlandse club een speler van Ajax koopt' beina nooit.dat is niet omdat ze slecht zijn maar omdat ze te duur zijn dus wel goed.alleen misschien niet altijd goed genoeg voor Ajax.ik denk dat je bij Ajax heel veel zelf opgeleide spellers kunt inpassen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 18:54 schreef kaashaas het volgende:Eigenlijk heeft freak wel gelijk ! Ik denk niet dat je makkelijk betere spelers kan kopen dan we nu al hebben.als je onze spelers zou moeten kopen als Nederlandse club zouden ze ook te duur zijn kijk maar naar Theo. Hoe vaak komt voor dat er een Nederlandse club een speler van Ajax koopt' beina nooit.dat is niet omdat ze slecht zijn maar omdat ze te duur zijn dus wel goed.alleen misschien niet altijd goed genoeg voor Ajax.ik denk dat je bij Ajax heel veel zelf opgeleide spellers kunt inpassen. Logisch toch wat je zegt: De subtop kan de spelers van de top niet betalen. Alleen als ze niet goed genoeg blijken doen ze een stapje terug alleen word het dan weer lastig omdat ze top-salaris gewend zijn en geen stap terug willen doen. Siem is gewoon nuttig maar als ie 12e man is omdat je elf betere kan neerzetten ook best! Als een speler echt zo goed is dan is er niet zoveel discussie....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 18:21 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat de kwaliteit van de speler volkomen los kan staan van de geschiktheid als aanvoerder. Wij kennen de dynamiek binnen de ploeg niet en dus lijkt het me onzinnig om te oordelen over de geschiktheid van de Jong als aanvoerder. Los van jou reactie. Ik daag de mensen hier uit voor hetzelfde waarvoor ik ze begin vorig seizoen al voor uitdaagde met Anita. Ga een wedstrijd in het stadion zitten en let alleen op Siem de Jong. Ik denk dat je je enorm gaat verbazen over over Siem. Hoe slim hij beweegt, hoe goed hij meestal staat en hoe nuttig hij speelt. ik weet niet naar welke wedstrijd jij hebt zitten kijken maar ik zit elke wedstrijd in het stadion zelfs uit en europees uit maak ik er genoeg mee om om hem te letten. Heb dit al veel te vaak gedaan en heb er allang geen zin meer in ik kijk liever naar Eriksen Boeriggter Janssen, dat zijn ras voetballers met een fijne techniek. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 21:49 schreef AFCAKAMPEN het volgende:[..] ik weet niet naar welke wedstrijd jij hebt zitten kijken maar ik zit elke wedstrijd in het stadion zelfs uit en europees uit maak ik er genoeg mee om om hem te letten. Heb dit al veel te vaak gedaan en heb er allang geen zin meer in ik kijk liever naar Eriksen Boeriggter Janssen, dat zijn ras voetballers met een fijne techniek. Dat zijn dan ook net de kwaliteiten die Siem niet heeft wat ik hier ook al gepost had. Maar nu even over die elementen die ik eerder aan heb gegeven. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Hoe slim hij beweegt? hij beweegt niet. hoe goed hij staat? hij staat voor de voeten van sigthorsson en vorig seizoen sulejmani, deze wil naar binnenkomen maar dat kon niet want siem vond het niet nodig om deze zijn actie te laten maken. Hoe nuttig hij speelt? 9 vd 10 x tikkie terug niet echt nuttig in ons aanvallende spel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 16:44 schreef freakie het volgende:[..] Dat wil ik nou de hele tijd zeggen.. Dit is een voorbeeld van flair, bij eriksen zie je leuke acties etc.. Maar je kan niet een team hebben met alleen maar ego's, en ik weet zeker dat een messi ook in de wedstrijd 5 keer word geklopt in een duel.. Waarom zou de Jong moeten passeren?? Dat deed huntelaar toch ook niet? Waarom moet hij zo snel zijn? Huntelaar is toch ook niet snel? de Jong word daarin tegen echt als 1 van de minderen spelers op het veld bij ajax niet zomaar opzij gezet.. Ik zou zeggen kan de goals terug en kijk wat de Jong doet.. Er zijn 3 goals(dat ik weet) waar de Jong een grote rol heeft. Huntelaar was een spits die scoorde Siem is geen spits !! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Het is vrij makkelijk dit soort goede dingen te vinden dat zijn er niet veel,maar kijk even wat er mis ging bij hem dan heb je wel een paar dagen nodig |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat hebben zo ook over Blind gezegd dat hij zo snel is ha ha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 18:21 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat de kwaliteit van de speler volkomen los kan staan van de geschiktheid als aanvoerder. Wij kennen de dynamiek binnen de ploeg niet en dus lijkt het me onzinnig om te oordelen over de geschiktheid van de Jong als aanvoerder. Los van jou reactie. Ik daag de mensen hier uit voor hetzelfde waarvoor ik ze begin vorig seizoen al voor uitdaagde met Anita. Ga een wedstrijd in het stadion zitten en let alleen op Siem de Jong. Ik denk dat je je enorm gaat verbazen over over Siem. Hoe slim hij beweegt, hoe goed hij meestal staat en hoe nuttig hij speelt. He Eide kijk dan ook effe terug wat er allemaal mis gaat bij Siem daarna hoor ik het wel,dan zal je ook schrikken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 23:10 schreef nora het volgende:[..] He Eide kijk dan ook effe terug wat er allemaal mis gaat bij Siem daarna hoor ik het wel,dan zal je ook schrikken. Dit is te gemakkelijk, zelf voor een de Jong hater als jij. Ga er dan ook verder niet op reageren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 23:29 schreef Eide het volgende:[..] Dit is te gemakkelijk, zelf voor een de Jong hater als jij. Ga er dan ook verder niet op reageren. Hehehehehehe goed zo man.....niks ten nadele van jou hoor hondenvriend....maar op een gegeven moment is alles wel gezegd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 21:49 schreef AFCAKAMPEN het volgende:[..] ik weet niet naar welke wedstrijd jij hebt zitten kijken maar ik zit elke wedstrijd in het stadion zelfs uit en europees uit maak ik er genoeg mee om om hem te letten. Heb dit al veel te vaak gedaan en heb er allang geen zin meer in ik kijk liever naar Eriksen Boeriggter Janssen, dat zijn ras voetballers met een fijne techniek. Jammer dat je het niet leest van mij.. Ik heb verteld wat siem doet.. Ik zou het nog een keer vertellen;) Tegen az is Siem belangrijk bij de goal van van de Wiel, hij laat anita bijna scoren door weg te stappen uit het centrum.. Tegen nec heeft hij 3 goals op zijn geweten.. 3? Ja 3, 1 goal zelf, 1 assist en bij eentje loopt hij zo in de weg dat er geen 2 verdedigers mee lopen met eriksen waardoor er choas ontstaat.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 22:02 schreef AFCAKAMPEN het volgende:Hoe slim hij beweegt? hij beweegt niet. hoe goed hij staat? hij staat voor de voeten van sigthorsson en vorig seizoen sulejmani, deze wil naar binnenkomen maar dat kon niet want siem vond het niet nodig om deze zijn actie te laten maken. Hoe nuttig hij speelt? 9 vd 10 x tikkie terug niet echt nuttig in ons aanvallende spel. Dan kijk je niet echt met je ogen;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hij stond nu spits toch? Niet iedere speler in een tijd moet kunnen dribbelen en heel beweeglijk zijn.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 23:04 schreef nora het volgende:[..] Het is vrij makkelijk dit soort goede dingen te vinden dat zijn er niet veel,maar kijk even wat er mis ging bij hem dan heb je wel een paar dagen nodig Nou leuk dat je het zegt.. Maar laat het maar horen dan, wat ging er mis tegen az? Waardoor wij niet konden scoren en/of doelpunten tegen kregen.. Daarnaast is er inderdaad altijd wel iets te vinden wat slecht is.. Normaal gesproken gaat er meer mis in een wedstrijd dan goed.. Je kan maar een paar doelpunten scoren(normaal 1, 2, 3, 4 doelpunten) Maar je hebt 30/45 keer de bal in een wedstrijd.. Dat betekend dat er vaak ook meer dan genoeg fout gaat.. Maar als je bij 3 doelpunten betrokken bent doe je het goed..
Je kan wel zeggen, zo kan je wel vanalles zoeken maar dat was alleen bij de doelpunten.. Ik kan wel verder gaan? Morgen word i herhaald op eredivisie live.. Zal ik wel even turven en kijken nar dingen.. suggesties? Noem maar op waar ik naar moet kijken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je moet eens weten wat mijn gedachten zijn..........pffffff één grote blur |
|
|
|