BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mijn gedachten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 augustus 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 22:25 schreef nora het volgende:
Sorry boys maar jullie zien de gebreke niet jammer
jij ziet er teveel jongedame..

Je mag mijn inziens wel wat meer waardering hebben voor Siem want is een rasvoetballertje die door velen [ niet alleen ajacieden ] onderschat wordt..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 27 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:34 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Freak even vergeten dat hij twee keer alleen voor de keeper staat de eerste keer stuittert zijn bal gewoon via zijn scheenbeen tegen zijn hand weg kans (Gebrekkigetechniek)en de tweede keer stond hij alleen voor de keeper en wat hij toen wilde is mij nog niet bekend ik denk dat hij probeerde een schijnbeweging te maken,maar voor de rest heeft hij een prima wedstrijd gespeeld met zijn sterke punten achter de spits.
Beste Nora,

ik vind jou wel erg anti-Siem. ik wil niet in discussie treden omdat ik daar geen zin in heb, maar heb je de wereldtoppers nooit ballen zien missen dan?
Özil miste dit weekend zo goed als voor een leeg doel binnen de 5 meter recht voor het doel...

Ik wil alleen maar zeggen dat Siem dan misschien geen wereldtopper is, maar wel o zo belangrijk voor ons AJAX

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - maandag 27 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Jawel, jij wil alleen zijn kwaliteiten niet zien. Jij wil gewoon niet toegeven op welke fronten de Jong WEL heel goed is. Wij geven vaak zat aan waar zijn zwakheden zitten en wat hij juist extra brengt. We horen jou alleen over zijn zwakheden... dus wie wil nu iets niet zien.

Hoe vaak moet Siem de Jong nog excelleren voordat jij het wel ziet?

Overigens geen aanval hoor, dat er tegengas wordt gegeven is goed en moet ook, maar in deze denk ik toch dat je je iets meer open moet stellen voor wat Siem Ajax brengt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 27 augustus 2012 - 22:35   quote  deeplink  
Misschien zouden wat meer Ajacieden eens moeten leren kijken naar waar iemand goed in is, i.p.v afkraken waar iemand niet goed in is, dat is namelijk wel echt heel erg makkelijk
johan14
 johan14 - maandag 27 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
De ploeg waar Ajax nu mee speelt is een ploeg met vele mogelijkheden en naar mijn mening de beste sinds men naar de Arena is verhuist , deze ploeg is beter op dit moment dan de ploeg die twee keer achter elkaar landskampioen is geworden en deze ploeg zal de komende tijd alleen maar beter worden , ondanks het gelul bij voetbal insite dat deze ploeg te licht is voor Europa , ik ben er van overtuigt dat deze ploeg in staat kan zijn te overwinteren in de CL uiteraard afhankelijk van de loting.
Eide
 Eide - maandag 27 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 22:56 schreef johan14 het volgende:
en naar mijn mening de beste sinds men naar de Arena is verhuist
Nou, Ajax 2004/05 met Maxwell, Escude, Trabelsi, Grygera, Galasek, Sneijder, van der Vaart en Pienaar (om er een paar te noemen) was toch een ploeg die ook niet bepaald misselijk was, sterker nog, een ploeg met velen die later grote prijzen hebben gewoon. Qua talent is dat toch het beste Ajax geweest sinds '95. Het verschil in mijn optiek is de technische staf die nu bij Ajax staat.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 27 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 22:35 schreef remco k het volgende:
Misschien zouden wat meer Ajacieden eens moeten leren kijken naar waar iemand goed in is, i.p.v afkraken waar iemand niet goed in is, dat is namelijk wel echt heel erg makkelijk
Grote amen!!!;-)
johan14
 johan14 - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 23:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, Ajax 2004/05 met Maxwell, Escude, Trabelsi, Grygera, Galasek, Sneijder, van der Vaart en Pienaar (om er een paar te noemen) was toch een ploeg die ook niet bepaald misselijk was, sterker nog, een ploeg met velen die later grote prijzen hebben gewoon. Qua talent is dat toch het beste Ajax geweest sinds '95. Het verschil in mijn optiek is de technische staf die nu bij Ajax staat.
Daar heb je gelijk in dat was een ploeg met spelers die allemaal heel ver zijn gekomen je vergeet ibrahimovitch nog , alleen heeft deze ploeg naar mijn idee als ploeg nog meer potentie dan de ploeg uit 2004 ALS PLOEG qua talent is dit een nieuwe generatie waarvan de meeste spelers een grote toekomst tegemoet kunnen zien.
De ploeg uit 2004 kon niet tippen aan de ploeg van 1995 en ik zie de komende jaren dat deze ploeg en alle al aangetrokken vervangers van het huidige 1e in staat zullen zijn het niveau van 1995 te halen en dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:01 schreef johan14 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in dat was een ploeg met spelers die allemaal heel ver zijn gekomen je vergeet ibrahimovitch nog , alleen heeft deze ploeg naar mijn idee als ploeg nog meer potentie dan de ploeg uit 2004 ALS PLOEG qua talent is dit een nieuwe generatie waarvan de meeste spelers een grote toekomst tegemoet kunnen zien.
De ploeg uit 2004 kon niet tippen aan de ploeg van 1995 en ik zie de komende jaren dat deze ploeg en alle al aangetrokken vervangers van het huidige 1e in staat zullen zijn het niveau van 1995 te halen en dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad.
Ik ben ook niet ontevreden over de huidige selectie, maar de ploeg van 1995 evenaren??? dat is wel heel erg optimistisch! dit Ajax moet echt blij zijn als ze overwinteren in de CL en m winnen gaan ze zeker niet..
johan14
 johan14 - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Het enige wat er nog nodig is een vervanger voor Sulejmani , voor die plek hebben wij al lukoki en daar zou nog een snelle behendige jonge speler bij mogen komen types als lukoki of sana zouden zeer welkom zijn een lekker bewegende swingende voorhoede die snel en onvoorspelbaar is, Sulejmani heeft mede door diverse oorzaken nooit gebracht wat hij zou moeten brengen en zal dat naar mijn mening ook nooit meer doen dus niet verlengen en verlies nemen.
johan14
 johan14 - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:23 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ik ben ook niet ontevreden over de huidige selectie, maar de ploeg van 1995 evenaren??? dat is wel heel erg optimistisch! dit Ajax moet echt blij zijn als ze overwinteren in de CL en m winnen gaan ze zeker niet..
Ik heb ook niet gezegd dat ze hem gaan winnen en zeker dit jaar niet maar met een redelijke loting zouden zij dit jaar kunnen overwinteren in de CL net als vorig jaar als die verdachte wedstrijd er niet was geweest van Lyon.
Over enige jaren zou het mogelijk kunnen zijn let wel mogelijk kunnen zijn om hem te winnen , het gaat niet om namen om deze te winnen zie Real Madrid met alle vedetten of Manchester City maar het zou zeker mogelijk zijn om net als in 1995 de wereld te verrassen met een tot dan toe onbekende spelersgroep.
Uiteindelijk geeft het collectief de doorslag.
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Elke speler heeft zwakke punten en door veel te spelen en goeie coaching haal je die punten eruit...
Siem wordt een topper
StevieV
 StevieV - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Siem de Jong heeft uitstekende kwaliteiten, maar omdat hij op geen positie uitblinkt t.o.v. ploeggenoten zal hij nooit een onbetwiste topper worden. Wel heeft hij het in zich om een echte Mister Ajax te worden, zoals Danny Blind vroeger was. Blind was ook geen wereldtopper. Gewoon een prima voetballer, die belangrijk voor het team is zowel binnen als buiten het veld.Dat blijkt ook uit de interviews met bv Christian Eriksen, die enorm tegen hem opkijkt. Het aanvoerderschap heeft hem zichtbaar uit zijn schulp getrokken.

Het is te hopen dat Siem zijn ambitie om naar het buitenland te verkassen minder sterk heeft dan zijn broertje Luuk, en mooi zijn hele voetbalcarrière bij Ons Aller Ajax zal voetballen. Dan ben je voor ons zowiezo een topper!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mijn gedachten

0.0093789